HONDA Civic Aero Deck 1998-2001

HONDA Civic Aero Deck 1998-2001

Przejdź do galerii zdjęćHONDA Civic Aero Deck 1998-2001

Honda ma długą historię nazewnictwa swoich kombi jako Aerodeck, a w rzeczywistości oferowały one lepszy współczynnik oporu powietrza Cx niż ich sedanowe odpowiedniki.

Honda zbudowała szóstą generację Civica w wielu wersjach, jednak producent nie oferował ich wszystkich na tym samym rynku. Amerykanie nigdy tego nie dostali, natomiast brytyjscy i europejscy klienci mogli je nabyć. Model ten był produkowany wspólnie z Roverem w Swindon, w zakładzie Hondy, i korzystał z tej samej platformy co Rover 400 oraz Honda Domani.

Honda nie chciała wydawać dużo na ten projekt, dlatego większość części pochodziła z istniejących modeli. Nadwozie dzieliło te same panele z europejskim szóstym Civikiem. Nawet tylne drzwi były identyczne jak w wersji sedan. Projektanci dodali wydłużony dach za słupkiem C, dwa romboidalne okna po bokach oraz klapę bagażnika z tyłu. W zależności od wersji silnikowej i poziomu wyposażenia, aerodynamiczny pakiet, który obejmował spojler dachowy i obniżony przedni zderzak, sprawiał, że auto wyglądało mniej monotonnie.

Wnętrze było nadal proste, z czarną deską rozdzielczą i tapicerką materiałową. Klasyczny zestaw wskaźników, z białymi literami na czarnym tle, zapewniał łatwość w odczytywaniu i rozumieniu wskazania. W centralnej części umieszczono panel z radiem oraz sterowaniem klimatyzacją. Tylna kanapa dzielona w proporcjach 60/40 pozwalała właścicielowi zwiększyć pojemność bagażnika z przyzwoitych 415 litrów (14,7 stopy sześciennej) do respektowalnych 1 312 litrów (46,3 stopy sześciennej).

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.