LANCIA Astura 1931-1933

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

LANCIA Astura 1931-1933

Przejdź do galerii zdjęćLANCIA Astura 1931-1933

Lancia zastąpiła linię Lambda dwoma modelami: Asturą i Arteną. Podczas gdy ten drugi był przeznaczony do masowej produkcji, pierwszy był bardziej ekskluzywnym pojazdem.

Wielka kryzys gospodarczy nie rozpoczął się jeszcze, a kwitnący przemysł włoski stwarzał możliwości dla zamożniejszych przedsiębiorców. Lancia była na skraju wprowadzenia ulepszeń do swojej oferty i zaprezentowała Asturę jako luksusowy sedan z potężnym silnikiem.

Lancia sprzedawała Asturę jako kompletny pojazd lub jako same podwozie, które miało być wykończone przez niezależnych producentów nadwozi. Czterodrzwiowy sedan był luksusowy i miał tylne drzwi zawiasowe oraz standardowe dla pasażerów tylnych. Jak większość włoskich samochodów z tamtej epoki, miejsce kierowcy znajdowało się po prawej stronie, co pozwalało lepiej widzieć krawędź drogi. Jednym z charakterystycznych detali Astury był lekko nachylony chłodnica, zaprojektowana w celu poprawy aerodynamiki.

W środku było miejsce dla pięciu dorosłych osób, z dużą ilością miejsca na nogi i głowę, dzięki wysokiemu dachowi. Deska rozdzielcza miała centralnie umieszczone wskaźniki prędkości, obrotów, ciśnienia oleju, amperomierza, temperatury płynu chłodzącego, zegara i poziomu paliwa. W wersji kabrioletu od Pininfariny, Astura zachowało tę samą bazę kół co sedan, co skutkowało prawdziwym czteromiejscowym kabrioletem.

2.6

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność2606 Cm3
Moc53 Kw @ 4000 Rpm
72 Hp @ 4000 Rpm
71 Bhp @ 4000 Rpm
Układ paliwowyCarburetor
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Hamulce przednieHamulce bębnowe
Hamulce tylneHamulce bębnowe

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.