KIA Rio 5 drzwiowe 2011-2016

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

KIA Rio 5 drzwiowe 2011-2016

Przejdź do galerii zdjęćKIA Rio 5 drzwiowe 2011-2016

Kia zaprezentowała czwartą generację modelu Rio w 2011 roku podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie, a samochód był dostępny jako sedan lub hatchback w wersji trzy- lub pięciodrzwiowej.

Wyraźnie koreański producent był na właściwej drodze. Co więcej, wybrał odpowiedni moment na wprowadzenie nowego modelu, ponieważ światowy kryzys finansowy już minął, a rynek motoryzacyjny zaczął się rozwijać. Podobnie jak jego poprzednik, Rio z 2011 roku opierało się na tej samej platformie co Hyundai Accent, ale kierowało się do innych klientów.

Nowoczesny wygląd samochodu zawierał znaną „tigerską” atrapę chłodnicy zaprojektowaną przez Petera Schreyera, człowieka, który zmienił cały język wzornictwa koreańskiego producenta. Reflektory były dość duże i opadały ku tyłowi pojazdu. Aby uzupełnić nieco agresywną sylwetkę samochodu, dolny zderzak miał trapezoidalną atrapę chłodnicy umieszczoną do góry nogami, otoczoną parą wlotów powietrza. Z profilu pięciodrzwiowe Rio ujawniało wygładzoną linię okien, która przypominała tę z trzeciej generacji modelu Rio. Na koniec z tyłu, pochylony do przodu słupek C i klapa bagażnika nadawały młodzieńczy wygląd temu małemu pojazdowi.

Wewnątrz producent starał się stworzyć przestronną przestrzeń dla pięciu dorosłych. Choć przednie siedzenia spełniały to zadanie, z tyłu trudno było znaleźć miejsce dla więcej niż dwóch dorosłych. Na plus, deska rozdzielcza Rio oferowała przejrzysty układ, z przyrządami w stylu binokularowym, gdzie prędkościomierz znajdował się na środku, a obrotomierz po lewej stronie. Kia umieściła radio CD w centralnej konsoli na górze, a poniżej znajdował się panel sterowania klimatyzacją.

Pod maską Rio otrzymało ceniony silnik 1.1 litra turbo-diesel, który zapewniał doskonałą efektywność paliwową. Dodatkowo Kia zaoferowała modelowi inny silnik 1.4 litra turbo-diesel oraz dwa silniki benzynowe.

Czwarta generacja Kia Rio, zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie w 2011 roku, wyróżnia się odważną i charakterystyczną osobowością, dostosowując nowy model do reszty uderzającej gamy produktów Kia, opartej na innowacyjnym designie.

Nowa Kia Rio nie tylko przyciąga wzrok konsumentów, ale również ma na celu znaczące zwiększenie udziału firmy w rynku na całym świecie dzięki oferowaniu potencjalnym właścicielom nieprzeciętnych osiągów ekologicznych.

Docelowe emisje CO2 dla tej gamy modeli zaczynają się od zaledwie 85 g/km – co stanowi nowy, rekordowy wynik w branży. Ta imponująca liczba sprawia, że Kia Rio w segmencie B przewyższa wszystkie inne modele w swojej klasie, a nawet wszystkie pojazdy dostępne obecnie na rynku europejskim.

Inżynierowie i projektanci Kia, mający za zadanie poprawić niezwykły międzynarodowy sukces sprzedaży poprzedniej generacji, stworzyli nową Rio, która łączy europejską finezję z koreańskim smakiem, aby stworzyć język formy, który również przekazuje latynoski styl, co zapewnia globalną atrakcyjność.

„Kia Rio zawsze odnosiła sukcesy, a z tą nową wersją mamy samochód, który jest niezwykle atrakcyjny z nowoczesnym poczuciem sportowości – samochód, który ludzie będą chcieli kupić nie tylko ze względu na wygląd, ale także na jego osiągi ekologiczne,” komentuje Benny Oeyen, wiceprezydent ds. marketingu i planowania produktów w Kia Motors Europe.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 roku, globalna sprzedaż trzeciej generacji Kia Rio przekroczyła 860 000 sztuk. W 2010 roku była to trzecia najlepiej sprzedająca się wersja w zagranicznych rynkach, sprzedaż wyniosła ponad 219 000 sztuk.

Nowy model Kia Rio jest dłuższy (o 20 mm), szerszy (o 25 mm) i niższy (o 15 mm) i ma wydłużony rozstaw osi o 70 mm (do 2570 mm) – co znacznie zwiększa przestrzeń dla pasażerów i ładowność. Z całkowitą wysokością 1455 mm, nowa Kia Rio jest jednym z najniższych samochodów w europejskiej ofercie Kia.

Produkowana po raz pierwszy w wersjach 5-drzwiowej i 3-drzwiowej (w Europie), nowa Kia Rio ma szansę całkowicie zdefiniować swoją pozycję jako jeden z najbardziej konkurencyjnych pojazdów w jednym z najbardziej konkurencyjnych segmentów – segmencie B.

Badania rynku Kia przewidują, że globalne zapotrzebowanie na samochody segmentu B znacznie wzrośnie w ciągu najbliższych dwóch lat.

Z dwoma wersjami nadwozia dla sportowej nowej Kia Rio – oraz już popularnymi modelami Soul i Venga, które przyciągają osoby chcące się wyróżnić lub potrzebujące przestronnego i wszechstronnego kompaktowego MPV – Kia jest pewna, że zdobędzie większy udział w tym rosnącym segmencie rynku.

Aby obniżyć zużycie paliwa i pomóc osiągnąć czołowe wyniki emisji Kia Rio w swojej klasie, inżynierowie Kia przeprowadzili szeroki program odchudzania pojazdu poprzez różnorodne komponenty. W rezultacie, mimo że nowa Kia Rio jest znacznie większym samochodem niż model trzeciej generacji z dodatkowymi wyposażeniem, jej przyrost masy został zminimalizowany.

Wersja 5-drzwiowa nowej Kia Rio trafi do sprzedaży w Europie w trzecim kwartale 2011 roku, a całkowicie nowy model 3-drzwiowy dołączy do oferty Kia w segmencie B w pierwszym kwartale 2012 roku. Obie wersje będą produkowane wyłącznie w zakładzie Kia w Sohari w Korei.

’Premium’ obecność w nowym kompaktowym samochodzie

Dzięki nowej Rio, Kia stworzyła samochód, który odpowiada na potrzeby konsumentów w zakresie jakości, wyboru i atrakcyjnego, ekscytującego designu.

Ten nowy model to nie ewolucja swojego poprzednika, to rewolucja. Odważna i charakterystyczna osobowość nowej Kia Rio jest całkowitym odejściem od jej poprzednika i doskonale wpisuje się w odnowioną rodzinę produktów Kia.

Patrząc z przodu, nowa Kia Rio ma swoją unikalną interpretację grilla firmowego Kia, który harmonijnie łączy się z przednimi lampami, tworząc nową wersję typowego wyglądu rodziny Kia. W tej najnowszej formie logo Kia znajduje się nad grillem. Poniżej grilla, stylistyka zderzaka przedniego i spojlera znów pokazuje znaki DNA designu Kia, z wyraźną obecnością na drodze. W profilu, proporcje nadwozia do szyby, w połączeniu z mocną formą klina, nadają Kia Rio dynamiczny, sportowy wygląd. Tak więc Rio zyskało całkowicie nową osobowość, która idealnie komponuje się z jego rodzeństwem Picanto i Venga.

Kia Rio pokazuje również swoje powiązania ze Sportage, poprzez silny i stabilny tył, opływowy słupek C, dominującą wysoką linię ramion oraz stromy kąt tylnej szyby. Linia dachu w stylu coupe kontrastuje dramatycznie z mocnym i statycznym zderzakiem tylnym, nadając siłę i solidność widokowi z tyłu.

Ta odważna, ale elegancka aparycja jest wzmacniana przez charakterystyczną linię, która dodaje napięcia bokom i podkreśla dynamiczną postawę samochodu. Staranny balans grafiki okien, rozstawu osi i ogólnych proporcji nadaje Kia Rio wytworności i „premium” obecności, które są rzadkie w segmencie B.

Aby zmaksymalizować wpływ uderzającej aparycji Kia Rio, przygotowano nową paletę 10 kolorów nadwozia. Zespół kolorów i wykończeń Kia opracował spektrum ekskluzywnych kolorów dla Rio, które podkreślają jego wyrafinowany i stylowy charakter. Wśród tych kolorów znajdują się Wendy Brown oraz Graphite Grey, oba z klasycznym premium smakiem.

Wprowadzenie nowej Rio to kolejny ważny krok w kierunku przekształcenia portfolio produktów Kia w rodzinę pojazdów, które mają atrakcyjny i spójny styl marki, jednocześnie zachowując indywidualny charakter produktów.

Wyrafinowane i przestrzenne wnętrze

Aby uzupełnić uderzający wygląd zewnętrzny, projekt wnętrza Kia Rio również przeszedł przemianę, wprowadzając czysty i wyrafinowany motyw. Koncepcja ta podąża za filozofią wnętrza Kia, z charakterystycznym poziomym panelem przyrządów, podkreślającym poczucie szerokości i przestrzeni. Jest to motyw, który sprytnie łączy szykowną nowoczesność z racjonalnością, osiągając spokojną, ponadczasową jakość.

Jakość i wyrafinowanie materiałów wewnętrznych oraz dbałość o detale w dopasowaniu i wykończeniu były priorytetami w projektowaniu nowej Kia Rio.

Jak w innych niedawno wprowadzonych modelach Kia, charakterystyczna architektura wnętrza – z „trzema cylindrami” w zestawie wskaźników, precyzyjnymi grafikami przyrządów i jasną funkcjonalnością – została zachowana. Nowością w Rio są jednak centralnie umiejscowione przełączniki, które są elegancko zintegrowane z centralnym panelem grzewczym i kontrolują niektóre funkcje pomocnicze.

Wyrafinowanie tego koncepcji wnętrza odzwierciedla się również w szerokiej gamie opcji wykończenia, które nadają samochodowi prawdziwe wrażenie premium, z trzema dostępnymi koncepcjami wykończenia. W Kia Rio klienci mogą wybierać spośród dwukolorowych wnętrz, z kombinacjami Cognac Brown lub Desert Grey oraz wysokiej jakości dekoracjami wnętrza. Osobisty charakter wnętrza podkreśla nowy kierunek, w którym Kia Rio zmierza jako dojrzały, wyrafinowany, kompaktowy samochód premium.

Obecny trend zmniejszania rozmiarów pojazdów, zauważany w całej Europie, oznacza, że samochody w segmencie B stają się coraz bardziej dojrzałe i wyrafinowane, musząc zaspokoić aspiracje premium bardziej wyrafinowanych grup klientów. Więcej wyrafinowania, więcej funkcji, wyższa jakość, ale przede wszystkim więcej wyboru i charakterystyczny design są w żądaniu.

Radikalnie nowa Rio to odpowiedź Kia na te nowe warunki rynkowe, a liczne funkcje komfortu i wygody „dużych samochodów” będą po raz pierwszy oferowane konsumentom w samochodzie Kia segmentu B, gdy nowa Rio trafi na rynek europejski.

Opcjonalne funkcje dostępne w nowych samochodach Kia Rio na rynek europejski będą obejmować system wejścia z inteligentnym kluczem z przyciskiem uruchamiania/wyłączania silnika, radio RDS z odtwarzaczem CD z obsługą MP3 oraz złącza AUX, iPod i USB, Bluetooth® z funkcją głośnomówiącą (z rozpoznawaniem głosowym dostępnym od grudnia 2011), tempomat, klimatyzację, podgrzewane fotele przednie oraz podgrzewany zestaw kierowniczy. Na niektórych rynkach deska rozdzielcza będzie wstępnie okablowana do obsługi opcjonalnego systemu nawigacji.

Kabina nowej Rio jest bardziej przestronna i odczuwalnie większa. Dolna krawędź szyby czołowej została przesunięta do przodu o 156 mm i podniesiona o 18 mm, podczas gdy wydłużony rozstaw osi o 70 mm i szersza konstrukcja nadwozia o 25 mm przynoszą korzyści pod względem przestrzeni dla wszystkich pasażerów i pojemności ładunkowej. Przestrzeń na nogi z przodu zwiększyła się o 45 mm, a przestrzeń na głowę z przodu o 8 mm.

Przestrzeń bagażowa jest o 100 mm szersza, a pojemność wynosi teraz 288 litrów – to 7% poprawy w porównaniu z poprzednim modelem. Oparcie tylnej kanapy jest dzielone w proporcji 60/40 dla maksymalnej wszechstronności. Użytkownicy mogą złożyć oparcie w dół, tworząc prawie płaską powierzchnię ładunkową.

Przechowywanie w kabinie obejmuje większy schowek o pojemności 15 litrów, większy środkowy schowek o dodatkowych 3 litrach oraz kieszenie na butelki o pojemności 1,5 litra w przednich drzwiach i 0,5 litra w tylnych drzwiach.

Cztery wysoce wydajne silniki o mocy od 70 do 109 KM W Europie nowa Kia Rio zaoferuje klientom wybór czterech wysoce wydajnych silników trzycylindrowych i czterocylindrowych – z zakresem mocy od 70 do 109 KM – oraz wiodącą w branży ocenę emisji CO2 wynoszącą zaledwie 85 g/km, przy zużyciu paliwa tak niskim jak 3,2 litra na 100 km.

W wielu krajach silnik diesla jest preferowaną opcją w tym segmencie, a Rio będzie dostępne w dwóch wersjach silnika „U2” Kia – oba wyposażone w 16 zaworów i WGT. Silnik 1.4 generuje 90 KM i 216 Nm momentu obrotowego, podczas gdy silnik 1.1 produkuje 70 KM i 162 Nm. Oba silniki osiągają maksymalny moment obrotowy już od 1750 obr/min.

Klienci, którzy preferują nową Kia Rio napędzaną benzyną, mogą wybierać pomiędzy silnikiem 1.4 Gamma lub 1.25 Kappa.

Zaktualizowany silnik „Gamma” to sprawdzona jednostka w ofercie Kia, z modyfikacjami redukującymi tarcie oraz podwójnym CVVT (ciągłą zmienną synchronizacją zaworów), aby osiągnąć responsywną wydajność i konkurencyjnie niskie zużycie paliwa. Z maksymalną mocą 109 KM i szczytowym momentem obrotowym wynoszącym 136 Nm, ten silnik napędza najszybszą Rio – przyspieszając do 100 km/h w 11,5 sekundy i osiągając maksymalną prędkość 181 km/h (112 mph).

Zaawansowana rodzina silników „Kappa” Kia – również pojawiająca się w nowym Picanto na Salonie w Genewie – charakteryzuje się podwójnym CVVT, odlewanym aluminiowym blokiem, przesuniętym wałem korbowym, bezobsługowym łańcuchem rozrządu i sprężynami zaworowymi o niskim tarciu w kształcie ula. Technologie te znacznie poprawiają efektywność i redukują emisję spalin. Silnik 1.25 w Kia Rio dostarcza 85 KM i 117,8 Nm momentu obrotowego, osiągając zużycie paliwa na poziomie 4,8 l/100 km.

Standardowe modele Rio będą miały ocenę emisji CO2 wynoszącą od 94 do 124 g/km. W Europie te wartości mogą być dodatkowo zmniejszone dzięki zastosowaniu opcjonalnej technologii ISG Kia (automatyczne zatrzymywanie i uruchamianie, zaawansowana kontrola alternatora, usprawniony rozrusznik i opony o niskim oporze toczenia) – dostępnych we wszystkich modelach.

Wyposażona w ISG, Kia Rio będzie miała emisję w zakresie od 85 do 114 g/km, dzięki czemu dwa modele z silnikiem diesla (poniżej 100 g/km) kwalifikują się do lokalnych oszczędności podatkowych związanych z emisjami, gdzie dostępne. Dla tych modeli, zużycie paliwa będzie wynosić od 3,2 do 4,8 litrów na 100 km, co przyczyni się do obniżenia kosztów eksploatacji.

Standardową skrzynią biegów dla obu silników diesla oraz większego silnika benzynowego będzie sześciobiegowa manualna, podczas gdy silnik 1.25 85 KM będzie miał pięciobiegową skrzynię. Czterobiegowa automatyczna skrzynia biegów będzie dostępna jako opcja w silniku 1.4 109 KM.

Poprawiona stabilność, komfort jazdy i wyrafinowanie

Rozwój nowej Kia Rio oparty na poprzednim modelu, zawieszenie i układ jezdny zostały zaprojektowane tak, aby przenieść responsywne prowadzenie popularnego samochodu, jednocześnie poprawiając stabilność, jakość jazdy i wyrafinowanie – zgodnie z rosnącymi oczekiwaniami klientów.

Nowe elektryczne wspomaganie kierownicy z przekładnią zębatą i listwą wyposażone jest w czujnik momentu/kąta, aby chronić przed bocznymi podmuchami wiatru. Jest zestrojone tak, aby wymagać 2,82 obrotu (od skrajności do skrajności), a kierownica jest regulowana zarówno w wysokości, jak i w zasięgu.

Zainstalowane na podwoziu w celu izolacji od uderzeń drogowych, przednie zawieszenie z kolumną McPhersona pozostaje w dużej mierze niezmienione, z małymi zmianami dostosowującymi do dłuższego rozstawu osi, szerszego rozstawu kół i innego rozkładu masy w nowym modelu.

Z tyłu, sztywniejsza oś zespolona z belką skrętną (CTBA) poprawia stabilność, zmniejszając podsterowność, a siła połączenia między wahaczami a stub-osią została podwojona, co poprawia stabilność. Przebieg kół zwiększono o 10 mm, a geometria została poprawiona, aby zmniejszyć skoki kół i zapewnić bardziej komfortową jazdę.

System hamulcowy z tarczami – z przednimi/tylnymi tarczami o średnicy 256/262 mm – jest standardem w wszystkich nowych modelach Kia Rio z ESC (elektroniczna kontrola stabilności). Modele bez ESC mają tylne hamulce bębnowe 203 x 10 mm. Wydajność systemu hamulcowego wspierają systemy ABS z funkcją zapobiegającą blokowaniu kół, elektroniczna dystrybucja siły hamowania i systemy awaryjnego wspomagania hamulców.

Kompleksowe bezpieczeństwo 'aktywne’ i 'pasywne’

Dla nowej Kia Rio stworzono całkowicie nową karoserię, używając wyższego procentu stali o wysokiej wytrzymałości niż w modelu trzeciej generacji, co zwiększa siłę i sztywność. Szczególną uwagę zwrócono na wzmocnienie podłużnych członów komory silnika, członów panelu podłogowego, przekroju poprzecznego podłogi między słupkami B oraz poprzecznej przegrody deski rozdzielczej.

Inżynierowie Kia są pewni, że nowa Rio osiągnie 5-gwiazdkową ocenę bezpieczeństwa w testach zderzeniowych EuroNCAP, nawiązując do wysokich ocen uzyskanych przez modele cee’d, Venga, Soul, Sportage i Sorento.

W Europie standardowe wyposażenie bezpieczeństwa obejmie do sześciu poduszek powietrznych, „aktywne” zagłówki przednich foteli (w celu ochrony przed kontuzjami podczas uderzeń z tyłu).

Opcjonalne wyposażenie bezpieczeństwa obejmie elektroniczną kontrolę stabilności (standardowa w niektórych rynkach), pomoc przy ruszaniu na wzniesieniach (aby zapobiec cofaniu się pojazdu podczas ruszania na wzniesieniu), nowe przednie lampy „do skrętu”, regulowany ogranicznik prędkości, czujniki parkowania z tyłu oraz system monitorowania ciśnienia w oponach.

Nowy system o nazwie 'ESS’ (System Sygnalizacji Awaryjnego Hamowania) będzie dostępny dla dodatkowego bezpieczeństwa. Aby ostrzec nadjeżdżających kierowców, że samochód gwałtownie zwalnia, czujniki monitorują, kiedy kierowca nagle hamuje i automatycznie trzy razy migną światłami hamulcowymi.

Bezpieczeństwo nocnej jazdy zwiększa dostępność projektorów Xenon, nowe przednie lampy „do skrętu” oraz diodowe światła dzienne i tylne.

1.25L GSL 5MT FWD (85 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1248 Cm3
Moc63 Kw @ 6000 Rpm
86 Hp @ 6000 Rpm
84 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy89 Lb-Ft @ 4000 Rpm
121 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.4 Galony (43.2 L)
Prędkość maksymalna104 Mph (167 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65R15
Długość159.3 In (4046 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/60 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika10.2 Cuft (289 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2434 Lbs (1104 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita2670 Lbs (1211 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2114 G/Km

1.4L GSL 4AT FWD (109 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1396 Cm3
Moc80 Kw @ 6300 Rpm
109 Hp @ 6300 Rpm
107 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy101 Lb-Ft @ 4000 Rpm
137 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.4 Galony (43.2 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65R15
Długość159.3 In (4046 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/60 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika10.2 Cuft (289 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2410 Lbs (1093 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3594 Lbs (1630 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2124 G/Km

1.4L GSL 6MT FWD (109 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1396 Cm3
Moc80 Kw @ 6300 Rpm
109 Hp @ 6300 Rpm
107 Bhp @ 6300 Rpm
Moment obrotowy101 Lb-Ft @ 4000 Rpm
137 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.4 Galony (43.2 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65R15
Długość159.3 In (4046 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/60 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika10.2 Cuft (289 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2350 Lbs (1066 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3527 Lbs (1600 Kg)
Spalanie miasto32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.1L CRDi 6MT FWD (75 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1120 Cm3
Moc55 Kw @ 4000 Rpm
75 Hp @ 4000 Rpm
74 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy125 Lb-Ft @ 1500-2750 Rpm
169 Nm @ 1500-2750 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.4 Galony (43.2 L)
Prędkość maksymalna99 Mph (159 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h16.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65R15
Długość159.3 In (4046 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/60 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika10.2 Cuft (289 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2626 Lbs (1191 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3616 Lbs (1640 Kg)
Spalanie miasto60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Spalanie trasa71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Średnie spalanie65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Emisja CO294 G/Km

1.4L CRDI 6MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1396 Cm3
Moc66 Kw @ 4000 Rpm
90 Hp @ 4000 Rpm
89 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy162 Lb-Ft @ 1500-2750 Rpm
220 Nm @ 1500-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.4 Galony (43.2 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65R15
Długość159.3 In (4046 Mm)
Szerokość67.7 In (1720 Mm)
Wysokość57.3 In (1455 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/60 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika10.2 Cuft (289 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna2851 Lbs (1293 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3726 Lbs (1690 Kg)
Spalanie miasto48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2105 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.