LAND ROVER Range Rover Evoque Coupe 2011-2015

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

LAND ROVER Range Rover Evoque Coupe 2011-2015

Przejdź do galerii zdjęćLAND ROVER Range Rover Evoque Coupe 2011-2015

Range Rover Evoque oparty jest na koncepcie Land Rover LRX zaprezentowanym przez producenta podczas North American International Auto Show w 2008 roku.

Co wyróżniało tę koncepcję, to fakt, że Land Rover zastosował wiele technologii skoncentrowanych na efektywności, w tym lekkie materiały budowlane, hamulce regeneracyjne, system start-stop oraz układ napędowy ERAD (elektryczny napęd tylnej osi), który został umieszczony na tylnej osi pojazdu i mógł uruchomić go przed zapłonem silnika. Ta technologia sama w sobie miała prowadzić do zmniejszenia emisji CO2 o 20 do 30 procent.

Rok później rząd Wielkiej Brytanii przyznał dotację w wysokości 27 milionów funtów na budowę tego pojazdu, pod warunkiem, że będzie on produkowany w Halewood, w Liverpoolu. Range Rover Evoque został oficjalnie zaprezentowany podczas Paris Auto Show w 2010 roku.

Evoque Coupe miał niższą linię dachu i nie oferował zbyt wiele miejsca nad głowami pasażerów z tyłu, jednak ogólnie Coupe nadal było wystarczająco komfortowym i przestronnym samochodem dla 4 pasażerów.

W 2011 roku Land Rover nie wprowadził żadnych hybrydowych ani elektrycznych wersji Evoque, oferując publiczności dwa silniki diesla oraz jeden silnik benzynowy. Pierwsze dwa miały moc 150 KM lub 190 KM, podczas gdy silnik benzynowy produkował 240 KM.

Nowatorski, całkowicie nowy Land Rover Range Rover Evoque miał swoją światową premierę na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2010 roku.

Dr Ralf Speth, dyrektor generalny Jaguar Land Rover, powiedział: „To ekscytujący czas dla naszej firmy, ponieważ kontynuujemy poszerzanie naszego portfela o ten całkowicie nowy model w linii Range Rover. Land Rover Range Rover Evoque nie tylko zwiększy nasz udział na światowych rynkach, ale także pokazuje nasze zaangażowanie w budowanie zrównoważonych, a jednocześnie bardzo pożądanych produktów.”

Dr Speth kontynuował: „Evoque pomaga zdefiniować nowy segment premium kompaktowych SUV-ów, które są bardziej sportowe i stylowe. Wyraża silne przesłanie na temat przyszłego kierunku marki Range Rover i będzie miało silne emocjonalne oddziaływanie na bardzo szeroką grupę nabywców luksusowych samochodów.”

Land Rover Range Rover Evoque przekształcił wysoko oceniane auto koncepcyjne LRX w rzeczywistość, wiernie oddając ducha jego przełomowego designu crossover coupé.

Zgodnie z marką Range Rover, Evoque z łatwością dostarcza premium poziomy rzemiosła, luksusu i wydajności, zwinięte w bardziej kompaktowej formie.

Najlżejszy i najbardziej oszczędny model Range Rover w historii, Evoque demonstruje zobowiązanie marki do zrównoważonego rozwoju, osiągając emisję CO2 poniżej 130g/km w klasie premium SUV.

Phil Popham, dyrektor generalny Land Rover, powiedział: „Nowatorski, całkowicie nowy Range Rover Evoque wprowadza markę w ekscytujące nowe terytoria. Wysoce aktualny i nowoczesny, Evoque będzie atrakcyjny dla całkowicie nowej grupy klientów, którzy wcześniej nie rozważali zakupu Range Rovera.

„Dla tego wysoce charakterystycznego produktu wybraliśmy również wyjątkową nazwę. Całkowicie nowy Land Rover Range Rover Evoque będzie sprzedawany w ponad 160 krajach na całym świecie, a jego nazwa będzie od razu rozpoznawalna w różnych językach i kulturach. Evoque sugeruje ekskluzywność, wzbudza emocje i ma wyrafinowaną aurę, która pasuje do miejskiej elegancji samochodu,” dodał.

Dr Speth kontynuował: „Ten pojazd został zaprojektowany, skonstruowany i będzie produkowany w Wielkiej Brytanii, co pozwoli na stworzenie ponad 1000 miejsc pracy w naszej wielokrotnie nagradzanej fabryce Halewood w Merseyside. Ten wzrost zatrudnienia, w połączeniu z faktem, że ponad 80 procent produkcji Range Rovera Evoque jest planowane na eksport, będzie wspaniałym wsparciem dla gospodarki Wielkiej Brytanii.”

Ewolucja designu Range Rovera

Całkowicie nowy Land Rover Range Rover Evoque czerpie inspirację bezpośrednio z koncepcyjnego modelu LRX, który zdobył światowe uznanie za swoje ekscytujące nowe interpretacje klasycznych elementów designu Range Rovera.

Inteligentny design w połączeniu z precyzyjnym inżynierią pozwoliły na przekształcenie ducha koncepcji LRX w rzeczywistość bez kompromisów w kluczowych wartościach Range Rovera: luksusie wnętrza, dopracowanej wydajności i zdolności do jazdy w terenie.

Gerry McGovern, dyrektor ds. designu Land Rovera, powiedział: „Range Rover Evoque oznacza odważną ewolucję designu Range Rovera, przyjmując nowe interpretacje klasycznych elementów designu i pozostając wiernym podstawowym wartościom marki Range Rover.

„Z dramatycznie wznosząca się linią dachu, muskularną sylwetką biegnącą wzdłuż całego samochodu i charakterystycznym zwężeniem uniesionego dachu, Evoque przyjmuje bardzo dynamiczny profil z silną i atletyczną postawą.”

Posunięcie kół do czterech narożników nadaje samochodowi silny charakter. Nadkola są szerokie, ale subtelnie zintegrowane z nadwoziem, podczas gdy starannie uformowane krawędzie dramatycznie zmniejszają wizualne zwisy samochodu z przodu i z tyłu.

Nienagannie wykonane luksusowe wnętrze

Pod dramatycznym wyglądem, Land Rover Range Rover Evoque oferuje klientom nienagannie wykonane luksusowe wnętrze, łącząc materiały premium i elegancki design, jakie można oczekiwać od wnętrza Range Rovera.

Gerry McGovern kontynuował: „Silna, prosta architektura wnętrza jest widoczna dzięki odważnemu połączeniu solidnych, poziomych elementów deski rozdzielczej i potężnych, pionowych linii konsoli centralnej.”

Unikalnie w segmencie kompaktowych SUV-ów, Evoque pozwala klientom na wybór bogato wyposażonego wnętrza, z miękką, luksusową skórą i starannie dopasowanym, podwójnym szwem, co nadaje luksusowy wygląd niemal każdej powierzchni deski rozdzielczej, drzwi i siedzeń.

W wyraźnym kontraście do kojącego aromatu i przyjemnego dotyku naturalnych skór, autentyczne metalowe wykończenia dostarczają serię uderzających akcentów. Zimne w dotyku i misternie wykonane, metalowe wykończenia są dotykowym i wizualnym przypomnieniem o doskonałej jakości wnętrza.

Zestaw wskaźników, umieszczony pod kompaktową, zakrzywioną osłoną, podkreśla sportowy, luksusowy charakter wnętrza. Podwójne zegary mają atrakcyjny, trójwymiarowy kształt z wyraźnymi, podświetlanymi wskaźnikami i wskazówkami, a także są osadzone głęboko w okrągłych obudowach wykończonych jasnymi, chromowanymi obrzeżami.

Całkowity komfort i funkcjonalność

Kierowca przyjmuje niższą pozycję siedzącą niż w większych modelach Range Rovera, co zapewnia bardziej sportowe odczucie, ale zachowuje istotną pozycję dowodzenia. Efekt to bardziej przestronność na głowę niż tradycyjnie w wielu sportowych sedanach, pomimo niskoprofilowej linii dachu coupé.

Kierowcy, którzy zabiorą swojego Range Rovera Evoque w teren, będą spokojni na myśl, że w dodatku do wyjątkowo wielkiej prześwitu, samochód ma znacznie lepszy kąt zejścia, kąt podejścia i kąt rozjazdu niż inne premium kompaktowe SUV-y.

Dynamiczna obsługa i swobodna, wyrafinowana wydajność

Inżynierowie Land Rovera opracowali Range Rovera Evoque, aby zapewnić klientom dopracowane doświadczenie jazdy, które łączy dynamiczny i sportowy charakter z responsywną, swobodną wydajnością i wyrafinowaniem.

Murray Dietsch, dyrektor programów Land Rovera, powiedział: „Dostosowaliśmy podwozie Evoque i elektryczne wspomaganie kierownicy (EPAS), aby zapewnić precyzyjne i responsywne prowadzenie przy niskich prędkościach, co sprawia, że samochód jest zwrotny i przyjemny w prowadzeniu w mieście. Ponieważ Evoque jest lżejszy, o kompaktowych rozmiarach, szybko i pozytywnie reaguje na sygnały kierowcy przy wyższych prędkościach, zapewniając entuzjastycznym kierowcom zwinność, jakiej oczekują od samochodu.”

Ten angażujący i sportowy charakter nie został osiągnięty kosztem szorstkości czy ubogiego komfortu i wyrafinowania. Adaptive Dynamics wykorzystuje zaawansowane amortyzatory MagneRide™, które zapewniają szczególnie dobrą równowagę między pewnym, zwinnym prowadzeniem a łagodnym, kontrolowanym komfortem. Zawieszenie zapewnia jeszcze lepszą kontrolę nad nadwoziem, z płaskim prowadzeniem i szybszymi reakcjami.

Jako prawdziwy Range Rover, Evoque oferuje zdolności do jazdy w każdych warunkach pogodowych i na każdym podłożu, co jest znakiem rozpoznawczym marki. Podobnie jak jego więksi bracia, nowy model zapewnia imponujący potencjał do jazdy w terenie, wzmocniony najnowszą wersją systemu Terrain Response™.

Evoque będzie pierwszym modelem Range Rover, który zaoferuje klientom wybór między standardowym, inteligentnym systemem napędu na cztery koła, który zapewnia doskonałą wydajność i przyczepność na wszystkich powierzchniach, a niskowęglowym, dwukołowym modelem, który dodatkowo poprawia wydajność paliwową.

Oferta silników z turbosprężarką zapewnia płynne i responsywne osiągi. Klienci mogą wybierać spośród gruntownie zaktualizowanego silnika wysokoprężnego 2.2 o mocy 190 KM lub 150 KM. Wersja napędzana na cztery koła w połączeniu z silnikiem 150 KM 2.2 oferuje imponujące 50 mpg i 145 g/km CO2. Nowoczesny silnik benzynowy 2.0 o mocy 240 KM Si4 łączy bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie i podwójne zmienne timing zaworów dla wyjątkowej prowadzenia i efektywności paliwowej.

Murray Dietsch kontynuował: „Nowoczesne, czterocylindrowe silniki z turbosprężarką łączą w sobie wyrafinowanie i osiągi silników sześciocylindrowych z wynikami efektywności paliwowej na poziomie do 58 mpg i emisjami poniżej 130 g/km CO2. Te imponujące wyniki udało się osiągnąć dzięki zaangażowaniu zespołu zajmującego się rozwojem produktu, aby dostarczyć kompaktowy i efektywny produkt, bez kompromisów w kwestii trwałości i solidności.”

Poważnie podchodzimy do zrównoważonego rozwoju

Land Rover Range Rover Evoque wysyła silny sygnał, że marka jest zdeterminowana dostarczać nowe produkty, które są nie tylko pożądane, ale także znacznie bardziej zrównoważone.

Ekologiczne zalety nowego samochodu wynikają z kompleksowego podejścia do redukcji jego wpływu na środowisko przez cały cykl życia produktu, od rozwoju i produkcji, po użytkowanie przez klienta i recykling na końcu jego życia.

Podczas gdy Evoque oferuje luksus premium i osiągi, jakich klienci oczekują od Range Rovera, demonstruje również poziomy efektywności i odpowiedzialnego designu, które czynią go jednym z najbardziej zrównoważonych samochodów w swojej klasie.

Kluczowe innowacje produktowe, które napędzają jego zieloną wydajność, obejmują:

  • Kompaktowy rozmiar – o długości 4350 mm, Range Rover Evoque jest o 430 mm krótszy niż Range Rover Sport
  • Technologie lekkiej konstrukcji – zaawansowane materiały stosowane w całym nadwoziu i podwoziu
  • Efektywny napęd – nowoczesne silniki benzynowe i wysokoprężne, z wysokowydajnymi funkcjami takimi jak bezpośredni wtrysk i system start-stop
  • Niskie technologie CO2 – w tym elektryczne wspomaganie kierownicy (EPAS), inteligentne ładowanie regeneracyjne i zoptymalizowane skrzynie biegów
  • Możliwość napędu na przednią oś – zmniejszenie wagi i minimalizacja strat w napędzie
  • Recykling i ponowne wykorzystanie – maksymalne wykorzystanie zrównoważonych i recyklingowych materiałów, a także optymalizacja recyklingu po zakończeniu użytkowania

Efektem jest Range Rover, który ustala nowe standardy w segmencie premium kompaktowych SUV-ów w zakresie wydajności paliwowej i emisji CO2, przy czym wersja z napędem na dwa koła z silnikiem diesla może osiągnąć wyjątkowe wyniki poniżej 130 g/km CO2.

Wyraźnie Evoque

Projektanci i inżynierowie Land Rovera opracowali szereg charakterystycznych i innowacyjnych funkcji, aby zapewnić, że Range Rover Evoque wyróżnia się w tłumie.

Oświetlenie odgrywa dużą rolę w wyjątkowej atrakcyjności Evoque. Pierwszym, co przyciąga uwagę, jest potężna sygnalizacja w przednich światłach, stworzona za pomocą innowacyjnej technologii LED. Podobny motyw powtarza się w tylnych światłach LED, z ich klejnotowym, trójwymiarowym designem płatków.

Zbliżając się do samochodu w nocy, zobaczysz również odważną grafikę pojazdu obok przednich drzwi, oświetlaną przez „światła podłogowe”, które świecą z lusterek.

Jeszcze więcej wyjątkowych akcentów powita Cię po wejściu do samochodu. Wyświetlacze wnętrza ożywają dzięki choreografowanej animowanej sekwencji uruchamiania, podczas gdy automatyczna dźwignia zmiany biegów kończy „powitanie”, wznosząc się cicho w rękę kierowcy.

Oświetlenie ambientowe LED zapewnia wyrafinowane i precyzyjne oświetlenie wnętrza; kierowca może wybrać różne kolory zgodne z jego nastrojem. Wybierając tryb Dynamic, czerwony schemat kolorów sportski wypełnia wnętrze, a także wskaźniki i wyświetlacz.

Na zakończenie gamy funkcji, pierwszy panoramiczny dach, który kiedykolwiek został zamontowany w Range Roverze, można zamówić, co zapewnia widok na każdą stronę, co sprawia, że każda podróż jest wyjątkowym wydarzeniem.

Istnieją trzy główne motywy projektowe pojazdu, z których każdy ma własny charakter, wykończenie zewnętrzne i starannie skoordynowany pakiet wnętrza. Trzy motywy to:

  • Pure – łączący oszałamiający zewnętrzny design samochodu koncepcyjnego z stylowym, czystym wnętrzem w neutralnych kolorach, aby podkreślić czyste, proste kształty architektury kabiny. Materiały o miękkim wykończeniu, zastosowane na głównych powierzchniach, kontrastują z prawdziwym metalowym wykończeniem z matowego aluminium.
  • Prestige – ostateczny luksus Range Rovera, łączący wyjątkowy zewnętrzny design, w tym unikalne 19-calowe koła i błyszczące metaliczne detale z luksusowym wnętrzem, które jest niemal całkowicie wykończone skórą. Luksusowe, dwutonowe schematy kolorów są zdobione skórą premium, podwójnym szwem i wykończeniami z prawdziwego drewna i metalu.
  • Dynamic – odważny zewnętrzny wygląd z 20-calowymi kołami oraz unikalnymi zderzakami, progami, kratką i końcówkami wydechu, które nadają bardziej wyrazistą, pewną postawę. Kontrastujący kolor dachu i spoilera jest opcją bez dodatkowych kosztów, podczas gdy luksusowe wnętrze sportowe oferuje ciemniejsze otoczenie z akcentami jasnych kolorów, razem z perforowanymi skórzanymi siedzeniami i unikalnymi detalami sportowymi.

Wypełniony technologiami premium

Evoque korzysta z tego samego wszechstronnego zestawu najnowszych technologii jak większe modele Range Rovera, w zakresie sterowania, łączności, komfortu i wygody dla wszystkich pasażerów.

Z perspektywy kierowcy, Range Rover Evoque wyróżnia się przemyślanym systemem sterowania i wyświetlaczami, który łączy stylowy, uporządkowany układ, nowoczesną funkcjonalność i najwyższą łatwość obsługi.

W centrum systemu sterowania znajduje się wysoko oceniany, osiemcalowy, dotykowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości Range Rovera z wyraźną grafiką i prostą, intuicyjną strukturą menu. Wyświetlacz jest dostępny z innowacyjną technologią dual view, co pozwala kierowcy i pasażerowi na oglądanie całkowicie niezależnych treści.

Klienci technologiczni otrzymują łączność, której wymagają, z wszechstronnym pakietem, który obejmuje użytkowanie telefonu komórkowego przez Bluetooth i przesyłanie audio, a także szereg portów USB i pomocniczych dla iPodów i innych przenośnych urządzeń.

Evoque jest pierwszym modelem Range Rover, który oferuje olśniewające nowe systemy audio opracowane we współpracy z high-endowym specjalistą audio Meridian. Luksusowy system Meridian o mocy 825W i 17 głośnikach dostarcza doskonałych osiągów dźwięku przestrzennego.

Inne dostępne funkcje dla klientów Land Rover Range Rover Evoque obejmują:

  • Park Assist do automatycznego parkowania równoległego
  • System monitorowania martwego pola
  • System kamer otaczających z pięcioma cyfrowymi kamerami, w tym systemem wstecznym
  • Pełna, dwustrefowa automatyczna kontrola klimatu, z funkcją ogrzewania parkingowego Timed Climate
  • System nawigacji oparty na dysku twardym
  • Tunery DAB/FM/AM/Sirius, z wirtualnym odtwarzaczem 10xCD opartym na dysku twardym
  • Telewizja cyfrowa i satelitarna oraz odtwarzanie DVD
  • Pakiet rozrywkowy dla tylnej kanapy, z ośmiocalowymi ekranami wideo, cyfrowymi bezprzewodowymi słuchawkami i zdalnym sterowaniem dotykowym
  • System bezkluczykowy i zasilana klapa bagażnika
  • Adaptacyjne reflektory z automatycznym włączaniem świateł
  • Podgrzewana przednia szyba, fotele i kierownica

Sprzedawany w 160 krajach na całym świecie od lata 2011

Range Rover Evoque będzie produkowany w wielokrotnie nagradzanej fabryce w Halewood w Merseyside, Wielka Brytania. Samochód został zaprojektowany z myślą o wszystkich rynkach globalnych i trafi do sprzedaży w ponad 160 krajach na całym świecie od lata 2011 roku.

Phil Popham powiedział: „Wprowadzenie Range Rovera Evoque to znaczny krok naprzód dla marki Range Rover. Ten nowatorski samochód przynosi nowe emocje i znaczenie dla marki, ale pozostaje wierny wartościom luksusu premium i wydajności, które uczyniły Range Rover taką nieprzerwaną historią sukcesu przez ostatnie 40 lat.”

NOWATORSKI DESIGN

Całkowicie nowy Range Rover Evoque przekształcił koncepcję LRX w rzeczywistość, oznaczając odważną ewolucję designu Range Rovera i oferując klientom kompaktowego, premium i wysoce pożądanego SUV-a.

Nowatorski i oryginalny crossover coupé, Evoque uchwyca – niemal co do milimetra – zachwycający design koncepcji LRX. Z ostrymi liniami i sportowym, dynamicznym profilem, Land Rover Range Rover Evoque tworzy nowy segment premium off-road coupé.

Gerry McGovern, dyrektor ds. designu Land Rovera, powiedział: „Bardzo pozytywny odbiór koncepcji LRX na całym świecie w 2008 roku sprawił, że postanowiliśmy stworzyć samochód produkcyjny, który uchwyciłby ten sam ekscytujący duch. Zaczynając od koncepcji i próbując przekształcić ją w praktyczną i pożądaną rzeczywistość produkcyjną, był to ogromny challenge dla naszych projektantów i inżynierów, ale jeden, który przyjęli z imponującą energią i pasją.”

Klasyczne elementy designu Range Rovera, z odważną nową interpretacją

Odważny wygląd zewnętrzny Evoque’a zawiera ekscytujące nowe interpretacje klasycznych elementów designu Range Rovera, w tym sygnaturowy klapowy przód, uniesiony dach i solidną postawę „koło w każdym narożniku”.

W przeciwieństwie do wcześniejszych modeli Range Rovera, Evoque przyjmuje bardzo dynamiczny profil z dramatycznie uniesioną linią dachu, muskularną sylwetką biegnącą wzdłuż całego samochodu i charakterystycznym zwężeniem uniesionego dachu. Odważny rysunek stworzony przez wyexponowaną krawędź linii okna jest podkreślony przez czarne słupki.

Przesunięcie kół do czterech narożników nadaje samochodowi silny charakter; nadkola są szerokie, ale miękko zintegrowane z nadwoziem. Starannie wyrzeźbione krawędzie dramatycznie zmniejszają wizualne zwisy pojazdu z przodu i tyłu.

Projekt przodu pojazdu wyraża silne przesłanie tożsamości Range Rovera, z odważną poziomą grafiką stworzoną przez perforowaną kratkę o dwóch barwach i charakterystycznymi reflektorami.

Stylowe nadwozie emanuje silnym poczuciem jakości premium dzięki precyzyjnym, ciasno dopasowanym liniom, uderzającym detalom, takim jak wentylacje pokrywy silnika i wentylacji bocznych, oraz klejnotowemu charakterowi smukłych lamp przednich i tylnych z ich podświetlaną sygnaturą LED oraz zwężającymi się grupami wskaźników.

„Wykonanie designu wywoła silną reakcję emocjonalną. Jego unikalny styl przyciągnie nową generację klientów Range Rovera, którzy nigdy wcześniej nie myśleli o SUV-ie, takich jak nabywcy luksusowych coupé, którzy chcą wyrazić nową odważną osobowość,” dodał McGovern.

Nowoczesne i sportowe wnętrze premium

Wnętrze Evoque’a przyjmuje silną, czystą architekturę oraz materiały premium typowe dla tradycyjnego Range Rovera, stosując je w bardziej nowoczesny i sportowy sposób.

Jak w większych modelach Range Rover, centralnym punktem kabiny jest odważne połączenie solidnych poziomych elementów deski rozdzielczej i potężnych pionowych linii konsoli centralnej.

Projektanci czerpali inspirację z eleganckich form wnętrza koncepcji LRX, uchwytując dramatyczne nachylenie konsoli centralnej oraz czyste, eleganckie linie deski rozdzielczej. Wzór ten zachowuje charakterystyczny schowek pod nachyloną konsolą, a otwarta struktura odzwierciedla motywy lekkości i efektywności znalezione w innych częściach samochodu.

Wyjątkowa jakość i rzemiosło użytych materiałów są podkreślone przez nowoczesne, czyste wykończenie wnętrza, w tym płaskie wykończenie otworów wentylacyjnych oraz poziome zasuwy w konsoli centralnej.

Zestaw wskaźników, umieszczony pod kompaktową zakrzywioną osłoną, podkreśla sportowy, premium charakter wnętrza. Podwójne wskaźniki mają ekspresyjny, trójwymiarowy kształt z odważnymi, podświetlanymi wskaźnikami i igłami, oraz są umiejscowione głęboko w sportowych okrągłych obudowach wykończonych jasnymi, chromowanymi obrzeżami.

Opcjonalny pełnoszklany, stały panoramiczny dach zwiększa poczucie przestronności i swobody we wnętrzu, zalewając kabinę naturalnym światłem.

Gerry McGovern wyjaśnił: „Luksusowe, nowoczesne odczucie kabiny doskonale uzupełnia zewnętrzny design samochodu koncepcyjnego. Wyjątkowe materiały i rzemiosło, oraz czysty, elegancki projekt, mówią, że to prawdziwe wnętrze Range Rovera, ale w bardziej sportowym wydaniu.”

Rzemiosło Range Rovera i materiały Range Rovera

Evoque dostarcza poziomu jakości i rzemiosła Range Rovera w każdym detalu samochodu. Szczególną uwagę poświęcono wyborowi tylko najlepszych, materiałów premium i ich zastosowaniu z niezrównanym smakiem i starannością.

Może najbardziej widocznym przykładem jest luksusowe, owinięte wykończenie górnej deski rozdzielczej. Modele wyższej serii używają premium skóry Windsor – pięknie miękkiej skóry najwyższej jakości, która została starannie wyselekcjonowana ze względu na jej wyjątkowy dotyk i wygląd – perfekcyjnie wykończonej podwójnym szwem.

Środkowa sekcja deski rozdzielczej jest również owinięta skórą; to, w połączeniu z bogatym wykończeniem skórzanym paneli drzwiowych i foteli, tworzy ostateczną luksusową atmosferę. W sumie do zakończenia każdego pojazdu wymagana jest ponad 10 m² skóry – co odpowiada ponad trzem pełnym skórzanym okrywom. Każdy aspekt szycia, nawet rozmiar i kształt igły, również jest precyzyjnie określany przez ekspertów Range Rovera, aby zapewnić nieskazitelne wykończenie, za każdym razem.

Nawet w modelach, w których skóra nie jest specyfikowana, deska rozdzielcza jest nadal owinięta wysokiej jakości, materiałem o miękkim dotyku z podwójnym szwem, co oferuje luksusowe doświadczenie we wnętrzu.

W wyraźnym kontraście do bogatej skóry i powierzchni o miękkim dotyku, silne akcenty wizualne zapewniają autentyczne metalowe wykończenia na poziomej listwie na desce rozdzielczej, wokół elementów sterujących wentylacjami oraz uderzających zakrzywionych elementów po obu stronach konsoli centralnej. Zimne w dotyku i misternie wykonane, metalowe wykończenia są dotykowym i wizualnym przypomnieniem o doskonałej jakości wnętrza.

Skrupulatna uwaga na detale w każdym aspekcie budowy Range Rovera Evoque pokazuje również tysiące godzin pracy poświęconych na doskonalenie sposobu, w jaki wszystkie widoczne części pasują do siebie, zapewniając nieskazitelną jakość i spójność wykończenia.

Przekształcanie koncepcji LRX w rzeczywistość

Land Rover Range Rover Evoque jest całkowicie wierny stylowi zachwycającej koncepcji LRX, uchwycając jej design niemal co do milimetra.

Podczas procesu rozwoju, utrzymanie integralności designu LRX było traktowane priorytetowo, co doprowadziło do przyjęcia nowych technologii i inteligentnych rozwiązań inżynieryjnych w celu zachowania wyglądu samochodu koncepcyjnego.

Niektóre funkcje, które pomogły w zachowaniu designu koncepcji LRX, obejmują:

  • Całkowicie nowa struktura nadwozia i podwozia, zapewniająca smukły, niski profil LRX, zapewniając jednocześnie doskonałą przestronność wnętrza i tradycyjną podwyższoną pozycję dowodzenia, wraz z pełnym zakresem wychylenia kół wymaganym do komfortu w terenie i na drodze
  • Przyjęcie ultra-wysokowytrzymałych stali borowych w słupkach A i B, aby zachować smukły profil słupków bez kompromisów w zakresie wytrzymałości i bezpieczeństwa
  • Dokładna optymalizacja pakietu wnętrza, w tym położenie pedałów, wysokość zbiornika paliwa i struktura drzwi, aby zapewnić przestronność wnętrza i wysokość głowy, zachowując jednocześnie niską linię dachu coupé
  • Integracja anten radiowych w tylnym spoilera, aby uniknąć montażu zewnętrznych anten

Nowatorski design z całkowitym komfortem i funkcjonalnością

Pakiet pojazdu skutecznie łączy unikalny styl coupé z zdolnościami do jazdy w terenie oraz prześwitem. Wnętrze oferuje doskonałą przestronność dla pasażerów i bagażu, zachowując jednocześnie podstawowe elementy klasycznej pozycji dowodzenia Range Rovera.

Gerry McGovern powiedział: „Range Rover Evoque naprawdę łączy najlepsze z obu światów – wygląd samochodu koncepcyjnego z codziennym komfortem i funkcjonalnością. Od oszukańczo przestronnej kabiny po głęboki, pojemny bagażnik, ten samochód jest idealnie dopasowany do aktywnego stylu życia naszych klientów.”

Kierowca przyjmuje nieco niższą pozycję niż w większych modelach Range Rover, co zapewnia bardziej sportowe odczucie, ale zachowuje ważną sensację kontroli. Efekt to większa przestronność dla nóg niż tradycyjnie w wielu sportowych sedanach, mimo niskoprofilowej linii dachu coupé.

Kierowcy, którzy zabiorą swojego Range Rovera Evoque w teren, będą pocieszeni faktem, że w dodaniu do wyjątkowo dużego prześwitu, samochód ma znacznie lepszy kąt wjazdu, kąt zejścia i kąt rozjazdu niż inne premium SUV-y.

PREMIUM DOŚWIADCZENIE JAZDY

Całkowicie nowy Range Rover Evoque został zaprojektowany i skonstruowany, aby zapewnić kierowcom doskonałą równowagę między sportowymi dynamikami jazdy, responsywną wydajnością i wyrafinowanym komfortem.

To dopracowane doświadczenie jazdy jest zgodne z wartościami marki Range Rover, ale dodaje bardziej dynamiczny i sportowy charakter, który jest zgodny z ekscytującą obietnicą odważnego designu samochodu koncepcyjnego Evoque.

David Mitchell, główny inżynier programu, wyjaśnił: „Badania rynkowe wskazują, że młodsi klienci docelowi tego samochodu preferują bardziej sportowy charakter jazdy. To skłoniło nas do dostarczenia dynamiki jazdy z bardziej zaangażowanym i połączonym odczuciem, nie tracąc przy tym stabilności i wyrafinowania, które są ważnymi cechami marki Range Rover.”

Angażująca i sportowa dynamika jazdy

Osiągnięcie pożądanych dynamicznych cech w Evoque wymagało ewolucji DNA Range Rovera. Rozpoczynając od dynamiki jazdy Range Rovera Sport, który ma podobne DNA do luksusowego sedana sportowego, specjaliści Range Rovera przystąpili do stworzenia bardziej zwinnej i połączonej jazdy.

Szczególnymi celami było zwiększenie precyzji kierowania i zwinności przy niskich prędkościach, aby samochód był bardziej responsywny i przyjemny w prowadzeniu w typowych warunkach miejskich.

Podczas gdy mniejsza waga Evoque’a, bardziej kompaktowe wymiary i niższy środek ciężkości pomogły w osiągnięciu bardziej zwrotnego charakteru, kluczowe zmiany inżynieryjne były wymagane, aby dostarczyć wymagane reakcje.

Inżynierowie Range Rovera początkowo skupili się na optymalizacji sztywności systemów podwozia i struktury nadwozia, a następnie dokładnym dostrojeniu komponentów zawieszenia i systemu elektrycznego wspomagania kierownicy (EPAS).

Rozpoczynając od w pełni niezależnego zawieszenia – z długą drogą ruchu sprężynowymi amortyzatorami z przodu i z tyłu – przyjęto zmodyfikowaną geometrię tylnego zawieszenia, aby podnieść centralny kąt obrotu.

System EPAS o zmiennej proporcjonalności i czułości był dostrojony dla natychmiastowych reakcji wokół pozycji neutralnej oraz precyzyjnego, liniowego charakteru. Aby wzmocnić precyzję i informacje zwrotne, zestaw kierowniczy jest solidnie zamocowany na przednim podwoziu.

Chociaż te zmiany dostarczyły większej zwinności, Evoque ma reakcje prowadzenia, które pozostają łaskawie i przewidywalnie, bez jakiejkolwiek nerwowej reakcji.

Aby upewnić się, że Evoque zachował równowagę i stabilność, która jest typowa dla długodrogowych systemów zawieszenia Range Rover, inżynierowie dostosowali samochód, aby utrzymać taką samą komfortową, ale połączoną jazdę, jak w Range Roverze Sport, z doskonałą kontrolą ruchów nadwozia i niskim poziomem przechyłów nadwozia.

To skrupulatne dostrojenie gum i stawów oraz współczynniki sprężyn i amortyzatorów zapewniło, że sportowy charakter Evoque’a nie wpłynął na komfort i wyrafinowanie.

Adaptive Dynamics

Klienci Range Rover Evoque mają możliwość wyboru nowoczesnego systemu Adaptive Dynamics, który wykorzystuje zaawansowane amortyzatory MagneRide™ o zmiennej twardości.

Z amortyzatorami MagneRide™ – które są bardziej typowe dla wysokowydajnych samochodów sportowych – system Adaptive Dynamics zapewnia optymalną równowagę między pewnym, zwinnym prowadzeniem a elastyczną, dobrze kontrolowaną jazdą.

Amortyzatory MagneRide™ oferują nieskończoną zmienność ustawień od miękkich (komfortowych) do twardych (sportowych) i działają na zasadzie specjalnego płynu tłumiącego zawierającego cząstki magnetyczne. W obliczu pola magnetycznego płyn staje się bardziej gęsty, co zwiększa tłumienie.

W porównaniu do konwencjonalnego tłumika opartego na zaworach, MagneRide™ może zmieniać ustawienia tłumienia znacznie szybciej i ma szerszy zakres działania, zapewniając bardziej stabilne i pewne właściwości.

System Adaptive Dynamics monitoruje ruchy pojazdu co najmniej 1000 razy na sekundę, reagując na sygnały od kierowcy lub drogi niemal natychmiastowo, aby zapewnić lepszą kontrolę i zminimalizować przechyły nadwozia, co zapewnia zrównoważoną, płaską jazdę. System będzie nawet rozpoznawał warunki terenowe i optymalizował tłumienie w zależności od sytuacji.

Kierowcy mogą również wybrać tryb Dynamic za pomocą systemu Terrain Response™, który modyfikuje ustawienia tłumienia, aby dostarczać jeszcze lepszą kontrolę nad nadwoziem, płaskie prowadzenie i szybsze reakcje.

Zdolności w każdych warunkach pogodowych i na każdym podłożu

Jak prawdziwy Range Rover, Evoque oferuje zdolności do jazdy w każdych warunkach pogodowych i na każdym podłożu, co jest znakiem rozpoznawczym marki. Podobnie jak jego więksi bracia, nowy model zapewnia imponujący potencjał do jazdy w terenie, który jest wzmocniony przez charakterystyczny system Terrain Response™.

Standardowy system napędu na cztery koła to innowacyjny, inteligentny system z pełnym napędem, który ciągle zmienia rozdział momentu obrotowego między przodem a tyłem, korzystając z elektronicznie sterowanego sprzęgła Haldex, aby zapewnić optymalną przyczepność i równowagę w obecnych warunkach jazdy.

Sprzęgło Haldex zostało specjalnie skalibrowane, aby pasować do zwinnego i responsywnego charakteru Evoque’a, a także aby zapewnić zabawne doznania w prowadzeniu przy każdej prędkości.

Dla klientów, którzy nie potrzebują legendarnej zdolności Range Rovera do jazdy w terenie, dostępny jest model z napędem na dwa koła, który zapewnia jeszcze lepsze zużycie paliwa. System napędu na dwa koła został starannie zoptymalizowany, aby oferować tę samą zwrotność i przyjemność z prowadzenia, co model z napędem na cztery koła.

Responsywna oferta silnikowa z turbosprężarką

Land Rover Range Rover Evoque posiada w pełni turbosprężarkową ofertę silnikową, z nowoczesnymi jednostkami napędowymi zarówno benzynowymi, jak i wysokoprężnymi. Zarówno silniki benzynowe, jak i dieslowe są imponująco wyrafinowane, dostarczając silne, momentowe osiągi z dużą mocą w zapasie.

Te zaawansowane silniki są odpowiednie i zrelaksowane podczas jazdy z prędkością, ale są dostrojone, aby dostarczać przyjemny, sportowy dźwięk podczas intensywniejszej jazdy. Silniki połączone są z wyrafinowanymi i efektywnymi sześciobiegowymi skrzyniami biegów – automatycznymi tylko dla silnika benzynowego oraz automatycznymi lub manualnymi dla silnika wysokoprężnego.

240KM 2.0-litrowy silnik benzynowy Si4

Modele benzynowe są wyposażone w nowoczesny, zmniejszony silnik 240KM 2.0-litrowy Si4, który łączy w sobie wyrafinowanie i osiągi silnika sześciocylindrowego z efektywnością paliwową silnika czterocylindrowego.

Najnowsze technologie napędowe – w tym zaawansowane turbodoładowanie, wysokociśnieniowy bezpośredni wtrysk paliwa i podwójna zmiana czasu zaworów – są połączone, aby zapewnić doskonałe prowadzenie, z bardzo mocnym momentem obrotowym i bardzo szerokim zakresem mocy.

Wysoce efektywny system spalania Si4 umożliwia osiągnięcie znacznych redukcji w zużyciu paliwa i emisji CO2: zmniejszony silnik 2.0-litrowy obniża emisję CO2 o do 20 procent w porównaniu do tradycyjnych większych silników benzynowych o tej samej mocy.

2.0L Si4 4WD 6AT (240 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc177 Kw @ 5500 Rpm
241 Hp @ 5500 Rpm
237 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750 Rpm
340 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna135 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3615 Lbs (1640 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto23.7 Mpg Us (9.9 L/100Km)
Spalanie trasa40.9 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie32.5 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2199 G/Km

2.0L Si4 4WD 9AT (240 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc177 Kw @ 5500 Rpm
241 Hp @ 5500 Rpm
237 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750 Rpm
340 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna135 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3616 Lbs (1640 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2181 G/Km

2.2L 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2179 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 1750 Rpm
380 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna3516 Lbs (1595 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto47.9 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Spalanie trasa62.8 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie57.6 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

2.2L SD4 4WD 6AT (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2179 Cm3
Moc140 Kw @ 3500 Rpm
190 Hp @ 3500 Rpm
188 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy310 Lb-Ft @ 1750 Rpm
420 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3715 Lbs (1685 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

2.2L SD4 4WD 6MT (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2179 Cm3
Moc140 Kw @ 3500 Rpm
190 Hp @ 3500 Rpm
188 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy310 Lb-Ft @ 1750 Rpm
420 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3682 Lbs (1670 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2149 G/Km

2.2L SD4 4WD 9AT (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2179 Cm3
Moc140 Kw @ 3500 Rpm
190 Hp @ 3500 Rpm
188 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy310 Lb-Ft @ 1750 Rpm
420 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna133 Mph (214 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3715 Lbs (1685 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2153 G/Km

2.2L TD4 4WD 6AT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2179 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750 Rpm
400 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna113 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna3715 Lbs (1685 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

2.2L TD4 4WD 6MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2179 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750 Rpm
400 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednie300Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne302Mm Tarcze
Rozmiar opony225/65 R 17 V
Długość172 In (4369 Mm)
Szerokość77.4 In (1966 Mm)
Wysokość63.2 In (1605 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64/64.2 In (1
Rozstaw osi104.8 In (2662 Mm)
Prześwit8.35 In (212 Mm)
Pojemność bagażnika20.3 Cuft (575 L)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna3682 Lbs (1670 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5181 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2149 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.