JEEP Grand Cherokee 2010-2013

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

JEEP Grand Cherokee 2010-2013

Przejdź do galerii zdjęćJEEP Grand Cherokee 2010-2013

Popularny wybór na rynku SUV-ów, historia Jeepa Grand Cherokee sięga wczesnych lat 90.

Stworzony z myślą o klientach szukających zarówno możliwości terenowych, jak i dobrych umiejętności miejskich, Grand Cherokee został wyposażony w zaawansowany system napędu na cztery koła, jednak jazda nim po mieście również sprawiała radość.

Choć nie miał najprzestronniejszej kabiny, SUV mógł wypaść z listy opcji dla większych rodzin, ponieważ przestrzeń bagażowa była dość mała w porównaniu do innych dostępnych na rynku pojazdów.

Pod maską JGC można było wybierać spośród trzech silników: V6 i dwóch V8.

Choć można by sądzić, że wybór V6 wiązałby się z lepszym zużyciem paliwa, w przypadku modelu z 2010 roku nie było to prawdą. Dlatego wielu klientów zdecydowało się na V8, których moc wahała się od 357 do 420 koni mechanicznych w modelu SRT8.

Najsilniejsza jednostka V8 przyspieszała JGC do 100 km/h w około 4,7 sekundy.

Oferowany w trzech wersjach wyposażeniowych, SUV był dostępny zarówno z napędem na tylne koła, jak i z napędem na cztery koła, podczas gdy SRT8 był dostępny tylko z systemem AWD.

Pod względem bezpieczeństwa, JGC było wyposażone w ABS, kontrolę stabilności, boczne poduszki powietrzne z systemem wykrywania przewrócenia oraz opcjonalną kontrolę wzdłużnego kołysania przyczepy.

Materiały użyte we wnętrzu nigdy nie były najsilniejszą stroną Jeepa, jednak odświeżony model z 2010 roku poprawił ich jakość, aby uczynić go bardziej atrakcyjnym dla klientów.

Prawie 18 lat temu Jeep stworzył segment premium SUV-ów, wprowadzając model Jeep Grand Cherokee. Ponad 4 miliony sprzedanych egzemplarzy później, Jeep poprawia swoją formułę i osiąga złoty środek między rzeczywistymi możliwościami a komfortem jazdy na drodze w zupełnie nowym Jeepie Grand Cherokee 2011.

Nowy Jeep Grand Cherokee zapewnia znakomitą wydajność na drodze, zachowując jednocześnie legendarny napęd na cztery koła, skrzynię biegów z napędem na żądanie oraz możliwości holowania. Oferuje również lepszą ekonomię paliwową (do 11 procent) oraz wnętrze klasy premium.

„Uważnie słuchaliśmy naszych klientów i rynku,” powiedział Scott Kunselman, wiceprezydent zespołu Jeep/Truck Product Team, Chrysler LLC. „Nasz zupełnie nowy Jeep Grand Cherokee osiąga idealny balans między wydajnością na drodze a legendarnymi możliwościami Jeepa.”

Nowy system zawieszenia powietrznego Quadra-Lift oferuje legendarne możliwości terenowe Jeepa, a także nowy system Selec-Terrain, który pozwala kierowcy wybrać tryb napędu najlepiej pasujący do warunków jazdy na drodze lub w terenie. Nowe niezależne systemy zawieszenia z przodu i z tyłu zapewniają znakomite prowadzenie i komfort jazdy.

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 powstał na sprawdzonej platformie unibody z napędem na tylne koła, dzieląc podzespoły z Mercedes-Benz ML.

„Jeep wymyślił segment SUV-ów, a nasz zupełnie nowy Jeep Grand Cherokee to kolejny krok w ewolucji SUV-a,” powiedział Mike Accavitti, dyrektor marek Jeep, Chrysler i Dodge. „Innowacje Jeepa, w tym zawieszenie powietrzne Quadra-Lift i kontrola trakcji Selec-Terrain, wyróżniają nas na rynku.”

Legendarną zdolność

Nowy Jeep Grand Cherokee oferuje nowy system zawieszenia powietrznego Quadra-Lift. System Quadra-Lift ma pięć ustawień wysokości dla optymalnej wydajności jazdy:

  • Normalna wysokość jazdy (NRH): 8,1 cala prześwitu, co poprawia ekonomię paliwową i aerodynamikę podczas jazdy po asfalcie.
  • Tryb terenowy 1: Podnosi pojazd o dodatkowe 1,5 cala, co ułatwia pokonywanie przeszkód (9,6 cala).
  • Tryb terenowy 2: Oferuje legendarną zdolność off-road Jeepa i zapewnia dodatkowe 3 cale wysokości, co daje 11,1 cala prześwitu.
  • Tryb parkingowy: Obniża pojazd o 1,5 cala z NRH, co ułatwia wsiadanie/wysiadanie. NRH i tryb parkingowy są wybierane przez kierowcę, co daje mu kontrolę nad wysokością pojazdu.
  • Tryb aerodynamiczny: Obniża pojazd o 0,6 cala z NRH. Tryb aerodynamiczny jest kontrolowany z prędkości pojazdu i dostosowuje się do optymalnej wydajności i ekonomii paliwowej.

Quadra-Lift dodaje do 4,5 cala dodatkowej wysokości, wspieranej przez cztery sprężyny powietrzne, które zapewniają amortyzowaną, luksusową jazdę. Quadra-Lift działa automatycznie, ale może być także kontrolowane ręcznie za pomocą przycisków na konsoli.

Oprócz zawieszenia powietrznego Quadra-Lift, nowy system kontroli trakcji Selec-Terrain™ pozwala klientom wybierać ustawienia terenowe dla optymalnych doświadczeń na wszystkich nawierzchniach. Ta funkcjonalność elektronicznie koordynuje do 12 różnych systemów napędu, hamowania i zawieszenia, w tym kontrolę przepustnicy, zmianę biegów, skrzynię biegów, kontrolę trakcji i elektroniczną kontrolę stabilności (ESC).

Pokrętło kontrolne Selec-Terrain pozwala kierowcy wybierać spośród pięciu warunków jazdy, aby osiągnąć najlepsze doświadczenie na wszystkich nawierzchniach:

  • Piasek/błoto: Kontrola trakcji i Quadra-Lift działają z intensywną reakcją na poślizg kół, a moment obrotowy jest dostosowany do optymalnej wydajności.
  • Sport: Zapewnia zwiększoną zabawę podczas jazdy na drodze.
  • Auto: Automatycznie dostosowuje się do wszelkich sytuacji na drodze i w terenie.
  • Śnieg: Trakcja pojazdu i Quadra-Lift dostosowują się do optymalnej wydajności na zaśnieżonych drogach.
  • Skała: Zawieszenie Quadra-Lift podnosi się do maksymalnej wysokości (11,1 cala), a skrzynia biegów, dyferencjały i przepustnica współpracują, aby zapewnić kontrolę przy niskich prędkościach.

Selec-Terrain, w połączeniu z nowym zawieszeniem powietrznym Quadra-Lift, oferuje kierowcom regulowaną wysokość zawieszenia, która gwarantuje legendarną wydajność Trail Rated®.

Po usunięciu przedniego deflektora powietrza oraz z dostępnym zawieszeniem powietrznym Quadra-Lift, nowy Jeep Grand Cherokee ma kąt podejścia wynoszący 35,9 stopnia (w porównaniu do 32,3 w obecnym modelu), kąt zejścia wynoszący 29,2 stopnia (w porównaniu do 27,5 w obecnym modelu) oraz kąt przełamania wynoszący 25,1 stopnia (w porównaniu do 20,4 w obecnym modelu).

Nowe niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu charakteryzuje się izolowanymi ramionami zawieszenia. Sprężyny tylne o zmiennej twardości zapewniają lepsze prowadzenie na drodze i komfort, który uzupełnia zdolności terenowe pojazdu. Nowe tylne zawieszenie pozwala na przechowywanie koła zapasowego wewnątrz pojazdu, a nie pod nim.

Systemy 4×4 do jazdy w każdych warunkach

Jeep Grand Cherokee 2011 oferuje trzy systemy 4×4 (Quadra-Trac I®, Quadra-Trac II® i Quadra-Drive® II).

Quadra Trac I dostarcza napęd na cztery koła na stałe, bez potrzeby używania przycisków ani dźwigni. System działa płynnie na różnych nawierzchniach. Ta lekka skrzynia biegów o jednym przełożeniu jest zarówno sprawdzona, jak i bardzo wydajna, co poprawia ekonomię paliwową.

Skrzynia biegów Quadra Trac II z dwiema prędkościami wykorzystuje dane z różnych czujników, aby wykryć poślizg opon w możliwie najwcześniejszym momencie i podjąć działania korygujące. System wykorzystuje technologię Throttle Anticipate, aby wyczuć szybki ruch pedału gazu przy starcie i maksymalizuje przyczepność zanim dojdzie do poślizgu. Gdy wyczuwany jest poślizg opon, do 100 procent dostępnego momentu obrotowego jest natychmiast przekierowywane do osi z najlepszą przyczepnością.

Quadra Drive II, z tylnym elektronicznym dyferencjałem z ograniczonym poślizgiem (ELSD), oferuje wiodącą w branży zdolność trakcyjną. System natychmiast wykrywa poślizg opon i płynnie rozdziela moment obrotowy silnika na opony z przyczepnością. W niektórych przypadkach pojazd przewiduje niską przyczepność i dostosowuje się, aby proaktywnie ograniczyć lub wyeliminować poślizg.

Selec-Terrain jest standardem w Quadra Trac II i Quadra Drive II.

Jeep Trail Rated®

Wszystkie Jeepy Grand Cherokee 2011 wyposażone w grupę do jazdy w terenie lub Quadra-Lift są oznaczone jako Trail Rated®. Odznaka Jeep Trail Rated na Jeepie Grand Cherokee 2011 wskazuje, że pojazd został zaprojektowany do działania w różnych trudnych warunkach terenowych, które są zidentyfikowane przez pięć kluczowych kategorii wydajności: przyczepność, prześwit, zwrotność, artykulacja i przeprawy przez wodę.

Jeep Trail Rated to unikalna metodologia stosowana przez inżynierię Jeep do pomiaru i przewidywania wydajności w terenie dla wszystkich pojazdów Jeep. Dzięki połączeniu naturalnych i kontrolowanych testów terenowych Jeep Trail Rated zapewnia spójny pomiar wydajności w terenie dla wszystkich pojazdów Jeep. Tylko pojazdy Jeep są oznaczone jako Trail Rated.

Układy napędowe

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 jest dostępny z dwoma czołowymi opcjami silnikowymi dla rynków północnoamerykańskich.

Standardowym silnikiem Jeepa Grand Cherokee 2011 jest nowy silnik V-6 Pentastar o pojemności 3,6 litra na paliwo elastyczne. Silnik V-6 o pojemności 3,6 litra to zupełnie nowa konstrukcja, która wykorzystuje podwójne wałki rozrządu (DOHC) oraz odlewaną pod wysokim ciśnieniem aluminiową jednostkę cylindrową w konfiguracji 60 stopni. Posiada technologię zmiennego rozrządu (VVT) i osiąga moc 280 KM (209 kW) oraz moment obrotowy 260 lb-ft (353 N•m) przy 4,800 obr./min. Nowy silnik Pentastar V-6 poprawia ekonomię paliwową o do 11 procent w porównaniu do poprzedniego Jeepa Grand Cherokee z silnikiem V-6. Jest połączony z sprawdzoną automatyczną skrzynią biegów W5A580, pięciobiegową, która zapewnia płynne zmiany biegów i optymalną ekonomię paliwową. Pięciobiegowa skrzynia W5A580 zawiera adaptacyjną elektroniczną kontrolę lub interaktywną kontrolę manualną Electronic Range Select (ERS) oraz elektronicznie modulowane sprzęgło.

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 ma większy zbiornik paliwa o pojemności 24,6 galona, co w połączeniu z ulepszoną ekonomią paliwową silnika Pentastar V-6 zapewnia zasięg wynoszący około 500 mil na jednym baku paliwa.

Dostępny legendarny silnik V-8 HEMI® o pojemności 5,7 litra generuje moc 360 KM (268 kW) oraz moment obrotowy 390 lb-ft (520 N•m) przy 4,250 obr./min. Silnik HEMI również posiada VVT, co zapewnia wydajność i możliwości holowania, a także efektywność paliwową dzięki systemowi zarządzania wieloma pojemnościami (MDS). Silnik V-8 HEMI o pojemności 5,7 litra jest połączony ze skrzynią biegów 545RFE o wielu prędkościach.

Nowy Jeep Grand Cherokee oferuje niezrównaną zdolność do prowadzenia przyczepy wynoszącą do 7400 funtów w modelach 4×2 wyposażonych w silnik HEMI V-8.

Na rynkach międzynarodowych nowy Jeep Grand Cherokee 2011 będzie dostępny w wersjach z kierownicą po lewej i prawej stronie oraz z silnikami diesla lub benzynowymi.

Wnętrze na światowym poziomie

Nowe wnętrze osiąga standardy europejskiej konkurencji i cechuje się bogatymi materiałami oraz eleganckimi wykończeniami, a także większą przestrzenią zarówno dla pasażerów, jak i bagażu.

„Idąc w ślady naszego całkowicie nowego Dodge Ram z 2009 roku, nasz zupełnie nowy Jeep Grand Cherokee to kolejny dumny absolwent naszego Advanced Interior Design Studio,” powiedział Ralph Gilles, wiceprezydent ds. designu. „Osiągnęliśmy wnętrze na światowym poziomie, używając wysokiej jakości materiałów i skupiając się na detalach.”

Dostępny panoramiczny dach CommandView® o podwójnym przeszkleniu zapewnia dwukrotnie większą powierzchnię szklaną niż standardowy dach i rozciąga się od przedniej szyby aż do tylnej części pojazdu. Przedni panel można otworzyć do tyłu, co zapewnia dodatkowe światło i świeżym powietrzem dla pasażerów z pierwszego rzędu. Tylni panel, który jest stały, umożliwia dopływ światła dla pasażerów z drugiego rzędu i jest standardowo wyposażony w elektrycznie wysuwaną osłonę przeciwsłoneczną.

Odpowiednie wymiary

Rozstaw osi pojazdu wynosi 114,8 cala, co jest o 5,3 cala dłuższe niż model, który zastępuje, co przyczynia się do wydłużenia całkowitej długości pojazdu o 1,8 cala. Dłuższy rozstaw osi tworzy więcej miejsca wewnątrz, dając pasażerom dodatkowe 4 cale przestrzeni na nogi i kolana w tylnych siedzeniach. Pojazd jest również szerszy o 3 cale, co poprawia prowadzenie i przestronność.

Większe otwory drzwiowe z przodu (o 1,9 cala szersze; 2 cale wyższe) i tylne drzwi otwierają się pod kątem 78 stopni w porównaniu do obecnych modeli (67 stopni), co poprawia dostęp do wnętrza.

W środku, premium siedzenia pomieszczą pięciu pasażerów. Dostępne składane siedzenie pasażera z przodu zwiększa przestrzeń bagażową (modele Laredo).

Dla większego komfortu pasażerów tylne siedzenia można pochylić o 12 stopni. Istnieje również 12-stopniowy kąt pochylania do przodu, co daje 24 stopnie możliwości regulacji.

Pojemność bagażnika za drugim rzędem zwiększa się o dodatkowe 6,8 stopy sześciennej (łącznie 36,3 stopy sześciennej) w porównaniu do poprzedniego modelu. Dobrze wyposażona tylna przestrzeń bagażowa zawiera jednostkę do przechowywania z ładowalną latarką oraz nowe, ulepszone zaczepy do zakupów po obu stronach. Komora na koło zapasowe zawiera wymienne podwójne pojemniki do bezpiecznego przechowywania brudnych akcesoriów lub innych przedmiotów.

Nowa elektryczna klapa bagażnika z tyłu dostępna jest dla łatwego otwierania/zamykania zdalnego.

Klasyczny wygląd zewnętrzny

Każda powierzchnia nowego Jeepa Grand Cherokee jest nowa i przystosowana do poprawy aerodynamiki. To zwiększa efektywność paliwową i wprowadza większą płynność do designu, zapewniając 7-procentową poprawę oporu w porównaniu do obecnego modelu. Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 ma współczynnik oporu powietrza wynoszący około 0,37 w porównaniu z 0,404 w modelu z 2009 roku.

„Nasz nowy Jeep Grand Cherokee 2011 jest znacznie bardziej dopracowany, ukierunkowany i sportowy niż model, który zastępuje,” powiedział Gilles. „Ma klasyczny styl Jeep Grand Cherokee z rzeźbionymi, sportowymi detalami na zewnątrz na 2011 rok.”

Z przodu znajduje się klasyczna siedmioszczelinowa osłona chłodnicy Jeepa, okrągłe reflektory i trapezoidalne nadkola. Demontowalna dolna część przedniego zderzaka poprawia efektywność paliwową, wydajność jazdy po asfalcie i zdolności terenowe. Dolna część zderzaka ma dużą chromowaną aplikację (modele Limited i Overland), która eksponuje dostępne haki holownicze.

Z boku, Jeep Grand Cherokee ma atletyczny, muskularny profil. Czarne aplikacje na słupkach B nadają otworom okiennym aerodynamiczny, nowoczesny wygląd i smukły profil. Dostępne chromowane lusterka i klamki drzwiowe dodają do profilu i uzupełniają w pełni chromowane otoczenie okien we wszystkich modelach.

Standardowe koła o średnicy 17 cali zapewniają zdolności terenowe, a opcjonalne koła o średnicy 18 cali i całkowicie nowe, 20-calowe koła dla Jeepa 2011.

Lampy tylne otaczają tylną ćwiartkę pojazdu i tworzą solidną formę, co nadaje mu bardziej ekskluzywny wygląd. Wykończenie uzupełnia projekt przodu i współbrzmi z resztą nadwozia.

Model Jeep Grand Cherokee z silnikiem V-8 HEMI ma podwójne chromowane końcówki wydechu o średnicy 3,5 cala, a model z silnikiem V-6 Pentastar ma pojedynczy wydech o średnicy 3 cale.

Premium wydajność

Kontynuując rozwój legendarnej zdolności off-road marki Jeep, nowy Jeep Grand Cherokee 2011 dodaje premium wydajność na drodze, by dopełnić pakiet.

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011, jego premium maniery SUV i legendarna wytrzymałość Jeepa osiągnięta zostały dzięki ponad 5400 spawom w samej karoserii. Sztywność skrętna jest o 146 procent wyższa niż w obecnym Grand Cherokee i sztywniejsza niż w BMW X5 i Toyocie Highlander, co poprawia trwałość i redukuje hałas, wibracje i szarpanie (NVH).

Z ponad 3700 mm spawów łukowych i 100 m kleju strukturalnego wzmocniającego spawanie, oznacza to 53-procentowy wzrost w punktowych spawach, 42-procentowy wzrost spawów łukowych i 38-procentowy wzrost w kleju strukturalnym.

Ponad 45 funkcji bezpieczeństwa i zabezpieczeń

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 zawiera ponad 45 funkcji bezpieczeństwa i zabezpieczeń.

Standardowe elementy bezpieczeństwa obejmują elektroniczną kontrolę stabilności (ESC), elektroniczną redukcję przewrócenia (ERM), czterokołowy system przeciwblokujący (ABS) z wykrywaniem trudnych nawierzchni, czterokołowy system kontroli trakcji (BTCS), bezkluczykowy system otwierania drzwi, zdalne otwieranie drzwi, elektrycznie otwierane/zamykane okna dla kierowcy i pasażera z przodu, napinacze pasów bezpieczeństwa, kontrolę huśtania przyczepy i zdalne uruchamianie, które jest standardowe w modelu Overland i dostępne w modelu Limited.

Inne standardowe funkcje bezpieczeństwa obejmują pełnej długości poduszki powietrzne boczne, które zapewniają ochronę dla pasażerów z przodu i z tyłu, montowane w siedzeniach boczne poduszki powietrzne, które zwiększają ochronę dla kierowcy i pasażera z przodu, oraz aktywne zagłówki, które uruchamiają się w przypadku kolizji tylnej.

Struktura nadwozia jest nowa i zaprojektowana w celu osiągnięcia wymaganej wydajności bezpieczeństwa na rynkach światowych (nowe normy dotyczące zagrożenia dachu, standardy zderzeń bocznych i europejskie standardy uderzeń w pieszych).

Funkcje łączności i infotainment

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 będzie miał uconnect guardian jako standard w wszystkich modelach (usługi zapewniane przez Hughes Telematics).

uconnect guardian oferuje klientom pięć najczęściej poszukiwanych funkcji zabezpieczeń. Klienci uconnect guardian mają dostęp do następujących funkcji:

  • Automatyczne powiadomienie o wypadku – w przypadku wypadku zostaje nawiązane połączenie i wysyłane jest zgłoszenie o pomoc do lokalizacji pojazdu.
  • Połączenie alarmowe – po naciśnięciu przycisku alarmowego klienci są łączeni z przeszkolonym specjalistą ds. reakcji kryzysowej w trakcie sytuacji awaryjnej.
  • Połączenie pomocy drogowej – łączy klientów z przedstawicielem obsługi klienta uconnect, który może połączyć ich z pomocą drogową Chryslera.
  • Zdalne odblokowywanie drzwi – zdalne odblokowywanie drzwi jednym telefonem.
  • Pomoc w lokalizacji skradzionego pojazdu – współpraca z lokalnymi władzami w celu śledzenia pojazdu w przypadku kradzieży.

Jeep Grand Cherokee 2011 będzie również wyposażony w SIRIUS Travel Link, który dostarcza kierowcom aktualnych informacji o cenach paliwa, warunkach pogodowych, wynikach sportowych i repertuarze kinowym. Ponadto nowy Jeep Grand Cherokee 2011 będzie miał SIRIUS Traffic, który monitoruje ruch w 78 miastach w całych Stanach Zjednoczonych i nieustannie wyświetla te warunki za pośrednictwem systemu nawigacyjnego pojazdu. Razem SIRIUS Traffic i Travel Link łączą kierowców i pasażerów Jeep Grand Cherokee z informacjami, których potrzebują zarówno na drodze, jak i w terenie.

Produkcja

Nowy Jeep Grand Cherokee 2011 będzie produkowany w zakładzie Jefferson North Assembly Plant (JNAP) o powierzchni 2,7 miliona stóp kwadratowych w Detroit, który jest miejscem produkcji Jeepa Grand Cherokee od momentu jego wprowadzenia w 1992 roku.

W przygotowaniu do produkcji nowego Jeepa Grand Cherokee, Jefferson North Assembly przechodzi rozbudowę o powierzchni 285,000 stóp kwadratowych, która ma na celu wymianę istniejącej hali montażowej, co jest częścią inwestycji Chryslera wynoszącej około 1,8 miliarda dolarów w nowe programy pojazdów.

3.6L V6 6AT AWD (286 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3604 Cm3
Moc210 Kw @ 6350 Rpm
286 Hp @ 6350 Rpm
282 Bhp @ 6350 Rpm
Moment obrotowy256 Lb-Ft @ 4300 Rpm
347 Nm @ 4300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika24.6 Galony (93.1 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze
Rozmiar opony265/60R18 Or 265/50R20
Długość189.8 In (4821 Mm)
Szerokość84.8 In (2154 Mm)
Wysokość70.1 In (1781 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.1/64.3 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.373
Masa własna4996 Lbs (2266 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6501 Lbs (2949 Kg)
Spalanie miasto15.5 Mpg Us (15.2 L/100Km)
Spalanie trasa27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Średnie spalanie21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Emisja CO2265 G/Km

5.7L V8 6AT AWD (352 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5654 Cm3
Moc259 Kw @ 5200 Rpm
352 Hp @ 5200 Rpm
347 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy384 Lb-Ft @ 4200 Rpm
521 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika24.6 Galony (93.1 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.7 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze
Rozmiar opony265/60R18 Or 265/50R20
Długość189.8 In (4821 Mm)
Szerokość84.8 In (2154 Mm)
Wysokość70.1 In (1781 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.1/64.3 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.373
Masa własna5174 Lbs (2347 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6501 Lbs (2949 Kg)
Spalanie miasto11.3 Mpg Us (20.8 L/100Km)
Spalanie trasa23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Średnie spalanie16.7 Mpg Us (14.1 L/100Km)
Emisja CO2327 G/Km

3.0L CRD 5AT AWD (190 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc140 Kw @ 4000 Rpm
190 Hp @ 4000 Rpm
188 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 1600-2800 Rpm
441 Nm @ 1600-2800 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika24.6 Galony (93.1 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze
Rozmiar opony265/60R18 Or 265/50R20
Długość189.8 In (4821 Mm)
Szerokość84.8 In (2154 Mm)
Wysokość70.1 In (1781 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.1/64.3 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.373
Masa własna5174 Lbs (2347 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6501 Lbs (2949 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Średnie spalanie28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Emisja CO2218 G/Km

3.0L CRD 5AT AWD (241 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc177 Kw @ 4000 Rpm
241 Hp @ 4000 Rpm
237 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy406 Lb-Ft @ 1800-2800 Rpm
550 Nm @ 1800-2800 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika24.6 Galony (93.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze
Rozmiar opony265/60R18 Or 265/50R20
Długość189.8 In (4821 Mm)
Szerokość84.8 In (2154 Mm)
Wysokość70.1 In (1781 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.1/64.3 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.373
Masa własna5174 Lbs (2347 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6501 Lbs (2949 Kg)
Spalanie miasto23 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Spalanie trasa33 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Emisja CO2218 G/Km

3.0L EcoDiesel 8AT AWD (240 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc179 Kw @ 3600 Rpm
243 Hp @ 3600 Rpm
240 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy420 Lb-Ft @ 2000 Rpm
569 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika24.6 Galony (93.1 L)
Przyspieszenie 0-100 km/h8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze
Rozmiar opony265/60R18 Or 265/50R20
Długość189.8 In (4821 Mm)
Szerokość84.8 In (2154 Mm)
Wysokość70.1 In (1781 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.1/64.3 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.373
Masa własna5393 Lbs (2446 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Średnie spalanie24 Mpg Us (9.8 L/100Km)

3.0L EcoDiesel 8AT FWD (240 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc179 Kw @ 3600 Rpm
243 Hp @ 3600 Rpm
240 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy420 Lb-Ft @ 2000 Rpm
569 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika24.6 Galony (93.1 L)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze
Rozmiar opony265/60R18 Or 265/50R20
Długość189.8 In (4821 Mm)
Szerokość84.8 In (2154 Mm)
Wysokość70.1 In (1781 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.1/64.3 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Aerodynamika (Cd)0.373
Masa własna5207 Lbs (2362 Kg)
Spalanie miasto21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Spalanie trasa30 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.