JAGUAR F-Pace 2020-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

JAGUAR F-Pace 2020-Present

Przejdź do galerii zdjęćJAGUAR F-Pace 2020-Present

Wersja z napędem hybrydowym typu plug-in modelu F-Pace to dobra opcja na luksusowego, kompaktowego SUV-a na rynku. Oferowała również dobre osiągi.

Kiedy większość producentów samochodów zaczęła koncentrować się na rosnącym rynku SUV-ów, Jaguar postanowił poprosić swoją siostrzaną firmę Land Rover o pomoc. Efektem tej współpracy był model Jaguar F-Pace z 2016 roku, zbudowany na tej samej platformie co Range Rover Velar. W 2020 roku brytyjska marka wprowadziła wersję hybrydową typu plug-in, która okazała się interesującym pojazdem z odpowiednim zasięgiem elektrycznym do codziennych dojazdów w mieście oraz mocnym napędem przydatnym w długich podróżach.

Model F-Pace z 2020 roku miał przerobioną przednią część nadwozia, z łagodniejszą linią maski i reflektorami LED. Wprowadzone zostały również reflektory pixel-LED, które analizowały i dostosowywały światła w przypadku nadjeżdżającego ruchu. W wersji hybrydowej typu plug-in zmniejszono liczbę wlotów powietrza z przodu. Duży zderzak miał trzy wloty, które uzupełniały kratkę chłodnicy i chłodziły hamulce. Z tyłu lekko zmodyfikowane światła tylnie pozostały smukłe i również wyposażone były w LED-y.

Wnętrze było luksusowe, zgodne ze standardami Jaguara. Zestaw wskaźników miał centralnie umieszczony obrotomierz, a prędkościomierz znajdował się na środku, w wyświetlaczu TFT, z dwoma innymi ekranami po lewej i prawej stronie. Na desce rozdzielczej znajdował się całkowicie nowy system infotainment z zakrzywionym ekranem HD o przekątnej 11,4 cala. Na konsoli centralnej umieszczono selektor biegów z dźwignią, zamiast wcześniej znanego pokrętła.

Pod maską F-Type oferował wybór silników benzynowych, diesla i hybrydowych o mocy od 250 do 404 KM. Ostatni z nich był również dostępny w wersji hybrydowej typu plug-in.

 Z nowym, wyrazistym wyglądem, pięknie zaprojektowanym wnętrzem, najnowszym systemem infotainment Pivi Pro oraz wyborem silników czterocylindrowych i sześciocylindrowych, w tym technologii PHEV i MHEV, nowy Jaguar F-PACE jest bardziej luksusowy, połączony i efektywny. Silnik czterocylindrowy PHEV o mocy 404 KM oferuje zasięg w trybie elektrycznym do 33 mil.

Nowy projekt zewnętrzny nadaje nagradzanemu SUV-owi Jaguar F-PACE bardziej pewny oraz czysty charakter, z nową rzeźbioną maską, szerszym wybrzuszeniem mocy i gładkimi, precyzyjnie zdefiniowanymi powierzchniami. Nowa maska przyczynia się również do uzyskania bardziej efektownego wyglądu, redukując liczbę szwów w przedniej części pojazdu.

Powiększona kratka chłodnicy wyróżnia się detalami w stylu „diamentu”, inspirowanymi dziedzictwem Jaguara, podczas gdy wentylatory nadkola zyskały kultowy emblemat Leaper, co podkreśla wyjątkową dbałość o szczegóły w całym pojeździe. Nowy zderzak przedni z przeprojektowanymi wlotami powietrza i ciemnymi detalami siatkowymi wizualnie poszerza nowego F-PACE, dając mu bardziej pewny dynamiczny wygląd.

Nowe super cienkie, w pełni LED-owe reflektory z sygnaturą „Double J” dziennego światła (DRL), dostępne z opcjonalną technologią Pixel LED, oferują zwiększoną rozdzielczość i jasność. Dzięki funkcji Adaptive Driving Beam, która ocenia drogę z przodu i automatycznie dostosowuje światło drogowe, aby osłonić nadjeżdżający ruch lub znaki drogowe, system może tworzyć różne wzory wiązek świetlnych, wybierając różne segmenty LED w celu optymalizacji widoczności i minimalizacji ryzyka dezorientacji innych kierowców.

Technologia Premium LED jest standardowo montowana w całej gamie i dostępna z automatycznym asystentem świateł drogowych w modelach SE i HSE. Technologia ta wykorzystuje kamerę skierowaną do przodu do automatycznego przełączania między światłami drogowymi a mijania, redukując ryzyko oślepienia nadjeżdżających kierowców. Animowane kierunkowskazy kierunkowe są również dostępne we wszystkich modelach, gdy są montowane jako część dodatkowych powiązanych opcji, co nadaje im wyższy poziom wyrafinowania.

Z tyłu nowe smukłe światła wyposażone są w podwójne grafiki chicanowe Jaguara – po raz pierwszy zaprezentowane w elektrycznym I-PACE – aby podkreślić szerokość pojazdu. Nowy projekt zderzaka i rzeźbiona nowa klapa bagażnika dodają wizualnego dramatyzmu i nadają pewniejszy wygląd.

W wersji R-Dynamic nowy F-PACE zawiera szereg wyraźnych elementów konstrukcyjnych, które zapewniają bardziej nastawiony na wydajność wygląd, podczas gdy wszystkie modele dostępne są z dodatkowymi pakietami Black Exterior Pack, które nadają jeszcze bardziej dynamiczny wygląd z elementami wykończonymi w połysku czarnym.

Całkowicie nowy, starannie wykonany wnętrze

Jaguar F-PACE ma całkowicie nowe wnętrze o podwyższonym luksusie, ulepszonej łączności oraz większej spokojności i wyrafinowaniu. Nowa konstrukcja kokpitu jest odważniejsza, bardziej dynamiczna i skupiona na kierowcy. Nowy sportowy konsol centralny, szybszy w profilu, wznosi się do deski rozdzielczej i zawiera opcjonalną ładowarkę bezprzewodową oraz większą przestrzeń do przechowywania w konsoli.

W sercu nowego wnętrza znajduje się płynnie zintegrowany centralnie zamontowany 11,4-calowy zakrzywiony ekran HD w eleganckiej obudowie ze stopu magnezu, który zapewnia kierowcy i pasażerowi z przodu kontrolę nad nowym systemem infotainment Pivi Pro. Autentyczne wykończenia, w tym okleiny z drewna o otwartych porach i aluminium, występują w pięknie uformowanych kształtach, takich jak górny wkład drzwi i pełna szerokość 'Piano lid’, który rozciąga się na całą szerokość deski rozdzielczej. Wytarte laserowo otwory głośników i metalowy pierścień obrotowy JaguarDrive Control podkreślają dbałość o szczegóły.

Julian Thomson, dyrektor ds. designu Jaguara, powiedział: „Nowy F-PACE jest dynamiczny i pewny siebie, z elegancką postawą na drodze – stanowi istotny rozwój języka projektowania Jaguara. Podwyższony luksus i dbałość o szczegóły we wnętrzu F-PACE z bezproblemowo zintegrowanymi nowoczesnymi technologiami sprawiają, że zarówno kierowca, jak i pasażerowie odczuwają prawdziwe poczucie wyjątkowości, gdy tylko wsiądą do pojazdu.”

Nowy wybór napędu – to tylko jeden z wielu pięknych detali – ma górną część wykończoną „kricketową” nicią, dolna część wykonana jest z precyzyjnie wykonanych metalowych elementów, aby zwiększyć taktylność.

Nowe osłony drzwi, z nowym uchwytem 360-stopniowym, zapewniają łatwiejszy dostęp oraz zwiększoną przestrzeń do przechowywania butelek z napojami i innych przedmiotów, podczas gdy przełączniki elektrycznych okien przeniesiono z góry drzwi na uchwyt, co ułatwia ich dostępność dla pasażerów.

Nowe fotele mają szersze wyściółki, nowe funkcje masażu oraz rozszerzoną powierzchnię ogrzewania i chłodzenia. Na zagłówkach wybranych modeli pojawia się tłoczone logo Jaguar Leaper, a zestaw metek tapicerskich 'Est.1935 Jaguar Coventry’ podkreśla dziedzictwo marki.

Szereg zaawansowanych technologii zapewnia zdrowie i dobre samopoczucie wszystkich pasażerów. Jonizacja powietrza w kabinie poprawia jakość powietrza wewnętrznego dzięki technologii Nanoe, która eliminuje alergeny i nieprzyjemne zapachy. System ten ma teraz także filtrację PM2.5, która zatrzymuje ultradrobne cząstki – w tym cząsteczki PM2.5 – aby poprawić zdrowie i dobre samopoczucie pasażerów. Użytkownik aktywuje system za pomocą przycisku 'Purify’.

Zasilanie i wydajność wtyczki

Nowy Jaguar F-PACE jest dostępny z układem napędowym P400e PHEV oraz najnowszymi silnikami benzynowymi i diesla czterocylindrowymi oraz nowymi silnikami benzynowymi i diesla sześciocylindrowymi. Technologia Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV) jest również dostępna w wybranych silnikach po raz pierwszy. Wszystkie

modele F-PACE mają inteligentny napęd na wszystkie koła i osiembiegowe automatyczne skrzynie biegów. Pełna gama napędów to:

Diesel
163KM MHEV 2.0-litra czterocylindrowy turbo, osiembiegowy automat, AWD
204KM MHEV 2.0-litra czterocylindrowy turbo, osiembiegowy automat, AWD
300KM MHEV 3.0-litra sześciocylindrowy turbo, osiembiegowy automat, AWD
Benzyna
250KM 2.0-litra czterocylindrowy turbo, osiembiegowy automat, AWD
400KM MHEV 3.0-litra sześciocylindrowy e-s/c i turbo, osiembiegowy automat, AWD
404KM PHEV 2.0-litra czterocylindrowy turbo, osiembiegowy automat, AWD
Nowy model 2.0-litra czterocylindrowy PHEV generuje łącznie 404 KM i 640 Nm z jego silnika benzynowego i silnika elektrycznego 105 kW. Zaawansowany silnik elektryczny jest zasilany przez akumulator litowo-jonowy o pojemności 17,1 kWh, co przyczynia się do emisji CO2 od 49 g/km oraz efektywności paliwowej do 130,2 mpg, a także imponujących osiągów 0-60 mph w 5,0 sekundy.

Po pełnym naładowaniu nowy P400e jest w stanie przejechać do 33 mil w trybie całkowicie elektrycznym, co umożliwia nowemu F-PACE PHEV pokonanie średniej codziennej trasy w UK, wynoszącej 18,8 mil do i z pracy, w trybie EV bez potrzeby naładowania. Szybkie ładowanie (32 kW DC) jest w stanie dostarczyć 0-80% naładowania w 30 minut, podczas gdy domowa ładowarka 7 kW może zapewnić 0-80% naładowania w zaledwie 1 godzinę i 40 minut.

Zaawansowana technologia MHEV, dostępna w silnikach diesla czterocylindrowych i sześciocylindrowych, oraz na sześciocylindrowym napędzie benzynowym korzysta z zintegrowanego silnika rozruchowego (BiSG), aby zbierać energię, która zwykle jest tracona podczas spowalniania i hamowania. Ta energia jest następnie przechowywana w oddzielnym akumulatorze litowo-jonowym 48V przed ponownym wykorzystaniem w celu wsparcia silnika podczas przyspieszania, a także dostarczenia bardziej wyrafinowanego systemu start-stop.

Dzięki technologii MHEV nowa generacja silnika diesla 163 KM 2.0-litra czterocylindrowego Ingenium osiąga emisję CO2 od 163 g/km i efektywność paliwową do 45,4 mpg.

Sześciocylindrowy silnik diesla 300KM zapewnia mocne osiągi z niskich prędkości, jednocześnie osiągając efektywność paliwową do 38,1 mpg i emisje CO2 od zaledwie 194 g/km. Oprócz konkurencyjnej efektywności, osiągi również robią wrażenie, z przyspieszeniem 0-60 mph w zaledwie 6,1 sekundy.

Nowy silnik diesla spełnia rygorystyczne normy emisji, w tym Euro 6d-Final, dzięki zestawowi zaawansowanych technologii – sekwencyjnych turbin i zaawansowanego systemu po obróbczy, co czyni go jednym z wiodących silników diesla na świecie.

Dla klientów benzynowych silnik 400KM 3.0-litra sześciocylindrowy generuje 550 Nm momentu obrotowego i korzysta z najnowszych technologii silnikowych. Elektryczna sprężarka wspierana przez turbosprężarkę podwójną i ciągłą zmienną wysokość zaworów (CVVL) zapewniają silne połączenie wyrafinowanej wydajności i efektywności, osiągając 0-60 mph w zaledwie 5,1 sekundy.

Wreszcie, silnik benzynowy 2.0-litra czterocylindrowy 250KM generuje 365 Nm momentu obrotowego, osiągając 0-60 mph w 6,9 sekundy i emisję CO2 od 209 g/km przy efektywności paliwowej do 30,4 mpg.

Wszystkie silniki są połączone z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów Jaguara, która może być sterowana za pomocą łopatek zmiany biegów na kierownicy, aby zwiększyć zaangażowanie kierowcy.

Colin Kirkpatrick, główny inżynier produktowy Jaguara, powiedział: „Nowy Jaguar F-PACE dostarcza układ napędowy odpowiedni dla wszystkich klientów. Nasz nowej generacji system PHEV zapewnia doskonałą efektywność paliwową i niskie koszty eksploatacji, a zasięg elektryczny do 33 mil wystarczy, aby pokryć codzienną trasę dla większości klientów. Szeroki wybór układów napędowych obejmuje najnowsze silniki benzynowe i diesla Ingenium, które korzystają z zaawansowanych technologii i oferują idealne połączenie wydajności, wyrafinowania i efektywności.”

Napęd na wszystkie koła jest standardem w wszystkich modelach F-PACE, a Inteligentna Dynamika Napędu zapewnia wydajność preferującą napęd na tylne koła, z możliwością niemal natychmiastowej zmiany momentu obrotowego na poszczególnych osiach w zależności od warunków.

Nowa konstrukcja podwozia F-PACE została zaktualizowana, aby wspierać wprowadzenie nowych silników elektrycznych oraz umożliwić najnowszą kontrolę JaguarDrive i nowe Auto Vehicle Hold.

Najnowsza kontrola JaguarDrive oferuje tryby Comfort, Eco, Rain-Ice-Snow i Dynamic, które mogą być wybierane ręcznie przez kierowcę w zależności od warunków drogowych. Ustawienia, wybrane za pomocą nowego pokrętła obok nowego Wybieraka Napędu, dostosowują układ kierowniczy F-PACE, skrzynię biegów, przepustnicę i (gdy określono) ustawienia Adaptive Dynamics.

Auto Vehicle Hold oferuje większą wygodę i płynniejszą obsługę niż tradycyjne Automatic Hill Hold. Nowa technologia zatrzymuje hamulce na nieograniczony czas, gdy pojazd jest zatrzymany na wzniesieniu, delikatnie zwalniając hamulce tylko wtedy, gdy kierowca naciska pedał gazu, aby ruszyć.

Nowoczesne technologie łączności

Nowy Jaguar F-PACE korzysta z zaawansowanej Elektronicznej Architektury Pojazdu, nazwanej EVA 2.0, która wspiera szereg nowych technologii, aby zapewnić, że pojazd jest gotowy na przyszłość, zawsze połączony i zawsze aktualny.

Najnowsza technologia infotainment Pivi Pro jest dostępna za pomocą całkowicie nowego 11,4-calowego zakrzywionego ekranu HD. Kluczowe korzyści to zwiększona klarowność, wyświetlacz jest trzy razy jaśniejszy i 48% większy niż poprzedni 10-calowy ekran, a uproszczone struktury menu pozwalają kierowcom na dostęp lub przeglądanie do 90% powszechnych zadań z ekranu głównego w mniej niż dwa naciśnięcia.

Aby pomóc kierowcom szybko uzyskać niezbędne informacje, nowy F-PACE oferuje nowe 12,3-calowe HD Interaktywne Wyświetlanie Kierowcy (standardowo w modelach SE i HSE) z ulepszonymi grafikami i konfigurowalnym układem, który może pokazywać mapy na pełnym ekranie z instrukcjami nawigacyjnymi, cyfrowymi wskaźnikami, mediami, listą kontaktów lub danymi infotainment. Współpracując z opcjonalną technologią wyświetlacza Head-up, nowy F-PACE dostarcza kierowcom wszelkich potrzebnych informacji przy jak najmniejszym rozproszeniu.

Intuicyjny nowy system infotainment ma Apple CarPlay® jako standard i pozwala klientom na jednoczesne połączenie dwóch telefonów za pomocą Bluetooth. Android Auto™ i Baidu CarLife są również dostępne jako standard w zależności od rynku. Opcjonalne ładowanie bezprzewodowe z wzmocnieniem sygnału telefonu pozwala pasażerom na szybkie ładowanie smartfona. System zapewnia także wyraźniejsze połączenia dzięki zewnętrznej antenie.

Aby umożliwić natychmiastowe uruchamianie, Pivi Pro ma dedykowane źródło zasilania, dzięki czemu jest gotowy do użycia od razu po zajęciu miejsca za kierownicą.

Zbiór nowych technologii wygody obejmuje możliwość aktualizacji oprogramowania bezprzewodowo (SOTA), co zapewnia, że wydajny SUV zawsze korzysta z najnowszego oprogramowania. Technologia ta oznacza, że właściciele nie muszą odwiedzać dealerów, aby otrzymać aktualizacje oprogramowania dla pojazdu.

Łączność Pivi Pro zapewnia najnowsza wbudowana technologia dual sim z dwoma modemami LTE, co umożliwia systemowi wykonywanie wielu funkcji jednocześnie, takich jak przesyłanie strumieniowe mediów i pobieranie aktualizacji SOTA, bez kompromisów w wydajności. Nowoczesna łączność zapewnia minimalne przerwy spowodowane miejscami bez zasięgu, ponieważ roaminguje przez dostawców sieci w poszukiwaniu najsilniejszego sygnału.

Technologia Active Road Noise Cancellation, będąca pierwsza w segmencie, ciągle monitoruje wibracje z powierzchni drogi i oblicza przeciwną falę dźwiękową, potrzebną do usunięcia hałasu słyszanego przez pasażerów. Oznacza to cichsze poziomy wewnątrz kabiny i poprawioną jakość, co pomaga zredukować zmęczenie, często związane z długotrwałym narażeniem na hałas niskiej częstotliwości. Obecność pasażerów jest monitorowana, a system ciągle optymalizuje wydajność, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia dla wszystkich. Lekka technologia zapewnia, że waga i charakterystyka prowadzenia pojazdu pozostają niezmienione. Tłumienie hałasu silnika izoluje kabinę od niepożądanego hałasu silnika, aby dodatkowo poprawić poczucie spokoju.

Dla większej wygody aktualizowany, drugi generacji, noszony klucz aktywności może być używany do blokowania, odblokowywania i uruchamiania pojazdu bez potrzeby posiadania conventionalnego klucza w pojeździe. Ładowalne urządzenie łączy w sobie funkcję zegarka i ma żywotność baterii do siedmiu dni między ładowaniami.

Nowy tryb Guardian Mode (tylko w Wielkiej Brytanii) również wykorzystuje timer, aby zapewnić dodatkowe zabezpieczenie i spokój umysłu podczas korzystania z aplikacji Secure. Umożliwia on klientom identyfikację czasów, gdy pojazd będzie nieaktywny, na przykład w nocy, i otrzymywanie powiadomień na smartfon, jeśli zostanie użyty w tym okresie – natychmiast informując o wszelkich nieautoryzowanych ruchach.

Nowy Jaguar F-PACE korzysta również z zestawu zaawansowanej technologii wspomagania kierowcy. W skład tego wchodzi Clear Exit Monitor, który alarmuje zarówno pasażerów z przodu, jak i z tyłu o obecności nadjeżdżającego samochodu lub rowerzysty podczas wychodzenia z pojazdu. Adaptacyjny tempomat (standard w HSE) automatycznie utrzymuje ustaloną odległość od pojazdu z przodu.

Najnowsza technologia 3D Surround Camera Jaguara dostarcza zaawansowanych funkcji 3D dzięki najnowszej technologii kamer, aby dostarczyć więcej szczegółów i wybór widoku w czasie rzeczywistym podczas manewrowania pojazdem. Wybór ustawień obejmuje widok skrzyżowania, widok trójwymiarowy oraz widok ClearSight Plan.

Zaangażowanie Jaguara w tworzenie mocnych i lekkich pojazdów trwa z nowym

F-PACE. Architektura intensywna w aluminium wykorzystuje przetworzone aluminium z zamkniętej produkcji dla większej zrównoważoności i stanowi istotny wkład w podróż Jaguara do Destination Zero, świata o zerowej emisji, zerowych wypadkach i zerowym zatorze.

Klienci mogą wzbogacić swoje F-PACE o pakiety specyfikacyjne S, SE i HSE oraz wybrać specyfikację R-Dynamic. Opcjonalnie dostępny jest także pakiet Black Exterior Pack.

EXTERIOR: LUKSUSOWY, CELNY I DYNAMICZNY

Nowy Jaguar F-PACE posiada znaczące ulepszenia zewnętrzne, co skutkuje bardziej dynamicznym i luksusowym wyglądem SUV-a, który zdobył tytuł World Car Design of the Year.

Ostre nowy wygląd łączy się z ulepszoną specyfikacją, tak że wszystkie modele F-PACE są standardowo wyposażone w zaawansowaną technologię reflektorów LED, 19-calowe felgi aluminiowe (20-calowe w specyfikacji SE i 21-calowe w pakietach HSE) oraz malowane dolne boki nadwozia.

Z przodu nowa rzeźbiona maska teraz przylega płasko do samej góry obramowania kratki – eliminując całkowicie linię zamknięcia – i posiada szersze wybrzuszenie, co nadaje jej czystszy i bardziej dynamiczny wygląd. Nowe wykonanie uwypukla precyzję designu F-PACE i obramowuje całkowicie nową kratkę.

Większa kratka wykończona jest nowym projektem siatki z detalami diamentowymi, inspirowanymi logotypem dziedzictwa Jaguara, i cechuje się wykończeniem w Noble Chrome, co podkreśla poczucie luksusu. Uzupełniają to nowe zderzaki przednie górne i dolne z przeprojektowanymi wlotami powietrza oraz ciemnymi detalami siatkowymi, które wizualnie poszerzają nowego F-PACE, nadając mu bardziej pewny i dynamiczny charakter.

Julian Thomson, dyrektor ds. designu Jaguara, powiedział: „To rozległa reewaluacja zewnętrzna F-PACE, a szczegółowe zmiany zapewniają, że nasz SUV wydajnościowy dostarcza podniesione poczucie luksusu i dynamiki, którego oczekuje się od nowoczesnego Jaguara. Staranna realizacja projektu gwarantuje, że nowy F-PACE wywołuje natychmiastową emocjonalną reakcję za każdym razem, gdy ktoś go dostrzega.”

Całkowicie nowoczesne, super cienkie, w pełni LED-owe reflektory nadają Jaguarowi F-PACE jeszcze bardziej wyrazisty wygląd, zarówno w dzień, jak i w nocy. Projekt oświetlenia przedniego zawiera sygnaturę 'Double J’ dziennego światła (DRL) oraz najnowsze technologie, w tym opcję Pixel LED. Animowane kierunkowskazy są standardem w specyfikacjach SE i HSE. Nowy design reflektorów jest o 10 mm cieńszy niż wcześniej, co zapewnia większą wizualną szerokość, podkreślając dynamiczną postawę wydajnościowego SUV-a Jaguara.

Z tyłu nowa klapa bagażnika podkreśla wizualną szerokość pojazdu, podczas gdy przeprojektowany dolny zderzak nadaje F-PACE jeszcze bardziej stabilny i pewny wygląd. Nowe tylne światła LED z rzeźbionymi soczewkami inspirowane są elektrycznym I-PACE i mają grafikę chicane Jaguara, pokazując zaawansowaną technologię i nowoczesność ogólnego designu.

Dbałość o szczegóły również widoczna jest na bocznych wentylach, które teraz mają kultowego Leapera Jaguara dla natychmiastowej rozpoznawalności, podobnie jak nowy model F-TYPE.

Adam Hatton, dyrektor ds. designu zewnętrznego, powiedział: „Nowy F-PACE jest bardziej luksusowy i pewny siebie niż kiedykolwiek wcześniej. Osiągnęliśmy to dzięki uważnej obserwacji detali, takich jak klejnotowe zespoły świetlne, nowo zaprojektowany zderzak, kratka inspirowana dziedzictwem, oraz rzeźbiona nowa maska, która redukuje liczbę linii zamknięcia w pojeździe. To skupienie na drobnych detalach pomogło przekształcić F-PACE.”

W celowej specyfikacji R-Dynamic nowy Jaguar F-PACE ma szereg wyraźnych elementów projektu, które nadają mu bardziej nastawiony na osiągi wygląd. Graficzny przód samochodu jest bardziej impozyjny, z otoczką Noble Chrome wokół dolnych wlotów powietrza oraz wykończeniami Dark Techno Satin w dolnych częściach zderzaka. Części końcowe kratki wykończone są w Shadow Atlas zamiast Noble Chrome, a środkowy wstawka dolnego zderzaka jest wykończona w połysku.

Zarówno nowe modele F-PACE, jak i F-PACE R-Dynamic, są dostępne z opcjonalnym pakietem Black Exterior Pack z dedykowanymi elementami w wykończeniu Gloss Black, w tym kratką, centralną sekcją dolnego zderzaka, bocznymi wentylami, wykończeniami drzwi, obramowaniem okien oraz unikalnym czarnym oznaczeniem z tyłu.

Wybór 12 opcji kół obejmuje cztery nowe wzory: nowe 19-calowe pięcioramienne koła w czarnym połysku z wykończeniem w kontrastującym diamentowym szlifem, 20-calowy wzór dziesięcioramienny w czarnym połysku i po raz pierwszy dwa nowe 21-calowe koła.

21-calowe koła obejmują dziesięcioramienny wzór w satynowej ciemnoszarej barwie z kontrastującym diamentowym szlifem oraz pięcioramienną opcję w tym samym wykończeniu. F-PACE jest teraz standardowo wyposażony w 19-calowe felgi aluminiowe, podczas gdy warianty HSE mają za darmo 21-calowe koła.

Klienci mogą wzbogacić swój Jaguar F-PACE o pakiety specyfikacyjne S, SE oraz HSE, które są dostępne w specyfikacji R-Dynamic.

WNĘTRZE: CAŁKOWICIE NOWOCZESNA KABINA Z BEZPROBLEMOWĄ ŁĄCZNOŚCIĄ

Całkowicie nowe wnętrze nowego Jaguara F-PACE łączy w sobie starannie wykonane, luksusowe materiały z najnowszymi technologiami łączności, aby zapewnić ulepszone i nowoczesne środowisko dla wszystkich pasażerów.

Nowy projekt kokpitu jest odważniejszy, bardziej dynamiczny i bardziej skupiony na kierowcy. Reszta wnętrza wydaje się bardziej przestronna i przemyślana, z zastosowaniem łagodniejszych form i dramatycznego, kontrastowego użycia kolorów na wysokości oczu. Wybrane jasne wykończenia na dolnych częściach kabiny immersują wnętrze w jedną tonację, aby zwiększyć poczucie przestrzeni.

Punktem centralnym nowego projektu wnętrza jest całkowicie nowy centralnie zamontowany 11,4-calowy ekran HD. Elegancka krzywizna ekranu została celowo zaprojektowana, aby utworzyć ten sam profil co deska rozdzielcza, co idealnie łączy obie części. Chemicznie wzmocniony, szklany ekran ma dwie powłokiw, jedna jest antyrefleksyjna, aby zredukować odblask, a druga ułatwia wycieranie odcisków palców. Jest umieszczony w ramie ze stopu magnezu, malowanej w tonacji czarnej matowej, aby podkreślić smukły profil i dostarczyć wysokiej jakości oraz trwałego wykończenia.

Duży ekran obsługuje nowy system infotainment Pivi Pro, który zapewnia większą klarowność niż kiedykolwiek wcześniej. Intuicyjny system pozwala kierowcy na wykonanie 90% powszechnych zadań w ciągu dwóch kliknięć na ekranie głównym dzięki uproszczonej strukturze menu. Bezproblemowa integracja nowej technologii jest integralna dla nowego DNA designu Jaguara.

Luksusowe materiały tworzą bardziej uderzające wnętrze i zwiększają poczucie komfortu, przestrzeni i wyrafinowania. Materiały miękkiego dotyku zostały użyte w większym zakresie, z górnymi częśćmi deski rozdzielczej, podłokietnikami drzwi, bokami konsoli i schowkami drzwiowymi wszystkie pokryte dla większej taktylności.

Autentyczne wykończenia, w tym okleiny z drewna o otwartych porach i aluminium, występują w pięknie uformowanych kształtach, takich jak górny wkład drzwi i pełna szerokość 'Piano lid’, który rozciąga się na całą szerokość deski rozdzielczej. Obfite użytkowanie tych materiałów odświeża bogate dziedzictwo Jaguara w zakresie luksusowych wnętrz, będąc ukłonem w stronę przeszłości w wizji na przyszłość.

Nowa sportowa konsola centralna, szybsza w profilu, wznosi się do deski rozdzielczej, integrując opcjonalną ładowarkę bezprzewodową i większą przestrzeń do przechowywania w konsoli. Miększy, przesuwany podłokietnik poprawia komfort i poczucie luksusu. Konsola centralna jest inspirowana projektem, który stworzono dla I-PACE i zawiera dramatyczne metalowe obręcze oraz „przezroczystą” wnękę, która jest przydatna do przechowywania drobnych przedmiotów.

Skupienie na materiałach odnosi się również do laserowych otworów głośników, które zostały specjalnie zaprojektowane, aby spełniać zarówno wymagania akustyczne, jak i wizualne. Wykończone w szczotkowanym metalu i lakierowane, otwory głośników, wraz z elementami takimi jak pokrętła obrotowe z fakturowanego metalu, ilustrują zwiększoną dbałość o szczegóły wewnątrz.

Julian Thomson, dyrektor projektowy Jaguara, powiedział: „Wnętrze nowego F-PACE wykorzystuje więcej luksusowych i dotykowych materiałów w całej kabinie, a najnowsze zaawansowane technologie zapewniają większą wygodę i większą klarowność informacji. Te technologie, połączone z dotykowymi kontrolkami, tworzą bardziej skoncentrowany na kierowcy kokpit, podczas gdy pasażerowie cieszą się większą przestrzenią w pięknie zaprojektowanym i bardziej komfortowym środowisku.”

Nowy Wybierak Napędu epitomizuje podejście Jaguara do nowoczesnych kontrolek. Miękka górna wykończenie owija się wokół „uchwytu dłoni” i dumnie posiada „kricketową” nicią, inspirowaną ikonicznym rzemiosłem brytyjskim. Poniżej, precyzyjnie wykonana metalowa rama jest rzeźbiona dla zwiększonej taktylności i angażującego odczucia jakości.

Obok Wybieraka Napędu znajduje się przycisk Start oraz nowe metalowe pokrętło – do ustawień JaguarDrive Control – które ma fakturowane brzegi dla premium wyglądu i odczucia.

Nowe osłony drzwi zostały zaprojektowane w celu zapewnienia większego komfortu, praktyczności i wygody dla wszystkich pasażerów z nowym uchwytem 360-stopniowym, który również występuje w drzwiach tylnych, oraz przeprojektowanym podłokietnikiem dla lepszej ergonomii. Nowe przełączniki elektrycznych okien zostały przeniesione z góry drzwi na podłokietnik, co ułatwia dostęp dla pasażerów. Przestrzeń do przechowywania została zwiększona, a dostęp poprawiony, co ułatwia wkładanie i wyjmowanie dużych przedmiotów, takich jak butelki z napojami czy smartfony.

Alister Whelan, dyrektor ds. designu wnętrza Jaguara, powiedział: „Naszym celem dla wnętrza Nowego F-PACE było podniesienie go na wyższy poziom luksusu i taktylności z nowymi technologiami zintegrowanymi bezproblemowo. Przeanalizowaliśmy każdy element wnętrza, stosując zwiększoną dbałość o szczegóły, aby stworzyć bardziej wyrafinowane i luksusowe środowisko dla kierowców i pasażerów.”

To podniesienie poziomu luksusu dotyczy także nowego oświetlenia wnętrza, z górnym pasem światła otaczającym przód kabiny, podczas gdy niższa strefa oświetleniowa wykorzystuje łagodniejszy efekt wodospadu. Dostępny standardowo, system oferuje pasażerom wybór dziesięciu kolorów.

Oddzielne białe oświetlenie uprzejmości znajduje się w konsoli sufitowej i w strefie podłokietnika, a dynamiczna sekwencja uruchamiania wita pasażerów, gdy się zbliżają, wchodzą i uruchamiają pojazd, z przesuwającym się światłem wokół kabiny przed uruchomieniem ekranów infotainment.

Dobre samopoczucie pasażerów zostało poprawione dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, aby zapewnić spokojniejsze i bardziej komfortowe wrażenia z podróży. Wśród nich znajduje się technologia Active Road Noise Cancellation, która usuwa niepożądane hałasy z kabiny – takie jak szorstkie powierzchnie dróg – dla zwiększonej wyrafinowania. Pomaga to także nowoczesna technologia jonizacji powietrza w kabinie, która ma na celu usunięcie alergenów i obecnie ma także system filtracji zdolny do zatrzymywania ultradrobnych cząstek – w tym cząsteczek PM2.5 – w celu poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia pasażerów.

Nowe przednie fotele oferują szersze wyściółki, poprawioną funkcjonalność dla opcjonalnych ustawień masażu z przodu oraz większe obszary ogrzewania i chłodzenia dla zwiększonego komfortu. Zwiększona dbałość o szczegóły jest zapewniana przez tłoczone logo Jaguar Leaper na zagłówkach wybranych modeli, podczas gdy metki tapicerskie 'Est.1935 Jaguar Coventry’ nawiązują do historii i dziedzictwa marki.

Smukłe 'Performance’ fotele są również dostępne, co nadaje wnętrzu jeszcze bardziej dynamiczny wygląd. Fotel inspirowany Jaguar F-PACE SVR oferuje dodatkowe wsparcie i cechuje się skórą Windsor z wzorem perforacji inspirowanym logo dziedzictwa Jaguara oraz obramowaniem Noble Chrome w strefie ramion.

Kolory wnętrza to Ebony, Light Oyster i Caraway, przy czym F-PACE R-Dynamic jest dostępny z wyborem Ebony, Light Oyster, Mars Red i Siena Tan.

Dbałość o szczegóły obejmuje nową kierownicę, która nawiązuje do designu modelu elektrycznego SUV-a I-PACE i ma ukryte przyciski aktywowane światłem oraz łopatki zmiany biegów ze stopu cynkowego. Kolory Light Oyster i Caraway mają dwutonową kierownicę z podzieloną obręczą, dopasowaną do wnętrza, natomiast specyfikacja R-Dynamic ma kierownicę Ebony z perforowaną skórzaną obręczą i oznaczeniem „R”.

Nowy F-PACE jest również dostępny w specyfikacji R-Dynamic, która zapewnia bardziej dynamiczny wygląd w całym wnętrzu. Dodatki obejmują sportowe fotele R-Dynamic z kontrastowymi szwami, sufit w kolorze Ebony oraz unikalne panele progowe. Ciemne akcenty łączą się z sportowym otoczeniem w kolorze Ebony oraz autentycznym wykończeniem aluminiowym.

WYDAJNOŚĆ: ELEKTRYFIKOWANE UKŁADY NAPĘDOWE I ZAAWANSOWANA DYNAMIKA

Nowy Jaguar F-PACE oferuje nową generację technologii Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV), zapewniającą do 33 mil zasięgu w trybie elektrycznym, obniżone koszty eksploatacji i znane dynamiki Jaguara.

Dodatkowo, wybór całkowicie nowych silników benzynowych i diesla 3.0-litra w układzie sześciocylindrowym Ingenium zapewnia angażujące i wyrafinowane osiągi, podczas gdy nowa generacja silnika diesla 2.0-litra czterocylindrowego Ingenium dostarcza zwiększonej efektywności. Wszystkie te silniki wykorzystują najnowszą technologię Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV).

Silnik benzynowy 2.0-litra czterocylindrowy Ingenium zamyka szeroki wachlarz układów napędowych dostępnych w nowym F-PACE.

Zaawansowane funkcje, w tym inteligentny napęd na wszystkie koła i płynnie działające osiembiegowe skrzynie automatyczne, zapewniają, że nowy F-PACE dostarcza pewność inspirującą dynamikę, przyczepność i wyrafinowanie, których można oczekiwać od Jaguara.

Nowy PHEV

Nowy napęd P400e PHEV generuje 404 KM i 640 Nm momentu obrotowego dzięki połączeniu silnika benzynowego Ingenium 2.0-litra czterocylindrowego i silnika elektrycznego o mocy 105 kW. Zapewnia to imponujące osiągi oraz efektywność, z przyspieszeniem 0-60 mph w 5.0 sekundy, emisją CO2 od 49 g/km i efektywnością paliwową do 130,2 mpg (od 2,2 l/100 km). To przyczynia się do obniżonych kosztów eksploatacji zarówno dla klientów biznesowych, jak i prywatnych, szczególnie na rynkach, gdzie opodatkowanie opiera się na emisjach.

Kompaktowy silnik elektryczny jest zasilany przez akumulator litowo-jonowy o pojemności 17,1 kWh umiejscowiony pod podłogą bagażnika. Po pełnym naładowaniu jest w stanie przejechać do 33 mil w trybie całkowicie elektrycznym, co umożliwia nowemu F-PACE PHEV ukończenie średniej codziennej trasy w UK, wynoszącej 18,8 mil do i z pracy w trybie EV, bez potrzeby ładowania. Dostępnych jest kilka opcji ładowania dla właścicieli, w tym:

Ładowanie trybu 2 (do 2,3 kW) szacowany czas ładowania 0-80 procent w pięć i pół godziny
Ładowanie trybu 3 (do 7 kW) szacowany czas ładowania 0-80 procent w 1 godzinę 40 minut
Szybkie ładowanie (32 kW DC) szacowany czas ładowania 0-80 procent w 30 minut
Kierowcy mogą wybierać między trzema trybami jazdy, aby najlepiej dostosować się do swoich potrzeb, niezależnie od tego, czy pokonują krótkie miejskie trasy, czy dłuższe dystanse:

tryb EV (pojazd elektryczny) – umożliwia pojazdowi funkcjonowanie wyłącznie na zasilaniu elektrycznym, korzystając z energii zgromadzonej w akumulatorze, aby podróżować cicho, z zerowymi emisjami spalin.
tryb HYBRID (domyślny tryb jazdy) – łączy napęd benzynowy i elektryczny. Ten tryb optymalizuje komfort i efektywność systemu hybrydowego, automatycznie i bezproblemowo łącząc silnik elektryczny z silnikiem benzynowym. Strategia dostosowuje się do warunków jazdy oraz pozostałego naładowania akumulatora hybrydowego. Dodatkowo, wprowadzenie miejsca docelowego w systemie nawigacyjnym włącza funkcję Predictive Energy Optimisation (PEO), która inteligentnie integruje dane dotyczące trasy i lokalizacji GPS, aby maksymalizować efektywność i komfort dla wybranej podróży.
tryb SAVE – priorytetuje silnik spalinowy jako źródło energii, utrzymując poziom naładowania akumulatora na wybranym poziomie, aby móc go wykorzystać w określonym punkcie podróży – na przykład podczas wjazdu do obszarów miejskich.
Silniki sześciocylindrowe Ingenium benzynowe i diesla

2.0L 8AT AWD (250 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc183.9 Kw @ 5500 Rpm
250 Hp @ 5500 Rpm
247 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy269 Lb-Ft @ 1300-4500 Rpm
365 Nm @ 1300-4500 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika21.7 Galony (82.1 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika28 Cuft (793 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna4182 Lbs (1897 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Power PackLithium-Ion
Średnie spalanie25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)209 G/Km

3.0L 8AT AWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2996 Cm3
Moc220.6 Kw @ 4000 Rpm
300 Hp @ 4000 Rpm
296 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy479 Lb-Ft @ 1500-2500 Rpm
650 Nm @ 1500-2500 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika28 Cuft (793 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna4447 Lbs (2017 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)

2.0L 8AT PHEV AWD (404 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność1997 Cm3
Moc297.1 Kw @ 5500 Rpm
404 Hp @ 5500 Rpm
398 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy472 Lb-Ft @ 1500-4400 Rpm
640 Nm @ 1500-4400 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika18.2 Galony (68.9 L)
Prędkość maksymalna149 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika26.7 Cuft (756 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna4826 Lbs (2189 Kg)
Power PackLithium-Ion
Średnie spalanie106.9 Mpg Us (2.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)49 G/Km

2.0L 8AT AWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc119.9 Kw @ 4250 Rpm
163 Hp @ 4250 Rpm
161 Bhp @ 4250 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 1500-2500 Rpm
380 Nm @ 1500-2500 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoMild Hybrydowy Diesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika26.7 Cuft (756 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4301 Lbs (1951 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Power PackLithium-Ion
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)163 G/Km

2.0L 8AT AWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc150 Kw @ 4250 Rpm
204 Hp @ 4250 Rpm
201 Bhp @ 4250 Rpm
Moment obrotowy317 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
430 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoMild Hybrydowy Diesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika26.7 Cuft (756 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna4301 Lbs (1951 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Power PackLithium-Ion
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)163 G/Km

3.0L 8AT AWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2996 Cm3
Moc220.6 Kw @ 4000 Rpm
300 Hp @ 4000 Rpm
296 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy479 Lb-Ft @ 1500-2500 Rpm
650 Nm @ 1500-2500 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoMild Hybrydowy Diesel
Pojemność zbiornika17.4 Galony (65.9 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika26.7 Cuft (756 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna4592 Lbs (2083 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Power PackLithium-Ion
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)194 G/Km

3.0L 8AT AWD (340 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2995 Cm3
Moc250.1 Kw @ 5500-6500 Rpm
340 Hp @ 5500-6500 Rpm
335 Bhp @ 5500-6500 Rpm
Moment obrotowy354 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
480 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoMild Hybrydowy
Pojemność zbiornika21.7 Galony (82.1 L)
Prędkość maksymalna149 Mph (240 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika26.7 Cuft (756 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna4301 Lbs (1951 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Power PackLithium-Ion

3.0L 8AT AWD (400 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2995 Cm3
Moc294.2 Kw @ 5500-6500 Rpm
400 Hp @ 5500-6500 Rpm
395 Bhp @ 5500-6500 Rpm
Moment obrotowy406 Lb-Ft @ 2000-5000 Rpm
550 Nm @ 2000-5000 Rpm
Układ paliwowyElectronic Control
PaliwoMild Hybrydowy
Pojemność zbiornika21.7 Galony (82.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Długość186.9 In (4747 Mm)
Szerokość81.5 In (2070 Mm)
Wysokość64.7 In (1643 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.6/65 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika26.7 Cuft (756 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna4306 Lbs (1953 Kg)
Power PackLithium-Ion

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.