Po sukcesie Hondy Civic w wersji hatchback w 1991 roku, japoński producent postanowił dodać bagażnik i stworzył wersję coupe. Z przodu wyglądała identycznie do hatchbacka aż do słupka B, ale od tego momentu różniła się całkowicie. Civic Coupe był produkowany w Stanach Zjednoczonych i eksportowany do Kanady, Europy, a nawet do Japonii w wersji z prawym kierownicą.
W porównaniu do hatchbacka, coupe miało mniej dostępnych silników: 1,5-litrowy o mocy 105 KM oraz mocniejszą wersję 1,6-litrową o mocy 125 KM. Oba były standardowo wyposażone w 5-biegową skrzynię manualną, z opcjonalną 4-biegową skrzynią automatyczną.
Niezależne zawieszenie na czterech kołach z podwójnymi wahaczami zostało przejęte z wersji hatchback, a nowe amortyzatory zostały zamontowane, aby poprawić przyczepność samochodu na drodze. Wersji hatchback zarzucano zbyt dużą tendencję do podsterowności. Wersja coupe była nieco lepsza pod tym względem, ale nieznacznie. Była jednak szybkim samochodem dzięki wadze wynoszącej zaledwie 1073 kg. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmowało 8,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosiła 200 km/h.