LM002, zaprojektowany jako pojazd wojskowy, stał się luksusowym SUV-em i najbardziej nietypowym Lamborghini w historii.
Włoski producent samochodów miał trudności w latach 80-tych ze znalezieniem funduszy na produkcję, więc stworzenie pojazdu dla wojska wydawało się dobrym pomysłem. Problem polegał na tym, że ostateczny produkt nie spełniał potrzeb żadnej armii na świecie. W związku z tym, producent zdecydował się przenieść produkcję na rynek cywilny, a w 1986 roku LM002 narodził się jako luksusowy Super SUV. Termin ten jednak jeszcze nie istniał.
Rambo-Lambo, jak go także nazywano ze względu na jego muskularny wygląd, miał kształt przypominający klin z płaskimi panelami i oknami. Posiadał również trzy wypustki na masce, jedną na środku i dwie po bokach, aby zrobić miejsce dla silnika pod spodem. Okrągłe reflektory także nie robiły szczególnego wrażenia. Z profilu, kształt samochodu był unikatowy, z lekko pochyloną płaską szybą i płaskimi drzwiami. Z tyłu producent nadał mu styl pickupa z otwartą, krótką skrzynią ładunkową.
Pomimo ogromnych rozmiarów, wnętrze było ciasne z powodu wysokiego tunelu środkowego i mostka skrzyni biegów. Dlatego w środku znajdowały się tylko cztery fotele, podobnie jak w Humvee, choć Hummer H1 powstał dopiero w 1992 roku. LM002 mógł się jednak pochwalić wnętrzem wykończonym skórą z drewnianymi akcentami na desce rozdzielczej i konsoli centralnej. Dodatkowo, Lamborghini zainstalowało stereo montowane pod sufitem. W tym czasie nikt inny nie korzystał z centralnej części w tym celu. Brakowało jednak miejsca, ponieważ było tam wiele przycisków do różnych funkcji samochodu, w tym do elektrycznych szyb i klimatyzacji.