INFINITI EX37 2013-2014

EX37 to interesująca kombinacja, w której styl SUV-a połączono z wymiarami i kształtem sedana.

Wyglądając jak większa wersja sedana G37, EX37 był w rzeczywistości crossoverem, który zachował dynamiczne właściwości jezdne sedana.

W 2013 roku EX37 został wyposażony w nowy silnik V6 o pojemności 3,7 litra, który generował 325 koni mechanicznych i był mocniejszy od poprzedniej wersji.

Wnętrze pojazdu zachwycało miękką skórzaną tapicerką z drewnianymi akcentami, oferując luksusowy i atrakcyjny design.

W 2013 roku dostępne były nowoczesne technologie, takie jak kamera 360 stopni oraz adaptacyjny tempomat z ostrzeżeniem o kolizji.

W porównaniu do innych konkurentów na rynku, EX37 nie oferował dużo miejsca, szczególnie dla pasażerów z tyłu.

Standardowe wyposażenie obejmowało 18-calowe felgi aluminiowe, światła przeciwmgielne, automatyczne światła, tempomat, podgrzewane lusterka zewnętrzne, skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie siedzenia (dostępne tylko w wersji z napędem na wszystkie koła), 7-calowy wyświetlacz, kamerę tylnią oraz elektrycznie regulowane przednie fotele.

W wersji najwyższej EX37 oferował również podgrzewane przednie siedzenia w wersji z napędem na tylne koła, łączność Bluetooth oraz elektrycznie regulowaną kierownicę.

Pakiet Premium zawierał czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę 360 stopni, strumieniowe przesyłanie dźwięku przez Bluetooth, system nawigacji, wysokiej jakości system audio Bose, a nawet oczyszczacz powietrza.

 2013 Infiniti EX37 – Wyjątkowe Wyrażenie Stylu, Teraz z Silnikiem V6 o Pojemności 3,7 Litra i Całodobową Obsługą Osobistego Asystenta Infinitiä

Od momentu wprowadzenia na rynek, luksusowy crossover Infiniti EX znany jest z unikatowego stylu, łączącego doskonale wyprofilowany zewnętrzny kształt, satysfakcjonujące wnętrze oraz zaawansowane technologie, takie jak Monitor Around View® (AVM) czy System Pomocy w Kontroli Odległości (DCA). W 2013 roku, przyjemność z jazdy i posiadania popularnego modelu EX została wzbogacona o dwie kluczowe zmiany – dodanie standardowego silnika V6 o mocy 325 koni mechanicznych (zamiast dotychczasowego 3,5-litrowego V6) oraz Osobistego Asystenta Infinitiä, który oferuje całodobowy dostęp do usług concierge.

Obecnie nazywany Infiniti EX37, model ten jest dostępny w czterech wariantach: EX37 RWD, EX37 AWD, EX37 RWD Journey i EX37 AWD Journey. Każdy z nich wyposażony jest w standardową 7-biegową automatyczną skrzynię biegów. Modele AWD dysponują Inteligentnym Systemem Napędu na Wszystkie Koła Infiniti.

„Infiniti EX dzieli prawie wszystkie innowacyjne technologie, jakie znajdziemy w modelach Infiniti FX i Infiniti QX – takich jak System Zapobiegania Zjeżdżaniu z Drogi (LDP), Inteligentny Tempomat oraz Inteligentna Pomoc w Hamowaniu (IBA) z Ostrzeżeniem o Kolizji – ale w bardziej osobistym wydaniu,” powiedział Ben Poore, wiceprezydent Infiniti Americas. „Dodając jeszcze poprawione osiągi nowego silnika V6 o pojemności 3,7 litra, funkcjonalność oraz wygodny styl i komfort, a także dostęp do osobistego asystenta przez całą dobę, otrzymujemy jeden z najlepszych crossoverów na rynku.”

Osobisty Asystent Infinitiä daje nowym właścicielom Infiniti dostęp do zespołu profesjonalnych asystentów osobistych za pośrednictwem zarejestrowanego telefonu. Informacje i prośby o usługi obejmują pomoc w wyszukiwaniu oraz prognozy pogody, a także organizowanie takich zadań, jak rezerwacje hotelowe czy restauracyjne w imieniu dzwoniącego.

Osobisty Styl, Wewnątrz i Na Zewnątrz

Zewnętrzna część Infiniti EX z 2013 roku łączy w sobie wygląd luksusowego coupe z elastycznością crossovera – posiada sportowe proporcje, w tym długi przedni pas, krótkie zwisy z przodu i z tyłu, kabinę przesuniętą do tyłu oraz gładką linię dachu przypominającą coupe.

Oprócz doskonałej zwrotności w mieście, szeroka tylna klapa i niska podłoga ładunkowa czynią EX wszechstronny wybór zarówno do codziennego, jak i weekendowego użytku. Zewnętrzna sylwetka zawiera wiele charakterystycznych elementów Infiniti, w tym podwójną kratkę, duże reflektory w kształcie litery L, dostępne reflektory ksenonowe z automatycznym poziomowaniem oraz System Adaptacyjnego Oświetlenia Przedniego (AFS), zintegrowane światła przeciwmgielne, wyróżniające się światła tylne LED oraz „dynamiczny łuk” w profilu.

Inne cechy zewnętrzne obejmują wysoką tylną klapę ze zintegrowanym światłem stop, podwójne końcówki wydechowe w wykończeniu chromowanym, dostępny przesuwany nawadniany szklany dach z funkcją nachylania oraz roletę przeciwsłoneczną z możliwością jednego dotknięcia (standard w modelach EX Journey) oraz dostępne relingi dachowe. EX37 cechuje również standardowe oświetlenie powitalne zintegrowane w lusterku bocznym kierowcy. W 2013 roku oferowane są sześć kolorów nadwozia: Malbec Black, Midnight Garnet, Graphite Shadow, Liquid Platinum, Black Obsidian i Moonlight White.

Wnętrze EX oferuje dramatyczny klimat, który jest zarówno luksusowy, jak i inspirujący. Skoncentrowany na kierowcy układ kabiny inspirowany falą wyposażony jest w charakterystyczny dla Infiniti „podwójny falowy” panel instrumentów, czytelne wskaźniki o wysokim kontraście, oświetlenie powitalne z diodą LED zamontowaną nad konsolą środkową oraz analogowy zegar Infiniti. Panel instrumentów zawiera również 7-calowy kolorowy wyświetlacz z kontrolerem Infiniti do komputera pokładowego oraz dodatkowych informacji o pojeździe, w tym dostępny system nawigacji twardego dysku Infiniti. Inne systemy technologiczne obejmują dostępny system Bluetooth® Hands-free Phone oraz standardowy klucz Infiniti Intelligent z przyciskiem startu i radiem SiriusXM Satellite (wymagana subskrypcja SiriusXM, sprzedawana osobno).

Wnętrze EX oferuje standardowe, wykończone skórą miejsca siedzące, dostępne w trzech kolorach – Graphite, Wheat i Chestnut.

Standardowo kierowca dysponuje 8-stopniowym fotelikiem elektrycznym, a pasażer ma 4-stopniowy fotel elektryczny. Oferowany jest również system zapamiętywania ustawień fotela kierowcy, ogrzewane fotele przednie (standard w modelach EX37 AWD i EX37 Journey RWD) oraz 8-stopniowy elektryczny fotel pasażera z przodu. Dodatkowo dostępna jest funkcja zdalnego składania foteli drugiego rzędu 60/40 z podwójnymi kontrolami (obsługiwany z przodu lub z obszaru klapy).

EX37 wyposażony jest w aluminiowe akcenty, podczas gdy modele EX37 Journey oferują akcenty z klonu. Do elementów wykończenia wnętrza należy również skórzana gałka zmiany biegów, a także skórzana kierownica z przyciskami do obsługi audio i tempomatu. Dostępny system audio Bose® Premium zawiera 11 głośników (w tym 2 subwoofery), zmieniacz AM/FM/CD w desce rozdzielczej oraz port USB do iPoda® i innych kompatybilnych urządzeń. Zaawansowany system nawigacji twardego dysku Infiniti komplementuje funkcja rozpoznawania głosu (VR) do audio i nawigacji, NavTraffic z informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym, NavWeather z prognozami pogody w czasie rzeczywistym (wymagana subskrypcja SiriusXM, sprzedawana osobno), przewodnik restauracyjny Zagat Survey® oraz strumieniowe audio przez Bluetooth®.

Zaawansowany Monitor Around View® wykorzystuje cztery małe kamery umieszczone z przodu, z boku i z tyłu, aby zapewnić kierowcy „widok z góry” pojazdu oraz pomóc w redukcji martwych punktów przy parkowaniu.

Zaawansowana Platforma i Napęd

Pod dramatyczną sylwetką EX kryje się równie zaawansowana platforma i napęd. Platforma FM (Front Midship) pomaga zapewnić wysoki poziom osiągów w prowadzeniu. Każdy model 2013 Infiniti EX37 standardowo wyposażony jest w silnik VQ37VHR o pojemności 3,7 litra, którego moc wynosi 325 koni mechanicznych (w porównaniu do 297 koni poprzedniego silnika 3,5-litrowego V6) przy 267 lb-ft momentu obrotowego (w porównaniu do 253 lb-ft w poprzednim modelu). Silnik współpracuje z 7-biegową automatyczną skrzynią biegów z trybem manualnym, trybem DS z dopasowaniem do hamowania (DRM) oraz systemem Adaptacyjnej Kontroli Przełożeń. Ekonomia paliwowa modelu EX oceniana jest na 17 mpg w mieście/25 mpg na autostradzie dla modelu z napędem na tylne koła oraz 17 mpg w mieście/24 mpg na autostradzie dla modelu z napędem na wszystkie koła.

Doskonałe prowadzenie zapewnia niezależne zawieszenie przednie z podwójnym wahaczem montowane na podwoziu, z górnymi i dolnymi ogniwami aluminiowymi, amortyzatorami o podwójnym przepływie (Dual-Flow Path®) oraz stabilizatorem.

Tylne zawieszenie to niezależny projekt wielowahaczowy z aluminiowymi górnymi i dolnymi ogniwami oraz obudową osi, amortyzatory o podwójnym przepływie (Dual-Flow Path®) i stabilizator.

Kierowanie zapewnia układ wspomagania, który reaguje na prędkość pojazdu.
Standardowy system hamulcowy EX obejmuje wspomagane siłą hamulce tarczowe z przodu i z tyłu (wentylowane z przodu) oraz standardowy system ABS z elektroniczną dystrybucją siły hamowania (EBD) i asystentem hamowania.

Również standardowy jest system Kontroli Dynamiki Pojazdu (VDC) z systemem kontroli trakcji (TCS), a zaawansowany Inteligentny Tempomat (Full-Speed Range) jest dostępny opcjonalnie.

Dostępne kombinacje kół i opon obejmują standardowe aluminiowe koła ośmiospadowe o średnicy 18 cali z aluminiowym wykończeniem oraz opony całoroczne 225/55R18 lub opcjonalne aluminiowe koła pięcio-ramienne o średnicy 19 cali z oponami całorocznymi 245/45R19.

Modele Infiniti EX37 AWD są wyposażone w Inteligentny System Napędu na Wszystkie Koła Infiniti, który wykorzystuje aktywny system zarządzania dystrybucją momentu obrotowego z aktywnym sprzęgłem centralnym. Elektromagnetyczny system AWD szybko reaguje, pomagając zminimalizować poślizg kół w trudnych warunkach.

Standardowe wyposażenie bezpieczeństwa EX37 obejmuje zaawansowany system poduszek powietrznych Infiniti (AABS); boczne poduszki powietrzne zamontowane w fotelach kierowcy i pasażera; poduszki powietrzne kurtynowe montowane w dachu chroniące głowy pasażerów zewnętrznych; oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).

Również standardowe są 3-punktowe pasy bezpieczeństwa ALR/ELR (tylko strona kierowcy ELR) oraz pasy przednie z napinaczami i ogranicznikami obciążenia oraz regulowanymi górnymi zaczepami, aktywne zagłówki foteli przednich oraz system LATCH (dolne kotwy i zaczepy dla dzieci) dla zewnętrznych miejsc siedzących w tylnym rzędzie. EX wyposażony jest również w zaawansowaną konstrukcję strefową z przodu i z tyłu, aby pomóc w rozpraszaniu energii w przypadku zderzenia wokół przestrzeni pasażerskiej.

W ramach Pakietu Technologicznego dostępny jest system Ostrzegania o Martwym Punkcie (BSW). BSW włącza lampkę sygnalizacyjną, jeśli inny pojazd zostanie wykryty w obszarze martwego punktu. Jeśli kierowca następnie włączy kierunkowskaz, lampka sygnalizacyjna miga, a dźwięk ostrzegawczy się uruchamia.

Modele i Pakiety

Model 2013 Infiniti EX37 dostępny jest w czterech wersjach: EX37 RWD, EX37 AWD, EX37 Journey RWD oraz EX37 Journey AWD. Modele EX37 Journey obejmują elektrycznie przesuwany nawadniany szklany dach z funkcją nachylania, roletę przeciwsłoneczną, system Bluetooth® Hands-free, auto-ściemniające wewnętrzne lusterko, uniwersalny transceiver HomeLink®, akcenty z klonu w wnętrzu oraz elektrycznie regulowany słupek kierownicy. Ogrzewane fotele przednie są dostępne w modelach RWD Journey (standard w modelach EX37 AWD).

Tylko trzy pakiety opcji są oferowane dla modeli 2013 EX Journey. Pakiet Premium obejmuje system nawigacji twardego dysku Infiniti z NavTraffic z informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym, NavWeather z informacjami o pogodzie w czasie rzeczywistym (wymagana subskrypcja SiriusXM, sprzedawana osobno) oraz przewodnik restauracyjny Zagat Survey®, rozpoznawanie głosu do audio i nawigacji, strumieniowe audio przez Bluetooth®; system audio Bose® Premium z 11 głośnikami, w tym 2 subwoofery; Monitor Around View® (AVM) w tym przedni i tylny system sonaru; zaawansowany system klimatyzacji (ACCS) z oczyszczaczem powietrza Plasmacluster®, oraz aluminiowe relingi dachowe.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.