Lancia nie była do końca przekonana, że roadster będzie odpowiedni na rynku i nie chciała inwestować w nową ramę, więc wpadła na sprytny pomysł: targa.
W miarę rosnącego zapotrzebowania na pojazdy z otwartym dachem, szczególnie na rynku amerykańskim, Lancia ściśle współpracowała z włoskim producentem nadwozi Zagato i stworzyła wersję z otwartym dachem dla krótkiego Beta Coupe, mimo że nie była to prawdziwa roadster.
Fiat udowodnił, że klienci nie przejmowali się zbytnio istnieniem słupka B, pod warunkiem, że znajdował się za przednimi siedzeniami. Bardziej zależało im na wietrze we włosach i swobodnym poczuciu jazdy. Zagato wzięło piękne Beta Coupe zaprojektowane przez studio Pininfarina, obcięło dach nad przednimi siedzeniami i zamontowało składane boczne panele oraz plastikowe, składane tylne okno. Po usunięciu wszystkich tych elementów, Beta Coupe zmieniło swój kształt na pojazd typu targa/roadster i nie było potrzeby tworzenia nowej ramy.
W środku było to samo Beta Coupe z miejscem dla dwóch osób z przodu oraz parą siedzeń, które nadawały się jedynie jako miejsce do przechowywania, a które ledwo oferowały przestrzeń na coś większego niż mały piesek czy kot.