HYUNDAI Elantra 2014-2016

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

HYUNDAI Elantra 2014-2016

Przejdź do galerii zdjęćHYUNDAI Elantra 2014-2016

Hyundai odświeżył piątą generację Elantry w 2014 roku i twierdził, że wprowadził poprawki we wszystkich obszarach, szczególnie w zakresie inżynierii.

Elantra znacząco ewoluowała od swojej pierwszej generacji, która zadebiutowała w 1990 roku. Szybki rozwój przekształcił niegdyś skromny, mały pojazd w sedan segmentu kompaktowego, który oferował więcej przestrzeni wewnętrznej niż niektóre sedany średniej wielkości.

Na zewnątrz zmiany były minimalne. W przeciwieństwie do innych generacji Elantry, gdzie zmiany były łatwe do zauważenia, w modelu z 2014 roku były one ledwo dostrzegalne. Z przodu producent wymienił pionowe światła przeciwmgielne na nową parę w kształcie litery L. Przedni zderzak zyskał nowy kształt, aby je pomieścić, a także reflektory zyskały akcenty LED. Z tyłu pojawiły się nowe akcenty dla świateł tylnych.

Hyundai zainstalował standardowy system infotainment o przekątnej 4,3 cala z kamerą cofania, wejściami iPod/USB oraz sześcioma głośnikami w wnętrzu. System 7-calowy z trzecią generacją jednostki nawigacyjnej był dostępny za dodatkową opłatą i obejmował system radia Pandora.

Producent poprawił układ napędowy, wprowadzając sztywniejsze zawieszenia oraz ulepszone silniki. Wprowadzono również nową wersję wyposażeniową, Sport, napędzaną bezpośrednio wtryskiwanym silnikiem o pojemności 2,0 litra i standardową sześciobiegową skrzynią manualną, podczas gdy sześciobiegowa automatyczna była na liście opcji. Podstawowym silnikiem był czterocylindrowy silnik o pojemności 1,8 litra i mocy 145 KM.

Nagrodzona Hyundai Elantra wraca na rok 2014 z rozbudowanymi ulepszeniami designu oraz mocniejszym silnikiem GDI w nowej wersji Sport. Dodano szereg nowych funkcji, jednocześnie zachowując przestronność, gwarancję i bezpieczeństwo, które uczyniły Elantrę trzykrotnym laureatem nagrody ALG Residual Value Award. Łącznie ponad 75 kluczowych podsystemów Elantry jest nowych lub zaprojektowanych na nowo. Całkowicie nowa Elantra Sport 2014 oraz reszta gamy Elantra zostały zaprezentowane na Targach Motoryzacyjnych w Los Angeles w 2013 roku.

Elantra 2014 otrzymuje całkowicie nowy design przodu i tyłu, a także ulepszenia wnętrza. Udoskonalone kierowanie i zawieszenie poprawiły prowadzenie nowej Elantry Sport, podczas gdy rozbudowane aktualizacje technologiczne poprawiają ergonomię całej gamy sedanów Elantra.

Nowe technologie zastosowane w Elantrze 2014 to m.in. nowej generacji system nawigacji i audio, które cechują się prostszym interfejsem użytkownika, lepszym rozpoznawaniem głosu, ulepszonymi ekranami nawigacyjnymi oraz dostępem do radia internetowego Pandora. 4,3-calowy kolorowy ekran dotykowy zintegrowany z kamerą wsteczną jest teraz dostępny w podstawowej wersji SE, w Pakiecie Preferowanym oraz jako standardowe wyposażenie w Elantrze Sport i Limited. Nowością w Elantrze Limited jest także system telematyczny Hyundai Blue Link i Assurance Connected Care, dotyczący bezpieczeństwa, obsługi i infotainmentu.

ODŚWIEŻONY DESIGN EXTERIORU

W 2014 roku Hyundai Elantra zyskała szereg zmian w designie zewnętrznym. Stylizacje przodu i tyłu 2014 Hyundai Elantra zostały zmienione, aby uzyskać bardziej stabilny i zrównoważony wygląd. Z przodu nowy otwarty zderzak, krata, bardziej technologiczne reflektory przeciwmgielne oraz projektory z akcentami LED nadają Elantrze dynamiczny i precyzyjny wygląd. Cała grafika reflektorów przeciwmgielnych w kształcie litery L stabilizuje przód i nadaje samochodowi bardziej ugruntowany wygląd, zachowując większe poczucie szerokości, które kieruje wzrok do narożników. Akcenty LED w reflektorach i lampach tylnych również uzyskały bardziej techniczny wygląd, nadając Elantrze silniejszy charakter. Z profilu, chromowane wykończenie linii okien i nowe 17-calowe alufelgi w wersjach Elantra Limited i Sport podkreślają prestiżowy wizerunek Elantry. Nowy czarny, dwukolorowy dyfuzor tylny również poprawia wygląd Elantry 2014.

UDOSKONALENIA WNĘTRZA

Wnętrze zyskało na jakości dzięki nowym udoskonaleniom, które nadają całej Elantrze 2014 bardziej premium wygląd, z nową, trzecią generacją technologii nawigacji i audio, dostępnymi aluminiowymi akcentami oraz nowymi kontrolkami HVAC. Subtelne zmiany w rozmieszczeniu nawiewów HVAC, przycisków oraz wysokości środkowego podłokietnika z przodu nadają bardziej jakościowy, uproszczony wygląd. Stworzenie bardziej eleganckiego środowiska osiągnięto dzięki lekko ciemniejszemu, neutralnemu odcieniowi beżu w wnętrzu, aluminiowym pedałom w wersji Sport i aluminiowym nakładkom na progi drzwiowe w wersji Sport i Limited.

Elantra Limited oferuje nowy, opcjonalny, wielofunkcyjny, siedmiocalowy dotykowy wyświetlacz z nawigacją. Ten wyświetlacz trzeciej generacji ma prostszy interfejs użytkownika, lepsze polecenia rozpoznawania głosu i ulepszone ekrany nawigacyjne. System jest bardziej intuicyjny w przypadku powszechnie używanych zadań. Proste powiadomienia teraz pojawiają się, aby pomóc w sparowaniu telefonu komórkowego, a oprogramowanie rozpoznawania głosu rozumie adresy uliczne i miasta w jednym zdaniu. Ekrany tras wyświetlają ograniczenia prędkości oraz szczegóły następnych trzech manewrów. Jedno lub dwa naciśnięcia przycisku teraz kończą większość funkcji. System pamięci pozwala również na przeglądanie i przechowywanie obrazów jpeg oraz plików muzycznych Mpeg z pendrive’a.

RADIO INTERNETOWE PANDORA

Radio internetowe Pandora jest zintegrowane z opcjonalnym, wielofunkcyjnym, siedmiocalowym dotykowym wyświetlaczem z nawigacją w Elantrze Limited. Ekran wyświetlacza ma ikonę Pandory dla radia internetowego z iPhone’a. Pandora może być również wyświetlana na ekranie, a utwory można oceniać znanym gestem „kciuka w górę” lub „kciuka w dół”. (Wybierając ikonę kciuka w dół, dany utwór nigdy więcej nie zostanie odtworzony.) Pandora może być podłączona do jednostki głównej za pomocą kabla USB i integruje okładki albumów.

Pandora, wiodąca usługa radia internetowego, dostarcza ludziom muzykę, którą kochają, w dowolnym miejscu i czasie przez spersonalizowane stacje radiowe dostępne na szerokiej gamie urządzeń podłączonych
Spersonalizowane stacje radiowe uruchamiają się natychmiast z pojedynczej piosenki, artysty lub kompozytora, a następnie są dostosowywane do gustu każdego słuchacza poprzez proste reakcje „kciuka w górę” i „kciuka w dół”
Pandora ma ponad 200 milionów zarejestrowanych użytkowników i ponad 70 milionów aktywnych słuchaczy miesięcznie, którzy przesyłają więcej niż miliard godzin co miesiąc
Ponad 80% łącznego czasu słuchania Pandory odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych i innych podłączonych urządzeń
Około jeden na dwóch użytkowników smartfonów w USA słuchał Pandory w ciągu ostatniego miesiąca

Hyundai Elantra SE i Sport mają system audio AM/FM/SiriusXM/CD/MP3 z sześcioma głośnikami. System ten zawiera również złącza iPod®/USB. Wersje Sport i Limited wyposażone są w 4,3-calowy kolorowy ekran dotykowy audio z wbudowaną kamerą wsteczną. Ten system jest częścią Pakietu Preferowanego w Elantrze SE. Elantra Limited oferuje opcjonalny system audio premium z nawigacją, który generuje 360 watów dźwięku i zawiera zewnętrzny wzmacniacz. Daje on także dostęp do cyfrowych plików muzycznych, korzystając z przesyłania dźwięku przez Bluetooth, umożliwiając kierowcy i pasażerom korzystanie z własnych urządzeń słuchających przez złącza iPod/USB/auxiliary. Dźwięk Bluetooth przesyła muzykę bezprzewodowo z telefonu do systemu audio.

ULEPSZENIA NVH SZYBKO U HYUNDAI

Od momentu wprowadzenia obecnej generacji w 2010 roku jako modelu 2011, Elantra przeszła znaczące zmiany w celu redukcji hałasu w kabinie. Te zmiany inżynieryjne zauważą natychmiast kierowcy i pasażerowie:

Funkcje mające na celu blokowanie hałasu silnika:

Nowy materiał absorpcyjny w kanałach HVAC
Zwiększona grubość i obszar pokrycia górnego podkładu antywibracyjnego
Nowy izolator maski dodany do Elantry Sport i Limited
Podniesiona krawędź

Funkcje mające na celu blokowanie hałasu drogowego:

Nowy dywan o wyższej gęstości
Zwiększona grubość podkładu antywibracyjnego na podłodze
Dodatkowa piana rozprężna w słupkach A
Nowe koła 16 i 17 cali dla poprawy NVH
Zastosowano pełną osłonę podwozia

Funkcje mające na celu blokowanie hałasu spalania:

Nowy perforowany materiał antywibracyjny w panelu deski rozdzielczej

UKŁAD NAPĘDOWY

Hyundai Elantra 2014 oferuje teraz silnik GDI o pojemności 2,0 litrów w całkowicie nowej wersji Sport. Ten dodatek będzie bardzo popularny wśród konsumentów szukających wyjątkowej reakcji, wyrafinowania i większej wydajności. Silnik 2,0-litrów Nu GDI w Elantrze Sport generuje 173 konie mechaniczne przy 6500 obr./min i 154 lb-ft momentu obrotowego przy 4700 obr./min. To dodaje 25 więcej koni (+ 17 procent) i 23 lb-ft momentu obrotowego (+18 procent) w porównaniu do zeszłorocznego silnika 1,8-litrowego Nu. Te zyski osiągnięto przez zwiększenie pojemności silnika 1,8-litrowego Nu do 2,0 litrów i wyposażenie go w system dostarczania paliwa GDI. Skok 1,8-litrowego silnika Nu został zwiększony z 87,2 mm do 97 mm, aby uzyskać pojemność 2,0 litrów. Silnik 2,0-litrowy Nu został dostosowany do zapewnienia większego momentu obrotowego przy 1,500 obr./min niż w silniku 1,8-litrowym Nu. Silnik dostarcza także większy moment obrotowy – od 4,000 obr./min do 5,500 obr./min – dla imponującej, liniowej dostawy mocy aż do czerwonej strefy. Wyposażenie Elantry Sedan Sport w silnik czterocylindrowy 2,0-litrowy Nu z GDI zapewnia doskonałą równowagę między wydajnością a oszczędnością paliwa. Elantra Sedan Sport z silnikiem 2,0-litrowym GDI i sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów osiąga szacunkowo 24 mpg w mieście/35 mpg na autostradzie z klasyfikacją emisji ULEV. Silnik czterocylindrowy 1,8-litrowy Nu z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów, gdy jest wyposażony w koła 15 lub 16 calowe, osiąga szacunkowo 28 mpg w mieście/38 mpg na autostradzie.

Pod maską Elantry SE i Limited znajduje się silnik czterocylindrowy 1,8-litrowy Nu o mocy 145 koni mechanicznych i 130 lb-ft momentu obrotowego.

ZALETY BEZPOŚREDNIEGO WTRYSKU BENZYNY

Ten krótszy, bardziej bezpośredni sposób dostarczania paliwa pozwala na lepszą kontrolę miksu paliwowego w optymalnym momencie, poprawiając tym samym wydajność. Paliwo jest wtryskiwane przez pompę o wysokim ciśnieniu napędzaną wałkiem rozrządu, działającą pod ciśnieniem do 2,176 psi. Wtrysk bezpośredni wykorzystuje także wyższy niż normalny współczynnik sprężania 11,5:1 dla zwiększonej mocy. Tłoki są „wklęsłe”, aby zwiększyć wydajność spalania w cylindrze.

Silniki Nu mają aluminiowy blok z żeliwną tuleją cylindrową i aluminiową głowicę cylindrów. Oferują także podwójne zmienne rozrządy zaworowe (D-CVVT) oraz hydrauliczne mocowania silnika dla optymalnej mocy, wydajności i wyrafinowania. Użycie CVVT na obu wałkach rozrządu ma wiele zalet w porównaniu do zastosowania go tylko na wałku ssącym, w tym dwuprocentowy wzrost wydajności (zwiększona efektywność objętościowa), dwuprocentowy wzrost oszczędności paliwa (zmniejszone straty przy pompowaniu) oraz 30-procentowa redukcja emisji węglowodorów. W mechanizmie zaworowym, zastosowanie ramion wahadłowych i hydraulicznych regulatorów luzu zmniejsza tarcie zaworów, poprawiając oszczędność paliwa o jeden procent w porównaniu do tradycyjnego napędu zaworowego. Rodzina silników Nu posiada także bezobsługowy, cichy system łańcucha rozrządowego, aby zwiększyć trwałość i poprawić poziom hałasu, wibracji i szorstkości (NVH).

Zastosowanie plastikowego, dwustopniowego systemu zmiennego dolotu (VIS) w porównaniu z aluminium, umożliwia przełączanie między długimi i krótkimi kolektorami dolotowymi, co skutkuje czteroprocentowym wzrostem wydajności.

Kolejnym narzędziem, które inżynierowie Hyundai wprowadzili do Elantry, jest elektroniczna kontrola przepustnicy. Elektroniczna kontrola przepustnicy zastępuje tradycyjny kabel i mechaniczne połączenie szybką elektroniką. Ten system dokładnie kontroluje dopływ powietrza i moment obrotowy silnika, poprawiając prowadzenie, reakcję i oszczędność paliwa.

Czterocylindrowy silnik Nu ma również projekt wałka korbowego o przesunięciu, co zmniejsza tarcie między tłokiem a ścianą cylindra, co prowadzi do jednoprocentowego wzrostu oszczędności paliwa.

UDOSKONALENIA PODWOZIA I KIEROWANIA

Pod maską nowa wersja 2014 Hyundai Elantra Sedan Sport ma znaczące zmiany mające na celu poprawę prowadzenia i kierowania. Przerobiona instalacja wspomagania kierownicy (MDPS) zmniejsza tarcie i zapewnia szybszy stosunek dla bardziej responsywnego zachowania w zakrętach. Sztywniejsze tłumiki, sprężyny tylne oraz większa przednia stabilizator na wersji Sport zapewniają lepszą kontrolę nad przechyłem przodu i bardziej płynne działanie zawieszenia.

Za kierownicą podstawowej wersji Elantra SE i wysokiej wersji Elantra Limited, kierowcy korzystają z trybu kierownicy wybieralnego przez kierowcę, z trzema trybami pracy – Komfort, Normalny i Sport. Ten innowacyjny system pozwala kierowcom dostosować cechy kierowania Elantry do różnych preferencji jazdy i warunków drogowych. Tryb Komfort jest idealny do jazdy w mieście i w parkowaniu, oferując największą łatwość kierowania przy zmniejszonym wysiłku. Tryb Normalny jest idealny do mieszanych warunków jazdy. Natomiast tryb Sport jest zoptymalizowany do szybkich autostrad lub krętych dróg i zmniejsza wspomaganie kierownicy. Wybieralny tryb kierowania dostosowuje nie tylko poziomy wspomagania w każdym trybie, ale także dostosowuje odczucia podczas prowadzenia na prostych odcinkach i krzywej przyrostu w całym zakresie kierowania, co zapewnia bardzo naturalne i progresywne odczucie. Właściwości tłumienia kierownicy, aktywne przywracanie i poziomy tarcia również zostały zoptymalizowane w Elantrze.

OGÓLNE WYMIARY

Elantra nadal jest „klasą wyżej” niż niektórzy konkurenci jeśli chodzi o przestronność wnętrza. W rzeczywistości Elantra jest tak przestronna, że Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) klasyfikuje ją jako samochód średniej wielkości, a nie kompaktowy, tak jak Civic, Mazda3 i Focus. Całkowita objętość wnętrza Elantry wynosi 110,4 stopy sześcienne, co przewyższa objętość sedana Honda Civic 2013, Chevrolet Cruze 2014 i Ford Focus 2014. Co zaskakujące, przewyższa nawet Acura TSX (108,5 stóp sześciennych), Nissan Maxima (110,0 stóp sześciennych) i VW CC (106,8 stóp sześciennych) pod względem całkowitej objętości wnętrza. Ostatecznie długi rozstaw osi pozwala na efektywność samochodu kompaktowego przy komforcie pojazdu średniej wielkości. Przykładem tego jest długi ślad siedzenia, który zapewnia najlepszą w swojej klasie przestrzeń na nogi na przednich siedzeniach. Objętość bagażnika Elantry wynosząca 14,8 stopy sześcienne również przewyższa Civic i Corollę. Oznacza to, że bagażnik Elantry pomieści trzy zestawy kijów golfowych w porównaniu do tylko dwóch w Focusie i Civic.

BEZPIECZEŃSTWO

Uznana za „Najlepszy wybór bezpieczeństwa 2013 roku” przez IIHS oraz posiadająca pięciogwiazdkową ogólną ocenę w testach zderzeniowych NHTSA, Elantra wraca na rok 2014 z systemem pomocy przy ruszaniu na wzniesieniu (HAC), lusterkiem wstecznym do obserwacji martwego pola i systemem Blue Link. HAC minimalizuje staczanie się w tył na stromych wzniesieniach, podczas gdy lustro martwego pola zapewnia widok martwego pola kierowcy.

2014 Standardowe funkcje bezpieczeństwa

Sześć poduszek powietrznych
Zarządzanie stabilnością pojazdu
Elektroniczna kontrola stabilności (ESC) / Kontrola trakcji (TC)
ABS z elektroniczną rozdziałem siły hamowania (EBD) i asystą hamowania
System pomocy przy ruszaniu na wzniesieniu (HAC)
Napinacze pasów bezpieczeństwa
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
Światła do jazdy dziennej (DRL)
Lusterko wsteczne kierowcy do martwego pola

HYUNDAI ASSURANCE CONNECTED CARE ZASILANE PRZEZ BLUE LINK®

Wiodący w branży program usług telematycznych Hyundai, Assurance Connected Care, jest standardem w 2014 Elantra Limited, przez trzy lata. Ten innowacyjny program dla właścicieli Hyundai zapewnia proaktywne usługi bezpieczeństwa i obsługi pojazdów za pośrednictwem systemu telematycznego Hyundai Blue Link. Usługi te obejmują automatyczne powiadomienie o kolizji, ulepszoną pomoc drogową, automatyczne powiadomienie o kodach błędów diagnostycznych, miesięczny raport o stanie pojazdu oraz planowanie utrzymania w samochodzie.

Hyundai wprowadził także całkowicie nową aplikację mobilną dla platformy telematycznej Blue Link. Aplikacja mobilna umożliwia subskrybentom zdalny dostęp do różnych opcjonalnych funkcji i usług Blue Link poprzez kompatybilne urządzenia mobilne. Aplikacja została całkowicie przeprojektowana, znacznie ulepszona w porównaniu do poprzedniej wersji i ma nowy interfejs użytkownika, szybszą nawigację oraz innowacyjne nowe funkcje. Użytkownicy Google Android® i Apple® iOS mogą pobrać aplikację odpowiednio z Google Play lub Apple iTunes.

1.8L 6AT FWD (145 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1797 Cm3
Moc108.1 Kw @ 6500 Rpm
147 Hp @ 6500 Rpm
145 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy130 Lb-Ft @ 4700 Rpm
176 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP 215/45 R17
Długość179.1 In (4549 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.6 In (1
Rozstaw osi69.1 In (1755 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2943 Lbs (1335 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Spalanie trasa37 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie31 Mpg Us (7.6 L/100Km)

1.8L 6MT FWD (145 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1797 Cm3
Moc108.1 Kw @ 6500 Rpm
147 Hp @ 6500 Rpm
145 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy130 Lb-Ft @ 4700 Rpm
176 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP 215/45 R17
Długość179.1 In (4549 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.6 In (1
Rozstaw osi69.1 In (1755 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2773 Lbs (1258 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3836 Lbs (1740 Kg)
Spalanie miasto27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Spalanie trasa37 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie31 Mpg Us (7.6 L/100Km)

2.0L 6AT FWD (166 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc123.8 Kw @ 6500 Rpm
168 Hp @ 6500 Rpm
166 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 4700 Rpm
201 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP 215/45 R17
Długość179.1 In (4549 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.6 In (1
Rozstaw osi69.1 In (1755 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2923 Lbs (1326 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

2.0L 6AT FWD (173 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc129 Kw @ 6500 Rpm
175 Hp @ 6500 Rpm
173 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy154 Lb-Ft @ 4700 Rpm
209 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP 215/45 R17
Długość179.1 In (4549 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.6 In (1
Rozstaw osi69.1 In (1755 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2923 Lbs (1326 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

2.0L 6MT FWD (166 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc123.8 Kw @ 6500 Rpm
168 Hp @ 6500 Rpm
166 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 4700 Rpm
201 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP 215/45 R17
Długość179.1 In (4549 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.6 In (1
Rozstaw osi69.1 In (1755 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2890 Lbs (1311 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3836 Lbs (1740 Kg)
Spalanie miasto24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

2.0L 6MT FWD (173 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc129 Kw @ 6500 Rpm
175 Hp @ 6500 Rpm
173 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy154 Lb-Ft @ 4700 Rpm
209 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP 215/45 R17
Długość179.1 In (4549 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.1/61.6 In (1
Rozstaw osi69.1 In (1755 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2890 Lbs (1311 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3836 Lbs (1740 Kg)
Spalanie miasto24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.