KIA Optima 2016-2019

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

KIA Optima 2016-2019

Przejdź do galerii zdjęćKIA Optima 2016-2019

Czwarta generacja Kia Optima zadebiutowała w lipcu 2015 roku na rynku koreańskim, a później w innych krajach.

Optima była kolejnym sukcesem designerskim autorstwa byłego projektanta Audi, Petera Schreyera. Jej linie i cechy stanowiły kolejny krok w kierunku pojazdu masowego z elementami premium, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Chociaż rozstaw osi modelu Optima z 2015 roku zwiększył się o 10 mm, to całkowita długość samochodu wzrosła tylko o połowę tej wartości. Zmieniony układ wnętrza zapewnił więcej miejsca dla pasażerów z tyłu w tym średniej wielkości sedan. Zespół projektowy zastosował europejskie podejście do wyglądu zewnętrznego, z lekko pochyloną przednią szybą i sportowym wyglądem pojazdu. Z przodu, smukłe reflektory podkreślały sportowy charakter auta.

Wnętrze kabiny było większe niż w poprzednim modelu Optima. Oprócz nieco dłuższego rozstawu osi, szerszy pojazd zapewnił więcej miejsca na ramiona dla pasażerów. Aby poprawić komfort, w wyposażeniu wnętrza zastosowano więcej miękkich materiałów oraz wyższej jakości powierzchni kontaktowych. Dodano nowe funkcje, takie jak ogrzewane i wentylowane przednie siedzenia. Skóra Nappa była dostępna jako opcja. System infotainment wyposażono w 8-calowy wyświetlacz dotykowy, który obsługiwał Apple CarPlay i Android Auto. System audio zaprojektowany przez firmę Infinity miał 14 głośników.

Pod maską znajdowały się trzy opcje silnikowe: 2.0-litrowy turbo, 2.4-litrowy silnik wolnossący oraz nowy 1.6-litrowy turbo. Pierwsze dwa były połączone z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów, natomiast ostatni przekazywał moment obrotowy na koła za pomocą 7-biegowej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem.

W 2010 roku Kia Motors America (KMA) zaprezentowała nową wersję modelu Optima na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku, wprowadzając przełomowego sedana klasy średniej, który stał się katalizatorem transformacji marki opartej na designie. Historia się powtórzyła, gdy całkowicie nowa Optima 2016, symbol dojrzewania marki Kia poprzez ciągłe doskonalenie i obsesyjną dbałość o detale, zadebiutowała na NYIAS w 2015 roku. Model zdobył natychmiastowe uznanie wśród klientów poszukujących świeżej alternatywy w dość stonowanym segmencie, a Optima była najlepiej sprzedającym się pojazdem KMA przez trzy kolejne lata, przy czym nowa wersja ma szansę kontynuować ten sukces.

Stworzona pod czujnym okiem prezesa i szefa designu Kia, Petera Schreyera, z nowoczesnym i od razu rozpoznawalnym designem, Optima zachowuje swoją sportową tożsamość, ale opiera się na dłuższym, szerszym i sztywniejszym podwoziu, co poprawia komfort jazdy i prowadzenia oraz zwiększa przestronność wnętrza. W ofercie znajdują się trzy opcje silnikowe, w tym nowy silnik 1.6 turbo o pojemności czterech cylindrów, który współpracuje z siedmiobiegową skrzynią biegów DCT. Optima jest bardziej pewna siebie na drodze niż kiedykolwiek wcześniej. Nowe wnętrze Optima, bardziej przestronne i luksusowe, oferuje imponujący poziom rzemiosła, który będzie standardem w pięciu wersjach wyposażeniowych – LX, LX Turbo, EX, SX Turbo i SXL – gdy sprzedaż rozpocznie się w czwartym kwartale 2015 roku. Podobnie jak model poprzedni, nowa Optima będzie produkowana w zakładzie Kia w West Point w Georgii. Ceny zostaną ogłoszone bliżej daty premiery pojazdu.

„Optima zmieniła sposób, w jaki ludzie postrzegali markę Kia, a KMA wiele zawdzięcza swojemu wzrostowi i sukcesowi dzięki przykuwającemu uwagę designowi i sportowym osiągom. Była – i wciąż jest – świeżą alternatywą w segmencie sedanów klasy średniej, a jej sukces wzmocnił pięcioletnią transformację opartą na designie, która przyniosła Kia rekordowe wyniki sprzedaży roku po roku,” powiedział Michael Sprague, wiceprezydent wykonawczy ds. sprzedaży i marketingu KMA. „Nowa Optima zachowuje charakterystyczną osobowość swojego poprzednika, ale dosłownie poprawiliśmy wszystko, oferując więcej przestrzeni, lepszą jazdę i prowadzenie, więcej technologii oraz wyższy poziom wykończenia.”

Od razu Rozpoznawalny Europejski Design

Ponieważ poprzednia generacja Optima była tak udaną historią dla marki, projektanci Kia musieli znaleźć delikatną równowagę, zachowując tożsamość pojazdu, jednocześnie odważnie idąc naprzód, aby samochód był nowoczesny i świeży. Gładkie współczesne powierzchnie i nowoczesna architektura zainspirowały projekt całkowicie nowej Optima, odsłaniając wyrafinowanego i dynamicznego sedana, który jest od razu rozpoznawalny, a jednocześnie ma większą obecność na drodze niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa Optima została odważnie zaprojektowana, aby była funkcjonalna i sportowa, z nieznacznie wydłużonymi i poszerzonymi wymiarami. Rozstaw osi zwiększono do 110,4 cali (o 0,4 cala), a szerokość pojazdu wynosi teraz 73,2 cala (wzrost o 1,0 cala). Obie zmiany pozwoliły na stworzenie przestronniejszego i bardziej komfortowego wnętrza z większą ilością miejsca na głowę, ramiona oraz nogi pasażerów z tyłu. Powiększone wymiary umożliwiają także większą pojemność bagażnika.

Agresywny przód przyciąga uwagę, a reflektory są osadzone głęboko w błotnikach. W wersjach SX i SXL charakterystyczna dla Kia atrapa chłodnicy w kształcie nosa tygrysa jest gorąco tłoczona i przybiera wysublimowany kształt, który przypomina luksusowy sedan Kia, K900. Nowa Optima wprowadza również pierwsze zastosowanie reflektorów bi-funkcyjnych HID w Kia – dostępne Dynamic Bending Lamps oraz High Beam Assist – które oświetlają nawierzchnię drogi na zakrętach.

Sylwetka okna zachowuje pochylony słupek A oraz płynnie przechodzący słupek C, co nadaje Optyce sportowy wygląd. Tylne okna wentylacyjne układają się ładnie przed wykrojonymi tylnymi błotnikami. Podobnie jak w poprzedniku, nowa Optima ma podniesioną pokrywę bagażnika, a użycie dostępnych tylnych świateł w stylu halo LED naśladuje luksusowego sedana Cadenza.

Optima 2016 wyposażona jest w felgi aluminiowe w rozmiarze od 16 do 18 cali, z trzema nowymi, unikalnymi projektami 18-calowych felg, w zależności od wersji. Trzy nowe kolory nadwozia dopełniają elegancki styl nowej Optima: żywy niebieski inspirowany błyszczącym oceanem pod słonecznym niebem; dynamiczny szary z oliwkowymi akcentami oraz głęboki czerwony, który zyskuje głębię dzięki użyciu pigmentów aluminiowych.

Wyjątkowe Rzemiosło Wnętrza

Wnętrze Optima jest większe i bardziej komfortowe z innowacyjną i funkcjonalną przestrzenią, która jest starannie wykończona z klasowymi detalami. Czerpiąc inspirację z luksusowych sedanów Kia, Optima wykorzystuje więcej materiałów miękkich w całym wnętrzu. Luksusowe wnętrze Optima jest przesadnie dopracowane z imponującą dbałością o szczegóły, a na desce rozdzielczej i drzwiach znajduje się prawdziwe przeszycie, uzupełnione gustownymi metalowymi akcentami, które różnią się w zależności od wersji. Kabina zaprojektowana z myślą o kierowcy została uproszczona, z czystszym, bardziej spójnym designem niż w poprzedniej generacji, z silniejszą poziomą płaszczyzną i szerszym środkowym panelem, co pomaga stworzyć większe poczucie przestrzeni. Grupując i redukując liczbę klawiszy funkcyjnych i przycisków, ergonomia Kia, która już była na wysokim poziomie, została znacznie poprawiona.

Zespół projektowy wnętrz zwrócił także szczególną uwagę na komfort siedzeń. Sztywniejsza konstrukcja fotela redukuje wibracje, a miękka pianka w oparciu głowy, górnej części pleców i miejscach podparcia ud pozwala pasażerom w przyjemny sposób osadzić się w fotelach z głębszymi bocznymi bolstersami, wykonanymi z gęstszej, bardziej wspierającej pianki. Dla dodatkowej wygody, dostępne są podgrzewane i wentylowane fotele przednie z elektryczną regulacją dla kierowcy i pasażera. W nowej Optima oferowany jest również regulowany na wysokość fotel pasażera z przodu, co jest cechą zazwyczaj spotykaną tylko w pojazdach premium. W zależności od wersji, fotele obszyte są materiałem, skórą lub luksusową skórą Nappa, a dostępne są dwa nowe kolory wnętrza – bogaty merlot i ciemny bakłażan.

Wygoda i Technologia

Nowoczesny system łączności Kia, UVO, jest standardem z czterema dodatkowymi usługami eServices, które wcześniej nie były dostępne w Optima: Geo-fencing, Speed Alert, Curfew Alert i Driving Score. Dodatkowo, Optima jest pilotażowym modelem Kia do wprowadzenia AndroidTM Auto oraz Apple® CarPlay (dostępność później), które umożliwiają kierowcom dostęp do zestawu podstawowych funkcji z ich smartfonów. Po podłączeniu smartfona do jednostki głównej przez przedni port USB do szybkiego ładowania (inny port USB do szybkiego ładowania znajduje się w tylnym siedzeniu), ekran dotykowy o przekątnej 8 cali wyświetla najważniejsze funkcje smartfona. Podstawowe funkcje, w tym muzyka, wiadomości, nawigacja i połączenia głosowe, są dostępne za pośrednictwem ekranu, kierownicy lub polecenia głosowego. Kia jest jednym z pierwszych producentów, którzy wprowadzili tę technologię, dostępną dla wybranych telefonów z Androidem działających na Lollipop lub telefonów Apple działających na iOS8.X lub nowszym. Jakiekolwiek przyszłe aplikacje innych firm dodawane przez Androida lub Apple będą dostępne dla klientów do pobrania z ich odpowiednich sklepów z aplikacjami.

Podczas gdy standardowy system audio z sześcioma głośnikami zadowoli wszystkich oprócz najbardziej wymagających audiofilów, prawdziwi miłośnicy dźwięku zwrócą się w stronę dostępnego systemu audio Infinity® Premium, który zawiera 14 głośników, technologię Clari-Fi™ oraz ulepszony cyfrowy wzmacniacz o mocy 630 watów. Clari-Fi to opatentowana technologia rekonstrukcji dźwięku, która odbudowuje sygnały audio utracone w procesie kompresji cyfrowej. Technologia ta przywraca nowe życie ulubionej muzyce, zapewniając wysokiej jakości doświadczenie słuchowe z dowolnego skompresowanego źródła. Luksusowy system audio Optima Infinity jest również wyposażony w nowej generacji technologię QuantumLogic™ Surround, która wydobywa sygnały z oryginalnego nagrania i rozdziela je na autentyczną, wielowymiarową scenę dźwiękową, zapewniając odtwarzanie o jasnym, wyrafinowanym i szczegółowym brzmieniu. Kia była jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy wprowadzili technologię Clari-Fi do swoich systemów audio przy debiucie modelu Sorento 2016, a Optima jest pierwszym sedanem Kia, który oferuje technologię QuantumLogic Surround.

Nowa Optima podnosi wygodę na wyższy poziom dzięki długiej liście dostępnych technologii w różnych wersjach. W każdej Optyce dostępny jest wyświetlacz kamery tylnej, podczas gdy wersje SX i SXL oferują dostępny monitor 360-stopniowego widoku wokół pojazdu. Dostępne technologie wspomagające kierowcę, takie jak zaawansowany system adaptacyjnego tempomatu (SCC), wykrywanie martwego pola (BSD), ostrzeżenie o krzyżowym ruchu z tyłu (RCTA) oraz autonomiczne hamowanie awaryjne (AEB) – które w odpowiednich warunkach zatrzyma pojazd, aby potencjalnie uniknąć kolizji lub zredukować uszkodzenia – ułatwiają i uprzyjemniają jazdę. Po raz pierwszy w modelach Kia dostępne są reflektory HID o funkcji bi-funkcyjnej z dynamicznymi lampami skrętnymi (DBL) oraz intuicyjnym asystentem świateł drogowych (HBA), który rozpoznaje nadjeżdżające pojazdy i automatycznie przełącza światła na mijania, aż pojazd przeciwny minie.

Inteligentne Osiągi i Bezpieczeństwo

Optima 2016 posiada unikalnie zaprojektowaną karoserię, która łączy różne stopy stali o wysokiej wytrzymałości i osadzona jest na sztywniejszym i trwalszym podwoziu dzięki większemu użyciu stali o wysokiej wytrzymałości (AHSS). Ponad 50 procent nadwozia zostało zbudowane z AHSS, co stanowi 150-procentowy wzrost w porównaniu do poprzedniego modelu. Większe użycie kleju strukturalnego – o ponad 450 procent w porównaniu do poprzedniej generacji – poprawia redukcję hałasu i drgań (NVH) oraz przyczynia się do sztywności strukturalnej. Inżynierowie dodali również więcej gorąco tłoczonych komponentów do nowej Optima, co stanowi 350-procentowy wzrost w porównaniu do modelu 2015. Taka struktura nadwozia pomaga zapewnić ochronę w przypadku kolizji, lepszą dynamikę jazdy i stanowi podstawę dla cichszej jazdy.

Wprowadzone dodatkowe innowacje mają na celu zredukowanie NVH, odchudzenie pojazdu i poprawę aerodynamiki. Optima 2016 to pierwszy model Kia, który ma wsparcie panoramowego dachu wykonanego z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, co pomaga zmniejszyć masę i obniżyć środek ciężkości pojazdu. Większa dolna osłona podłogi pomaga zredukować hałas wiatru i wspiera efektywność paliwową. Zwiększona izolacja deski rozdzielczej, dodatkowe wykończenia bocznych szyb oraz większe wykorzystanie kleju strukturalnego zapewniają cichą jazdę z mniejszym hałasem drogowym i wietrznym. Ustawienia silnika, panele karoserii i felgi są wszystkie sztywniejsze w nowej Optyce, redukując wibracje, hałas silnika i hałas drogowy. Większe poduszki przegubowe są używane, aby pomóc oddzielić hałas drogowy i silnikowy, a także zredukować wibracje silnika przechodzące przez podłogę i kierownicę.

Poprawa komfortu jazdy i prowadzenia była priorytetem dla inżynierów. Całkowicie sztywniejsze i lżejsze podwozie, co prowadzi do lepszej reakcji kierownicy, stabilności przy dużych prędkościach i lepszego prowadzenia. Przesunięcie punktów lokalizacji zawieszenia przedniej i tylnej podramy na zewnątrz optymalizuje geometrię zawieszenia, co zapewnia płynniejszą jazdę po nierównościach. Gdzie poprzednia Optima korzystała z podwójnych mocowań, większa sztywność osiągnięto dzięki systemowi czterech mocowań dla obu podram. Zwiększona sztywność przynosi korzyści w postaci lepszej reakcji kierownicy i trakcji w zakrętach. Bardziej wytrzymałe łożyska kół z przodu oraz dodanie większych podwójnych dolnych ramion sterujących z tyłu również pomagają poprawić właściwości jezdne i prowadzenia nowej Optima. Dostępne elektryczne wspomaganie kierownicy (R-MDPS) poprawia reakcję kierownicy dzięki wyższemu przełożeniu.

Nowa Optima jest dostępna z trzema opcjami silnikowymi, które równoważą osiągi między sportowością a efektywnością paliwową. Dwa silniki pochodzą z poprzedniej generacji: 2.4-litrowy silnik GDI o czterech cylindrach, dostępny w modelach LX i EX, oraz 2.0-litrowy silnik GDI turbo, dostępny w modelach SXL i SX Turbo. Chociaż silniki nie otrzymały jeszcze certyfikacji EPA, 2.4-litrowy silnik szacowany jest na 185 koni mechanicznych przy 6,000 obr./min i 178 lb-ft momentu obrotowego przy 4,000 obr./min. Oczekuje się, że 2.0-litrowy turbo wygeneruje około 247 koni mechanicznych przy 6,000 obr./min i 260 lb-ft momentu obrotowego przy 1,350 obr./min. Oba silniki są sparowane z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów z funkcją Sportmatic®, a wersje SX i SXL mają dodatkowe łopatki zmiany biegów. Oba silniki zostały dostosowane do efektywności paliwowej oraz lepszych osiągów i prowadzenia, z maksymalnym momentem dostępnym przy niższych obrotach.

1.6L Turbo 7AT FWD (178 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1591 Cm3
Moc132.7 Kw @ 5500 Rpm
180 Hp @ 5500 Rpm
178 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy195 Lb-Ft @ 1500-4500 Rpm
264 Nm @ 1500-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dct)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65R16
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3224 Lbs (1462 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa39 Mpg Us (6 L/100Km)

2.0L CVVL 6MT FWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc119.9 Kw @ 6500 Rpm
163 Hp @ 6500 Rpm
161 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy145 Lb-Ft @ 4800 Rpm
196 Nm @ 4800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/60 R16 95V
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3373 Lbs (1530 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2173 G/Km

2.0L Turbo 6AT FWD (245 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc182.7 Kw @ 6000 Rpm
248 Hp @ 6000 Rpm
245 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy260 Lb-Ft @ 1350-4000 Rpm
353 Nm @ 1350-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna (Sportmatic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/45R18
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3494 Lbs (1585 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa32 Mpg Us (7.4 L/100Km)

2.0T 7AT FWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc132.4 Kw @ 6000 Rpm
180 Hp @ 6000 Rpm
178 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy260 Lb-Ft @ 1350-4000 Rpm
353 Nm @ 1350-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/45R-18
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3494 Lbs (1585 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa32 Mpg Us (7.4 L/100Km)

2.4L 6AT FWD (185 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2359 Cm3
Moc138 Kw @ 6000 Rpm
188 Hp @ 6000 Rpm
185 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy178 Lb-Ft @ 4000 Rpm
241 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna (Sportmatic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65R16
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3219 Lbs (1460 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)

1.7L CRDi 6MT FWD (141 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1685 Cm3
Moc103.7 Kw @ 4000 Rpm
141 Hp @ 4000 Rpm
139 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
340 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/60 R16 95V
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3505 Lbs (1590 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4564 Lbs (2070 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.7L CRDi 7AT FWD (141 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1685 Cm3
Moc103.7 Kw @ 4000 Rpm
141 Hp @ 4000 Rpm
139 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750-2500 Rpm
340 Nm @ 1750-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/60 R16 95V
Długość191.1 In (4854 Mm)
Szerokość73.2 In (1859 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.9/63.1 In (1
Rozstaw osi110.4 In (2804 Mm)
Prześwit5.3 In (135 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.27
Masa własna3538 Lbs (1605 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4586 Lbs (2080 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2116 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.