Koreański producent samochodów wprowadził odświeżenie modelu Hyundai Getz w 2005 roku, aby uczynić go bardziej atrakcyjnym dla rynku. Nie udało się.
Hyundai starał się zaoferować pojazd, który znajdowałby się pomiędzy małym hatchbackiem a minivanem. Efektem tego był samochód zbyt duży dla małego segmentu i nie tak funkcjonalny jak minivan. To jedna z przyczyn, dla których Getz nie zyskał wielu nabywców na rynku europejskim. Dodatkowo musiał konkurować z innymi producentami w tej niszy. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, Hyundai oferował Getza w wersji z trzema lub pięcioma drzwiami.
Odświeżona wersja posiadała wygładzone, kanciaste reflektory. Krótka maska i pochylone słupki A zapewniały więcej miejsca dla wyższej przestrzeni pasażerskiej. Z boku, 3-drzwiowy Getz miał stałe okna. W zależności od poziomu wyposażenia, na górze klapy bagażnika zamontowano spojler.
Największą poprawą była zmiana wnętrza, gdzie producent zamontował nową deskę rozdzielczą i zestaw wskaźników. Hyundai postanowił zachować dźwignię zmiany biegów na podłodze, jak w standardowym hatchbacku. Inni producenci przesuwali ją bliżej kierowcy, co pozwalało na więcej miejsca dla konsoli środkowej. W tylnej części było wystarczająco miejsca dla dorosłych pasażerów, pod warunkiem, że nie mieli długich nóg.