INFINITI G20 1991-1996

Kiedy Nissan próbował zaistnieć w segmencie premium, wziął standardowe modele Nissana, odświeżył je, dodał więcej funkcji i oznaczył jako Infiniti, jak model G20.

G20 był przekształconą wersją Primery P10 z większą ilością chromu, lekkoaluminiowymi kołami i skórzanymi siedzeniami. Nissan nawet nie zadał sobie trudu, aby pomalować klamki drzwi w tym samym kolorze, co reszta pojazdu. Infiniti G20 celował bezpośrednio w Lexusa ES250 i Acurę Integrę, stanowiąc bazowy model dla nowo powstałej japońskiej marki premium. Był mniejszy niż modele M30 czy Q45.

Nissan oferował Primery P10 w Europie, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych pojawiła się jako Infiniti. Miała prostokątne, lekko zakrzywione, poziome reflektory i zderzak z czarnym pasem, aby nie uszkodzić lakieru, gdy krawężnik go zarysowywał podczas parkowania. Czarna gumowa listwa otaczała pojazd, tworząc ochronę przed uderzeniami wózków zakupowych na parkingu.

Wnętrze Infiniti oferowało pojazd z wszystkimi dobrami, które miało w magazynie. Samochód miał standardowe skórzane fotele, klimatyzację oraz odtwarzacz kasetowy. Jego jedyną opcją była szyberdach. Kabina była przystosowana dla czterech pasażerów, a tylne siedzenia zapewniały wystarczająco dużo miejsca na nogi dla dorosłych pasażerów.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.