Po tym, jak zaskoczył japoński rynek modelem S500, Soichiro Honda opracował ulepszony model: S600.
Japoński producent samochodów był już znany wśród młodych entuzjastów motoryzacji dzięki zwinnemu S500. Jednak większość z nich domagała się większej mocy. W odpowiedzi, Honda zdecydowała się zwiększyć moc. Nie tak bardzo, jak sobie tego życzyli, ale to było więcej, niż potrzebowali. Model S600 został wprowadzony na rynek w 1964 roku i był dostępny jako roadster lub jako coupe z dachem fastback, z miejscem dla dwóch osób.
Soichiro Honda nie chciał psuć uroku modelu S500 i zachował jak najwięcej z tego stylu. Utrzymał prostotę pojazdu i minimalne wymiary zewnętrzne, aby samochód był lekki. Z przodu znajdował się chromowany zderzak, okrągłe reflektory i chromowana atrapa chłodnicy. Z tyłu S600 wyposażono w dwa okrągłe światła tylne.
Wnętrze było proste, zaprojektowane dla dwóch pasażerów. Dla kierowcy Honda zainstalował małą tablicę przyrządów z obrotomierzem, prędkościomierzem, wskaźnikiem paliwa i temperatury chłodziwa. Wszystkie były umieszczone w indywidualnych metalowych okręgach, a smukły, drewniano-metalowy zestaw kierowniczy był wykonany z drewna i metalu.