Sześć lat po zakupie przez Audi, Lamborghini wciąż polegało na modelu Diablo jako swoim flagowym produkcie, który otrzymał ostateczne poprawki na ostatni rok produkcji: VT 6.0.
Po trudnym okresie Lamborghini w końcu wydawało się, że znalazło dużą grupę, która dobrze zadba o dziedzictwo pozostawione przez Ferrucio Lamborghini. Diablo zostało zaprojektowane w studiach Chryslera, co oburzyło Marcello Ghandiniego, który stworzył pierwsze szkice tego modelu, ale klienci pokochali nowy kształt nadany przez Luc Donkerwolke, który pracował szczególnie nad Diablo VT 6.0 jako dyrektor ds. designu w Volkswagen Group.
Samochód stracił reflektory chowane, ponieważ nowe technologie umożliwiły producentom samochodów stworzenie skośnych lamp, które skutecznie oświetlały drogę przed sobą. Dzięki temu ostry przód został zachowany, ale dolna część zderzaka zyskała nowy design z bocznymi wlotami powietrza i płaską powierzchnią zarezerwowaną na tablicę rejestracyjną. Z tyłu Diablo VT 6.0 miało podwójny wydech umieszczony na środku, zamiast wcześniej stosowanego układu z czterema końcówkami.
Wnętrze Donkerwolke nie zmienił ogólnego projektu, ale zmienił stosowane materiały. Elementy z włókna węglowego pojawiły się na konsoli środkowej, podczas gdy skórzana tapicerka pokrywała nie tylko siedzenia, ale także drzwi i deskę rozdzielczą.