KIA K900/K9 2018-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

KIA K900/K9 2018-Present

Przejdź do galerii zdjęćKIA K900/K9 2018-Present

Jeśli Stinger uznawany był za piękny sedan, to K900 z pewnością był od niego lepszy. K9 został całkowicie przeprojektowany na 2019 rok i można powiedzieć, że był powiększonym bratem Stingera.

Wygląd zewnętrzny K9 był raczej przyjazny niż agresywny, z standardowymi pełnymi reflektorami LED oraz już standardowym grillem Kia – producent twierdził, że grill miał wyglądać, jakby był wykonany z diamentów.

Patrząc z boku, można było zauważyć, jak duży naprawdę jest K9, natomiast tył przypominał połączenie Mercedesa i Bentleya; choć piękny, nie da się tego ukryć.

Tył samochodu wyposażony był również w podwójne wydechy i pojedyncze diodowe światło przeciwmgielne.

Jeśli wygląd zewnętrzny nie był szczególnie niezwykły, to wnętrze zdecydowanie nas zaskoczyło.

Wnętrze K9 to prawdziwa definicja luksusu, z miękkimi materiałami w dotyku, skórą, czarnymi wstawkami w połysku i elementami drewnianymi.

Na środku deski rozdzielczej znajduje się designerowski zegar analogowy. Czy to coś Ci przypomina? Mercedes?

Fotele miały 12 lub 14 pozycji regulacji i były zarówno podgrzewane, jak i wentylowane.

Słuchawki audio w systemie 17-głośnikowym gwarantowały luksusowy dźwięk o krystalicznej czystości.

12-calowy wyświetlacz dotykowy działał wyjątkowo płynnie i można go było również obsługiwać za pomocą pokrętła sterującego.

A jakie były wady K9? Brak funkcji cichego zamykania drzwi, brak foteli masujących. Czekaj. Cena wyjściowa 59 900 dolarów – to całkiem przeciętna kwota jak na luksusowy samochód!

 Kia Motors America (KMA) zaprezentowała całkowicie przeprojektowany sedan Kia K900 na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Nowym Jorku w 2018 roku, ustanawiając nowy standard luksusu. Nowy model drugiej generacji łączy w sobie dostojny i elegancki design zewnętrzny, przepięknie wykonane wnętrze z materiałów premium oraz osiągi, które odpowiadają flagowemu sedanowi najwyższej klasy. Przeobrażony w każdym aspekcie, K900 wprowadza szereg nowych systemów i funkcji bezpieczeństwa, co czyni go najbardziej zaawansowanym technologicznie modelem Kia w historii.

„Nowy K900 z 2019 roku to znacznie więcej niż tylko redesign generacyjny, ponieważ przyjmuje zupełnie nowy wygląd, odczucie i charakter w porównaniu do swojego poprzednika. Tylko jego nazwa – K900 – została zachowana,” powiedział Orth Hedrick, wiceprezydent ds. planowania produktów w KMA. „Nasi projektanci i inżynierowie wykonali niezwykłą pracę, aby na nowo wyobrazić sobie K900, aby w pełni sprostać potrzebom i pragnieniom konsumentów poszukujących luksusowych sedanów, oferując obietnicę wielkiej wartości, którą tylko Kia może dostarczyć. Całkowicie nowy K900 to krok w nowe terytorium i stanowi kolejne dowód na to, że ta marka zmierza naprzód.”

Powstały w studio projektowym Kia w Korei we współpracy z kalifornijskim studiem z Irvine, nowy K900 ma trafić do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych w czwartym kwartale 2018 roku.

Wytworny styl

Wyrafinowany i dostojny, całkowicie przeprojektowany Kia K900 wprowadza nową definicję luksusu premium do portfolio Kia. Choć jest nieco dłuższy i szerszy od swojego poprzednika, ten K900 wydaje się bardziej zwarty dzięki nowym proporcjom, szczególnie w odniesieniu do sylwetki. Łącząc pięknie zbalansowany design z płynącymi liniami, napiętymi powierzchniami i geometrycznymi detalami, K900 wprowadza nowoczesną elegancję do segmentu dużych sedanów. Projektanci Kia inspirowali się etyką projektowania, którą nazywają 'Grawitacją Prestige’, a ta wszechobecna filozofia przekłada się na poczucie solidności i objętości w przestrzeni premium.

Pod względem koncepcyjnym oparty na zmieniającym się kształcie skondensowanej energii, nowa 'siatka Quadric pattern’ jest punktem centralnym K900. W siatce znajduje się 176 'komórek’ przypominających klejnoty, sugerujących uwolnioną energię przyspieszającą od centrum, podobnie jak fale w wodzie rozprzestrzeniają się od miejsca uderzenia. Naturalne, płynące linie wychodzą z tej przedniej części, wznoszą się nad maską, przesuwają się wzdłuż boków i kulminują z tyłu.

Wpływając na trajektorię światła, projekt podwójnych reflektorów nadaje K900 progresywny wizerunek, który ustanawia obecność i charakter. Nad obudowami świateł, unoszący się design maski podkreśla długość, objętość i zbalansowane proporcje pojazdu.

Z profilu, satynowy chrom dodaje głębi gładkiej karoserii, biegnąc wzdłuż podstawy drzwi oraz wokół dolnej tylnej części K900, przyciągając wzrok ku dużym, szczegółowym 19-calowym kołom. Jasne elementy wzdłuż linii okien dodają struktury bogatemu i wyrazistemu projektowi słupka C, zanim połączą się z tylną pokrywą.

Tył Kia K900 prezentuje szeroką postawę ozdobioną przyciągającymi wzrok detalami. Podwójne tylne światła kombinowane nawiązują do języka wzornictwa reflektorów, a zintegrowane obudowy wydechowe są wykończone chromem.

Ogólnie rzecz biorąc, K900 to połączenie prestiżu, mocy i obecności, ucieleśniające wygląd przypominający starannie skrojony garnitur na dobrze zbudowanym ciele sportowca.

Luksusowe wnętrze

Eleganckie w designie, ale o minimalistycznym układzie, wnętrze nowego K900 zapewnia kierowcom i pasażerom spokojne schronienie, które jest proste, nowoczesne i komfortowe. Kabina obejmuje kierowcę, zwiększając poczucie odizolowania od zewnętrznego świata. Wąska i niemal nieprzerwana linia między drzwiami a deską rozdzielczą tworzy celowe poczucie ciągłości. Płynące od centralnej części deski w kierunku drzwi powierzchnie wykończone są w wyrafinowanej kombinacji materiałów, z metalowymi okleinami oraz wyborem czterech rodzajów matowego drewna o otwartych porach – Orzech, Brązowy Olchowy, Beżowy Olchowy oraz Drewno inżynieryjne. Miękka skóra równoważy twardsze naturalne powierzchnie kabiny w kolorach czarnym, beżowym, brązowym espresso lub dwukolorowym brązowym sienna.

Definicja luksusu przez Kia nie ogranicza się do uprzywilejowanych, ale wyraźne poczucie ekskluzywności osiągnięto dzięki gustownym akcentom w całej tej przestrzeni. Piękna deska rozdzielcza jest nieskomplikowana i ergonomiczna, z nowoczesnym panelem wskaźników i zintegrowanymi wentylami powietrza. Kierowca prowadzi samochód z podgrzewanym skórzanym kołem kierownicy oraz pasującą gałką zmiany biegów umieszczoną na konsoli centralnej.

Projekt siedzeń premium z wykończeniem skórzanym osiąga najwyższy poziom luksusu, emanując solidnym wyglądem i odczuciem, jak również wysokim stopniem trwałości dzięki ekstremalnym testom walidacyjnym w obszarach UV, temperatury i wilgotności. Dostępna jest także skóra Nappa. Siedzenia są dobrze uformowane i zaprojektowane w celu zapewnienia maksymalnego wsparcia i komfortu przy minimalizacji zmęczenia pasażerów, czy to K900 jedzie na długiej trasie, czy porusza się ambitnie po krętych wiejskich drogach. Pikowanie na „ramionach” siedzeń nawiązuje do ducha odzieży noszonej przez koreańskich królów przez bogatą historię kraju.

Aby dostosować się do zarówno zimnych, jak i ciepłych klimatów, fotele z przodu są podgrzewane i wentylowane. Dostępne siedzenie kierowcy z 20-stopniową regulacją jest wyposażone w boczne podparcia z regulacją szerokości i wsparciem lędźwiowym z elektrycznymi komórkami powietrznymi oraz regulacją ramion dla precyzyjnego komfortu. Pasażer z przodu może korzystać z 12-stopniowych regulacji, aby znaleźć idealną pozycję.

Dodatkowo, znaczne poprawy w komforcie tylnej kanapy zostały wprowadzone w stosunku do poprzedniego K900. Tylne siedzenie po stronie kierowcy i pasażera będą oferować odpowiednio 12- i 14-stopniowe regulacje, a także możliwość odchylenia, regulowane wysokości zagłówków oraz poduszek z przodu/tyłu, w górę/w dół. Ogrzewanie i wentylacja siedzeń są opcjonalne dla zewnętrznych tylnych foteli. Dla zwiększenia komfortu pasażerów tylnych wprowadzono opcjonalne sterowanie HVAC, które pozwala pasażerom z tyłu na oddzielną regulację wentylatora od pasażerów z przodu.

Aby zwiększyć komfort i relaks, kierowcy mogą dostosować wnętrze nowego K900 do osobistych preferencji dzięki nowemu systemowi oświetlenia nastrojowego, opracowanemu we współpracy z uznanym na całym świecie Pantone Color Institute. Z 64 dostępnych kolorów, Pantone stworzył siedem konkretnych ustawień kolorystycznych, z każdy swoim własnym przesłaniem i znaczeniem inspirowanym oceanami, lasami, niebem, zorzą polarną i innymi aspektami natury. Elementy oświetleniowe znajdują się w kluczowych miejscach w K900, w tym w konsoli sufitowej, panelach drzwiowych oraz w przednich i tylnych podnóżkach. System ten pomaga pasażerom zanurzyć się w kabinie, czyniąc K900 przestrzenią inspirującą do odnowy, a nie tylko luksusowym środkiem transportu. Podobne podejście do oświetlenia kabiny po raz pierwszy zaprezentowano w koncepcyjnym SUV-ie Telluride.

Aby dodatkowo podnieść nastrój, Kia K900 ma funkcję interakcji z oświetleniem dzięki inteligentnemu systemowi sterowania oświetleniem, który wykorzystuje czujniki bliskości, aby rozjaśnić się o 20 procent, gdy ręka kierowcy zostaje wykryta podczas sięgania po przełącznik na desce rozdzielczej.

Chociaż K900 szczyci się tym, że nie jest zbyt luksusowy, jedynym ukłonem w stronę wykwintnego stylu życia jest analogowy zegar zaprojektowany specjalnie i wspólnie z marką Maurice Lacroix, symbol globalnie znanej klasy i dążenia do doskonałości w rzemiośle. Ten przyciągający wzrok zegarek jest umieszczony w centralnej części deski rozdzielczej i znacząco podnosi prestiż wnętrza.

Technologiczny flagowiec

Jak można się spodziewać, całkowicie nowy Kia K900 jest wyposażony w szeroki wachlarz zaawansowanej technologii, funkcji łączności i infotainment. Konsola centralna ma dotykowy pokrętło, które jest zarówno wygodne, jak i intuicyjne dla kierowcy, obsługującego 12,3-calowy ekran interfejsu człowiek-maszyna (HMI) wyświetlający mapy, informacje o podróży, źródła audio, kontrolę klimatu i inne. Nowo zaprojektowany, modemowy system nawigacji premium jest wyposażony w ulepszone funkcje przyjazne dla użytkownika, dostępne przez submarkę UVO luxe, dedykowaną wyłącznie właścicielom K900. UVO luxe oferuje pełny zestaw funkcji zdalnych za pośrednictwem wbudowanego modemu w pojeździe, dostępnych po utworzeniu konta UVO na stronie myUVO.com i zarejestrowaniu pojazdu. Funkcje telematyczne UVO luxe można używać z poziomu komputera stacjonarnego, tabletu lub dedykowanej aplikacji UVO luxe, a wszystkie trzy punkty dostępu pozwalają na zdalny start, ustawienie preferowanej temperatury w kabinie lub łatwe w użyciu funkcje, takie jak Znajdź mój samochód. Właściciele K900 otrzymują również dedykowanego przedstawiciela serwisowego dostępnego poprzez linię VIP. Istnieje również pełna łączność za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto, a dodatkową wygodę zapewnia bezprzewodowa ładowarka do telefonów komórkowych.

Podczas prowadzenia K900 kierowca skorzysta z wysokiej rozdzielczości siedmiocalowego kolorowego wskaźnika TFT lub dostępnego dwunastoipolowego kolorowego wskaźnika TFT, którego grafika różni się w zależności od wybranego trybu jazdy – Komfort, Ekonomia, Sport lub Niestandardowy. Poza wskaźnikami, dostępny jest 9,7-calowy wyświetlacz Head Up (HUD), pełen treści związanych z prędkością, nawigacją, dźwiękiem oraz systemami wspomagania kierowcy, co pozwala kierowcy skupić większą uwagę na drodze przed sobą.

W ramach zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS), monitor widoku otoczenia (SVM) K900 wykorzystuje cztery kamery, zapewniając 360-stopniowy widok z połączonych obrazów. Monitor widoku martwego pola (BVM) dostarcza kierowcy na żywo obraz z sąsiednich pasów na wskaźniku i jest aktywowany za pomocą kierunkowskazu. Wykorzystując czujniki martwego pola, Kia K900 zwiększa wizualną świadomość, oferując wibracyjne koło kierownicy, które może pomóc powiadomić kierowcę o potencjalnie niebezpiecznej zmianie pasa, jeśli pojazd wykryje obecność innego pojazdu lub obiektu.

Dodatkowo, w zakresie technologii ADAS, K900 wprowadza system wspomagania utrzymania pasa ruchu (LKAS), system wspomagania unikania kolizji z przodu (FCA) oraz ostrzeżenie o uwadze kierowcy (DAW), które ma na celu zalecenie kierowcy zatrzymania pojazdu i odpoczynku, jeśli wykryje senność lub zmęczenie podczas monitorowania zachowań i wzorców jazdy. Inne istotne systemy ADAS to ostrzeżenie o krzyżującym się ruchu z tyłu (RCAA), które może automatycznie zastosować hamulce podczas cofania, jeśli wykryje obiekt przekraczający ustaloną odległość za pojazdem, assistent bezpiecznego wyjścia, który może powiadomić kierowcę lub pasażerów, jeśli wykryje potencjalne zagrożenia, w tym przejeżdżające samochody, rowerzystów lub pieszych, podczas otwierania drzwi w celu opuszczenia pojazdu, oraz asystent utrzymania pasa (LFA), który może zapewnić pewien stopień automatycznej kontroli nad kierowaniem w określonych okolicznościach podczas działania zaawansowanego tempomatu (ASCC) na podstawie analizy oznaczeń pasa ruchu i informacji radarowej o przednim pojeździe, które wykrywa.

W pełni immersyjny doświadczenie podczas jazdy można osiągnąć tylko z odpowiednią akustyką, a K900 dostarcza premium dźwięk dzięki systemowi Harman Kardon/Lexicon o mocy 900 watów i 17 głośnikach, najpotężniejszym systemie audio w historii Kia, wykorzystującym technologię QuantumLogic Surround Sound oraz technologię Clari-Fi. QuantumLogic wydobywa sygnały z oryginalnego nagrania i redistribuuje je w autentycznym, wielowymiarowym dźwięku do odtwarzania, które jest czyste, wyrafinowane i pełne detali. QuantumLogic oferuje także wybór trybów, w tym tryb stereo, tryb publiczności oraz tryb na scenie, który podkreśla 360-stopniowe instrumenty, sprawiając, że słuchacze czują się jakby znajdowali się na scenie z występującym artystą. Równocześnie, Clari-Fi pracuje w czasie rzeczywistym, odbudowując szczegóły audio utracone w cyfrowo skompresowanej muzyce.

Światowej klasy napęd

Kia K900 przekształcił się w naprawdę wyrafinowaną maszynę do jazdy napędzaną silnikiem V6 twin-turbo o pojemności 3.3 litra, tym samym silnikiem, który znajduje się w wysoko ocenianym sedanie sportowym Stinger. Ten silnik światowej klasy generuje moc 365 koni mechanicznych i 376 funtów na stopę momentu obrotowego i został niedawno umieszczony na liście 10 najlepszych silników Warda za wyjątkową responsywność i wyrafinowanie. Szybko obracające się pojedyncze turbo jest zintegrowane z kolektorem wydechowym dla zwiększonej trwałości. Podwójna zmienność czasowania zaworów (CVVT) działa bezproblemowo, zapewniając optymalne i natychmiastowe dostarczenie mocy.

Ponieważ silniki turbo zwykle generują więcej ciepła niż silniki atmosferyczne, konieczny był solidny system chłodzenia. Aby sprostać wyzwaniu skrajnych warunków, zespół rozwojowy Kia przekroczył wewnętrzne cele i zaprojektował system, który wykorzystuje szerszy chłodnicę dla efektywniejszego chłodzenia i przepływu powietrza, a także przyjął wysokopojemnościowy, bezszczotkowy silnik wentylatora o mocy 600 watów. Mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu jakości i trwałości, Kia przeprowadziła testy i walidację w skrajnych warunkach na całym świecie.

Silnik współpracuje z drugą generacją automatycznej skrzyni biegów ośmiobiegowej, zbudowanej wewnętrznie, aby zarządzać swoją mocą w płynny i bezproblemowy sposób. Wybierak biegów Shift-by-Wire jest standardowy, a brak konieczności planowanej konserwacji w normalnych warunkach sprawia, że przekładnia jest doskonała do codziennej jazdy. Jednocześnie, ta skrzynia biegów pozwala na szybkie i pewne zmiany biegów podczas bardziej dynamicznej jazdy.

W celu uzyskania dodatkowej wydajności, poprawionego prowadzenia, stabilności i zwinności, K900 jest wyposażony w standardowy, pełnoetatowy system kontroli wektora momentu obrotowego na wszystkich kołach, który jest sterowany elektronicznie w zależności od warunków drogowych. Po Stingerze, K900 staje się drugim zastosowaniem tego systemu budowanego wewnętrznie i podnosi przyczepność oraz prowadzenie, aby pomóc K900 konkurować z jego europejskimi rywalami premium. Został zaprojektowany w celu poprawy wydajności w różnych warunkach, swobodnie rozdziela moment obrotowy między przednimi a tylnymi kołami, a także może kierować moc z boku na bok, w zależności od warunków. Jeśli system wykryje poślizg, moc jest bezproblemowo kierowana do przednich lub tylnych kół, w zależności od sytuacji. Do 50% momentu obrotowego może być rozdzielane do przednich kół, a w trybie Sport, nawet do 80% mocy może być skierowane do tylnych kół.

Dynamika pojazdu

Równanie wydajności sedana zostało dodatkowo udoskonalone za pomocą szeregu ulepszeń pod kierownictwem Alberta Biermanna, prezesa działu Testowania Pojazdów i Rozwoju Wysokiej Wydajności Kia. „Celem dla K900 było osiągnięcie 'pewnego komfortu’ na drodze,” powiedział Biermann. „Aby osiągnąć ten rezultat, skupiliśmy się na czterech głównych kategoriach: prowadzeniu, hałasie, komforcie i precyzji kierowania.”

Dłuższy rozstaw osi i szersza postawa zapewniają większą kontrolę i stabilność, a także ultra-gładką jazdę. Podwozie zostało wzmocnione w porównaniu do poprzedniego K900, osiągając sztywniejszą konstrukcję z podwyższoną sztywnością boczną z przodu i z tyłu dzięki większemu użyciu klejów strukturalnych – 676 stóp dla nowego modelu w porównaniu do 279 stóp dla wcześniejszego K900. A przy 25 gorącowalcowanych częściach, największej w historii Kia, całkowicie nowy K900 ma cztery razy więcej gorącego walcowania niż wcześniej. Sztywność skrętna wzrosła o 33% w porównaniu do poprzedniego K900, co pomaga nadać pojazdowi bardziej solidne i premium wrażenia podczas jazdy. K900 dąży do uzyskania oceny TSP+ od Instytutu Ubezpieczeń Transportu (IIHS) oraz pięciogwiazdkowej oceny w teście zderzeniowym od Krajowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NHTSA).

Aerodynamicznie, Kia K900 wykorzystuje kurtynę powietrzną wokół kół, aby zminimalizować wiry wewnątrz nadkoli, wprowadzając powietrze z zderzaka. Dodatkowo, pełne panele podwozia zmniejszają opór powietrza poprzez „wyprostowanie” przepływu powietrza pod pojazdem. Aktywna klapa powietrzna dodatkowo zmniejsza opór w zależności od prędkości jazdy. Efektem końcowym jest współczynnik oporu wynoszący 0,27 Cd.

A kiedy mowa o hałasie, wibracjach i szorstkości (NVH), K900 jest już znany ze swojej niezwykłej ciszy, ale dalsza absorpcja dźwięku pozostawała celem dla nowego modelu. Dążyliśmy do tego, wykorzystując nowe i ulepszone izolacje w całej strukturze pojazdu, w tym w ścianie działowej komory silnika, panelu środkowym tylnej kanapy, pokrywie podłogowej oraz podkładce wibracyjnej za podsufitką. Filtr akustyczny na przedniej szybie i bocznych szybach dramatycznie wycisza kabinę, podobnie jak użycie kół z komorą rezonansową, plastikowych pierścieni w kołach, które zmniejszają hałas drogowy podczas jazdy.

Dla dużego samochodu cieszenie się precyzyjnym prowadzeniem i poczuciem zwrotności to niełatwe zadanie. W tym celu geometria niezależnego zawieszenia na czterech kołach K900, w tym nowy projekt wielowahaczowy z przodu, jest zaprojektowana tak, aby dostarczać szybszego i bardziej sportowego doświadczenia podczas jazdy. System ten ma na celu poprawę stabilności jazdy i zwinności kierowania poprzez zwiększenie sztywności zespołu osi przedniej i tylnej. Dostępne elektronicznie sterowane zawieszenie (ECS) jest dostosowane do maksymalizacji przyjemności z jazdy oraz zwiększenia wydajności. ECS pomaga zredukować wahania obciążenia kół, co wspomaga przyczepność i zmniejsza ruchy podwozia. Wewnętrzny system amortyzatorów wykorzystuje czujniki przyspieszenia kół do wykrywania nierównych dróg i reaguje, modulating ustawienie zawieszenia odpowiednio.

Kia K900 korzysta z elektryczno-mechanicznego, zamontowanego na prowadnicy systemu wspomagania kierownicy, zaprojektowanego w celu zwiększenia zwrotności i komfortu. Wyposażony w standardowe kierowanie ze zmiennym przełożeniem, system zapewnia „wolniejsze” odczucie z boku, co daje lepsze poczucie stabilności, szczególnie podczas jazdy z dużymi prędkościami.

Płynna i liniowa siła hamowania z wyraźnym poczuciem pewności to efekt kombinacji przedniego zacisku hamulcowego z czterema tłokami oraz tylnego zacisku z dwoma tłokami. Kanały chłodzące w podwoziu prowadzą powietrze do chłodzenia hamulców i zwiększania wydajności. System jest wyposażony w standardową kontrolę hamulców w zakrętach oraz kompensację blaknięcia hamulców, które mają na celu automatyczne zwiększenie ciśnienia hydraulicznego w systemie hamulcowym wraz ze wzrostem temperatury tarcz, aby utrzymać bardziej spójną reakcję pedału hamulca w określonych okolicznościach. To prowadzi do bardziej liniowego odczucia hamowania. Istnieje również funkcja suszenia hamulców, która może regularnie stosować hamulce (niewykrywalnie dla kierowcy), aby usunąć zgromadzoną wodę i utrzymać spójną wydajność w określonych warunkach.

Łączny efekt tych różnych działań to bardziej pewne i wyrafinowane doświadczenie z jazdy, poszukiwane przez wymagających nabywców w segmencie luksusowych sedanów.

3.3L V6 8AT (370 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3342 Cm3
Moc272.1 Kw @ 6000 Rpm
370 Hp @ 6000 Rpm
365 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy376 Lb-Ft @ 1300-4500 Rpm
510 Nm @ 1300-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość201.6 In (5121 Mm)
Szerokość75.4 In (1915 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw osi122.2 In (3104 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika15.3 Cuft (433 L)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.