Honda FR-V to unikalnie stylizowany sześciomiejscowy MPV oferowany przez japońskiego producenta. W zależności od rynku był również znany jako Edix.
Pomysł na sześciomiejscowe MPV nie był nowy, ale to, jak producent samochodów zrealizował ten koncept, miało znaczenie. Na przykład Fiat źle poradził sobie z modelem Multipla z 1998 roku, który był praktycznym pojazdem, ale jednym z najbrzydszych samochodów na świecie. Wciąż toczyła się długa debata, czy to auto, czy Pontiac Aztek było brzydsze. Honda, z drugiej strony, doceniła sześciomiejscowe samochody i wprowadziła FR-V w 2005 roku. Wyglądał lepiej niż Multipla, ale jego sprzedaż była zbyt wolna i w 2011 roku japoński producent postanowił zakończyć produkcję tego modelu.
FR-V miał kształt prostopadłościanu i był niezwykle szeroki jak na zwykły samochód, co budziło podziw dzięki swojemu solidnemu wyglądowi. Mimo że znani japońscy wojownicy mają zaokrąglone kształty, Honda zaprojektowała FR-V z miękkimi krawędziami i płaskimi panelami. Jego kratka z trzema poziomymi chromowanymi listwami była nietypowa dla japońskiego producenta, w tamtym czasie był to głównie motyw Forda. Linie wznoszące się dziwnie kończyły się nachyloną, a potem pionową formą.
Wnętrze wyposażone było w konfigurację siedzeń 3+3. Środkowe miejsce z przodu można było złożyć, co tworzyło najszerszy podłokietnik w historii Hondy z uchwytami na kubki. Aby pomieścić dźwignię zmiany biegów, inżynierowie umieścili ją na centralnym panelu. Z tyłu znajdowały się kolejne trzy niezależne fotele, które miały regulację wzdłużną.