JAGUAR F-Type Coupe 2020-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

JAGUAR F-Type Coupe 2020-Present

Przejdź do galerii zdjęćJAGUAR F-Type Coupe 2020-Present

Proporcje Jaguara są ponadczasowe i od razu rozpoznawalne, ale nowy model F-Type wygląda jeszcze lepiej. Wydobywając z formy swojego poprzednika, który zdobył nagrodę za światowy design samochodu, oszałamiający wygląd nowego Jaguara F-Type zyskuje dodatkowego uroku dzięki supercienkim reflektorom LED Pixel, które podkreślają atuty samochodu.

Bez względu na to, który model wybiorą klienci, czy to F-Type, F-Type R-Dynamic, czy F-Type R, jedno jest pewne: Jaguar zachowuje swoją asertywność dzięki charakterystycznym dziennym światłom LED J, które posiadają grafikę przypominającą kaligrafię: cienka w poziomie, a następnie rozszerzająca się w górę – jak pociągnięcie pędzlem. Wzdłuż litery J biegnie misternie zaprojektowany wzór monogramu, inspirowany dziedzictwem Jaguara. Graficzny wygląd świateł podkreśla wizualną szerokość samochodu i sugeruje jego potencjał osiągów. Dodatkowo, nieco powiększony grill akcentuje wizualną obecność nowego Jaguara F-Type.

Kupujący mogą jeszcze bardziej dostosować model F-Type Coupe, wybierając jeden z 16 kolorów z palety SVO Premium. Fani z pewnością zauważą w kabinie modny wygląd z luksusowymi materiałami, takimi jak skóra Windsor w odcieniu Sienna Tan, Suedecloth, Alcantara oraz satynowy Noble Chrome. Lekka, smukła konstrukcja siedzeń łączy ergonomicznie zoptymalizowaną formę z wyjątkowym komfortem, dodatkowo wzbogaconym o opcje ogrzewania i chłodzenia.

 Celowy, piękny i ponadczasowy: nowy Jaguar F-Type wygląda bardziej dramatycznie niż kiedykolwiek i odzwierciedla DNA designu Jaguara w najczystszej formie.

Idealne proporcje są natychmiast rozpoznawalne, ale nowy F-Type wygląda jeszcze bardziej skupiony i pewny siebie, nawiązując do pięknych, płynnych kształtów z bogatej historii sportowych samochodów Jaguara.

Supercienkie reflektory LED z subtelnie zaktualizowanymi dziennymi światłami w kształcie „Calligraphy” i płynnie zakrzywionymi kierunkowskazami doskonale wkomponowują się w powierzchnię „płynnego metalu” nowej pokrywy silnika. Nowe przednie zderzaki i nieznacznie powiększona kratka chłodnicy zapewniają jeszcze większy wizualny wpływ i obecność.

Tylne kontury podkreślają dramatyczny i celowy kształt F-Type’a, schodząc w dół do smukłych tylnych świateł LED z sygnaturą „Chicane”, wprowadzonej przez elektryczny SUV Jaguar I-PACE Performance.

Wewnątrz, skoncentrowana na kierowcy kabina „1+1” otula pasażerów luksusowymi materiałami, takimi jak skóra Windsor w odcieniu Sienna Tan, Suedecloth, Alcantara oraz Noble Chrome o satynowym wykończeniu, podczas gdy rzemieślnicza jakość Jaguara przejawia się w pięknych detalach, takich jak haftowane monogramy na siedzeniach i panelach drzwiowych. Te akcenty bezproblemowo łączą się z nowym, 12.3-calowym, konfigurowalnym wyświetlaczem HD TFT oraz systemem infotainment Touch Pro.

Forma podąża za funkcją, a jedną z funkcji Jaguara jest piękno. Nowy F-Type, rozwijający zwycięski kształt swojego poprzednika w kategorii World Car Design, zachwyca niesamowitym wyglądem, charakteryzującym się supercienkimi reflektorami LED, które podkreślają celową, pewną postawę pojazdu.

Dziennie światła Jaguara z sygnaturą J mają teraz grafikę kaligraficzną: cienką wzdłuż poziomego elementu światła, a następnie poszerzającą się, gdy kieruje się ku górze – jakby ruchem artystycznego pędzla. Wzdłuż J znajduje się misternie zaprojektowany wzór monogramu, inspirowany dziedzictwem logo Jaguara. Grafika świetlna podkreśla wizualną szerokość pojazdu i sugeruje jego potencjał wydajności.

Wewnątrz zespołu świetlnego znajdują się cztery moduły LED, z których każdy przypomina doskonale wykonany kamień szlachetny. Ponownie, forma podąża za funkcją: technologia Pixel inteligentnie łączy kamerę stereo zamontowaną na przedniej szybie z kontrolerem świateł. Dzięki temu każde LED może być wyłączone lub przyciemnione, aby wytworzyć światło drogowe, które maskuje nadjeżdżające pojazdy, unikając oślepiania innych kierowców, jednocześnie zapewniając doskonałe oświetlenie drogi przed sobą.

Lekko powiększona kratka podkreśla wizualną obecność nowego Jaguara F-Type. Proporcje klasycznego kształtu pozostają, ale jest teraz szersza i głębsza, a nowy wzór siateczki heksagonalnej sprawia, że każdy element ma błyszcząco czarny front i satynowo czarne wewnętrzne powierzchnie. Otoczenie wykończono standardowo w Noble Chrome lub na błyszcząco czarno, gdy wybrano pakiet Black Pack lub Black Design Pack.

Nowe zderzaki wprowadzają bardziej wyraziste powierzchnie z dyskretnymi grafikami, które podkreślają ogólny design i zapewniają większą różnorodność w gamie modelowej, od F-Type do F-Type R-Dynamic po F-Type R.

W modelach F-Type wygląd jest czysty i rzeźbiarski. Modele R-Dynamic zyskują warstwowe aerodynamiczne skrzydła J, które, nawiązując do wpływu wyścigowego, pomagają kierować strumieniem powietrza bardziej precyzyjnie wokół przodu samochodu. Modele R charakteryzują się błyszczącymi czarnymi obręczami wokół otworów, co sprawia, że samochód wygląda jeszcze bardziej asertywnie, podczas gdy aerodynamicznie zoptymalizowane wloty służą do dalszego zmniejszenia oporu powietrza. We wszystkich modelach otwory mają wzór siateczki dopasowany do komórek w kratce.

Nowy projekt pokrywy silnika w stylu muszli elegancko schodzi z smukłych reflektorów LED. Powierzchnie są teraz łagodniejsze i bardziej organiczne niż wcześniej, jakby były płynnym metalem – inspirowanym pięknymi, płynącymi formami modeli z bogatej 84-letniej historii Jaguara, takich jak C-type i D-type. Wloty powietrza są umiejscowione dalej do przodu dla większej efektywności i doskonale wkomponowują się w rzeźbione aluminium, które je otacza. Jeszcze dalej z tyłu, wloty w nadkolach dumnie eksponują Jaguara Leaper.

Adam Hatton, dyrektor ds. designu zewnętrznego Jaguara, powiedział: „F-Type zawsze miał świetne proporcje i postawę, a nasz najnowszy projekt koncentruje się na ich wzmocnieniu. Naszym celem było uczynienie samochodu bardziej współczesnym, bardziej celowym i jeszcze bardziej dramatycznym. Super-smukłe reflektory LED i większa przednia kratka nadają mu bardziej asertywną obecność na drodze. Przeprojektowaliśmy egzotyczną pokrywę silnika, aby podkreślić czystość formy i akcentować jej długość. Piękne płynące powierzchnie subtelnie nawiązują do wielkich samochodów Jaguara z przeszłości, podczas gdy nowe wloty doskonale łączą się z rzeźbionym aluminium wokół nich.

„Udoskonalone wzory kół oraz nowy wygląd wentylacji bocznej z detalem Jaguara 'Leaper’ dodają nowoczesności F-Type’owi. Potężny tył ma nowe smukłe, eleganckie lampy z najnowszą technologią LED oraz naszą sygnaturę tylną Jaguara 'Chicane’ z misternym wzorem monogramu. I wszędzie tam, gdzie spojrzysz, znajdziesz nieustanną uwagę na detale – każdy z tych elementów jest dziełem sztuki samym w sobie.”

Zespoły świateł LED z tyłu również zostały subtelnie zaktualizowane. Teraz są cieńsze, aby pasowały do reflektorów, a ich grafika świetlna „Chicane” jest bardziej wyrazista, wprowadzona przez elektryczny SUV I-PACE. Poniżej znajduje się szczegółowy cienki pasek, a jak w reflektorach, misterny wzór zgodny z dziedzictwem monogramu. Zamiast schodkowej formy poprzednika, zewnętrzne soczewki są teraz gładkie, jeszcze bardziej harmonijnie wkomponowując się w krzywiznę tylnego decku.

Odwracając taper utworzony przez wycięcie tablicy rejestracyjnej, wraz z przeprofilowanym zderzakiem, wzrok zwraca się w dół, zwiększając wizualną szerokość i nadając samochodowi jeszcze bardziej celową, stabilną postawę. Po raz pierwszy w Jaguarze, tylne znaki otrzymują nowoczesne wykończenie w błyszczącej czerni, gdy wybrano pakiet Black Pack lub Black Design Pack.

Rury wydechowe specyficzne dla trenów mocy wychodzą z dyfuzora, wyraźnie sygnalizując zamiary wydajności nowego F-Type’a. Silnik czterocylindrowy o mocy 300PS ma pojedynczy, centralny, czworokątny wykończenie, natomiast V6 o mocy 380PS odróżnia się dwiema dużymi okrągłymi końcówkami. Zarówno silniki V8 o mocy 450PS, jak i 575PS są identyfikowane przez czworokątne, zewnętrzne wydechy, z których ten drugi ma wygrawerowane oznaczenie R.

Bez względu na wybór modelu, wszyscy mogą uczynić go jeszcze bardziej ekskluzywnym, wybierając jeden z 16 kolorów w Palecie Premium SVO: Ligurian Black, Ethereal Silver, Ionian Silver, Sunset Gold, Petrolix Blue, Velocity Blue, Tourmaline Brown, Desire, Sanguinello Orange, Atacama Orange, Sorrento Yellow, Constellation, Icy White, Flux Grey, Malachite Green i Amethyst. Każdy z nich dostępny jest w wersji błyszczącej lub satynowej, co skutkuje wyjątkowo gładkim wykończeniem i dramatyczną głębią koloru.

Wnętrze nowego Jaguara F-Type, skoncentrowane na kierowcy, podobnie jak zewnętrze, przekształciło się w czystsze wyrażenie elegancji i wydajności samochodu. Koncentrując się na dalszym udoskonaleniu tradycyjnego rzemiosła Jaguara i dodaniu dyskretnych, pięknych detali, poczucie luksusu i sportowości zostało podniesione.

Kokpit 1+1 posiada teraz 12.3-calowy, konfigurowalny wyświetlacz HD TFT, z grafiką unikalną dla F-Type. Oferuje różnorodne motywy wyświetlania, w tym pełną mapę, ale, co pasuje do prawdziwego samochodu sportowego, domyślny tryb charakteryzuje się dużym centralnym wskaźnikiem obrotów.

Ta funkcja i wskaźnik zmiany biegów subtelnie przekazują charakter i potencjał wydajności F-Type’a, cyfrowo podkreślając mechaniczne przedstawienie pulsu czerwonego „serca” przycisku start i wysuwających się środkowych wlotów powietrza. Responsywny, intuicyjny system infotainment Touch Pro z 10-calowym ekranem dotykowym, połączony z trzema dotykowymi pokrętłami, oferuje doskonałą równowagę między analogowymi a cyfrowymi kontrolkami dla kierowcy.

Alister Whelan, dyrektor ds. designu wnętrz Jaguara, powiedział: „Wnętrze Jaguara zawsze powinno wyglądać i czuć się wyjątkowo, a żaden inny pojazd nie powinien być tak wyjątkowy jak samochód sportowy, dlatego skupiliśmy się na pięknych detalach i dalszym doskonaleniu wyboru bogatych materiałów i wykończeń oraz dodaniu do poczucia teatrów, które F-Type zawsze posiadał.

„Wysokiej rozdzielczości wirtualny pulpit i nowe kolorystyki, w tym Mars z czerwonymi szwami Flame, pogłębiają charakter skoncentrowany na kierowcy, podobnie jak aluminiowe łopatki zmiany biegów i wykończenie konsoli Engine Spin w modelu First Edition. Z dumą odwołujemy się także do naszego dziedzictwa w precyzyjnie wyciętych literach Jaguara na prowadnicach pasów bezpieczeństwa i przycisku zwalniającym schowek – nieprzesadzone detale takie jak te są fundamentalną częścią DNA designu Jaguara.”

Lekko odchudzone fotele mają ergonomicznie zoptymalizowaną formę i wyjątkowy komfort, co dodatkowo zwiększa możliwość ich ogrzewania i chłodzenia. Fotele występują w dwóch formach: Sport i Performance. Modele F-Type i F-Type R-Dynamic są standardowo wyposażone w najczystsze wersje sportowe. Fotel Performance ma bardziej wyraźne wsparcie na wysokości ramion i jest standardowy w modelach R i First Edition.

Bogate materiały, takie jak skóra Windsor, dodają jeszcze więcej luksusu, uzupełnione detalami, takimi jak misterny wzór haftu monogramu – powtórzony w wykończeniu drzwi – oraz motywy Jaguara Leaper i R w zagłówkach. Prowadnice pasów bezpieczeństwa są wykończone dyskretnymi oznaczeniami 'Jaguar Est. 1935′, które z dumą powtarzają się na otoczeniu przycisku zwalniającym schowek. To subtelne nawiązanie oznacza rok, w którym nazwa Jaguar po raz pierwszy została użyta przez założyciela firmy, Sir Williama Lyonsa, do oznaczenia jednego z jego pięknych samochodów.

JESZCZE WIĘKSZA NAGRODA DLA KIEROWCY

Idealna równowaga między pięknym designem, namacalną wydajnością a doskonałą dynamiką zawsze czyniła F-Type’a wyjątkowym, a teraz definitywny samochód sportowy Jaguara oferuje jeszcze większą nagrodę dla kierowcy.

Nowa gama mocnych, responsywnych silników Jaguara F-Type obejmuje opcje czterocylindrowe, sześciocylindrowe i ośmiocylindrowe, z mocami od 300PS do 575PS – niezrównana różnorodność w swojej klasie. Wszystkie są połączone z ośmiobiegowymi skrzyniami Quickshift z pełną manualną kontrolą, używając albo selektora biegów SportShift, albo łopatek na kole kierownicy.

Każdy silnik jest wyposażony w aktywny układ wydechowy, który można przełączać, zarówno jako opcję, jak i standard. Klienci, którzy wybiorą silnik V8 o mocy 450PS lub 575PS, skorzystają z nowej funkcji Quiet Start, która zapewnia subtelniejszy, bardziej stonowany dźwięk – elektromagnetycznie działające zawory obejściowe w tylnym tłumiku pozostają zamknięte, aż automatycznie otworzą się pod obciążeniem, uwalniając charakterystyczny pomruk, fundamentalny dla doświadczenia jazdy F-Type’a. W razie potrzeby Quiet Start można wyłączyć, wybierając tryb Dynamic lub naciskając przycisk wydechu przed uruchomieniem silnika.

Charakterystyczne trzaskanie i pyknięcia przy zwolnieniu, kojarzące się z F-Type’em, pozostają, a dźwięki zostały starannie dostrojone do charakterystyki każdego modelu. Wysoce wydajne, bliskozłączone filtry cząstek stałych czynią je jeszcze czystszymi i zapewniają, że każdy F-Type spełnia najsurowsze przepisy dotyczące emisji na całym świecie.

Filtry są zgrabnie zintegrowane w systemie oczyszczania i zatrzymują ultradrobne cząsteczki, gdy gaz wydechowy przez nie przechodzi. W normalnych warunkach jazdy zatrzymane cząsteczki są utleniane do CO2, a filtr regeneruje się za każdym razem, gdy kierowca zwolni pedał gazu.

Nowy Jaguar F-Type R: namacalna wydajność, wyjątkowa dynamika

Nowy Jaguar F-Type R nadal wyznacza standardy dla prawdziwie angażujących, skoncentrowanych na kierowcy samochodów sportowych. Tak jak jego design ewoluował, tak samo 5.0-litrowy silnik V8 z doładowaniem. Teraz generuje moc 575PS i 700Nm momentu obrotowego; wzrost o 25PS i 20Nm w porównaniu do poprzedniego modelu.

W oparciu o doświadczenia zdobyte podczas rozwoju limitowanej edycji Jaguara XE SV Project 8, skrzynie Quickshift zarówno w nowym Jaguarze F-Type R, jak i modelach V8 o mocy 450PS zostały starannie przekalibrowane, aby zapewnić bardziej angażujące doświadczenie jazdy. Nowy F-Type R oferuje jeszcze szybsze i bardziej precyzyjne zmiany biegów, gdy kierowca wydaje polecenie ręcznej zmiany za pomocą łopatek na kierownicy lub selektora biegów SportShift. Zarówno zmiany biegów w górę, jak i w dół są bardziej natychmiastowe, dając jeszcze bardziej bezpośrednie i responsywne wrażenia.

Połączony z systemem napędu na cztery koła z kontrolną technologią Intelligent Driveline Dynamics (IDD), dostarcza naprawdę wyjątkowej wydajności i natychmiastowej reakcji na gaz we wszystkich biegach i w każdych warunkach. Przyspieszenie od 0 do 60 mph zajmuje tylko 3.5 sekundy, podczas gdy maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 186 mph.

Dedykowana kalibracja do IDD oraz do tylnego elektronicznego aktywnego dyferencjału (EAD) zapewnia optymalne rozdzielenie momentu obrotowego między osiami przednimi i tylnymi oraz na tylnej osi. W połączeniu z nową kalibracją systemu Dynamic Stability Control, to zwiększa przyczepność i dynamikę – na wszystkich nawierzchniach i w każdych warunkach atmosferycznych – przy jednoczesnym zachowaniu odczucia prowadzenia napędu na tylne koła i równowagi.

Aluminiowe zawieszenie podwójnego wahacza z przodu i z tyłu oraz przekalibrowany nowoczesny system wspomagania elektrycznego (EPAS), oferujący jeszcze bardziej bezpośrednie poczucie kontroli, są fundamentalne dla natychmiastowych i intuicyjnych reakcji samochodu na każde polecenie kierowcy.

Połączone z nowymi sprężynami i stabilizatorami, podwozie jest dodatkowo wzmocnione przez ciągłe zmienne amortyzatory, będące rdzeniem systemu Adaptive Dynamics Jaguara. Zawory wewnątrz każdego amortyzatora oraz algorytmy kontrolne zostały przestrojone, aby poprawić zarówno komfort przy niskich prędkościach, jak i kontrolę przy dużych prędkościach.

Unikalne strojenie dla systemu Torque Vectoring by Braking umożliwia jeszcze dokładniejsze kontrolowanie hamulców stosowanych na wewnętrznych kołach, aby zminimalizować podsterowność – nawet przy dużych prędkościach w zakrętach.

Tylne wahacze są teraz odlewkami aluminiowymi, które w połączeniu z nowymi, większymi łożyskami kół i zmienionymi górnymi przegubami zwiększają sztywność kąta pochylenia i zbieżności odpowiednio o 37 i 41 procent. To skutkuje bardziej precyzyjną kontrolą nad stykiem opony z nawierzchnią, co przekłada się na jeszcze bardziej bezpośrednie odczucie kierownicy.

Standardowo wyposażony w duże tarcze hamulcowe o średnicy 380 mm z przodu i 376 mm z tyłu, Jaguar F-Type R może być specyfikowany z systemem hamulcowym Ceramic Matrix (CCM) Jaguara. Oferując jeszcze większe tarcze o średnicy 398 mm i 380 mm oraz sześciotłokowe i czterotłokowe zaciski monoblokowe w charakterystycznym żółtym wykończeniu, ten system zapewnia wyjątkową wydajność hamowania z doskonałą odpornością na blaknięcie. System wstępnego napełniania hamulców zapewnia stałe odczucie pedału, stop po stopie.

Specjalnie opracowane opony Pirelli P Zero w rozmiarze 265/35/ZR20 i 305/30/ZR20 są o 10 mm szersze niż wcześniej i zapewniają wyjątkowy poziom przyczepności. Są one połączone z nowymi 20-calowymi kołami z 10 ramionami w błyszczącej czerni z kontrastowym wykończeniem Diamond-Turned i są ekskluzywne dla nowego F-Type’a R.

Podstawowa gama F-Type: niezrównany wybór w segmencie samochodów sportowych

Nowością w gamie jest silnik V8 o mocy 450PS. Unikalny dla F-Type’a, ten 5.0-litrowy silnik został opracowany, aby oferować wykorzystalną, użyteczną i satysfakcjonującą wydajność – jego maksymalny moment obrotowy wynoszący 580Nm generowany jest już przy 2,500 rpm.

Oferowany jest w wersji z napędem na wszystkie koła i – dla purystów – z napędem na tylne koła, a każdy układ napędowy jest uzupełniony o elektroniczny aktywny dyferencjał, aby jeszcze bardziej optymalizować przyczepność. Bez względu na wybór konfiguracji, klienci będą mogli doświadczyć przyspieszenia od 0 do 60 mph w zaledwie 4.4 sekundy oraz maksymalnej prędkości 177 mph.

Znany i zawsze popularny silnik V6 o mocy 3.0-litra z doładowaniem rozwija 380PS i 460Nm momentu obrotowego i charakteryzuje się liniową charakterystyką mocy oraz chęcią do kręcenia. Kierowcy nagradzani są unikalnym, ostrym dźwiękiem wydechu z dwóch dużych końcówek. Silnik V6 jest również oferowany z możliwością napędu na tylne i wszystkie koła, a także korzysta z mechanicznego dyferencjału o ograniczonym poślizgu.

Połączenie samochodu sportowego Jaguara z silnikiem 2.0-litrowym turbo o mocy 300PS zapewnia zwiększoną zwinność oraz poprawioną efektywność i opłacalność. To prawdziwy F-Type, z własnym, unikalnym charakterem. Model ten zachowuje wydajność oczekiwaną od F-Type’a i może przyspieszyć od 0 do 60 mph w zaledwie 5.4 sekundy oraz osiągnąć maksymalną prędkość 155 mph.

2.0L 8AT (300 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc220.6 Kw @ 5500 Rpm
300 Hp @ 5500 Rpm
296 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
400 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.6 Galony (62.8 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.7 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/35/Zr20 // 305/30/Zr20
Długość176.5 In (4483 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość51.6 In (1311 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/64.9 In (1
Rozstaw osi103.2 In (2621 Mm)
Prześwit3.9 In (99 Mm)
Pojemność bagażnika10.9 Cuft (309 L)
Aerodynamika (Cd)0.37
Masa własna3516 Lbs (1595 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4244 Lbs (1925 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Emisja CO2184 G/Km
Low17.7 Mpg Us (13.3 L/100Km)
Emisja CO2 (Low)302 G/Km
Medium24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Medium)218 G/Km
High28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Emisja CO2 (High)190 G/Km
Extra High26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Extra High)201 G/Km
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)215 G/Km

3.0L V6 8AT (380 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2995 Cm3
Moc279.5 Kw @ 6250 Rpm
380 Hp @ 6250 Rpm
375 Bhp @ 6250 Rpm
Moment obrotowy339 Lb-Ft @ 4500-5000 Rpm
460 Nm @ 4500-5000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna171 Mph (275 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.9 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/35/Zr20 // 305/30/Zr20
Długość176.5 In (4483 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość51.6 In (1311 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/64.9 In (1
Rozstaw osi103.2 In (2621 Mm)
Prześwit3.9 In (99 Mm)
Pojemność bagażnika10.9 Cuft (309 L)
Aerodynamika (Cd)0.37
Masa własna3631 Lbs (1647 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto19.6 Mpg Us (12 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Emisja CO2203 G/Km

3.0L V6 8AT AWD (380 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc220.6 Kw @ 5500 Rpm
300 Hp @ 5500 Rpm
296 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
400 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.6 Galony (62.8 L)
Prędkość maksymalna171 Mph (275 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/35/Zr20 // 305/30/Zr20
Długość176.5 In (4483 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość51.6 In (1311 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/64.9 In (1
Rozstaw osi103.2 In (2621 Mm)
Prześwit3.9 In (99 Mm)
Pojemność bagażnika10.9 Cuft (309 L)
Aerodynamika (Cd)0.37
Masa własna3805 Lbs (1726 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4740 Lbs (2150 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2211 G/Km
Low17.7 Mpg Us (13.3 L/100Km)
Emisja CO2 (Low)302 G/Km
Medium24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Medium)218 G/Km
High28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Emisja CO2 (High)190 G/Km
Extra High26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Extra High)201 G/Km
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)215 G/Km

5.0L V8 8AT (450 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5000 Cm3
Moc331 Kw @ 6000 Rpm
450 Hp @ 6000 Rpm
444 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy428 Lb-Ft @ 2500-5000 Rpm
580 Nm @ 2500-5000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna177 Mph (285 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/35/Zr20 // 305/30/Zr20
Długość176.5 In (4483 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość51.6 In (1311 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/64.9 In (1
Rozstaw osi103.2 In (2621 Mm)
Prześwit3.9 In (99 Mm)
Pojemność bagażnika10.9 Cuft (309 L)
Aerodynamika (Cd)0.37
Masa własna3825 Lbs (1735 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto15.5 Mpg Us (15.2 L/100Km)
Spalanie trasa29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Średnie spalanie22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Emisja CO2244 G/Km
Low13.8 Mpg Us (17 L/100Km)
Emisja CO2 (Low)389 G/Km
Medium22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Emisja CO2 (Medium)238 G/Km
High26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2 (High)205 G/Km
Extra High24.8 Mpg Us (9.5 L/100Km)
Emisja CO2 (Extra High)215 G/Km
Średnie spalanie22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)239 G/Km

5.0L V8 8AT AWD (450 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5000 Cm3
Moc331 Kw @ 6000 Rpm
450 Hp @ 6000 Rpm
444 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy428 Lb-Ft @ 2500-5000 Rpm
580 Nm @ 2500-5000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna177 Mph (285 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/35/Zr20 // 305/30/Zr20
Długość176.5 In (4483 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość51.6 In (1311 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/64.9 In (1
Rozstaw osi103.2 In (2621 Mm)
Prześwit3.9 In (99 Mm)
Pojemność bagażnika10.9 Cuft (309 L)
Aerodynamika (Cd)0.37
Masa własna4008 Lbs (1818 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4740 Lbs (2150 Kg)
Spalanie miasto15.2 Mpg Us (15.5 L/100Km)
Spalanie trasa27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Średnie spalanie21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Emisja CO2252 G/Km
Low13.4 Mpg Us (17.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Low)397 G/Km
Medium21.6 Mpg Us (10.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Medium)247 G/Km
High25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Emisja CO2 (High)207 G/Km
Extra High24 Mpg Us (9.8 L/100Km)
Emisja CO2 (Extra High)222 G/Km
Średnie spalanie21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)246 G/Km

5.0L V8 8AT AWD (575 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5000 Cm3
Moc422.9 Kw @ 6500 Rpm
575 Hp @ 6500 Rpm
567 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 3500-5000 Rpm
700 Nm @ 3500-5000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna186 Mph (299 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h3.7 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/35/Zr20 // 305/30/Zr20
Długość176.5 In (4483 Mm)
Szerokość75.7 In (1923 Mm)
Wysokość51.6 In (1311 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/64.9 In (1
Rozstaw osi103.2 In (2621 Mm)
Prześwit3.9 In (99 Mm)
Pojemność bagażnika10.9 Cuft (309 L)
Aerodynamika (Cd)0.37
Masa własna4008 Lbs (1818 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4740 Lbs (2150 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Średnie spalanie21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Emisja CO2252 G/Km
Low13.4 Mpg Us (17.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Low)398 G/Km
Medium21.6 Mpg Us (10.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Medium)247 G/Km
High26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2 (High)205 G/Km
Extra High24.8 Mpg Us (9.5 L/100Km)
Emisja CO2 (Extra High)217 G/Km
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)243 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.