INFINITI QX70 2013-2017

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Infiniti QX70 skupiał się bardziej na stylu, luksusie i komforcie niż na praktyczności.

Oparty na platformie Q50, luksusowy crossover prowadził się podobnie jak sportowa limuzyna, a tylko nieliczne modele crossoverów na rynku mogły dorównać osiągom QX70.

Marka Nissana z wyższej półki odświeżyła crossovera w 2014 roku, oferując QX70 w dwóch głównych wersjach wyposażeniowych: V6 i V8.

Wyposażony w wiele nowoczesnych i luksusowych funkcji, QX70 miał kamerę do parkowania wstecznego, podgrzewane i wentylowane siedzenia, imponującą ilość przestrzeni do przechowywania w kabinie z 2 uchwytami na kubki, dużą skrytką na rękawice oraz dobrze wymiarowanymi schowkami w drzwiach i wiele innych.

Choć crossover oferowany był tylko w dwóch wersjach, większość opcji była zgrupowana w pakiety, takie jak Premium, Deluxe Touring oraz Technology. Schemat pakietów był nieco skomplikowany, zależnie od poziomu wyposażenia i już dodanych pakietów, które umożliwiały dodanie innych opcji.

Wyposażony w system napędu na wszystkie koła, który był standardem w wersji V8, a opcjonalny w V6, QX70 był niezawodnym samochodem w zimowych warunkach.

QX70 oferował responsywne prowadzenie, jednak jazda była nieco sztywna, co mogło nie przypaść do gustu każdemu.

Pod względem praktyczności, tylna część kabiny oferowała wystarczająco dużo miejsca na nogi, ale przestrzeń nad głową była ograniczona. Ponadto, centralny tunel skrzyni biegów uniemożliwiał korzystanie z trzeciego siedzenia, przynajmniej dla dorosłych.

 Legendarny crossover o wyjątkowych osiągach Infiniti oferuje system wykrywania poruszających się obiektów, inteligentny napęd na wszystkie koła oraz sportowe wnętrze 
Infiniti Motor Company wchodzi w rok modelowy 2014 z nową nomenklaturą pojazdów oraz premierą dramatu – całkowicie nowego Infiniti Q50, sportowego sedana, którego przyszłość opiera się na fundamentach luksusowego designu i rzemiosła, odpowiednich osiągów, innowacyjnej technologii oraz niezrównanej japońskiej gościnności. Możliwe, że żaden pojazd w obecnej ofercie Infiniti nie odzwierciedla tych wartości lepiej niż 2014 Infiniti QX70. Znany w poprzednich latach jako Infiniti FX, kultowy crossover o wysokich osiągach dowodzi, że luksus nie musi być nudny – ani w wyglądzie, ani w luksusie wnętrza, ani w doświadczeniu jazdy.

W ofercie Infiniti QX70 2014 na czołowej pozycji znajduje się model QX70 5.0 AWD, który posiada standardowy silnik V8 o mocy 390 KM oraz system Infiniti Intelligent All-Wheel Drive. Dostępne są także modele QX70 3.7 AWD oraz QX70 3.7, napędzane silnikiem V6 o mocy 325 KM. Wszystkie trzy modele wyposażone są w 7-biegową automatyczną skrzynię biegów.

Agresywny styl podparty czystymi osiągami
Od czasu, gdy oryginalny Infiniti FX z 2003 roku wyznaczył nowe standardy dla stylizacji crossoverów, jego agresywny design był nieustannie udoskonalany, choć nie osłabiano jego charakteru. Agresywne rysy 2014 QX70 ponownie wskazują na jego osiągi, z długą maską, wydłużonym rozstawem osi i krótkimi zwisami przednim oraz tylnym. Charakterystyczne boczne wloty powietrza, umieszczone za przednimi kołami, pozwalają powietrzu przepływać przez komorę silnikową, redukując unoszenie przedniej części pojazdu. Wyrazista przednia kratka i zderzak są otoczone charakterystycznymi reflektorami bi-funkcyjnymi HID oraz standardowymi światłami przeciwmgłowymi.

Agresywna sylwetka QX70 jest podkreślona mocną linią barkową biegnącą od przodu do tyłu, zwartym nadwoziem oraz zintegrowanym tylnym spojlerem, a duże tylne światła LED wychodzą poza nadwozie, co zwiększa aerodynamiczny docisk. Duże podwójne wydechy z chromowanymi końcówkami dopełniają dynamiczny wygląd.

Model 2014 Infiniti QX70 oferowany jest w ośmiu kolorach: Graphite Shadow, Malbec Black, Umbria Twilight, Liquid Platinum, Black Obsidian, Midnight Mocha, Moonlight White oraz Iridium Blue.

Pod polerowanym, pewnym wyglądem kryje się równie zaawansowana struktura nadwozia, oferująca miejsce dla pięciu dorosłych osób oraz zdolność pomieszczenia czterech pełnowymiarowych torb golfowych. QX70 wykorzystuje sztywną architekturę platformy FM (dla przedniej środkowej części), z wyważonym rozkładem masy przodu i tyłu, co zapewnia wyjątkowe osiągi w prowadzeniu. Redukcja masy i wzmocnienia nadwozia obejmują zastosowanie aluminiowych drzwi i maski.

Wnętrze Infiniti QX70 zawiera kokpit stylizowany na centrum dowodzenia, zaprojektowany w celu wzbogacenia doświadczeń z jazdy. Standardowe fotele przednie są wykończone skórą i oferują 10-kierunkowe regulacje po stronie kierowcy (w tym elektryczną regulację odcinka lędźwiowego) oraz 8-kierunkowe po stronie pasażera, z opcją grzania i chłodzenia dla maksymalnego komfortu o każdej porze roku. Podgrzewane fotele przednie są standardem w każdym modelu. Dostępny sportowy fotel kierowcy dodaje regulowane boczne podparcia oraz manualne wydłużenie podparcia ud, co pozwala kierowcy dostosować jego pozycję do komfortu i wsparcia podczas jazdy. Wysokotechnologiczny design wnętrza obejmuje charakterystyczny dla Infiniti podwójny panel wskaźników oraz elewację Fine Vision.

Dostępny jest także automatyczny system regulacji pozycji siedzenia, który adaptacyjnie przesuwa kierownicę i lusterka zewnętrzne w odpowiednią pozycję, gdy siedzenie jest regulowane – co pozwala kierowcy zmieniać pozycję siedzenia, zachowując ten sam punkt widzenia w lusterku i relację między kolumną kierownicy a pozycją barku kierowcy. Asortyment sprzętu komfortowego i wygodnego obejmuje skórzaną kierownicę oraz gałkę zmiany biegów, podwójne uchwyty na kubki z przodu i z tyłu, cztery gniazda zasilania 12-woltowego, elektryczne szyby z funkcją automatycznego opuszczania/podnoszenia, elektryczne zamki drzwi oraz dostępny pokrowiec na bagażnik i akcenty aluminiowe na pedałach.

Cechy gościnności obejmują inteligentny klucz Infiniti z przyciskiem uruchamiającym oraz system oświetlenia powitalnego Sequential Welcome Lighting Illuminated Entry, który zaczyna się od włączenia świateł towarzyszących w lusterkach zewnętrznych, gdy kierowca zbliża się do pojazdu, a następnie oświetla kluczowe obszary podczas wsiadania kierowcy i pasażerów. Oferowane są trzy dostępne kolory wnętrza: Wheat, Graphite i Java.

Standardowym wyposażeniem modelu QX70 5.0 AWD jest zaawansowany system kontroli klimatu (ACCS) z automatyczną recyrkulacją, oczyszczacz powietrza Grape Polyphenol oraz Plasmacluster®, który pomaga redukować zanieczyszczenia w powietrzu wewnątrz pojazdu. System zawiera tryb „Czysty”, który wykorzystuje jonizację do redukcji niepożądanych cząstek powietrza. Tryb „Jony” tworzy wysoką koncentrację jonów ujemnych, nadając powietrzu świeżość, jaką odczuwają ludzie po burzy lub w pobliżu wodospadu.

System ten wykorzystuje filtr z włókna nasyconego naturalnym polifenolem z nasion winogron, który ma zdolność redukcji alergenów, które tradycyjne filtry nie mogą usunąć ze względu na ich niezwykle mały rozmiar.

Każdy QX70 jest wyposażony w zaawansowany system audio Bose® Premium, akustycznie zaprojektowany, aby optymalizować dźwięk we wnętrzu. System wyposażony jest w 11 głośników, odtwarzacz AM/FM/CD oraz port USB do interfejsu iPod® i innych kompatybilnych urządzeń.

Standardowo dostępne jest również radio satelitarne SiriusXM (wymagana subskrypcja SiriusXM, sprzedawana osobno), antena diversity oraz zdalne sterowanie audio na kierownicy.

Zaawansowany system nawigacji Infiniti Hard Drive – standardowy w modelu QX70 5.0 AWD, dostępny w modelach QX70 3.7 – wyposażony jest w NavTraffic z informacjami o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym oraz NavWeather z informacjami o pogodzie w czasie rzeczywistym (wymagana subskrypcja SiriusXM, sprzedawana osobno), przewodnik restauracyjny Zagat Survey® oraz Streaming Audio przez Bluetooth®, a także system rozpoznawania głosu Infiniti do nawigacji i systemów audio.

Dwa zaawansowane silniki VVEL
Infiniti QX70 5.0 AWD wyposażony jest w standardowy silnik V8 o pojemności 5.0 litra, oceniany na 390 koni mechanicznych i 369 lb-ft momentu obrotowego.

Wykorzystuje technologię regulacji zaworów Variable Valve Event & Lift (VVEL) Infiniti, która ciągle dostosowuje czas otwierania i wysokość zaworów, co pozwala na osiągnięcie wyższej efektywności paliwowej przy wyższym momencie obrotowym i poprawionych emisjach w porównaniu do konwencjonalnych rozwiązań zmiennego sterowania zaworami. Wałki rozrządu VVEL, które posiadają ciągłą regulację wysokości otwarcia połączoną z systemem ciągłej regulacji czasu otwarcia zaworów (CVTCS), pozwalają na osiągnięcie maksymalnych obrotów wynoszących 6,800 rpm.

Modele Infiniti QX70 3.7 oferują zaawansowany silnik DOHC V6 o pojemności 3.7 litra z VVEL. Silnik ten wykonany jest z aluminiowego bloku i głowic, ma elektronicznie sterowany układ przepustnicy i został dostosowany specjalnie do użycia w QX70. Silnik ma moc 325 KM i moment obrotowy wynoszący 267 lb-ft. Oprócz VVEL, zaawansowana konstrukcja silnika V6 charakteryzuje się również cichym łańcuchem rozrządu dla cichej pracy, mikroodpowiednimi dziennikami wału korbowego i krzywek, a także lekkością dzięki zastosowaniu pokrytych żywicą tłoków, podwójnego układu wydechowego z równymi długościami kolektorów wydechowych i niskim ciśnieniem wydechu, co poprawia oddychanie silnika.

Oferowana jest tylko jedna skrzynia biegów – wyrafinowana 7-biegowa skrzynia, która ma szeroki zakres przełożenia oraz szeroki obszar blokady, a także tryb manualny, Downshift Rev Matching oraz Adaptive Shift Control (ASC). Standardowy system ASC dostosowuje czas zmiany biegów skrzyni biegów w zależności od stylu jazdy. Solidne, magnezowe łopatki zmiany biegów są dostępne w pakiecie Sport Technology modelu QX70 5.0 AWD, podczas gdy zaawansowany system kontroli dynamiki pojazdu Infiniti (VDC) z systemem kontroli trakcji (TCS) jest standardem w każdym modelu.

Modele QX70 5.0 AWD i QX70 3.7 AWD są wyposażone w inteligentny system napędu na wszystkie koła Infiniti, który wykorzystuje zaawansowaną strategię kontroli rozkładu momentu obrotowego, automatycznie redistribuując moment do kół (0:100 do 50:50 przód-tył) w zależności od warunków drogowych i stylu jazdy.

Niezależne zawieszenie występuje na wszystkich czterech rogach, z konstrukcją podwójnego wahacza z przodu oraz konstrukcją wielowahaczową z tyłu. Duże stabilizatory znajdują się z przodu i z tyłu. System zawieszenia zawiera również specjalną technologię amortyzatorów Dual Flow Path® z sprężynami odbicia, zapewniając responsywną, a jednocześnie komfortową jazdę oraz pewne, zwężone prowadzenie.

Dla kierowców poszukujących wyższego poziomu regulacji prowadzenia dostępny jest system zawieszenia Continuous Damping Control (CDC®), który pozwala na wybór między ustawieniami „Auto” i „Sport”. System automatycznie usztywnia lub łagodzi zawieszenie podczas zakręcania lub jazdy, a także może być ręcznie ustawiony w trybie sportowym za pomocą specjalnych elektronicznie sterowanych amortyzatorów. Używając danych z różnych czujników, system nieustannie zmienia tłumienie amortyzatorów, aby zapewnić optymalne prowadzenie i komfort.

Model QX70 5.0 AWD jest również dostępny z zaawansowanym systemem aktywnego kierowania tylnych kół, który może aktywnie skręcać tylne koła, co poprawia manewrowość. System wykorzystuje precyzyjnie sterowane silniki elektryczne do skręcania tylnych kół o maksymalnie jeden stopień, co pomaga w generowaniu zwinnej reakcji kierownicy przy niskich prędkościach oraz poprawia odczucie prowadzenia przy dużych prędkościach.

Hamowanie zapewniają wentylowane hamulce tarczowe na wszystkie koła z asystą hamowania (BA) oraz elektronicznie rozdzielaną siłą hamowania (EBD). Model QX70 5.0 AWD zawiera 4-tłokowe zaciski hamulcowe z przodu i 2-tłokowe z tyłu oraz duże tarcze hamulcowe (14.0-calowe z przodu / 13.8-calowe z tyłu).

Modele QX70 3.7 standardowo wyposażone są w 18-calowe, 10-ramienne aluminiowe koła zamontowane na oponach całorocznych 265/60R18, podczas gdy QX70 5.0 AWD korzysta z 21-calowych aluminiowych kół z sześcioma ramionami i oponami całorocznymi 265/45R21. Unikalne 20-calowe koła pięcioramienne są dostępne w pakiecie Deluxe Touring dla QX70 3.7.

Zaawansowana technologia i systemy bezpieczeństwa
Oprócz swojego charakterystycznego wyglądu, luksusowego wnętrza i wyjątkowych osiągów, model 2014 QX70 oferuje unikalną perspektywę na świat dzięki systemowi Around View® Monitor z wykrywaniem poruszających się obiektów (MOD) – jednym z wielu zaawansowanych technologii dostępnych w QX70. Jest standardowy w modelu QX70 5.0 AWD oraz dostępny w modelach QX70 3.7.

System Around View® Monitor wykorzystuje cztery małe, ultra-szerokokątne kamery – zamontowane z przodu, po bokach i z tyłu QX70 – aby zapewnić wirtualny widok 360° na obiekty wokół pojazdu, co pomaga kierowcy w manewrowaniu w ciasnych miejscach. System wykorzystuje zaawansowane przetwarzanie obrazu, aby połączyć obrazy z czterech kamer i stworzyć unikalny „widok z lotu ptaka” otoczenia pojazdu.

Wykrywanie poruszających się obiektów rozwija możliwości systemu AVM, pomagając zwiększyć świadomość sytuacyjną kierowcy, dostarczając wizualne i dźwiękowe ostrzeżenia (wykrywanie obiektów z przodu lub z tyłu), jeśli system wykryje poruszające się obiekty (takie jak inny pojazd) w wyświetlanym obrazie, na przykład podczas wyjazdu z miejsca parkingowego. Wykorzystując zaawansowaną technologię przetwarzania obrazu, system wykrywa poruszające się obiekty w widoku „z góry” (gdy pojazd jest w pozycji Park). Podczas ruszania lub cofania wykrywa poruszające się obiekty w widokach przednim lub tylnym.

Model 2014 QX70 jest również dostępny z systemem Intelligent Brake Assist (IBA) z ostrzeżeniem o kolizji czołowej (FCW), który wykorzystuje jednostkę czujnika laserowego z systemu Intelligent Cruise Control (ICC) i nieustannie monitoruje oraz analizuje prędkości zbliżania się do pojazdu z przodu. IBA ostrzeże kierowcę, jeśli stwierdzi, że zderzenie czołowe jest nieuchronne. Jeśli kierowca nie zareaguje na ostrzeżenie i zderzenie nie może być już uniknięte, IBA automatycznie uruchomi hamulce, aby pomóc zmniejszyć prędkość uderzenia i tym samym złagodzić konsekwencje wypadku.

Dodatkowo dostępny jest system Distance Control Assist (DCA), który pomaga kierowcy utrzymywać odległość od pojazdu z przodu w warunkach drogowych wymagających częstego hamowania. Podczas gdy Intelligent Brake Assist jest włączony domyślnie, Distance Control Assist jest dostępny za naciśnięciem przycisku. DCA wykorzystuje pedał gazu, aby przekazać informacje kierowcy. Jeśli odległość spadnie poniżej określonego progu podczas zbliżania się do poprzedzającego pojazdu, gdy kierowca zwolni pedał gazu, pojazd automatycznie zastosuje hamulce, aby pomóc utrzymać odległość do poprzedzającego pojazdu.

Jeśli kierowca dodaje gazu i system uzna, że hamowanie może być konieczne, DCA sygnalizuje kierowcy, że pedał gazu powinien zostać zwolniony, „odpychając” za pomocą pedału gazu.

Początkowo kierowca może poczuć subtelny impuls jako delikatne przypomnienie o utrzymaniu bardziej odpowiedniej odległości. Jeśli kierowca będzie się nadal zbliżał do poprzedzającego pojazdu, bardziej stanowczy podwójny impuls z pedału oraz sygnał dźwiękowy zachęcą kierowcę do zwolnienia gazu.

Po zwolnieniu pedału gazu DCA automatycznie włączy hamulce. W razie potrzeby kierowca może w każdej chwili przejąć kontrolę nad systemem, naciskając pedał gazu.

Dostępny inteligentny system cruise control (Full-Speed Range) wprowadza korzystne rozwiązania dotyczące tempomatu na nowy poziom, pomagając utrzymać zadaną odległość od pojazdu z przodu, czy to w trudnych warunkach komunikacyjnych, czy na otwartych autostradach. System ICC działa na szerokim zakresie prędkości i pomaga kierowcy zarządzać prędkością i odległością aż do całkowitego zatrzymania. Pozwala to QX70 płynnie poruszać się w ruchu, nawet przy „klekotaniu” prędkości, a następnie wznowić pożądaną prędkość po otwarciu drogi.

Dostępny w każdym z modeli 2014 QX70 jest system zapobiegania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu Infiniti (LDP), który posuwa system ostrzegania o opuszczeniu pasa (LDW) Infiniti o krok dalej. Jeśli system wykryje, że pojazd zjeżdża ku krawędzi swojego pasa, LDP wykorzystuje system kontroli dynamiki pojazdu QX70, aby delikatnie włączyć hamulce w kołach po przeciwnej stronie, wspierając kierowcę w powrocie pojazdu do środka aktualnego pasa.

Standardowe funkcje bezpieczeństwa QX70 obejmują system przypomnienia o zapięciu pasów; standardowy system poduszek powietrznych Infiniti Advanced Air Bag System (AABS), w tym poduszki powietrzne przednie o podwójnej fazie z klasyfikacją pasażerów i czujnikami pasów bezpieczeństwa; montowane w fotelach boczne poduszki powietrzne; oraz montowane na dachu zasłony boczne wspomagające ochronę głowy pasażerów zewnętrznych.

Standardowo dostępne są również pasy bezpieczeństwa z przodu z 3-punktowym zapięciem z napinaczami i ogranicznikami obciążenia, pasy bezpieczeństwa ALR/ELR we wszystkich miejscach dla pasażerów (tylko ELR po stronie kierowcy), regulowane górne zaczepy, aktywne zagłówki przednich siedzeń, system LATCH (dolne zaczepy i linki dla dzieci) oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) z indywidualnym wyświetlaczem ciśnienia w oponach. Dodatkowo, przednie pasy bezpieczeństwa mają również funkcję automatycznego samoregulowania się, gdy są zapięte, aby zapewnić bardziej komfortowe i luźne dopasowanie. QX70 zawiera również dostępne przednie pasy bezpieczeństwa Pre-Crash. Wykorzystując opatentowaną technologię, system automatycznie cofa część taśmy pasa bezpieczeństwa, jeśli wykryje sytuację awaryjną lub nagłe hamowanie.

Osobiste połączenie, trzy dobrze wyposażone modele
Model 2014 QX70, jak wszystkie nowe modele Infiniti, oferuje również Infiniti Personal AssistantTM, osobistą usługę concierge Infiniti z całodobowym dostępem do zespołu profesjonalnych asystentów. Korzyść z Infiniti Personal Assistant, która jest oferowana bezpłatnie przez pierwsze cztery lata, pozwala właścicielom dokonywać rezerwacji, uzyskiwać wskazówki, znajdować punkty zainteresowania, rezerwować stoliki w restauracjach, korzystać z usług prezentów, odpowiadać na pytania, a także uzyskiwać szereg innych usług za dotknięciem przycisku z wnętrza pojazdu lub za pośrednictwem telefonu komórkowego lub domowego właściciela.

Model 2014 QX70 oferowany jest w trzech konfiguracjach silnikowych/napędu: QX70 5.0 AWD z silnikiem V8, QX70 3.7 AWD z silnikiem V6 oraz QX70 3.7.

Dostępne są cztery pakiety opcji, oferujące rozszerzony zakres funkcji i technologii ponad standardowe wyposażenie.

QX70 3.7 jest dostępny w pakiecie Premium (wyposażenie standardowe w modelu QX70 5.0 AWD), z klimatyzowanymi fotelami przednimi, systemem pamięci dla dwóch pasażerów, systemem pomocniczym dla kierowcy przy wsiadaniu/wysiadaniu oraz kierownicy, aluminiowymi relingami dachowymi, systemem nawigacji twardodyskowej Infiniti, wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 8 cali, Around View® Monitor z wykrywaniem poruszających się obiektów i innymi.

Deluxe Touring Package modelu QX70 3.7 obejmuje 20-calowe koła i opony, akcenty aluminiowe na pedałach, akcenty wnętrza z klonu, skórzane siedzenie pikowane, klimatyzowane fotele z przodu oraz pokrowiec na bagażnik.

3.7L V6 7AT AWD (329 KM)

ParametrWartość
Cylindry6
Pojemność3696 Cm3
Moc242 Kw @ 7000 Rpm
328 Hp @ 7000 Rpm
325 Bhp @ 7000 Rpm
Moment obrotowy267 Lb-Ft @ 5200 Rpm
362 Nm @ 5200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony265/60 R18
Długość191.3 In (4859 Mm)
Szerokość75.9 In (1928 Mm)
Wysokość66.1 In (1679 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi113.6 In (2885 Mm)
Prześwit7.36 In (187 Mm)
Pojemność bagażnika24.8 Cuft (702 L)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4321 Lbs (1960 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5519 Lbs (2503 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa22 Mpg Us (10.7 L/100Km)

3.7L V6 7AT RWD (329 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3696 Cm3
Moc242 Kw @ 7000 Rpm
328 Hp @ 7000 Rpm
325 Bhp @ 7000 Rpm
Moment obrotowy267 Lb-Ft @ 5200 Rpm
362 Nm @ 5200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony265/60 R18
Długość191.3 In (4859 Mm)
Szerokość75.9 In (1928 Mm)
Wysokość66.1 In (1679 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi113.6 In (2885 Mm)
Prześwit7.36 In (187 Mm)
Pojemność bagażnika24.8 Cuft (702 L)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4209 Lbs (1909 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5301 Lbs (2404 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa24 Mpg Us (9.8 L/100Km)

5.0L V8 7AT AWD (395 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5026 Cm3
Moc291 Kw @ 6500 Rpm
395 Hp @ 6500 Rpm
390 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy369 Lb-Ft @ 4400 Rpm
500 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneVentilated Disc
Rozmiar opony265/60 R18
Długość191.3 In (4859 Mm)
Szerokość75.9 In (1928 Mm)
Wysokość66.1 In (1679 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.4/64.4 In (1
Rozstaw osi113.6 In (2885 Mm)
Prześwit7.36 In (187 Mm)
Pojemność bagażnika24.8 Cuft (702 L)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4562 Lbs (2069 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5766 Lbs (2615 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.