HYUNDAI Palisade 2019-2022

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

HYUNDAI Palisade 2019-2022

Przejdź do galerii zdjęćHYUNDAI Palisade 2019-2022

Palisade został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Los Angeles w 2018 roku i był najważniejszym SUV-em w ofercie Hyundaia. Dzielił platformę z Kia Telluride.

Na przestrzeni lat Hyundai zwiększył swój udział w rynku i zaczęło podnosić standardy swoich modeli. Od brzydkiego Tucsona do luksusowego, trzyrzędowego Palisade’a to naprawdę duża zmiana. Powstał on, aby konkurować z takimi pojazdami jak Honda Pilot, Nissan Pathfinder i Ford Explorer. Jego poprzednikiem był Hyundai SantaFe XL.

Na zewnątrz wyglądał bardzo dziwnie z pionowymi światłami i przedłużonymi światłami dziennymi. Takie rozwiązanie można było zobaczyć w Cadillacu Escalade, ale Palisade miał bardziej zaokrąglone linie zamiast ostrych konturów. Długi pojazd wyróżniał się chromowanymi liniami wokół okien drzwi, a dach wydawał się odłączony od reszty auta, od słupka C.

W środku Palisade oferował do ośmiu miejsc, jeśli w środkowym rzędzie zamontowano kanapę. W przypadku wyboru foteli kapitańskich dostępnych było tylko siedem miejsc. Na konsoli centralnej dźwignię zmiany biegów zastąpiono przyciskami, co zapewniło więcej miejsca na łokcie i dużą przestrzeń do przechowywania pod spodem. Opcjonalny 10,25-calowy dotykowy system multimedialny był wyposażony w stereo Harman Kardon.

Palisade był wyposażony w system napędu na wszystkie koła, sterowany za pomocą pokrętła na konsoli centralnej, podobnie jak w Land Roverze. Oferował kilka programów trakcyjnych, ale nie miał przełożenia niskiego. Pomimo swoich rozmiarów, najluksusowy SUV Hyundaia dostępny był również w wersji z napędem na przednią oś. Moc pochodziła z standardowego silnika V6 o pojemności 3,5 litra, sparowanego z automatyczną skrzynią biegów ośmiobiegową. W zależności od rynku, oferowano również wersję z silnikiem diesla o pojemności 2,2 litra.

 Hyundai zaprezentował swój nowy flagowy, premium SUV Palisade z trzema rzędami siedzeń na targach motoryzacyjnych w Los Angeles w 2018 roku. Model 2020 Palisade oparty jest na nowym podwoziu SUV-a, które oferuje wyjątkową przestronność w drugim i trzecim rzędzie, a także hojną przestrzeń bagażową oraz elastyczność w konfiguracji wnętrza. Hyundai Palisade będzie produkowany w Ulsan w Korei i będzie dostępny w salonach w Stanach Zjednoczonych latem 2019 roku.

„Nowy Hyundai Palisade 2020 z pewnością przyciąga uwagę swoim designem, który godny jest flagowego SUV-a Hyundai, oferując nowe poziomy wszechstronności, technologii, bezpieczeństwa, przestronności i efektywności, wszystko w nowoczesnej formie,” powiedział Mike O’Brien, wiceprezydent ds. produktów, planowania korporacyjnego i cyfrowego w Hyundai Motor America. „Ten nowy SUV Hyundai to idealny pojazd rodzinny do praktycznego, komfortowego codziennego użytku oraz niezapomnianych podróży roadtripowych, gdy tylko poczujemy wołanie otwartej drogi.”

DESIGN FLAGOWEGO SUV-A

„Zewnętrzny i wewnętrzny design Hyundai Palisade w wyraźny sposób oddaje jego unikalną flagową tożsamość z premium, charakterystyczną i odważną obecnością na drodze,” powiedział SangYup Lee, szef Centrum Designu Hyundai. „Jako lider projektu Palisade, była to przyjemność współpracować z naszymi globalnymi zespołami projektowymi przez cały proces jego rozwoju i ostatecznie zaprezentować ten fenomenalny produkt przed Wami dzisiaj.”

Styl Palisade emanuje godnością i stylem w wyważonej estetyce, która jasno różnicuje go jako flagowy SUV. Z przodu, dominująca, szeroka krata chłodnicy wyraźnie wskazuje na premium SUV-a. Oddzielne reflektory i pionowo połączone światła dzienne tworzą mocny i charakterystyczny wygląd, z dostępnymi reflektorami LED, LED-owymi światłami dziennymi i lusterkami z sygnalizacją skrętu LED. Potężny, wydłużony profil maski tworzy imponującą obecność na drodze, podczas gdy śmiałe słupki C i panoramiczna szklana grafika boczna oddają przestronność trzeciego rzędu. Pełne nadkola i boczne części nadwozia oferują muskularne detale. Tył pojazdu podkreśla szeroką i stabilną postawę dzięki falistej stylistyce i pionowemu projektowi tylnych lamp LED. Panoramiczne tylne szkło w połączeniu z ściętym dachem zapewnia poczucie przestronności pasażerom z tyłu. Dostępne powiększone 20-calowe felgi aluminiowe podkreślają flagową obecność Palisade.

Ten design ma również korzyści aerodynamiki, z współczynnikiem oporu (Cd) wynoszącym 0,33. Hyundai Palisade osiąga ten niski współczynnik oporu dzięki specyficznym cechom projektowym, które obejmują szybki kąt słupka A, boczne wykończenia tylnego spojlera, zoptymalizowany przód chłodzenia z wydłużonym wewnętrznym przewodem powietrznym, aerodynamikę dolnej części oraz aero deflektory tylnych kół.

INTUICYJNA FUNKCJONALNOŚĆ

Wnętrze łączy poczucie relaksu i komfortu, tworząc spokojne środowisko z ośmioma miejscami siedzącymi standardowo przeznaczonymi na rodzinne przygody. Wersje z wyposażeniem skórzanym oferują premium, pikowaną skórę Nappa, podczas gdy na desce rozdzielczej, gładkie wykończenie drewniane w zwartym projekcie wnętrza tworzy przestronną, komfortową atmosferę. Fotel drugiego rzędu z funkcją One-Touch umożliwia jedną ręką przesunięcie fotela do przodu dla łatwego dostępu do trzeciego rzędu siedzeń. Dla wygody trzeci rząd oferuje elektryczne składanie/rozkładanie oraz regulację oparcia. Fotele kapitańskie drugiego rzędu są również dostępne z wentylowanymi powierzchniami siedzeń. Każdy rząd siedzeń Palisade oferuje gniazdka USB dla wygody wszystkich pasażerów, w sumie dostępnych jest siedem gniazdek USB. Dodatkowo, lustro do rozmów pozwala kierowcy wyraźnie widzieć pasażerów z tyłu.

Hyundai Palisade oferuje również ekskluzywny w klasie Monitor Martwego Pola, który uzupełnia standardową funkcję Aktywny Asystent Unikania Kolizji w Martwym Polu, która zapewnia łatwe do dostrzeżenia widoki boku pojazdu za każdym razem, gdy włączony jest kierunkowskaz. Wyświetlacz audio i nawigacji to duży 10,25-calowy ekran dotykowy w formacie panoramicznym, w połączeniu z 12,3-calowym, w pełni cyfrowym zestawem wskaźników TFT, oferującym różne tryby wyświetlania i różniące się podświetleniem trybu jazdy. Dwa urządzenia Bluetooth® można podłączyć jednocześnie, jedno do połączenia z telefonem komórkowym, a drugie do strumieniowego przesyłania dźwięku. Zintegrowany z systemem nawigacji zestaw wskaźników na desce rozdzielczej zapewnia doskonałą czytelność i łatwość obsługi, a także dostępność funkcji wyświetlacza przeziernego. Innowacje w konsoli centralnej, takie jak sterowanie shift-by-wire, zwalniają cenną przestrzeń kontrolną dla funkcji, z których kierowcy korzystają najczęściej. System shift-by-wire obejmuje również automatyczną logikę parku, która przestawia pojazd na parking po wyłączeniu silnika i otwarciu drzwi przez kierowcę. Design mostu konsoli centralnej Palisade również zwalnia wygodną przestrzeń do przechowywania pod obszarem kontroli konsoli centralnej z dostępem dla kierowcy i pasażera. Wnętrze ma siedem dostępnych gniazdek USB, w tym gniazdka USB w oparciach przednich foteli dla pasażerów drugiego rzędu oraz mini kieszenie na różnego rodzaju urządzenia cyfrowe. Hojne 16 uchwytów na kubki oznacza, że zawsze jest miejsce na napój przy dowolnym miejscu siedzącym. Powiadomienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa jest aktywne na każdym miejscu siedzącym.

Palisade ma także innowacyjny, pierwszy w branży projekt dyfuzora wentylacji dachowych, który może zapewnić skoncentrowany, częściowo rozproszony lub całkowicie rozproszony strumień powietrza dla pasażerów z tyłu. Nowy projekt dyfuzora wentylacji zapewnia cichszy przepływ powietrza z tyłu, działanie bez przeciągów, bardziej równomierne rozprowadzenie powietrza oraz możliwość skoncentrowania strumienia powietrza w razie potrzeby.

Hyundai Palisade oferuje bogatą technologię, w tym najnowszy system nawigacji Hyundai z Android Auto™ i Apple CarPlay™. Aby zlikwidować potrzebę używania kabla do ładowania, dostępna jest podkładka do ładowania bezprzewodowego Qi dla kompatybilnych urządzeń z systemem Android oraz najnowszych iPhone’ów Apple. Jeśli chodzi o technologię audio, dostępny system dźwiękowy premium jest doskonale dopasowany do wyrafinowanego wnętrza Palisade. System audio Infinity® zawiera technologie Clari-Fi™ i QuantumLogic™ Surround Sound. Clari-Fi działa w czasie rzeczywistym, aby odbudować szczegóły audio utracone w skompresowanej cyfrowo muzyce, podczas gdy QuantumLogic™ wyodrębnia sygnały z oryginalnego nagrania i przekształca je w autentyczną, trójwymiarową scenę dźwiękową, co zapewnia czysty, subtelny i szczegółowy dźwięk. Wynikiem tego jest bardziej intensywne i przyjemne doświadczenie słuchowe podczas jazdy.

WYŚWIETLACZ HEAD-UP

Czerpiąc inspirację z technologii lotniczej, dostępny wyświetlacz przezierny Hyundai Palisade (HUD) wyświetla wirtualny obraz na przedniej szybie, pomagając kierowcy lepiej utrzymać wzrok na drodze. Funkcja ta wykorzystuje system luster w połączeniu z pełnokolorowym wyświetlaczem TFT LCD i oferuje regulację jasności, aby zapewnić doskonałą widoczność w dzień i w nocy. Informacje o prowadzeniu, takie jak prędkość, status Smart Cruise Control, nawigacja, Asystent Unikania Kolizji w Martwym Polu, Asystent Unikania Kolizji z Przodu, ograniczenia prędkości, Asystent Utrzymania Pasa i dane systemu audio, są wyświetlane w idealnej wirtualnej odległości dla maksymalnej czytelności.

Palisade oferuje również zaawansowany system interkomowy Driver Talk, umożliwiający rozmowy z pasażerami z tyłu w trybie rozmowy i snu. System ten pozwala kierowcy komunikować się oddzielnie z drugim i/lub trzecim rzędem pojazdu za pośrednictwem systemu audio Palisade w trybie rozmowy. System zawiera również tryb snu z tyłu, który pozwala rzędowi kierowcy słuchać wybranej muzyki bez transmitowania tego samego dźwięku do głośników audio drugiego i trzeciego rzędu, aby pasażerowie potencjalnie drzemiący nie zostali zakłóceni.

Design Palisade dąży do bardzo wysokiego poczucia przestronności i wyjątkowej widoczności, z dużym, stałym przeszklonym dachem, szerokimi rzędami siedzeń z tyłu oraz przestronnym, konfigurowalnym bagażnikiem z tyłu. Wszystkie strefy dostępu z tyłu zostały ergonomicznie zaprojektowane w celu ułatwienia dostępu dla rodzin, z dostępnym elektrycznym składanym, rozkładanym i regulowanym oparciem trzeciego rzędu. Palisade jest większy w każdej zewnętrznej osi niż Santa Fe XL i Toyota Highlander.

W środku, Palisade ma więcej miejsca na nogi w pierwszym i drugim rzędzie niż Pilot, Pathfinder i Explorer. Oferuje również więcej miejsca bagażowego z tyłu trzeciego rzędu niż Highlander, Pilot i Pathfinder. Dla większej wygody, Hyundai Palisade oferuje elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, co ułatwia dostęp do przestrzeni bagażowej, nawet gdy kierowca ma ręce zajęte. Wysokość otwierania klapy bagażnika Palisade jest również regulowana, co zapewnia łatwy zasięg do jej zamknięcia.

NAPĘD

Palisade napędzany jest przez silnik V6 o pojemności 3,8 litra, z cyklem Atkinsona, podwójną zmienną fazą rozrządu i bezpośrednim wtryskiem, co zapewnia doskonałą moc i efektywność. Ten silnik o pojemności 3,8 litra generuje szacunkowo 291 koni mechanicznych przy 6000 obr./min oraz 262 lb.-ft. momentu obrotowego przy 5000 obr./min. Hyundai Palisade oferuje więcej standardowej mocy niż jakikolwiek inny SUV w swoim segmencie oraz niezrównany poziom momentu obrotowego. Palisade przekazuje tę moc na koła za pomocą ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów z wielopłytkowym konwerterem momentu obrotowego i oferuje zarówno napęd na dwa koła, jak i napęd HTRAC® na cztery koła, o przełożeniu końcowym 3,648 zapewniającym pewne przyspieszenie. Podjęto szczególne działania, aby zredukować hałas i wibracje w Hyundai Palisade, z hojnym wygłuszeniem pod maską, specjalnymi dywanikami tłumiącymi dźwięk i dostrojonym napędem, który zapewnia gładką, liniową reakcję. Dodatkowo Palisade oferuje kierowcom możliwość uruchomienia pojazdu za pomocą zdalnego kluczyka lub aplikacji Blue Link.

GEOMETRIA I TUNING ZAWIESZENIA

Szerokość zawieszenia z przodu i z tyłu została maksymalnie zwiększona w Palisade, co zapewnia zwiększoną sztywność na skręty i stabilność. Opony mają rozmiar 245/60R18 standardowo lub opcjonalnie 245/50R20 dla stabilności, stylu i komfortu jazdy. Kolumny kierownicze Palisade z przodu i tylne nośniki są wykonane z aluminium, podczas gdy dolne ramiona z przodu zostały zoptymalizowane i odchudzone w wyniku nowego projektu inżynieryjnego, co skutkuje zmniejszeniem wagi nieresorowanej i poprawą reakcji.

Palisade osiąga również najlepszą w klasie sztywność skrętną nadwozia dzięki różnorodnym metodom, w tym dzięki wielokrotnej strukturze w kształcie pierścienia oraz gorącowalcowanym elementom obramowania drzwi, które zapewniają większą wytrzymałość i sztywność. Dodatkowo jego sztywność skrętna, gdy jest wyposażony w panoramiczny dach, jest niemal identyczna z wersjami bez dachu.

HTRAC® Z TRYBEM ŚNIEGU

Palisade oferuje system HTRAC® z napędem na wszystkie koła (AWD) Hyundai. System HTRAC AWD został opracowany jako system wielomodeowy, zapewniając elektronicznie sterowane sprzęgło rozdzielające moment obrotowy z aktywną kontrolą momentu między osiami przednią i tylną. Wybieralne przez kierowcę tryby HTRAC Normal, Sport i Smart pomagają zapewnić pewną kontrolę w każdych warunkach pogodowych. Ustawienie Sport daje bardziej zwinną jazdę, przekazując więcej dostępnego momentu na tylne koła, co zapewnia sportowe odczucie w razie potrzeby. Ten system ma szerszy zakres zmienności rozdziału momentu obrotowego niż wiele konkurencyjnych systemów i został dostrojony do warunków, takich jak przyspieszenie na prostych, zakręty o średniej lub dużej prędkości oraz ruszanie pod górę.

Hyundai Palisade oferuje również nowo opracowany tryb śniegu w swoim zaawansowanym systemie HTRAC® AWD, z specjalnym dostrojeniem trakcji do jazdy po śniegu, optymalizując dostępność trakcji i kontrolę kierowcy w trudnych warunkach. System trybu jazdy Snow Mode dostosowuje rozdział momentu obrotowego z przodu i tyłu, kontrolę poślizgu kół lewych i prawych, moment obrotowy silnika oraz wzorce zmiany biegów w zależności od dostępnych poziomów trakcji. Ponadto system AWD HTRAC Palisade zawiera funkcję blokady dyferencjału AWD dla wymagających sytuacji z trakcji.

TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA

Palisade oferuje szereg zaawansowanych technologii bezpieczeństwa w standardzie, w tym asystenta unikania kolizji z przodu z wykrywaniem pieszych, asystenta unikania kolizji w martwym polu, asystenta utrzymania pasa, asystenta unikania kolizji w tylnym ruchu, asystenta bezpiecznego wyjazdu, asystenta świateł drogowych, ostrzeżenie o uwadze kierowcy oraz inteligentny tempomat z funkcją Stop and Go.

Standardowy system asystenta unikania kolizji w ruchu tylnym (RCCA) zwiększa świadomość kierowcy na tył Hyundai Palisade. Wykorzystując radar z systemu wykrywania martwego pola podczas cofania, system nie tylko ostrzega kierowcę, gdy pojazdy zbliżają się z tyłu, ale również automatycznie hamuje.

Dostępne funkcje bezpieczeństwa obejmują czujnik obecności pasażerów z tyłu (ROA). System monitoruje tylną siedzenia za pomocą czujnika ultradźwiękowego, który pomaga wykryć ruchy dzieci i zwierząt domowych. System najpierw przypomina kierowcom, aby sprawdzili tylną siedzenie przy wychodzeniu z pojazdu za pomocą wiadomości na wyświetlaczu zestawu wskaźników. Jeśli system wykryje ruch na tylnych siedzeniach po tym, jak kierowca opuści pojazd i zablokuje drzwi, zatrąbi klakson i wyśle powiadomienie Blue Link do smartfona kierowcy za pośrednictwem systemu połączonego pojazdu Hyundai Blue Link. System ten ma na celu zapobieganie zapomnieniu dzieci i zwierząt domowych w samochodzie, ale również pomaga w przypadku, gdy dzieci przypadkowo zablokują się w środku.

Palisade ma również standardowy system asystenta bezpiecznego wyjazdu. W celu zwiększenia bezpieczeństwa pasażerów Hyundai, Safe Exit Assist korzysta z radarów do wykrywania pojazdów zbliżających się z tyłu i ostrzega pasażerów planujących opuścić pojazd. Jeśli pasażer próbuje otworzyć drzwi, gdy samochód zbliża się z tyłu, wizualne i akustyczne ostrzeżenie wyświetli się na centralnym wyświetlaczu, aby ostrzec kierowcę. Dodatkowo, jeśli kierowca spróbuje dezaktywować funkcję elektronicznego zamka bezpieczeństwa dla dzieci, Safe Exit Assist nadpisze decyzję kierowcy i zapewni, że tylne drzwi pozostaną zablokowane, dopóki zbliżający się pojazd nie przejedzie. Gdy droga jest wolna, kierowca może następnie dezaktywować elektroniczny zamek bezpieczeństwa dla dzieci i pomyślnie odblokować tylne drzwi.

Dodatkowo Palisade ma siedem standardowych poduszek powietrznych: podwójne przednie, podwójne boczne, poduszkę kolanową kierowcy oraz poduszki boczne z czujnikiem przechylenia. Hyundai Palisade wykorzystuje dużą poduszkę powietrzną wzdłuż całej długości bocznej, która obejmuje również trzeci rząd siedzeń, co zwiększa ochronę pasażerów z tyłu w przypadku kolizji. Monitoring ciśnienia w oponach z wyświetlaniem indywidualnej pozycji, zabezpieczenia antykradzieżowe, trzy mocowania LATCH w drugim rzędzie i dwa mocowania LATCH w trzecim rzędzie oraz kamera tylna są standardowo dostępne w Palisade.

Palisade ma bardzo sztywną strukturę, z strategicznym użyciem stali wysokowytrzymałej (AHSS) w kluczowych obszarach zawieszenia i kolizji, aby zapewnić zwiększoną wytrzymałość na rozciąganie. Użycie stali wysokowytrzymałej ma kilka zalet: mniejsza waga całkowita pojazdu i większa siła i sztywność pojazdu bez nadmiernych kosztów związanych z bardziej egzotycznymi materiałami lekkimi.

Oczekuje się, że Hyundai Palisade osiągnie TSP+ od IIHS oraz ocenę 5 gwiazdek NHTSA. Solidna struktura podwozia i boków została zaprojektowana w celu zwiększenia absorpcji energii i inwazji kabiny w przypadku poważnej kolizji, szczególnie w teście małych nakładek. Co więcej, jego podwozie wykorzystuje wiele ścieżek obciążeniowych, aby lepiej rozproszyć potencjalną energię uderzenia w przypadku wypadku.

SYSTEM POŁĄCZENIA BLUE LINK®

Modele wyposażone w Blue Link Palisade obejmują trzy lata bezpłatnych usług Blue Link, z ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa, diagnostyki, zdalnymi i głosowymi usługami nawigacyjnymi. Blue Link wprowadza łączność bezpośrednio do samochodu z technologiami takimi jak Zdalne Uruchamianie z Kontrolą Klimatu, Zdalne Zamykanie/Otwarte drzwi, Znajdź Samochód, Ulepszona Pomoc Drogowa i Odzyskiwanie Skradzionego Pojazdu. Funkcje Blue Link można uzyskać za pomocą przycisków na lusterku wstecznym, portalu internetowego MyHyundai.com, aplikacji na smartfony MyHyundai z Blue Link, umiejętności Blue Link Amazon® Alexa oraz aplikacji Google Assistant Blue Link. Niektóre funkcje można również kontrolować za pomocą aplikacji smartwatch na Android Wear™ i Apple Watch™. Najnowsza wersja aplikacji Blue Link na smartfony obejmuje:

Widżety do łatwego dostępu do funkcji zdalnych
Możliwość przesyłania danych Punktów Zainteresowania do systemu nawigacji pojazdu (jeśli jest wyposażony)
Dostęp do ustawień powiadomień Blue Link

KOLOR

3.5L MPi V6 8AT AWD (277 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3470 Cm3
Moc203.7 Kw @ 6300 Rpm
277 Hp @ 6300 Rpm
273 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy247 Lb-Ft @ 5000 Rpm
335 Nm @ 5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy Wolnossący
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4171 - 4431 Lbs (1892 - 2010 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5831 Lbs (2645 Kg)
Spalanie miasto15.8 Mpg Us (14.9 L/100Km)
Spalanie trasa29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Średnie spalanie22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Emisja CO2248 G/Km

3.5L MPi V6 8AT FWD (277 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3470 Cm3
Moc203.7 Kw @ 6300 Rpm
277 Hp @ 6300 Rpm
273 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy247 Lb-Ft @ 5000 Rpm
335 Nm @ 5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy Wolnossący
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4012 - 4255 Lbs (1820 - 1930 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5754 Lbs (2610 Kg)
Spalanie miasto16.6 Mpg Us (14.2 L/100Km)
Spalanie trasa32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Średnie spalanie23.8 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Emisja CO2230 G/Km

3.8L GDi V6 8AT AWD (291 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3470 Cm3
Moc203.7 Kw @ 6300 Rpm
277 Hp @ 6300 Rpm
273 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy247 Lb-Ft @ 5000 Rpm
335 Nm @ 5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy Wolnossący
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4195 - 4456 Lbs (1903 - 2021 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5864 Lbs (2660 Kg)
Spalanie miasto16.3 Mpg Us (14.4 L/100Km)
Spalanie trasa29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Średnie spalanie22.6 Mpg Us (10.4 L/100Km)
Emisja CO2249 G/Km

3.8L GDi V6 8AT FWD (291 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3778 Cm3
Moc214 Kw @ 6000 Rpm
291 Hp @ 6000 Rpm
287 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy193 Lb-Ft @ 5200 Rpm
262 Nm @ 5200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4037 - 4297 Lbs (1831 - 1949 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5798 Lbs (2630 Kg)
Spalanie miasto15.8 Mpg Us (14.9 L/100Km)
Spalanie trasa29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Średnie spalanie22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Emisja CO2248 G/Km

2.2L TCi 8AT AWD (193 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2199 Cm3
Moc142 Kw @ 3800 Rpm
193 Hp @ 3800 Rpm
190 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
441 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4281 - 4542 Lbs (1942 - 2060 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5930 Lbs (2690 Kg)
Spalanie miasto24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2196 G/Km

2.2L TCi 8AT AWD (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2199 Cm3
Moc147.1 Kw @ 3800 Rpm
200 Hp @ 3800 Rpm
197 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
441 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4281 - 4542 Lbs (1942 - 2060 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5930 Lbs (2690 Kg)
Spalanie miasto24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2196 G/Km

2.2L TCi 8AT FWD (193 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2199 Cm3
Moc142 Kw @ 3800 Rpm
193 Hp @ 3800 Rpm
190 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
441 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4123 - 4405 Lbs (1870 - 1998 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5886 Lbs (2670 Kg)
Spalanie miasto25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2182 G/Km

2.2L TCi 8AT FWD (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2199 Cm3
Moc147.1 Kw @ 3800 Rpm
200 Hp @ 3800 Rpm
197 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
441 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.8 Galony (71.2 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony245/60 R18
Długość196.1 In (4981 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość68.9 In (1750 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.2/67.6 In (1
Rozstaw osi114.2 In (2901 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Turning Circle38.7 Ft (11.8 M)
Masa własna4123 - 4405 Lbs (1870 - 1998 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5886 Lbs (2670 Kg)
Spalanie miasto25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2182 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.