W 1991 roku Honda zaprezentowała model Legend Coupe. Samochód, który był bezpośrednią konkurencją dla Mercedesa-Benz S-Coupe, Cadillaca Coupe de Ville i Lincolna Mark VII Coupe.
Honda kojarzyła się z produkcją powszechnych, niezawodnych pojazdów. Japoński producent nie tworzył zbyt wielu samochodów o atrakcyjnym wyglądzie, poza NSX i Legendem. O ile pierwszy z nich był pierwszym supercar’em wyprodukowanym w Japonii, o tyle Legend próbował zdobyć rynek luksusowych coupe. Wprowadzony w 1987 roku, w 1991 roku zadebiutowała druga generacja oparta na sedanie Legend.
Przód samochodu przypominał wersję sedana, jednak z węższymi, poziomymi reflektorami i cienką kratką między nimi. Zderzak był inny, bardziej sportowy, z szerszą kratką, która miała chłodzić silnik. Z boku wyróżniało się pochylone tylne okno, które było bardziej nachylone niż w sedanie Legend. Interesującą funkcją jak na tamte czasy było automatyczne domykanie drzwi. Z tyłu, szerokie lampy tylne nie sięgały na pokrywę bagażnika, co sprawiało, że duży bagażnik był dostępny przez mniejszy otwór.
Wnętrze Legend Coupe zostało wyposażone w najnowsze technologie, takie jak elektryczne ustawienia kolumny kierowniczej, podgrzewane fotele czy system audio premium. Jako luksusowe coupe, miało drewniane wykończenia na desce rozdzielczej, panelach drzwiowych i konsoli centralnej. W tylnej części nie było zbyt wiele miejsca, ale przednie siedzenia były szerokie i wygodne.