Hyundai Lantra/Elantra Wagon przeszedł facelifting razem z pozostałymi modelami w 1998 roku jako model na 1999 rok.
Hyundai był już znany na rynku, a wersja kombi była pożądaną opcją, szczególnie jako samochód rodzinny. Nie mogło jej zabraknąć w salonach dealerskich, więc produkcja trwała nawet po wprowadzeniu na rynek trzeciej generacji w 2000 roku.
Hyundai zrozumiał, że potrzebuje grilla do chłodzenia silnika, więc zamontował go w odnowionym modelu. Pozostał gruby pionowy pasek, aby umieścić na nim chromowaną emblemat. Aby nowy przód był bardziej atrakcyjny, producent zmienił reflektory i zderzak.
Wewnątrz, producent zachował te same, płynne linie z wersji przed faceliftingiem, ale w zależności od poziomu wyposażenia, dodał kilka udogodnień, takich jak szyberdach. Hyundai nie chciał sprzedawać swoich pojazdów bez minimalnego wyposażenia, ale to było różnie wyrażane w zależności od rynku, na którym samochód był sprzedawany. Jedyną rzeczą, która się nie zmieniła, była duża pojemność ładunkowa, w której Lantra błyszczała. Po całkowitym złożeniu tylnej kanapy, pojemność mogła wynosić do 1755 litrów (62 stopy sześcienne).