HYUNDAI Accent 4 drzwiowe 2006-2011

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

HYUNDAI Accent 4 drzwiowe 2006-2011

Przejdź do galerii zdjęćHYUNDAI Accent 4 drzwiowe 2006-2011

Do 2006 roku Hyundai nie był już obcy na żadnym rynku, a model Accent był jednym z najlepiej sprzedających się produktów tej marki.

Wprowadzając wersję sedana z czterema drzwiami, Hyundai skierował ofertę do rodzin, które pragnęły więcej, ale nie mogły sobie na to pozwolić. Nie był to bardzo skomplikowany samochód, a dzięki przystępnej cenie nie obciążał domowego budżetu. Co więcej, koreańska marka była już znana z niezawodnych produktów, co korzystnie wpłynęło na jej dział sprzedaży.

Sedan był prostym pojazdem stworzonym z myślą o zwykłych ludziach. Nie oferował agresywnej sylwetki ani dzikiego wyglądu. Jego łagodne krawędzie i zaokrąglone powierzchnie przypominały epokę bio-designu, która już odeszła z rynku. Jednak klienci nie zwracali na to uwagi: chcieli po prostu pojazdu przyjaznego użytkownikowi, a sedan spełniał te oczekiwania.

Wewnątrz producent zainstalował szare tapicerki oraz szare panele drzwiowe. To nie były najlepsze tworzywa sztuczne, jakie oferował Hyundai, ale były odporne na plamy i łatwe do czyszczenia. Dla młodych rodzin z małymi dziećmi stanowiło to ogromną zaletę. Z tyłu było miejsce dla dwóch dorosłych, o ile nie byli wyżsi niż przeciętnie, a bagażnik był wystarczająco duży na weekendowy wypad dla rodziny składającej się z dwóch i pół osoby.

Pod maską Hyundai zainstalował wybór trzech silników: dwa benzynowe oraz jeden turbo-diesel. Standardowo były one połączone z 5-biegową skrzynią manualną, a dla wersji z silnikiem benzynowym dostępna była 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów.

4 października 2005 – Hyundai zdobył swoją reputację i zbudował wyjątkową lojalność właścicieli, dostarczając pojazdy o wysokiej jakości i wartości. Najczystsze wyrażenie podejścia Hyundai do produkcji samochodów to zupełnie nowy model Accent z 2006 roku. Trzecia generacja najbardziej przystępnego modelu Hyundai charakteryzuje się większym stylem, wyrafinowaniem i zawartością niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowy Accent oferowany jest w wersji czterodrzwiowej (wersja trzydrzwiowa będzie dostępna na wiosnę 2006 jako model 2007). Nowy Accent ma dłuższy rozstaw osi, szerszy tor i większe koła oraz opony. Większy na zewnątrz, smukły i wyrafinowany Accent zyskał nową przestrzeń wewnętrzną – i ma największą objętość wnętrza w swojej klasie. Klasa mocy pochodzi od nowego, czysto działającego silnika o mocy 110 KM, 1.6-litrowego DOHC w układzie rzędowym z CVC (ciągłą zmienną regulacją zaworów) dla lepszej mocy i efektywności.

W odważnym kroku w tym wrażliwym cenowo segmencie rynku, Hyundai wyposażył Accent w zaawansowane technologie bezpieczeństwa, w tym czterotylne hamulce tarczowe z ABS i EBD (elektroniczna dystrybucja siły hamowania) i łącznie sześć poduszek powietrznych, w tym podwójne poduszki powietrzne z przodu, boczne poduszki zamontowane w przednich fotelach oraz poduszki powietrzne zamontowane w dachu, które są w stanie chronić pasażerów w obu rzędach siedzeń. Wszystkie modele Accentu są wyposażone w napinacze pasów bezpieczeństwa w przednich fotelach oraz ograniczniki obciążenia, które mają na celu zacieśnienie pasa w przypadku zderzenia. Żaden inny samochód w segmencie nie może dorównać standardowym technologiom bezpieczeństwa Accentu.

WYRAFINOWANY DESIGN

Projektanci Hyundaia intensywnie pracowali nad tym, aby trzecia generacja Accentu miała wyrazistą obecność w swoim segmencie rynkowym. Podczas gdy większość konkurentów ma stosunkowo zwykły wygląd „samochodu rodzinnego”, Accent zajmuje bardziej wyrafinowane terytorium. Luksusowe detale, takie jak atrapa chłodnicy z chromowanymi akcentami, aerodynamiczne światła, większe koła i opony, a także uchwyty drzwiowe, lustra i listwy boczne w kolorze nadwozia, w połączeniu z płynnie zintegrowanymi światłami tylnymi i wyraźnymi liniami charakterystycznymi, tworzą spójną całość. Antena zamontowana na dachu nie tylko dobrze wygląda, ale również zapewnia lepszy odbiór radia.

Model Accent z 2006 roku jest znacznie większym pojazdem niż jego poprzednik. Rozstaw osi wzrósł o 2,3 cala (do 98,4 cala), a szerokość toru zwiększyła się do 57,9 z przodu i 57,5 z tyłu, co stanowi wzrost o 1,4 cala. Ogólnie rzecz biorąc, Accent jest o 1,8 cala dłuższy, o 1,0 cala szerszy i o 3,0 cale wyższy niż model z 2005 roku. Powiększone wymiary czynią Accenta najdłuższym i najszerszym samochodem w swoim segmencie.

WIĘKSZE WNĘTRZE

Większa sylwetka Accentu przekłada się na komfort, oferując więcej miejsca w każdej mierzonej kategorii i największą objętość wnętrza (pasażerów i bagażu) spośród wszystkich sedanów w swojej klasie. Łączna objętość wnętrza wzrosła z 100,9 stóp sześciennych do prowadzących w segmencie 104,6 stóp sześciennych, co nadaje Accentowi niespodziewane wrażenie przestronności i przewyższa całkowicie nowy sedan Honda Civic z 2006 roku o 1,7 stopy sześciennej. Pozycja siedzącego kierowcy została podniesiona o dwa cale dla lepszego komfortu oraz wyższego punktu widzenia, co większość kierowców preferuje. Pasażerowie z tyłu cieszą się wzrostem o 1,5 cala w tylnej przestrzeni na nogi i prowadzącą w klasie 53,1 cala przestrzenią na ramiona z tyłu; pasażerowie z przodu zyskują więcej o 0,7 cala przestrzeni na głowę. Przestrzeń bagażowa również wzrosła, z 11,6 stóp sześciennych do 12,4 stóp sześciennych, co jest konkurencyjne w porównaniu do rywali z modelu 2006 roku.

Wykończenie i detale wnętrza zaprojektowane są tak, aby podnieść oczekiwania w segmencie rynkowym Accentu. Istnieje elegancka dwukolorowa kolorystyka wnętrza z odcieniem szarym lub beżowym. Duże, czytelne analogowe wskaźniki informują kierowcę, podczas gdy teleskopowa kierownica oraz ośmiostopniowo regulowane siedzenie kierowcy z składanym podłokietnikiem zapewniają komfort w dłuższej trasie. Wnętrze jest wyposażone w wygodne schowki, w tym przedni konsolę centralną, tackę na rzeczy kierowcy, kieszenie w oparciach przednich siedzeń oraz kieszenie na drzwi we wszystkich czterech drzwiach. Każda kieszeń drzwiowa może pomieścić butelkę napoju, a dodatkowo znajdują się dwie uchwyty na kubki z przodu i kolejne dwie w składanym tylnym podłokietniku. Składane oparcie tylnego siedzenia w proporcji 60/40 ułatwia załadunek dużych przedmiotów lub łączenie ładunku z pasażerami dla maksymalnej efektywności.

Hyundai tradycyjnie dostarcza wiele funkcji za rozsądne pieniądze, a Accent opiera się na tej historii. Standardowe wyposażenie jest obszerne i obejmuje dwustopniowe wycieraczki z regulacją, podświetlane lusterka wsteczne dla kierowcy i pasażera, filtrację powietrza w kabinie, tylne ogrzewanie szyby, obrotomierz, zegar cyfrowy, dwa gniazda 12-woltowe oraz zdalne otwieranie maski, bagażnika i klapki wlewu paliwa. Aby zminimalizować odblask słoneczny, wszystkie Accenty mają w standardzie osłonę przednią.

Standardowy jest również potężny system audio AM/FM/CD o mocy 172 watów, który ma wbudowany equalizer i dużą jednostkę główną z łatwymi w użyciu kontrolkami. Łącznie sześć głośników rozmieszczonych jest w całym wnętrzu; jeden w każdym przednim drzwiach, para w tylnym schowku oraz dwa wysokotonalne głośniki, które dodatkowo poprawiają jakość i szczegółowość dźwięku.

TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Nowy Accent doskonale ilustruje oddanie Hyundaia bezpieczeństwu pasażerów. W zakresie funkcji unikania wypadków Accent przewyższa konkurencję, oferując mocne czterotylne hamulce tarczowe jako standardowe wyposażenie (w tym segmencie rynku powszechnie występują starsze bębnowe hamulce tylne). Standardowy jest również system ABS z czterema czujnikami i czterema kanałami. Dzięki niezależnemu modulowaniu ciśnienia hamowania stosowanego do każdej zacisku hamulcowego, ABS Accentu pomaga kierowcy zachować kontrolę nad układem kierowniczym w śliskich warunkach i w nagłych manewrach. Elektroniczna dystrybucja siły hamowania (EBD) zintegrowana jest z systemem ABS, automatycznie dostosowując siłę hamowania do przedniej i tylnej osi w zależności od warunków obciążenia pojazdu.

W przypadku zderzenia Accent jest dobrze wyposażony w zabezpieczenia dla swoich pasażerów. W przypadku niskich prędkości, zderzaki Accentu o prędkości pięciu mil na godzinę zmniejszają uszkodzenia. W przypadku poważniejszych wypadków jego stalowa konstrukcja typu unibody jest zaprojektowana w celu rozpraszania energii zderzeniowej podczas deformacji stref zgniotu, podczas gdy wzmocnienia boków nadwozia pomagają utrzymać integralność komory pasażerskiej. Zgięcia na masce oraz blokady bezpieczeństwa pomagają kontrolować deformację maski w przypadku czołowej kolizji.

Wewnątrz znajduje się kolumna kierownicza absorbująca energię, a wszystkie pięć pozycji siedzących ma trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i regulowane podłokietniki. Tylne zagłówki mają styl dachówek dla lepszej widoczności. Pasy bezpieczeństwa z przodu mają napinacze i ograniczniki obciążenia. System LATCH do mocowania fotelików dziecięcych w tylnej części wnętrza zapewnia bezpieczne i stabilne miejsce dla dzieci.
2006 Hyundai Accent

Łącznie sześć poduszek powietrznych współpracuje z systemami zabezpieczeń, aby zapewnić dodatkową warstwę ochrony w przypadku czołowych i bocznych zderzeń. Są dwie zaawansowane poduszki powietrzne z przodu, a także dwie boczne poduszki powietrzne zamontowane w przednich fotelach. Dwie poduszki powietrzne zamontowane w dachu chronią pasażerów z przodu i na zewnętrznych miejscach tylnych w przypadku zderzeń bocznych. Pełny zestaw poduszek powietrznych Accentu jest standardowy – to znacząca zaleta w porównaniu do konkurentów, takich jak Chevrolet Aveo i Scion xA. Bocznie montowane poduszki powietrzne są opcjami dodatkowego kosztu w xA, a poduszki dachowe nie są dostępne w Aveo.

DWA WYBORY SKRZYNI BIEGÓW

Na 2006 rok Accent zyskuje nową moc pod maską, 1.6-litrowy silnik DOHC w układzie rzędowym, który ma cztery zawory na cylinder i CVC (ciągła zmienna regulacja zaworów). Połączenie DOHC i CVC pozwala silnikowi pracować w bardzo szerokim zakresie mocy, połączonym z wysoką efektywnością paliwową i niską emisją. Moduł CVC jest umieszczony na wałku rozrządu wydechowym i kontroluje czas otwarcia zaworów dolotowych, przesuwając wałek dolotowy w stosunku do wałka wydechowego. System CVC zwiększa efektywność objętościową i termodynamiczną, co pomaga silnikowi uzyskać lepsze osiągi przy wysokich obrotach. Dzięki optymalizacji nakładania się zaworów, emisje NOx są redukowane dzięki efektowi recyrkulacji spalin (EGR).

Dzięki lepszemu oddychaniu CVC, osiągi uległy poprawie; moc szczytowa wynosi teraz 110 KM przy 6000 rpm (prawie sześć procent wzrostu), a moment obrotowy wynosi 106 lb.-ft. przy 4500 rpm. Te liczby stawiają Accenta na czołowej pozycji w swojej klasie pod względem mocy. Ekonomia paliwowa również jest konkurencyjna; przy manualnej skrzyni biegów, szacowana przez EPA wydajność Accentu wynosi 32 mpg w mieście i 35 mpg na autostradzie. Przy opcjonalnej czterobiegowej automatycznej skrzyni biegów, ocena EPA Accentu wynosi 28 mpg w mieście i 36 mpg na autostradzie.

Oprócz dodatkowej wydajności, CVC pomaga również silnikowi działać bardziej ekologicznie, a na 2006 rok Accent jest certyfikowany jako Pojazd o Niskiej Emisji (ULEV). Będąc częścią rodziny silników Alpha, jednostka napędowa Accentu jest wytrzymałym i technicznie zaawansowanym urządzeniem, które ma sztywny żeliwny blok i lekką aluminiową głowicę cylindrów. Zaprojektowany na długą drogę, Alpha objęty jest 10-letnią/100 000-milową ograniczoną gwarancją na układ napędowy.

DWIE OPCJE SKRZYNI BIEGÓW

Dla osiągów szczytowych, Accent standardowo wyposażony jest w pięciobiegową manualną skrzynię biegów, która ma niższe przełożenia (dla szybszej akceleracji i sportowego charakteru). Dostępna jest również opcjonalna czterobiegowa automatyczna skrzynia biegów z blokadą momentu obrotowego dla maksymalnej efektywności paliwowej przy prędkościach autostradowych.

SPRAWNA ZAWIESZENIE

Sztywność nadwozia Accentu z 2006 roku wzrosła o 39% w porównaniu do poprzedniej generacji. Ta sztywna struktura pozwala całkowicie nowemu, przystępnemu Accentowi zapewnić komfortową jazdę i responsywne prowadzenie dzięki przedniemu zawieszeniu typu MacPherson z sprężynami śrubowymi i gazowymi amortyzatorami oraz tylnemu zawieszeniu z belką skrętną, również z sprężynami śrubowymi i gazowymi amortyzatorami. Stabilizator przedni o średnicy 21,0 mm pomaga zredukować przechył nadwozia przy zakrętach i dostosowuje prowadzenie Accentu w maksimum przewidywalności. Kierownica z zębatką i kołem zębatym z asystą czujników RPM silnika ułatwia manewrowanie w mieście, łącząc to z pewnym odczuciem przy dużych prędkościach.

JAKOŚĆ I WARTOŚĆ

Zbierając wszystko razem, liczne atuty Accentu czynią go wyraźnym liderem wartości w swoim segmencie. Klasa technologii bezpieczeństwa daje mu istotną przewagę, a Accent dostarcza więcej standardowych funkcji niż Aveo czy Rio. Posiada największą objętość wnętrza (pasażerów i bagażu) spośród rywali sedanów, a jego luksusowe wykończenia wnętrza sprawiają, że jest niezwykle komfortowy i przestronny. Ponadto, najsilniejszy silnik w klasie zapewnia responsywne osiągi, co jest kolejnym ważnym atutem.
2006 Hyundai Accent

ACCENT GLS

Aby uprościć proces zakupu, Accent z 2006 roku oferowany jest w jednej wersji GLS z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów z overdrive. Wersja GLS obejmuje szeroki zakres funkcji, w tym kilka elementów, które są opcjonalne lub niedostępne w konkurencyjnych pojazdach w tym segmencie, w tym potężny silnik 1.6-litrowy z CVC, system audio AM/FM/CD o mocy 172 watów z sześcioma głośnikami i equalizerem, wspomaganie kierownicy, teleskopową kierownicę, podświetlane lusterka wsteczne dla kierowcy i pasażera oraz czterotylne hamulce tarczowe z ABS, w tym EBD. Łącznie znajduje się sześć poduszek powietrznych, w tym podwójne poduszki powietrzne z przodu, boczne poduszki powietrzne zamontowane w przednich fotelach i boczne poduszki powietrzne zamontowane w dachu. Wykładzina podłogowa jest opcjonalna, podobnie jak klimatyzacja, która jest oferowana jako opcja dodatkowa lub w pakiecie Premium-Sport. Pakiet Premium-Sport obejmuje klimatyzację, elektryczne szyby z podświetlanymi włącznikami, automatyczne opuszczanie szyby kierowcy, elektryczne zamki, zdalne bezkluczykowe wejście z alarmem i powiadomieniem o panice, podgrzewane elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne oraz 15-calowe felgi aluminiowe z oponami 195/55VR15.

GWARANCJA

Nowy Hyundai Accent z 2006 roku objęty jest programem Hyundai Advantage, który jest najlepszą gwarancją w Ameryce™. Zakres obejmuje pięcioletnią/60 000-milową ochronę bumper-to-bumper, 10-letnią/100 000-milową ograniczoną gwarancję na napęd oraz siedmioletnią/nieograniczoną ochronę przed perforacją. Dodatkowo, nabywcy Accentu otrzymują 24-godzinną pomoc drogową bez dodatkowych opłat przez pięć lat (bez limitu mil) i ta usługa obejmuje pomoc w nagłych wypadkach, lockout service oraz ograniczoną ochronę kosztów przerwy w podróży. Żaden z tych zakresów nie ma odliczenia.

1.4L 4AT (97 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1399 Cm3
Moc71.3 Kw @ 6000 Rpm
97 Hp @ 6000 Rpm
96 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy92 Lb-Ft @ 4700 Rpm
125 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna104 Mph (167 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony185/65 R14
Długość168.5 In (4280 Mm)
Szerokość66.7 In (1694 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.5 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.7 Cuft (388 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2326 Lbs (1055 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3527 Lbs (1600 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Średnie spalanie34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Emisja CO2164 G/Km

1.4L 5MT (97 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1399 Cm3
Moc71.3 Kw @ 6000 Rpm
97 Hp @ 6000 Rpm
96 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy92 Lb-Ft @ 4700 Rpm
125 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna104.4 Mph (168 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony185/65 R14
Długość168.5 In (4280 Mm)
Szerokość66.7 In (1694 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.5 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.7 Cuft (388 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2277 Lbs (1033 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3483 Lbs (1580 Kg)
Spalanie miasto29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2146 G/Km

1.6L 4AT (112 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1599 Cm3
Moc82 Kw @ 6000 Rpm
111 Hp @ 6000 Rpm
110 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy108 Lb-Ft @ 4500 Rpm
146 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony195/55 R15
Długość168.5 In (4280 Mm)
Szerokość66.7 In (1694 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.5 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.7 Cuft (388 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2326 Lbs (1055 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3527 Lbs (1600 Kg)
Spalanie miasto24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Spalanie trasa42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2167 G/Km

1.6L 5MT (112 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1599 Cm3
Moc82 Kw @ 6000 Rpm
111 Hp @ 6000 Rpm
110 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy108 Lb-Ft @ 4500 Rpm
146 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony195/55 R15
Długość168.5 In (4280 Mm)
Szerokość66.7 In (1694 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.5 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.7 Cuft (388 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2277 Lbs (1033 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3483 Lbs (1580 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2152 G/Km

1.5L CRDi 5MT (112 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1493 Cm3
Moc82 Kw @ 4000 Rpm
111 Hp @ 4000 Rpm
110 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy178 Lb-Ft @ 1900-2750 Rpm
241 Nm @ 1900-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna109.4 Mph (176 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony195/55 R15
Długość168.5 In (4280 Mm)
Szerokość66.7 In (1694 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.5 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika13.7 Cuft (388 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2531 Lbs (1148 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3527 Lbs (1600 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.