Premiumowa marka Nissana, Infiniti, zaprezentowała trzecią generację modelu M-Sedan w 2005 roku, opartą na japońskim Nissanie Fuga.
Gdy Nissan postanowił zaoferować lepszy samochód, rzeczywiście to zrobił. M-Sedan był pojazdem średniej wielkości, zbudowanym z połączenia nowoczesnej technologii, luksusu i osiągów. W rezultacie M-Sedan przewyższał większość konkurentów na rynku.
W 2005 roku Infiniti miało już swoje charakterystyczne linie i ustaliło styl, aby utrzymać pojazdy w jednolitej estetyce. W modelu M-Sedan opadające reflektory przypominały te z G35 Coupe oraz z serii EX. Jego pochylona atrapa chłodnicy z chromowanymi poziomymi żebrami była już dobrze znana na rynku. Aby podkreślić sportowy charakter sedana, projektanci nadali tylnemu oknu kąt nachylenia, a pokrywa bagażnika została skrócona.
Wewnątrz, fotele z wysokim oparciem z przodu inspirowane były tymi z G35 Coupe. Infiniti umieściło cztery wskaźniki w zestawie wskaźników, podobnie jak większość innych producentów samochodów, ale wskaźniki poziomu paliwa i temperatury płynu chłodzącego były większe niż zwykle. Na górze centralnej konsoli M-Sedan miał ekran systemu infotainment, podobny do tego z Nissana Primerę, sterowany za pomocą wyraźnego panelu kontrolnego.