HYUNDAI Tucson 2016-2018

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

HYUNDAI Tucson 2016-2018

Przejdź do galerii zdjęćHYUNDAI Tucson 2016-2018

Nowy crossover Hyundai Tucson zadebiutował w 2015 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku. Całkowicie przeprojektowany pojazd wyróżniał się świeżym, sportowym wyglądem zewnętrznym oraz atrakcyjnym wnętrzem. Hyundai postawił na oszczędność paliwa jako priorytet dla tego modelu i udało mu się wprowadzić znaczące ulepszenia w porównaniu do wcześniejszego Tucson.

Przednia część Tucson charakteryzowała się diodowymi światłami do jazdy dziennej, LED-owymi reflektorami z podwójnym projektorem oraz specyficzną, sześciokątną chłodnicą Hyundai. Rozstaw osi pojazdu został zwiększony, co poprawiło elastyczność wnętrza i komfort jazdy. Klienci mogli zdecydować się na 19-calowe felgi, co nie było oferowane w Tucson przed modelem z 2016 roku.

Wnętrze zostało dopracowane, aby zapewnić doświadczenie premium, z deską rozdzielczą pokrytą skórą oraz materiałami o miękkim dotyku w miejscach, które najczęściej się dotyka.

Podstawowe modele były wyposażone w silnik o pojemności 2,0 litra, rozwijający moc 164 KM i 151 lb-ft momentu obrotowego. Silnik współpracował z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów, która oferowała również tryb manualny (SHIFTRONIC).

Tucson był dostępny z opcjonalnym napędem na wszystkie koła, wyposażonym w system asysty startu pod górę oraz kontrolę hamulców podczas zjazdu, aby pomóc kierowcom w razie potrzeby.

System Blue Link, zintegrowany w 2016 roku, oferował zwiększone bezpieczeństwo i infotainment: funkcję start/stop, zdalne zamykanie/otwieranie drzwi, lokalizator pojazdu, odzyskiwanie skradzionego samochodu i inne, które można było kontrolować za pomocą urządzenia obsługującego Android.

Hyundai zaprezentował nowego Tucsona, crossovera SUV, na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Nowym Jorku w 2015 roku. Nowy Tucson oferuje świeży, sportowy wygląd z zewnątrz oraz atrakcyjny design wnętrza, stawiając na priorytetową efektywność paliwową, z wyraźnie poprawionymi wskaźnikami oszczędności w porównaniu do poprzedniego modelu. Nowy Tucson, wyposażony w system Automatycznego Hamowania Awaryjnego, powinien otrzymać wyróżnienie Top Safety Pick+ od Instytutu Ubezpieczeń Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS). W 2016 roku dostępne będą zaawansowane technologie bezpieczeństwa, takie jak Automatyczne Hamowanie Awaryjne z wykrywaniem pieszych, System Ostrzegania o Niewłaściwym Pasie Ruchu, Wykrywanie Martwego Pola, Ostrzeżenie o Ruchu Poprzecznym z Tyłu, Asystent Zmiany Pasa, Czujniki Ostrzegania o Cofaniu oraz standardowa kamera tylna. Nowy Tucson trafi do dealerów Hyundai w lipcu.

ODWAŻNY, RZEŹBIONY DESIGN

Design Tucsona 2016 korzysta z rzeźbionych form nadwozia i sportowych konturów, tworząc odważny i uderzający wygląd. Z przodu znajduje się dumnie prezentująca się sześciokątna atrapa chłodnicy, kluczowy element designu Hyundaia, uzupełniona o dostępne energooszczędne reflektory LED z podwójnym projektorem, akcenty LED oraz zintegrowane LED-owe światła do jazdy dziennej (DRLs).

Długość rozstawu osi zwiększono o ponad cal, co poprawia proporcje designu, elastyczność wnętrza oraz komfort jazdy. Po raz pierwszy oferowane będą 19-calowe felgi aluminiowe z dynamicznym, asymetrycznym wzorem szprych, otoczone avant-garde’owym wzorem nadkoli. Nawet klamki drzwi wyposażone są w wygodne lampki LED przy wejściu. Relingi dachowe nowego Tucsona są smukłe i niskoprofilowe, co nadaje mu zintegrowany, funkcjonalny wygląd. Z tyłu Z-kształtna linia charakterystyczna powyżej tylnych kół podkreśla agresywny, sportowy profil. Tylne światła również wykorzystują technologię LED, tworząc element premium designu przy jednoczesnym zwiększeniu widoczności z tyłu. Na koniec, podwójne, fazowane końcówki wydechu z chromu oraz standardowy spojler z tyłu dodają jeszcze więcej sportowych akcentów.

WIĘKSZE WNĘTRZE Z PREMIUM MATERIALAMI

W wnętrzu znajdziemy premium, obszyty skórą panel instrumentów z szerokimi konturami, aby zwiększyć poczucie przestronności. Skórzany wskaźnik znajduje się w pobliżu prawego kolana kierowcy, co poprawia komfort podczas długich dojazdów czy dynamicznego pokonywania zakrętów. Punkty dotykowe w środku zostały ulepszone o materiały o miękkiej fakturze. Wszystkie elementy sterujące mają bardziej wyrafinowane odczucie podczas obsługi. Całkowita atmosfera przestronności jest jeszcze bardziej podkreślona dzięki dostępnemu panoramicznemu szklanemu dachowi, który pozwala zarówno pasażerom z przodu, jak i z tyłu podziwiać niebo, zarówno w dzień, jak i w nocy.

Tucson 2016 jest dłuższy, szerszy i ma dłuższy rozstaw osi niż poprzedni model, co zwiększa objętość wnętrza i jego wszechstronność. Ogólnie pojemność bagażnika wzrosła do 31,0 stóp sześciennych, co stanowi pełne pięć stóp w porównaniu do poprzedniego modelu, a dwupoziomowa podłoga bagażnika dalej zwiększa rozmaitość transportu ładunkowego. Otwór tylnej klapy został powiększony w każdej osi, co zwiększa elastyczność w przewozie. Oparcia tylnych siedzeń 60/40 mają większy zakres regulacji nachylenia, aby dostosować się do różnych konfiguracji pasażerów i bagażu, z zwiększoną możliwością pochylenia wynoszącą 37 stopni w porównaniu do 28 stopni w poprzednim modelu.

ZAWSZE EFEKTYWNE I POTĘŻNE NOWE SILNIKI

Oferta układów napędowych Tucsona 2016 również została poprawiona, z naciskiem na osiągnięcie najwyższych poziomów efektywności. Modele podstawowe oferują silnik rodziny Nu, 2.0 litrowy, bezpośrednio wtryskiwany czterocylindrowy z szacowanym mocą 164 koni mechanicznych i 151 lb-ft momentu obrotowego, połączony z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia oferuje tryb ręczny SHIFTRONIC™ i zawiera konwerter momentu obrotowego z blokadą do przełożeń do oszczędności paliwa przy dużych prędkościach. Na podstawie testów wewnętrznych, efektywność paliwowa dla modelu 2.0L FWD szacowana jest na 23 (miasto), 31 (autostrada), 26 (łączna). Wartość 26 mpg dla efektywności paliwowej to jedno mpg poprawy w porównaniu do poprzedniego modelu. Dodatkowo, hałas NVH w układzie napędowym został zredukowany poprzez hydrauliczne mocowanie skrzyni biegów oraz przestrojenie mocowań silnika.

Modele Eco, Sport i Limited oferują nową rodzinę silników Gamma, 1.6-litrowy turbo doładowany, bezpośrednio wtryskiwany czterocylindrowy z szacowaną mocą 175 koni mechanicznych i 195 lb-ft momentu obrotowego. Przyspieszenie maksymalnego momentu obrotowego zaczyna się już przy 1,500 obr./min i zachowuje się do 4,500 obr./min, co zapewnia reakcję przy niskich obrotach i wydajność w codziennych warunkach jazdy. Turbosprężarka charakteryzuje się niską bezwładnością i elektroniczną kontrolą zaworu upustowego dla precyzyjniejszej kontroli ciśnienia w kolektorze. Wewnątrz, dysze olejowe chłodzące tłoki zapewniają chłodniejsze temperatury tłoków dla dłuższej żywotności silnika. Dodatkowo, silnik Gamma posiada nowy wkład wodny, który automatycznie priorytetyzuje chłodzenie w górnej części bloku silnika, gdzie generowane jest więcej ciepła, co skutkuje niższymi temperaturami głowicy cylindra i umożliwia cieńsze mieszanki powietrzno-paliwowe dla lepszej efektywności paliwowej.

Silnik turbo jest połączony z nową, pierwszą w swoim segmencie siedmiobiegową skrzynią biegów EcoShift® z podwójnym sprzęgłem (DCT). Ta skrzynia biegów oferuje doskonałą efektywność z szybkim, bezszwowym przełączaniem i zwinnym przyspieszeniem. W porównaniu do niektórych konkurencyjnych bezstopniowych skrzyń biegów, ta DCT jest w stanie obsłużyć większy moment obrotowy przy minimalnym przerywaniu mocy w całym zakresie pracy układu napędowego oraz charakteryzuje się większą trwałością. Na podstawie testów wewnętrznych, szacowana efektywność paliwowa dla tego układu napędowego w modelach Eco FWD wynosi 26 (miasto), 33 (autostrada), 29 (łącznie), co stanowi poprawę o 5 mpg w porównaniu do byłego silnika Tucson 2.4L. Sportowe i Limited modele FWD z silnikiem turbo szacowane są na 25 (miasto), 30 (autostrada), 27 (łącznie), co oznacza poprawę o 3 mpg w łącznej efektywności paliwowej w porównaniu do byłego silnika Tucson 2.4L. Dodatkowo, zbiornik paliwa nowego Tucsona został zwiększony o 1.1 galona, co zwiększa zasięg pojazdu.

MOŻLIWOŚĆ NAPĘDU NA WSZYSTKIE KOŁA

Tucson 2016 zaoferuje zaawansowany system AWD opracowany przez Hyundaia we współpracy z Magna Powertrain. System ten obejmuje wybierany przez kierowcę blok AWD, który pozwala na różnicowanie rozkładu momentu obrotowego pomiędzy przednimi a tylnymi kołami, co jest przydatne w trudnych warunkach terenowych i śliskich drogach. System zawiera również Aktywną Kontrolę Zawijania, która automatycznie przenosi moment obrotowy na koła z największą przyczepnością. System ten redukuje podsterowność i poprawia wydajność w zakrętach poprzez hamowanie wewnętrznego tylnego koła i dostarczanie większego momentu obrotowego na zewnętrzne tylne koło, co zapewnia efekt wektoryzacji momentu obrotowego. Na koniec, system ten wykorzystuje zarówno Asystenta Startu na Wzgórzu, jak i Kontrolę Hamulców na Zjeździe, aby pomóc kierowcom w trudnych warunkach na wzniesieniach lub zjeździe.

UDOSKONALONA, REAGUJĄCA OSIOWA

Platforma Tucsona 2016 oferuje lepszą dynamikę jazdy z ponad jednocalowym zwiększeniem szerokości i 1.2-calowym zwiększeniem rozstawu osi, co zwiększa komfort jazdy i stabilność. Przednie i tylne zwisy zostały zwiększone w mniejszym stopniu w stosunku do zwiększonego rozstawu osi, co pozwala na lepsze rozłożenie masy Tucsona w obrębie rozstawu osi, co poprawia reakcję i kontrolę. Co więcej, całe podwozie Tucsona jest bardziej sztywne, obecnie używając ponad 50% stali o wysokiej wytrzymałości w porównaniu do 18% w poprzednim modelu. Nowy Tucson korzysta również z strategicznego użycia mocnych klejów w miejscach o dużym stresie na podwoziu oraz z bardziej zaawansowanych metod gorącego tłoczenia dla większej sztywności. Struktura ta korzysta również z mocowań na czterech punktach dla poprawy komfortu i redukcji hałasu drogi.

Nowatorska struktura mocowania amortyzatorów Tucsona 2016 wykorzystuje podwójnie wzmacniane panele zaprojektowane w tylnej komorze, co optymalizuje panele, które są podatne na wibracje, co prowadzi do 109% zwiększenia sztywności, zmniejszenia hałasu drogi oraz poprawy jazdy i prowadzenia.

Zawieszenie Tucsona zostało ulepszone w celu zapewnienia dokładniejszego prowadzenia bez kompromisów w komforcie jazdy. Przednie zawieszenie ma konstrukcję z kolumn McPhersona, z sprężynami spiralnymi, gazowymi amortyzatorami i stabilizatorem o średnicy 24.7 mm. Tylne zawieszenie to niezależna konstrukcja wielowachlarzowa, teraz z podwójnymi dolnymi ramionami zarówno dla FWD, jak i AWD, dla optymalnego komfortu jazdy i kontroli nad karoserią.

Zarówno przednie, jak i tylne zawieszenia korzystają z amortyzatorów SACHS® oraz lekkich, pustych stabilizatorów dla lepszej kontroli karoserii w każdych warunkach jazdy. Ramiona kontrolne tylnego zawieszenia zostały wydłużone, aby zminimalizować zmiany kąta pochylenia i zbieżności w całym zakresie ruchu zawieszenia, które zostało zwiększone w celu lepszego wchłaniania większych uderzeń. Dodatkowo, osłony jounce teraz korzystają z bardziej wyrafinowanej konstrukcji hydraulicznej, co zapewnia bardziej subtelne reakcje na większe uderzenia drogowe. Elementy zawieszenia są teraz wykonane z syntetycznej gumy o wyższej tłumieniach dla gładszych właściwości jazdy w porównaniu do konwencjonalnej gumy.

Tucson 2016 oferuje również wybór trybu jazdy, który pozwala kierowcy dostosować reakcje dynamiczne swojego Tucsona, takie jak odczucie kierownicy, reakcja skrzyni biegów i ogólna responsywność układu napędowego do ich preferencji oraz zmieniających się warunków drogowych lub ruchu.

NIŻSZE NVH, LEPSZA AERODYNAMIKA

Aby poprawić właściwości NVH, Tucson 2016 zastosował szereg środków tłumienia dźwięku i izolacji, takich jak:

  • Mocowania silnika zostały powiększone, aby lepiej wchłaniać wibracje silnika
  • Tylne poprzeczki zmieniły się z konstrukcji bezpośredniego mocowania na mocowanie z użyciem tulei
  • Dodano materiał izolacyjny do wnętrza błotników, podwozia, panelu instrumentów, tunelu skrzyni biegów i wszystkich słupków kabiny
  • Mechanizmy zatrzaskowe drzwi zostały dokładnie ulepszone, z niższym hałasem, oporem przyciągania, wewnętrznym tarciem i lepszym tłumieniem zamykania
  • Aby zredukować hałas wiatru w kabinie, poprawiono również aerodynamikę do 0.33 Cd, co oznacza o 0.02 niższy współczynnik oporu (Cd) niż w poprzednim modelu

Niższy współczynnik oporu Tucsona osiągnięto dzięki specjalnemu projektowaniu aerodynamicznemu skupionemu na konstrukcji słupka A, projektowaniu bocznych osłon spojlera i paneli podwozia, co wszystko redukuje wiry powietrzne i wynikający z tego opór aerodynamiczny.

POPRAWIONE ODZUCIE KIEROWNICY

Ponadto, odczucie kierownicy zostało poprawione dzięki udoskonalonej elektrycznej wspomaganiu kierownicy i szerokiemu zastosowaniu lekkiego, sztywnego aluminium w montażu, co zwiększa precyzję i informacje zwrotne. Całkowite tarcie w systemie kierowniczym zostało zredukowane o ponad 20 procent w porównaniu do poprzedniego modelu. Elektryczne wspomaganie kierownicy Tucsona jest bardziej efektywne i cichsze niż tradycyjne systemy hydrauliczne, redukując straty mocy z dodatkowych pasów i ich ciągły wpływ na układ napędowy. Dodatkowo, system kierowniczy został ulepszony w celu zapewnienia dokładniejszych i szybszych dostosowań wrażenia kierownicy w zmieniających się warunkach jazdy. Samo koło kierownicy oferuje teraz szerszy zakres regulacji nachylenia i teleskopowego ustawienia dla większego komfortu kierowcy.

NOWOŚCI I NOWE FUNKCJE W SEGmencie

Tucson 2016 oferuje kilka pionierskich rozwiązań w segmencie kompaktowych CUV, w tym wentylowane przednie siedzenia oraz fotele odporne na plamy YES Essentials®. Nowo dostępne funkcje w Tucsonie obejmują reflektory LED i akcenty, LED-owe światła do jazdy dziennej, reflektory HID z Dynamicznym Zgięciem Światła (DBL), które skręcają w kierunku ruchu kierownicy, lampki do mapy LED, kolorowy wyświetlacz LCD, indywidualne monitorowanie opon, elektrycznie regulowane siedzenie pasażera oraz podgrzewane tylne siedzenia.

Nowy Tucson oferuje również inteligentną elektryczną klapę bagażnika z funkcją automatycznego otwierania. Inteligentna klapa umożliwia właścicielowi Tucsona automatyczne otwieranie tylnej klapy bagażnika, bez użycia rąk, po prostu stojąc w odległości kilku stóp od klapy przez kilka sekund z kluczykiem w kieszeni lub torebce. Jest to szczególnie wygodne, gdy właściciel trzyma torby z zakupami lub inne przedmioty i potrzebuje dostępu do bagażnika bez użycia rąk.

AUDIO, NAWIGACJA I TECHNOLOGIE ŁĄCZNOŚCI

Nowy Tucson będzie oferować standardowy pięciocalowy kolorowy wyświetlacz LCD z tylną kamerą i dotykowym interfejsem dla intuicyjnej obsługi. Integracja z Apple Siri® „Eyes Free” również jest teraz dostępna. W Tucsonie wyposażonym w nawigację popularne aplikacje, takie jak Pandora® Internet Radio i Yelp®, są już zintegrowane z systemem multimedialnym. Aplikacja Yelp® została zoptymalizowana dla ośmiocalowego ekranu dotykowego Tucsona i pomoże znaleźć restauracje, miejsca na zakupy i inne usługi. Wybrane restauracje będą również oferować recenzje, oceny, godziny otwarcia oraz ceny. Po wybraniu restauracji, system nawigacyjny może zapewnić wskazówki do niej bez konieczności wprowadzania adresu przez pasażerów.

Dla audiofilów Tucson oferuje również dostępny system audio premium o mocy 405 watów, AM/FM/SiriusXM z ośmioma głośnikami. Dostępna jest także najnowsza generacja SiriusXM Travel Link® z informacjami o ruchu, sporcie, pogodzie, akcjach, cenach paliw i filmach. Funkcja Tune Start® w systemie SiriusXM pozwala na odtworzenie utworu od początku, gdy otrzymany jest preset. Dodatkowe kanały kulturowe są również dostępne. Tucson będzie także oferował system nawigacji nowej generacji Hyundaia, z zaawansowanym ośmiocalowym wyświetlaczem dla łatwej czytelności. Jasność wyświetlacza wzrosła o 33% w porównaniu do poprzedniego systemu dla lepszej widoczności w dzień. Ulepszona czułość ekranu dotykowego w tym systemie sprawia, że łatwiej jest dotknąć i przeciągnąć w celu wprowadzenia danych do systemu. Ekran oferuje teraz również podzielony widok, na którym jednocześnie dostępne są zarówno dane mapy, jak i muzyki.

WSZYSTKIE CECHY BEZPIECZEŃSTWA

Oczekuje się, że Tucson 2016 otrzyma ocenę Top Safety Pick+ od Instytutu Ubezpieczeń Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS) przy wyposażeniu w Automatyczne Hamowanie Awaryjne. W 2016 roku oferowane będą nowe, zaawansowane technologie bezpieczeństwa, takie jak Automatyczne Hamowanie Awaryjne z wykrywaniem pieszych, System Ostrzegania o Niewłaściwym Pasie Ruchu, Wykrywanie Martwego Pola, Ostrzeżenie o Ruchu Poprzecznym z Tyłu, Asystent Zmiany Pasa, Czujniki Ostrzegania o Cofaniu oraz standardowa kamera tylna. Dodatkowo, zaawansowana stal o wysokiej wytrzymałości stanowi ponad 50% konstrukcji nowego Tucsona, co podnosi bezpieczeństwo przy zderzeniach.

Tucson został zaprojektowany, aby zapewnić pasażerom wiele defensywnych warstw bezpieczeństwa. Słupki A i martwe punkty lusterka zostały zmniejszone w celu poprawy widoczności kierowcy. Stalowa konstrukcja unibody ma zintegrowane strefy zgniotu i wysokowytrzymałą przednią ramę subframe, które współpracują, aby zredukować siły, które typowo docierają do kabiny pasażerskiej. Słupki centralne pełnią rolę kotwic w strukturze pierścienia, co poprawia sztywność bocznej struktury przy jednoczesnym tworzeniu większej przestrzeni na podłokietniki drzwiowe i siedzenia. Wszystkie cztery drzwi mają wewnętrzne belki ochronne, aby chronić pasażerów w przypadku kolizji bocznej.

Cała powłoka nadwozia została usztywniona i odchudzona dzięki szerokiemu zastosowaniu zaawansowanej stali o wysokiej wytrzymałości, a zastosowanie Tailor Welded Blanks (TWB) wzmacnia kluczowe elementy strukturalne. Zespoły TWB łączą stal o różnej grubości i klasach, wykorzystując zaawansowany proces spawania laserowego i tłoczenia, aby osiągnąć optymalne proporcje sztywności do wagi. TWB zmniejszają wagę nadwozia, jednocześnie poprawiając zarządzanie energią w przypadku zderzeń.

Tucson również wyposażony jest w standardowy system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), który informuje kierowców, gdy jedna lub więcej opon jest niedopompowana, w tym położenie opony.

KOLOR

Nowy Tucson oferuje osiem atrakcyjnych kolorów zewnętrznych oraz trzy kolorowe aranżacje wnętrza. Sześć z tych kolorów zewnętrznych to zupełnie nowe odcienie, w tym Chromium Silver, Coliseum Gray, Ruby Wine, Mojave Sand, Sedona Sunset i Caribbean Blue. Winter White i Ash Black dopełniają różnorodne osiem kolorów. Kolorowe aranżacje wnętrza obejmują czarny, beżowy i szary materiał, a także czarną lub beżową skórę, dostępną w modelach Limited.

NEXT-GENERATION BLUE LINK®

Tucson 2016 oferuje nową generację Hyundai Blue Link®, z ulepszonymi bezpieczeństwem, usługą i telematyką infotainment. Blue Link zapewnia bezproblemową łączność bezpośrednio w samochodzie dzięki technologii, takiej jak zdalne uruchamianie/wyłączanie, wyszukiwanie celu oparte na Google®, zdalne zamykanie/otwieranie drzwi, lokalizator samochodu, pomoc drogowa, zdalna kontrola klimatu oraz odzyskiwanie skradzionego pojazdu. Wiele z tych funkcji można nawet kontrolować za pomocą najnowszych ofert smartwatchy Android Wear ™.

1.6L GDi 6MT 2WD (132 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc97 Kw @ 6300 Rpm
132 Hp @ 6300 Rpm
130 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy119 Lb-Ft @ 4850 Rpm
161 Nm @ 4850 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna113 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/70 R16
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.8 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3228 Lbs (1464 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4178 Lbs (1895 Kg)
Spalanie miasto29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2147 G/Km

1.6L T-GDi 6MT 4WD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc130.2 Kw @ 5500 Rpm
177 Hp @ 5500 Rpm
175 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
265 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/45 R19
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3680 Lbs (1669 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4784 Lbs (2170 Kg)
Spalanie miasto23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Spalanie trasa37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

1.6L T-GDi 7AT 4WD (177 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc130.2 Kw @ 5500 Rpm
177 Hp @ 5500 Rpm
175 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
265 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna125 Mph (201 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dct)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/45 R19
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3737 Lbs (1695 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4828 Lbs (2190 Kg)
Spalanie miasto25.6 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2175 G/Km

1.7L CRDi 6MT 2WD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1685 Cm3
Moc85.3 Kw @ 4000 Rpm
116 Hp @ 4000 Rpm
114 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy207 Lb-Ft @ 1250-2500 Rpm
280 Nm @ 1250-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/70 R16
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3483 Lbs (1580 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

2.0L CRDi 6AT 4WD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc100 Kw @ 2750-4000 Rpm
136 Hp @ 2750-4000 Rpm
134 Bhp @ 2750-4000 Rpm
Moment obrotowy275 Lb-Ft @ 1800-2500 Rpm
373 Nm @ 1800-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/60 R17
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3922 Lbs (1779 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Emisja CO2160 G/Km

2.0L CRDi 6AT 4WD (185 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc136.1 Kw @ 4000 Rpm
185 Hp @ 4000 Rpm
183 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
400 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna125 Mph (201 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/60 R17
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3922 Lbs (1779 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2170 G/Km

2.0L CRDi 6MT 2WD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc100 Kw @ 2750-4000 Rpm
136 Hp @ 2750-4000 Rpm
134 Bhp @ 2750-4000 Rpm
Moment obrotowy275 Lb-Ft @ 1800-2500 Rpm
373 Nm @ 1800-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/60 R17
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3737 Lbs (1695 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4927 Lbs (2235 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2127 G/Km

2.0L CRDi 6MT 4WD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc100 Kw @ 2750-4000 Rpm
136 Hp @ 2750-4000 Rpm
134 Bhp @ 2750-4000 Rpm
Moment obrotowy275 Lb-Ft @ 1800-2500 Rpm
373 Nm @ 1800-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/60 R17
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3860 Lbs (1751 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

2.0L CRDi 6MT 4WD (185 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1995 Cm3
Moc136.1 Kw @ 4000 Rpm
185 Hp @ 4000 Rpm
183 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
400 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna125 Mph (201 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/60 R17
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3860 Lbs (1751 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

0.95 KWh 1AT (134 KM)

ParametrWartość
Moc98.6 Kw @ 5000 Rpm
134 Hp @ 5000 Rpm
132 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1000 Rpm
300 Nm @ 1000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoEthanol
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów1-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony225/60 R17
Długość176.2 In (4475 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.1/63.6 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika18.1 Cuft (513 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna4101 Lbs (1860 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.