Rynek minivanów w Europie rozwijał się, a Honda wprowadziła model Shuttle w 1995 roku, który został ulepszony trzy lata później.
Honda nie radziła sobie z minivanami najlepiej i musiała nauczyć się, jak je budować, w praktyce. Po premierze Shuttle’a opartego na modelu Accord w 1995 roku zaczęła gromadzić skargi od klientów i je dokumentować. Później naprawiła większość tych problemów, chociaż nie było ich zbyt wiele. Satysfakcja klientów była już na wysokim poziomie.
Przednia część samochodu zyskała nowe wykończenie dolnego zderzaka, gdzie zainstalowano szerszy, jednolity grill. Honda próbowała lepiej nawiązać do wyglądu Accorda, montując chromowaną ramkę na górnym grillu, od maski. Z tyłu pojawił się nowy zestaw świateł tylnych, który obejmował większe światła do cofania. Wyglądało na to, że kierowcy mieli problemy podczas manewrowania wstecz z powodu ograniczonej widoczności.
W środku Honda zapewniła miejsce dla aż siedmiu osób. Osiągnięto to poprzez podniesienie wysokości siedzeń, co pozwoliło na lepszą przestrzeń na nogi dla wszystkich siedmiu. Ostatni rząd był lepiej dostosowany dla dzieci, ale nawet niżsi dorośli mogli tam usiąść lub poradzić sobie przez krótki czas. Z tablicą przyrządów inspirowaną Accoradem, Honda oferowała odpowiednie informacje dla kierowcy. Jedyną zmianą wewnątrz był lepszy materiał wykończeniowy.