JAGUAR I-PACE 2018-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

JAGUAR I-PACE 2018-Present

Przejdź do galerii zdjęćJAGUAR I-PACE 2018-Present

Kompaktowy SUV Jaguar I-Pace zadebiutował w 2018 roku, obiecując przyzwoity zasięg i bardzo dobre osiągi w swojej klasie.

Jaguar ogłosił swoją elektryczną rewolucję dzięki konceptowi CX-75 w 2010 roku, który był hybrydą. Elementy jego designu i stylu zostały wykorzystane w kolejnych elektrycznych modelach brytyjskiej marki. W marcu 2019 roku zdobył nagrodę „Europejski Samochód Roku”, a miesiąc później został ogłoszony „Światowym Samochodem Roku 2019”. Był to pierwszy Jaguar, który otrzymał te wyróżnienia.

Projektantem I-Pace’a był Ian Callum, który nadał samochodowi odważny wygląd. Mimo że nie był to samochód sportowy ani sedan, szerokie barki na tylnych błotnikach i trapezoidalny wlot powietrza z przodu były charakterystycznymi cechami marki Jaguar. Niski współczynnik oporu wynoszący zaledwie 0,29 był wyjątkowo niski jak na SUV-a, ale był niezbędny, aby uzyskać zasięg do 480 km (298 mil) według systemu WLTP.

W wnętrzu pasażerowie powitali cyfrową rewolucję z kompletnym pakietem. Nowoczesny system infotainment Touch Pro Duo „Flight deck”, połączony z charakterystyczną unoszącą się konsolą środkową, uczynił projekt pojazdu wyjątkowym w swojej klasie. Zestaw wskaźników również był cyfrowy. Niezwykle długi rozstaw osi wynoszący 2990 mm (157″) pozwalał na imponującą przestrzeń na nogi – aż 890 mm (35″), a mimo niskiego profilu pojazdu i opadającej linii dachu, oferował 968 mm (38,1″) przestrzeni na głowę. Tylny bagażnik o pojemności 656 litrów (23,2 cu-ft) można było powiększyć do 1453 litrów (51,3 cu-ft).

Ten SUV z napędem na wszystkie koła miał dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 400 KM. Oferowany był z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym.

 Jaguar I-Pace to elektryczny samochód, na który kierowcy czekali. Czysty, inteligentny i bezpieczny, I-Pace oferuje zrównoważoną wydajność sportowego samochodu, technologię sztucznej inteligencji nowej generacji oraz praktyczność pięcioosobowego SUV-a, co stawia Jaguara na czołowej pozycji w rewolucji EV.

ELEKTRYCZNY

Dzięki nowoczesnej baterii litowo-jonowej o pojemności 90kWh, składającej się z 432 ogniw typu pouch, I-Pace zapewnia zasięg 480 km (cykl WLTP). Właściciele mogą osiągnąć naładowanie baterii do 80% w zaledwie 40 minut korzystając z szybkiego ładowania DC (100 kW). Ładowanie w domu za pomocą ściennej ładowarki AC (7 kW) pozwoli osiągnąć ten sam stan naładowania w nieco ponad dziesięć godzin – idealne na nocne ładowanie.

Zestaw inteligentnych technologii optymalizujących zasięg obejmuje system wstępnego podgrzewania baterii: gdy I-Pace jest podłączony, automatycznie podnosi (lub obniża) temperaturę baterii, aby zmaksymalizować zasięg przed rozpoczęciem jazdy.

WYDAJNOŚĆ

Dwa zaprojektowane przez Jaguara silniki elektryczne – które mają wały napędowe przechodzące przez same silniki dla oszczędności miejsca – umieszczone są na każdej osi, co zapewnia wyjątkowe połączenie moc 400 PS i moment obrotowy 696 Nm, a także napęd na wszystkie koła, co zapewnia przyczepność na wszystkich nawierzchniach.

Wysoka gęstość momentu obrotowego i energetyczna wydajność silników dostarczają osiągów sportowych, przyspieszając I-Pace od zera do 100 km/h w zaledwie 4,8 sekundy. Natychmiastowe osiągi łączą się z wyjątkowym komfortem jazdy i dynamicznymi doznaniami.

Specjalnie zaprojektowana aluminiowa konstrukcja EV wykorzystuje zaawansowaną technologię nitowania i klejenia, aby zapewnić lekką, sztywną strukturę nadwozia. Razem z konstrukcją pakietu baterii, ma sztywność skrętną 36 kNm/stopień – najwyższą wśród Jaguarów.

Bateria jest umieszczona centralnie pomiędzy dwiema osiami, jak najniżej, z uszczelnieniem pomiędzy obudową a podłogą. Ta lokalizacja umożliwia idealny rozkład masy 50:50 i niskie położenie środka ciężkości: w połączeniu z zaawansowanym zawieszeniem podwójnym wahaczem z przodu i zawieszeniem Integral Link z tyłu (opcjonalnie) oraz konfigurowalnym Adaptive Dynamics, zapewnia zwinne prowadzenie i znakomity komfort jazdy.

DESIGN

Nie ma drugiego takiego pojazdu na drodze, który wyglądałby lub jeździł jak Jaguar I-Pace. Został zaprojektowany i skonstruowany, aby w pełni wykorzystać swój inteligentny napęd elektryczny i maksymalizować potencjał, jaki niesie ze sobą jego konstrukcja.

Jego smukła sylwetka coupe jest inspirowana supersamochodem Jaguar C-X75 z krótką, niską maską, aerodynamicznym dachem i zaokrąglonym tylnym ekranem. Ten projekt z przesuniętym do przodu kabiną kontrastuje z prostokątnym tyłem, co pomaga zmniejszyć współczynnik oporu powietrza do 0,29Cd. Aby zoptymalizować równowagę między chłodzeniem a aerodynamiką, aktywne żeberka w grillu otwierają się, gdy potrzebne jest chłodzenie, a zamykają, gdy nie jest to konieczne, kierując powietrze przez zintegrowany wlot w masce, wygładzając przepływ powietrza.

Wewnątrz układ optymalizuje przestrzeń dla pasażerów, a wyrafinowane materiały – w tym opcja luksusowego wnętrza z tkaniny Kvadrat – oraz wyjątkowa dbałość o szczegóły identyfikują ten pojazd jako prawdziwego Jaguara.

Mimo że jest to średniej wielkości SUV, projekt kabiny Jaguara I-Pace i napęd elektromobilny oznaczają przestronność wnętrza porównywalnego z dużymi SUV-ami. Z tyłu, przestrzeń na nogi wynosi 890 mm, a brak tunelu napędowego pozwala na umieszczenie praktycznej komory do przechowywania o pojemności 10,5 litra. Z tyłu znajdują się schowki na tablety i laptopy pod siedzeniami, a tylny bagażnik oferuje pojemność 656 litrów – i 1 453 litry po złożeniu siedzeń.

TECHNOLOGIA SAMOCHODÓW POŁĄCZONYCH

I-Pace wprowadza system informacyjno-rozrywkowy Touch Pro Duo do Jaguara. Wykorzystując innowacyjne połączenie ekranów dotykowych, sensorów pojemnościowych oraz fizycznych elementów sterujących, Touch Pro Duo jest intuicyjny w użyciu.

Nowy system nawigacji EV ocenia topografię trasy do celu i dane z wcześniejszych podróży, w tym style jazdy, aby obliczyć spersonalizowany zasięg i status ładowania z wyjątkową dokładnością, co zwiększa pewność kierowcy.

Zaawansowany system wykorzystuje technologię 'Smart Settings’ napędzaną algorytmami AI, aby zidentyfikować preferencje poszczególnych kierowców, a następnie dostosować ustawienia jazdy i wnętrza I-Pace.

Jaguar I-Pace wprowadza również umiejętność Amazon Alexa. Oznacza to, że właściciele będą mogli zapytać urządzenie z funkcją Alexa o informacje zawarte w aplikacji Jaguar InControl Remote. Na przykład: Czy mój samochód jest zablokowany? Jaki jest poziom naładowania? Czy mam wystarczającą ilość zasięgu, aby dotrzeć do pracy?

Aby zapewnić właścicielom stały dostęp do najnowszego oprogramowania informacyjno-rozrywkowego, telematycznego i zarządzania energią baterii, I-Pace będzie pierwszym Jaguarem oferującym aktualizacje oprogramowania przez internet – co zapewnia bezproblemowe aktualizacje.

WŁASNOŚĆ

Dzięki konkurencyjnym kosztom całkowitym oraz wartościom rezydualnym, I-Pace będzie popularnym wyborem dla klientów prywatnych, profesjonalistów oraz firm, które chcą zmniejszyć swój ślad węglowy i koszty floty.

Jaguar I-Pace będzie dostępny od 1 marca 2018 roku w wersjach S, SE i HSE oraz jako First Edition, wszystkie inspirowane designem oryginalnego konceptu.

Jako odpowiedzialny biznes, Jaguar Land Rover zobowiązuje się do dostarczania czystszej przyszłości i ma plany przedłużenia żywotności baterii w swoim elektrycznym pojeździe poprzez nowe partnerstwa recyklingowe oraz testy przechowywania energii w drugim życiu.

EXTERIOR

Wprowadzając niezwykły koncept I-Pace do produkcji praktycznie bez zmian, Jaguar I-Pace zrewolucjonizuje projektowanie pojazdów elektrycznych (EV). Jego dynamiczny wygląd i dramatyczne linie łączą długą bazę osi wynoszącą 2 990 mm z całkowitą długością 4 682 mm, co nadaje pojazdowi podobny rozmiar do Jaguara F-PACE, przy zachowaniu przestronności wnętrza znacznie większego pojazdu.

Dramatyczne linie i odważne proporcje są bezpośrednim wynikiem zaawansowanego układu napędowego elektrycznego i architektury, które stanowią podstawę Jaguara I-Pace. Profil kabiny z przesunięciem do przodu jest naturalną kontynuacją języka designu Jaguara, zachowując kluczowe cechy, w tym grill i charakterystyczny kształt otworu dziennego.

Dzięki ekscytującym proporcjom i smukłej sylwetce coupe, I-Pace czerpie inspirację z supersamochodu Jaguar C-X75 – w tym z opadających przednich błotników, dramatycznych krzywizn, muskularnych boków i charakterystycznej linii talii, a także imponujących 22-calowych kół.

Połączone z aerodynamicznymi cechami, w tym niską maską, opadającą linią dachu i prostokątnym tyłem, I-Pace ma współczynnik oporu powietrza wynoszący zaledwie 0,29. Grill stał się odważnym aerodynamicznym elementem, kierując powietrze przez zintegrowany wlot w masce i nad szybą do stylu dachu coupe, aby zmniejszyć opór. Powietrze do chłodzenia akumulatora i systemu klimatyzacji przechodzi przez aktywne żaluzje w otworach w zderzaku przednim, które otwierają się w razie potrzeby, oraz przez grill.

Chowane klamki drzwi zachowują czyste linie i przyczyniają się do znakomitych właściwości aerodynamicznych, wysuwając się z nadwozia po naciśnięciu przycisku na pilocie lub gdy zostaną dotknięte. Ten dbałość o szczegóły jest podkreślona w modelach wyposażonych w opcjonalne zawieszenie pneumatyczne, które poprawia wydajność i optymalizuje zasięg, obniżając pojazd o 10 mm przy prędkościach powyżej 105 km/h (65 mph), aby zmniejszyć opór.

Nowa technologia oświetlenia LED Matrix Jaguara podkreśla czyste linie Jaguara I-Pace, co skutkuje kompaktowymi reflektorami zawierającymi charakterystyczny podwójny wzór J Jaguara z płynnie działającymi kierunkowskazami.

WNĘTRZE

Dbałość o szczegóły, nowoczesna funkcjonalność i zaawansowany system informacyjno-rozrywkowy Touch Pro Duo 'flight deck’ łączą się z charakterystycznym unoszącym się centralnym konsolą, aby ustalić standardy projektowania wnętrza dla innych do naśladowania. Żywe wyświetlacze HD, ekrany dotykowe i przełączniki pojemnościowe uzupełniają wielofunkcyjne, haptyczne pokrętła, co zapewnia angażujące, intuicyjne doświadczenie.

Przestronne wnętrze oferuje 890 mm przestrzeni na nogi z tyłu i zawiera pomysłowe przestrzenie do przechowywania. Bez tunelu napędowego w środkowej części samochodu, dużo miejsca na komorę o pojemności 10,5 litra w centralnej konsoli na telefony, klucze i inne małe przedmioty. Półki pod tylnymi siedzeniami również zapewniają idealne miejsce do przechowywania tabletów i laptopów. Pojemność tylniego bagażnika wynosząca 656 litrów jest również większa niż w większości średniej wielkości SUV-ów, zwiększając się do 1 453 litrów po złożeniu siedzeń.

Pomimo dramatycznej opadającej linii dachu, pasażerowie mają dużo miejsca na głowę z tyłu (968 mm) z powodu niskiej pozycji siedzenia, co zapewnia sportową, bardziej przyjemną pozycję jazdy bez uszczerbku na postawie czy przestrzeni.

Opcjonalny, pełnowymiarowy panoramiczny dach zalewa wnętrze światłem i daje jeszcze większe poczucie przestronności. Zarówno szklany dach, jak i okna absorbują promieniowanie podczerwone, utrzymując chłód we wnętrzu i eliminując potrzebę rolet.

Klienci mogą wybierać siedzenia pokryte skórą Windsor lub zrównoważonym, luksusowym materiałem tekstylnym stworzonym z duńskimi ekspertami w dziedzinie tkanin Kvadrat – to wysokiej jakości materiał, który łączy trwałą mieszankę wełny z techniczną skórą z odzysku.

Materiały są starannie dobierane, aby łączyć naturalne wykończenia z nowoczesnymi powierzchniami, w tym głębokim czarnym fortepianie, matowym drewnie i precyzyjnie obrabowanym aluminium. Nowoczesna paleta kolorów podkreśla poczucie przestrzeni i lekkości wewnątrz, podczas gdy opcja smukłych foteli sportowych dodatkowo wzmacnia sportowy charakter wnętrza I-Pace.

ELETKTRYCZNE ŻYCIE

Nowy, w pełni elektryczny Jaguar I-Pace czyni posiadanie elektrycznego pojazdu (EV) bardziej ekscytującym, dostępnym i praktycznym jak nigdy wcześniej, dzięki unikalnemu designowi oraz postępom w technologii baterii i publicznych sieciach ładowania. Łączą się one, aby uczynić najbardziej pożądanym EV na świecie łatwym w użytkowaniu, wydajnym i angażującym w prowadzeniu.

Z nowoczesną baterią litowo-jonową o pojemności 90kWh, składającą się z 432 ogniw typu pouch, wybranych za ich wysoką energochłonność i doskonałe zarządzanie ciepłem, Jaguar I-Pace oferuje zasięg 480 km (cykl WLTP).

Właściciele będą mogli naładować baterię od zera do 80% w ciągu zaledwie 40 minut korzystając z szybkiego ładowania DC (100 kW) lub doładować dodatkowe 100 km w zaledwie 15 minut. Alternatywnie, ładowanie w domu za pomocą ściennej ładowarki AC (7 kW) zajmie I-Pace od zera do 80% w nieco ponad dziesięć godzin, co czyni go idealnym do nocnego ładowania.

Zestaw inteligentnych funkcji optymalizujących zasięg i aplikacji mobilnych zapewni kierowcom I-Pace pełen spokój umysłu, niezależnie od tego, czy monitorują ładowanie pojazdu z domu, czy potwierdzają dostępny zasięg w trakcie podróży. Na przykład, właściciele mogą automatycznie wstępnie przygotować temperaturę baterii, aby zmaksymalizować zasięg, oraz ogrzać lub schłodzić wnętrze przed rozpoczęciem podróży. Używając zasilania sieciowego, aby ogrzać lub schłodzić samochód, gdy jest podłączony, zasięg pozostaje niezmieniony.

ELETKTRYCZNA WYDAJNOŚĆ

Połączenie napędu na cztery koła, 400 PS i 696 Nm momentu obrotowego zapewnia, że zeroemisyjny Jaguar I-Pace dostarcza elektrycznych osiągów w pełnym tego słowa znaczeniu. Natychmiastowa dostawa momentu obrotowego, charakterystyczna dla EV, daje nowemu SUV-owi Jaguara imponujące przyspieszenie z miejsca, przyspieszając od 0 do 100 km/h w zaledwie 4.8 sekundy (0-60 mph w 4,5 sekundy).

Dwa zaprojektowane przez Jaguara synchroniczne silniki elektryczne na stałe magnesy napędzają przednią i tylną oś. Każdy silnik jest umieszczony koncentrycznie wokół zwężonej, jednobiegowej przekładni planetarnej i dyferencjału, co pozwala na instant i precyzyjne rozdzielanie momentu obrotowego na wszystkie cztery koła, gdy I-Pace nieprzerwanie dostosowuje swoje wyważenie przód-tył do warunków drogowych.

Zaprojektowany jako wysokowydajny EV od samego początku, I-Pace oferuje angażujące doznania z jazdy, codzienną użyteczność i komfort, z unikalną równowagą między jazdą, wyrafinowaniem i kontrolą. Jaguar umieścił baterię jak najniżej między osiami, zapewniając rozkład masy 50:50 i niskie położenie środka ciężkości, co optymalizuje stabilność i zmniejsza przechyły nadwozia. Te inherentne zalety są połączone z lekką, sztywną architekturą EV z aluminium, która zapewnia sztywność skrętną 36 kNm/stopień – najwyższą wśród Jaguarów.

Zaawansowane zawieszenie przednie z podwójnym wahaczem i tylnie zawieszenie Integral Link zapewniają zarówno niesamowity komfort jazdy, jak i sztywność boczną niezbędną podczas dynamicznej jazdy, co zapewnia doskonałe prowadzenie, przyczepność i reakcje układu kierowniczego. Kompaktowa i lekka konstrukcja zawieszenia składa się z aluminiowych elementów i knuckle’ów, co zmniejsza masę, jednocześnie maksymalizując przestrzeń wewnętrzną.

Opcjonalne zawieszenie pneumatyczne z Adaptive Dynamics i ciągłą zmienną amortyzacją daje I-Pace prawdziwą sportową zwinność i równowagę. Samopoziomujący system utrzymuje optymalną geometrię zawieszenia nawet przy pełnym załadunku. W rezultacie pasażerowie cieszą się dużym komfortem w każdej chwili, a zawieszenie zapewnia połączenie absorpcji wstrząsów i kontroli nadwozia, które wydaje się spokojne i naturalne w każdych warunkach.

Inżynierowie Jaguara zastąpili konwencjonalną serwomechanizm hamulcowy elektrycznym wzmacniaczem hamulca w Jaguarze I-Pace. Daje to systemowi hamulcowemu większą elastyczność podczas mieszania hamulców regeneracyjnych i tradycyjnych, zapewniając spójne i precyzyjne odczucie pedału w każdej sytuacji.

I-Pace umożliwia także kierowcy wybór wysokiego lub niskiego poziomu hamowania regeneracyjnego, aby zmaksymalizować efektywność i optymalizować zasięg pojazdu. Gdy wybrany jest tryb wysokiego hamowania regeneracyjnego, efektywnie pozwala to kierowcy na intuicyjną jazdę jednopedałową, ponieważ samochód zwalnia, gdy puści pedał gazu, co zmniejsza zależność od pedału hamulca przy spowolnieniu. Maksymalna siła hamowania regeneracyjnego wynosząca 0,4G jest osiągalna.

W gęstym ruchu kierowca może wyłączyć ruch samochodu, aby poprawić komfort. Wówczas kierowca może spowolnić pojazd jedynie poprzez poluzowanie pedału gazu, nie mając potrzeby używania hamulców, aby utrzymać samochód w miejscu, nawet na wzniesieniu.

Jako odpowiedzialny biznes, Jaguar zobowiązuje się do dostarczania czystszej przyszłości i planuje wydłużyć żywotność baterii I-Pace w ramach nowych partnerstw recyklingowych i prób przechowywania energii w drugim życiu.

SPRAWDZONE W KAŻDYCH WARUNKACH

Jaguar zaprojektował I-Pace, aby działał w gorącym i zimnym klimacie, pracując w temperaturach tak niskich, jak -40°C: 10°C niższych niż konwencjonalne EV. Niska oporność ogniw pouch, izolacja pakietu baterii oraz zaawansowany system zarządzania ciepłem współpracują ze sobą, aby zapewnić, że Jaguar I-Pace sprawdzi się w każdych warunkach.

W umiarkowanych temperaturach bateria wykorzystuje chłodnicę, aby zmaksymalizować wydajność energetyczną. Jednostka chłodnicza połączona z głównym systemem klimatyzacji pojazdu aktywuje się tylko w wyższych temperaturach, aby kontrolować temperaturę ogniw i maksymalizować dostępną moc.

W zimnych warunkach pompa ciepła pomaga utrzymać optymalne warunki pracy dla ogniw i wnętrza. Jest to znacznie bardziej wydajne niż tradycyjne ogrzewacze, ponieważ wykorzystuje energię z zewnątrz oraz ciepło pozyskiwane z inwerterów i elektroniki, aby ogrzać kabinę, a nie polega wyłącznie na energii z baterii, co potrafi zwiększyć zasięg o prawie 50 km – nawet w mroźnych zimowych warunkach.

TECHNOLOGIA

Nowy, w pełni elektryczny I-Pace to technologiczne 'mistrzostwo’ i pierwszy Jaguar, który wprowadza intuicyjny system informacyjno-rozrywkowy Touch Pro Duo, 'Flight Deck’, który wykorzystuje innowacyjne połączenie ekranów dotykowych, sensorów pojemnościowych i fizycznych elementów sterujących do obsługi kluczowych funkcji.

Ten nowy projekt interfejsu człowiek-maszyna (HMI) posiada dwa ekrany dotykowe na centralnej konsoli, zaprojektowane w celu minimalizacji rozproszenia uwagi kierowcy poprzez logiczne oddzielenie informacji i interaktywnych kontrolerów. Pokrętła obrotowe dostarczają niezbędne fizyczne połączenie między samochodem a kierowcą.

Całokolorowy wyświetlacz przezierny Jaguara wyświetla kluczowe informacje, takie jak prędkość pojazdu i wskazówki nawigacyjne na przedniej szybie, umożliwiając kierowcy skupienie wzroku na drodze. Ta zaawansowana technologia jest wspierana przez 12-calowy interaktywny wyświetlacz kierowcy za kierownicą, zapewniający lepszą czytelność i elastyczność.

Nowa nawigacja EV Jaguara uwzględnia topografię planowanych tras z danymi z wcześniejszych podróży i indywidualnymi stylami jazdy, aby z wyjątkową dokładnością obliczyć dostępny zasięg, dając kierowcy maksimum pewności siebie.

Zaawansowany system nawigacji może synchronizować się z aplikacją podróżniczą na smartfony w wielu trybach, co ułatwia klientom planowanie podróży obejmujących jazdę, spacer i transport publiczny. Jest to wspierane przez tryb Przybycia, który może zasugerować najbliższe dostępne miejsce parkingowe w sieciowanych parkingach lub skierować kierowcę do najbliższego punktu ładowania na końcu podróży.

Oprócz swojego nowoczesnego napędu elektrycznego, I-Pace wykorzystuje technologię Smart Settings, aby uczyć się od kierowcy, przewidywać ich potrzeby i pomagać im skoncentrować się na czerpaniu radości z podróży.

Wykorzystując sygnał Bluetooth z pilota i smartfona, Jaguar I-Pace będzie uczył się ich preferencji i zapewniał, że ich zwyczajne ustawienia klimatyzacji, informacyjno-rozrywkowe i siedzeń są gotowe za każdym razem, gdy wsiądą za kierownicę.

Z biegiem czasu algorytmy będą oferować dostosowane do kierowcy wybory na podstawie czasu, lokalizacji, pogody i wzorów zachowań – na przykład mogą podgrzewać kierownicę i siedzenia na konkretną podróż.

Funkcja Inteligentne Przypomnienie o Telefonie powie również kierowcy, jeśli zostawi swój smartfon za sobą, podczas gdy Lista Połączeń Predykcyjnych uczy się wzorców użycia telefonu, aby w odpowiednim momencie przypomnieć o popularnych kontaktach.

I-Pace wprowadza także umiejętność Amazon Alexa. Oznacza to, że właściciele będą mogli zapytać urządzenie z funkcją Alexa o informacje zawarte w aplikacji Jaguar InControl Remote. Na przykład: Czy mój samochód jest zablokowany? Jaki jest poziom naładowania? Czy mam wystarczającą ilość zasięgu, aby dotrzeć do pracy?

InControl Remote umożliwia również właścicielom wstępne przygotowanie temperatury baterii i wnętrza przed podróżą. Używanie zasilania sieciowego do ogrzewania lub chłodzenia samochodu, gdy jest podłączony, oznacza, że zasięg nie ulega zmianie. Właściciele mogą również ustawić czasy ładowania w domu, aby dopasować do najlepszych taryf za energię.

To również pierwszy Jaguar, który może otrzymywać aktualizacje oprogramowania bezprzewodowo. Zapewnia to, że Jaguar I-Pace ciągle się rozwija po dostarczeniu klientów, dostarczając kierowcom aktualizacji do systemu informacyjno-rozrywkowego, jednostki telematycznej i możliwości ładowania baterii, zmniejszając konieczność odwiedzania dealerów Jaguara.

394 KM (294 Kw)

ParametrWartość
CylindryEv400
Moc289.8 Kw @ 4250 Rpm
394 Hp @ 4250 Rpm
389 Bhp @ 4250 Rpm
PaliwoElektryczny
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegówAutomatyczna
Długość184.3 In (4681 Mm)
Szerokość84.2 In (2139 Mm)
Wysokość61.3 In (1557 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.7X65.5 In (1643 Mm)
Rozstaw osi117.7 In (2990 Mm)
Prześwit5.6 In (142 Mm)
Pojemność bagażnika17.34 Cuft (491 L)
Masa własna4784 Lbs (2170 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5886 Lbs (2670 Kg)
Power PackLithium-Ion Battery
Nominal Capacity90 Kwh
Charging Time (Normal)12.9 Hours
Range292 Miles (469.9 Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.