Hyundai odświeżył model S-Coupe, znany również jako Scoupe, zaledwie dwa lata po jego debiucie na rynku, wprowadzając nie tylko kilka wizualnych zmian, ale także zupełnie nowe silniki.
Podczas gdy S-Coupe z 1990 roku wyglądał niemal na niedokończony, z kilkoma niedoskonałościami, wersja po faceliftingu była znacznie lepiej dopracowana. Mimo że dzielił tę samą platformę z modelem Hyundai Excel, oferował sztywniejsze zawieszenie.
Samochód wyposażono w nowy przód z smuklejszymi reflektorami, które były na równi z osłoną chłodnicy, oraz zaokrąglonymi liniami. Ponieważ przednie błotniki musiały zostać wymienione, producent podkreślił boczne linie, co sprawiło, że samochód wydawał się szerszy. Z tyłu, przeprojektowane światła tylne miały przyciemnione soczewki dla świateł cofania oraz zmienioną klapę bagażnika. Hyundai dodał trzecią lampę hamulcową w tylnym skrzydle.
Wewnątrz, zestaw wskaźników był wysoki, wygięty w stronę kierowcy i szeroki. Pokrywał również centralną konsolę. Duży obrotomierz umieszczono po lewej stronie panelu, co nadawało kierowcy sportowy charakter. Przednie fotele kubełkowe miały pewne boczne podparcie, ale niezbyt mocne. Było to bardziej dla efektu wizualnego niż aby utrzymać pasażerów podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Hyundai oferował miejsce dla czterech dorosłych w S-Coupe, ale z tyłu nie było zbyt przestronnie. To bardziej pojazd dla dwóch dorosłych i dwojga dzieci.