To był samochód, który zdobił ściany sypialni większości chłopców w latach 90. Lamborghini Countach było jednym z najdłużej produkowanych supersamochodów.
Wersja z okazji 25-lecia była jednym z najbardziej szalonych Countach, jakie kiedykolwiek powstały. Pomimo że została zaprojektowana ćwierć wieku temu przez Marcelo Gandiniego, gdy pracował dla Bertone, jej styl ewoluował przez lata, aż do powstania tej kontrowersyjnej wersji rocznicowej.
W odróżnieniu od oryginalnej wersji, model z 1989 roku miał efektowny pakiet aerodynamiczny zaprojektowany przez Horacio Paganiego. Ogromny spojler z tyłu, wloty powietrza na pokrywie silnika, a także przedni zderzak były częścią przesadnego stylu Countacha.
Wnętrze tego włoskiego supersamochodu było luksusowe dzięki użytym materiałom, ale bardzo dziwne z punktu widzenia komfortu. ciasne fotele, wysoka konsola centralna, kanciasta deska rozdzielcza i prawie nieistniejąca tylna szyba były częścią dziedzictwa Countacha. Szyby boczne były podzielone na trzy części, a tylko połowa dolnej mogła być otwierana. W przeciwieństwie do większości supersamochodów z silnikiem umieszczonym w środku, Countach miał bagażnik pomiędzy komorą silnikową a tylną częścią nadwozia. Był wystarczająco duży, by pomieścić walizki w rozmiarze bagażu lotniczego. Z przodu, pod małą pokrywą, znajdowało się koło zapasowe.