Lancia była wciąż marką premium i starała się dostosować swoje samochody do tego standardu, dlatego zatrudniła Pininfarinę do zaprojektowania i zbudowania Coupe Flaminia.
Rok po wprowadzeniu sedana Flaminia, Lancia zaprezentowała wersję Coupe, opartą na koncepcji designu Florida II. Nie był to samochód przesadnie ekstrawagancki, ale sportowy, zwinny i oferujący miejsce dla czterech dorosłych wewnątrz. Pininfarina zbudowała nadwozie w swoich zakładach i dostarczyła je do Lancia, aby dokończyć pojazdy.
Eksterior był prosty, ale nie nudny. Posiadał parę okrągłych reflektorów oraz grill wysunięty do przodu, przypominający samochody F1 z tamtej epoki. Godło Lancia dumnie i wyraźnie zdobiło żaluzjowy grill. Podobnie jak większość samochodów z tamtego okresu, miał chromowany zderzak otaczający nadwozie. Na masce znajdował się wlot powietrza, który dostarczał więcej powietrza do silnika, co także stanowiło element stylu.
W środku, producent zamontował parę foteli z przodu oraz ławkę dla dwóch osób z tyłu. Dzięki wysokiemu dachowi, było wystarczająco dużo miejsca na głowy czterech dorosłych. Deska rozdzielcza miała panel z przyrządami, który był wyższy od reszty. Zawierał dwa duże wskaźniki prędkościomierza i obrotomierza, a także kilka dodatkowych wskaźników i świateł ostrzegawczych.