LEXUS CT 2017-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

W związku z nowymi przepisami dotyczącymi zanieczyszczeń, większość producentów samochodów musiała wprowadzić na rynek nowe pojazdy w 2017 roku. Lexus musiał poprawić swoją już nieco przestarzałą gamę CT.

Zazwyczaj samochód jest odświeżany po czterech latach od wprowadzenia na rynek i pozostaje na nim jeszcze przez trzy lub cztery lata po faceliftingu. W przypadku Lexusa CT200h pierwszy facelifting miał miejsce w 2013 roku, a w 2017 roku dokonano drugiego odświeżenia premium hybrydowego kompaktowego hatchbacka.

Jeśli nie wygrałeś w konkursie „znajdź 10 różnic między dwoma obrazkami”, prawdopodobnie nie zauważyłbyś różnic między modelami CT200h z 2013 i 2017 roku. Największa różnica dotyczyła przeprojektowanej kratki grilla, która w nowszym modelu miała wzór w 3D, podczas gdy w starszym był on w poziomych żebrach. Japoński producent nie zadał sobie nawet trudu, aby zmienić felgi ze stopów lekkich. Z tyłu pojazdu znalazły się nowe LED-owe światła tylne, z bocznymi wlotami poprawiającymi aerodynamikę lub wygląd.

Wnętrze, główną różnicą był szerszy, 10,3-calowy wyświetlacz infotainment, oferowany jako opcja. Nadal znajdował się na górze deski rozdzielczej, jakby był tam zamontowany po opuszczeniu linii montażowej. W kabinie nie było innych znaczących różnic. Przynajmniej projektanci nie zepsuli dobrych rozwiązań, które wprowadzili wcześniej.

Jeśli chodzi o napęd, CT200h miał ten sam 1,8-litrowy silnik benzynowy w cyklu Atkinsona z elektrycznym silnikiem o mocy 60 kW. Był on połączony z tym samym bezstopniowym automatem (CVT), co czyniło samochód oszczędnym pod względem zużycia paliwa.

Kiedy Lexus CT 200h zadebiutował na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2010 roku, był pierwszym kompaktowym hybrydowym hatchbackiem w segmencie luksusowych samochodów. Od tego czasu stał się jednym z najlepiej sprzedających się hybryd marki: Lexus sprzedał na całym świecie ponad 300,000 CT 200h od momentu jego debiutu w 2011 roku, w tym około 75,000 w Europie, jednym z największych rynków dla tego modelu.

W tej najnowszej wersji Lexus ma na celu wzmocnienie mocnych stron CT 200h oraz jego dobrze zasłużonej reputacji w zakresie efektywności i niezawodności, wprowadzając odświeżony wygląd zewnętrzny, który zwiększa atrakcyjność dla kierowcy – bez kompromisów w zakresie łatwości obsługi i oszczędności paliwa.

Chika Kako, główny inżynier modelu Lexus CT 200h, podsumował wpływ zmian: „CT 200h został odświeżony i ożywiony dzięki wzmocnieniu swojego postępowego charakteru. Jego nowoczesny design jest bardziej emocjonalny i sportowy, co czyni go idealnym luksusowym hybrydowym kompaktowym samochodem dla młodszych klientów, którzy cenią sobie dynamiczną jazdę, ale również dbają o środowisko.”

Design zewnętrzny: bardziej dramatyczna obecność

Projektanci stworzyli mocniejszy wygląd dla CT 200h, dodając liczne nowe detale zewnętrzne, w tym czystsze i bardziej wyraziste rozmieszczenie charakterystycznej kratki chłodnicy Lexus oraz przedniego zderzaka, a także przestawienie dziennych świateł LED w kształcie strzały ponad nowymi jednostkami reflektorów LED z jednym projektorem. Zmiany objęły także tył pojazdu, z nową ozdobą i obróbką dolnej części tylnego zderzaka, a także wprowadzono nowe wzory kół o średnicy 15 i 17 cali.

Aktualizacje wnętrza

Kabina nadal wyraża jakość i rzemiosło marki Lexus, dzięki zastosowaniu doskonałych materiałów wykończeniowych i tapicerskich, bogatych faktur powierzchni oraz filozofii stylizacji „forma podąża za funkcją”. W zależności od wybranego systemu multimedialnego, centralny wyświetlacz został powiększony – do 10,3 cala dla nawigacji Lexus Premium – w celu jaśniejszej prezentacji i większej łatwości użycia. Zwiększono również gamę kolorów wnętrza.

CT 200h F SPORT

Lexus CT 200h F SPORT korzysta z konkretnych zmian, które wzmacniają jego status jako modelu skoncentrowanego na sportowych osiągach w ofercie. Wśród nich znajduje się ekskluzywny nowy wzór siatki dla kratki chłodnicy z metalicznym czarnym wykończeniem, odważne nowe kolory nadwozia, opcja dwukolorowego wykończenia oraz nowe wybory tapicerki i wykończenia siedzeń wewnętrznych.

System Bezpieczeństwa Lexus +

Kolejnym pożądanym dodatkiem do zaktualizowanego Lexusa CT 200h jest dostępność systemu bezpieczeństwa Lexus +, który oferuje zwiększone bezpieczeństwo dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak system zapobiegania kolizjom (PCS), adaptacyjny tempomat, asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) z ostrzeżeniem o niekontrolowanym zbaczaniu, automatyczne reflektory drogowe (AHB) oraz asystent znaków drogowych (RSA). Po pełne szczegóły, proszę odwołać się do oddzielnego rozdziału na temat systemu bezpieczeństwa Lexus +.

WYRAFINOWANY DESIGN ZEWNETRZNY

Zewnętrzny styl CT 200h jest dynamiczny i wyrafinowany, skierowany do młodszej grupy klientów.

Ewolucja charakterystycznej kratki chłodnicy Lexus ma na środku nowy, wyraźniejszy kształt, tworząc potężną, trójwymiarową formę, która przyczynia się do wysoce aerodynamicznego kształtu maski, dolnego zderzaka i przednich błotników.

W 2018 roku wizualny wpływ kratki zwiększono dzięki wprowadzeniu nowego wzoru siatki oraz przeprojektowaniu przedniego zderzaka, rezygnując z zintegrowanej poziomej listwy, która przebiegała pod centralnym emblematem Lexusa. Poziome listwy w kratce również zostały usunięte, aby stworzyć bardziej spójny i przykuwający wzrok wygląd.

Reflektory mają projektory LED z dymionym metalicznym wykończeniem. Dziennie światła pozostają w kształcie „strzały”, ale zostały przestawione ponad reflektory. Światła przeciwmgielne, umiejscowione na dalszych krawędziach przedniego zderzaka, zyskały nowe metaliczne szare wykończenie swoich ram i charakterystyczne, ostro krawędziowe, trójkątne ramki.

Wybór wzorów kół został odświeżony, co przyczynia się do atrakcyjnego wyglądu samochodu. Mają one średnice od 15 do 17 cali i obejmują ciemne metaliczne 17-calowe felgi dla modelu F SPORT oraz nowe 10-ramienne 16-calowe koło z kontrastowym czarnym i obrabianym wykończeniem.

Zmiany dotknęły również tyłu, z nowymi, L-kształtnymi światłami tylnymi Lexusa, które tworzą szerszy, sportowy wygląd. Światła są teraz jednostkami LED, z kierunkowskazami przesuniętymi do dolnej części jednostki, co wzmacnia ogólny motyw litery L. Górna i dolna linia emitującej światło sekcji tylnych świateł grubieje w miarę wyginania się na zewnątrz, akcentując szerokość jednostek i nadając tyłowi samochodu wrażenie silnej, stabilnej obecności.

Nowa ozdoba została dodana do tylnej klapy, otaczając emblemat Lexusa między tylną szybą a światłami tylnymi. Dolna część tylnego zderzaka została przekształcona i otrzymała nowe metaliczne srebrno-czarne wykończenie, a tylne ramki reflektorów mają metaliczne szare wykończenie, by pasować do przednich świateł przeciwmgielnych.

WYSZUKANE WNĘTRZE I WYPOSAŻENIE

Wnętrze Lexusa CT 200h definiuje komfort, wysoki poziom wyposażenia oraz użycie materiałów wysokiej jakości z doskonałą jakością wizualną i dotykową. Najnowsze zmiany utrzymują status jednego z najlepszych wnętrz w swojej klasie.

Podczas gdy kabina jest przestronna i przewiewna, środowisko kierowcy to ciasny, wysoko skupiony kokpit, z niskim siedzeniem, szerokim kołem kierownicy, dobrze widocznymi wskaźnikami Optitron, optymalnie umiejscowionymi pedałami i ergonomicznie rozmieszczonymi kontrolkami z zaawansowanymi technologiami interfejsu człowiek-maszyna. Kształt, forma i jakość dotykowa każdego komponentu wnętrza była starannie przemyślana, a szczegóły wykończenia są widoczne w szczotkowanej metalowej powierzchni osłony klamki drzwi i przełącznika wyboru trybu jazdy oraz jakości dźwigni zmiany biegów.

Główną zmianą na 2018 rok jest przyjęcie znacznie większego wyświetlacza dla systemów nawigacyjnych Lexusa, powiększonego z 7 do 10,3 cala, co ułatwia kierowcy widzenie i przyswajanie informacji oraz danych.

Wskaźnik instrumentów kierowcy zawiera wskaźniki Optitron, a w przypadku wskazania nawigacji Lexus Premium, 4,2-calowy kolorowy ekran TFT z wieloma informacjami. Menu informacyjne można kontrolować za pomocą przycisków na kierownicy lub za pomocą centralnego wyświetlacza multimedialnego.

Funkcje łączności i rozrywki obejmują podwójne porty, kompatybilność z wieloma złączami USB; funkcję wyświetlania zdjęć z pamięci USB; funkcję MirrorLink (LDA); wyświetlanie okładek albumów; oraz funkcję radia buforowanego, która rejestruje 20 minut programu do odtworzenia w przypadku, gdy coś umknęło.

Jako doskonały przykład gościnności Lexus Omotenashi, CT 200h ma system powitalnego oświetlenia, który oświetla wybrane zewnętrzne i wewnętrzne światła przez 15 sekund po odblokowaniu pojazdu. Istnieje również system Follow Me Home, który aktywuje reflektory i inne wybrane oświetlenie na czas od 30 do 120 sekund. Wewnętrzne światła automatycznie gasną 20 minut po wyłączeniu zapłonu.

SYSTEMY MULTIMEDIALNE I NAWIGACYJNE

Wyświetlacz w pełnym kolorze dla systemów nawigacyjnych Lexus Premium i Lexus Navigation w 2018 roku został powiększony z 7 do 10,3 cala, co ułatwia korzystanie, w tym funkcję podzielonego ekranu, która pozwala na jednoczesne prezentowanie różnych informacji i funkcji z mapą nawigacyjną.

Lexus Premium Navigation jest dostarczany z ekskluzywnym 13-głośnikowym systemem audio Mark Levinson Surround w najwyższej klasie wersjach Lexusa CT 200h. Oferuje zaawansowane funkcje poprawiające planowanie podróży i łączność, w tym dostęp do usług połączonych (za pośrednictwem kompatybilnego smartfona) oraz wielojęzyczne rozpoznawanie głosu.

Zarówno ten system, jak i system nawigacji Lexus (połączony z sześciogłośnikowym zestawem audio) są sterowane za pomocą interfejsu Remote Touch Lexusa. Jest on zaprojektowany do łatwej, intuicyjnej obsługi, działając w sposób podobny do myszki komputerowej z kontrolą przyciskową. Jest połączony z kursorem na wyświetlaczu, który można szybko i łatwo przemieszczać, aby uzyskać dostęp do systemów audio, nawigacji, klimatyzacji, telefonu i ustawień pojazdu.

Lexus Display Audio nadal używa 7-calowego wyświetlacza w kolorze, obsługiwanego za pomocą pokrętła.

NAPĘD HYBRYDOWY LEXUSA

CT 200h wprowadził drugą generację technologii hybrydowej benzynowo-elektrycznej Lexusa do segmentu premium kompaktowych. Korzysta z systemu zarządzania energią, który zapewnia cichą pracę, płynne przyspieszenie oraz osiągi, których klienci oczekują od hatchbacka w segmencie premium.

Osiągnięto postępy w zakresie emisji i oszczędności paliwa dzięki udanej aplikacji technologii silnika, w tym zastosowaniu cyklu Atkinsona dla silnika benzynowego, recyrkulacji spalin (EGR) oraz odzysku ciepła spalin (EHR).

Wydajność środowiskowa silnika jest wspierana przez inne środki oszczędzania energii i ekologiczne. Obejmuje to energooszczędny system klimatyzacji, szerokie zastosowanie oświetlenia LED, a nawet lekką i energooszczędną system audio. Ponadto, w różnych obszarach pojazdu używane są materiały biologiczne zamiast plastiku na bazie ropy naftowej.

System łączy silnik benzynowy Atkinsona o pojemności 1,798 cc, mocy 99 DIN hp/73 kW, z silnikiem elektrycznym o mocy 82 DIN hp/60 kW. Całkowita moc wynosi 136 DIN hp/100 kW, co umożliwia płynne, bezproblemowe przyspieszenie od zera do 100 km/h w 10,3 sekundy i maksymalną prędkość 180 km/h. Z drugiej strony, CT 200h osiąga niezwykle niskie zużycie paliwa, z wartościami cyklu 3,6 l/100 km oraz wiodącymi w klasie emisjami CO2 wynoszącymi 82 g/km, co wspiera doskonałe koszty użytkowania pojazdu.

Napęd hybrydowy Lexusa dodatkowo pomaga chronić jakość powietrza, produkując znacznie niższe emisje NOx i cząstek stałych niż pojazd napędzany silnikiem wysokoprężnym. Co więcej, gdy działa w trybie EV (wszystko elektryczne), nie emituje szkodliwych spalin i nie zużywa benzyny.

Wybór trybu jazdy

Oprócz normalnego trybu jazdy pełnego napędu hybrydowego, można wybrać trzy tryby jazdy na żądanie – EV, ECO i SPORT – dostosowując osiągi pojazdu do nastroju kierowcy lub warunków drogowych. W zależności od wybranego trybu, priorytet nadawany jest efektywności jazdy, oszczędności paliwa i emisjom lub osiągom oraz dynamicznemu prowadzeniu.

W trybach EV, ECO i Normal kładzie się nacisk na relaksującą jazdę. Od momentu uruchomienia i przy prędkościach poniżej 45 km/h, Lexus CT 200h automatycznie działa w trybie EV na krótkie dystanse, kiedy warunki na to pozwalają, poruszając się wyłącznie na silniku elektrycznym, bez emisji spalin i minimalnym hałasem.

W trybie ECO reakcja przepustnicy na intensywne użycie pedału przyspieszenia jest ograniczona, a kontrola klimatyzacji jest dostosowana, aby uzyskać lepszą oszczędność paliwa. Tryb SPORT jest dostrojony w celu uzyskania większej mocy z silnika elektrycznego, tworząc bardziej dynamiczny nastrój jazdy, aby w pełni wykorzystać osiągi i zwrotność CT 200h. Tryb SPORT również zapewnia mniej intruzywną pracę systemu kontroli stabilności pojazdu i kontroli trakcji.

Oświetlenie panelu, przełącznik wyboru trybu oraz centralny reflektor w zestawie wskaźników automatycznie zmieniają kolor z niebieskiego na czerwony po wybraniu trybu Sport, a wskaźnik systemu hybrydowego zmienia funkcję na obrotomierz.

JAZDA I UTRZYMANIE

CT 200h został specjalnie opracowany, aby połączyć doskonałe prowadzenie i dynamiczne wrażenia z jazdy z komfortem jazdy oczekiwanym w każdym Lexusie.

Stabilność prowadzenia zapewnia wysoka sztywność strukturalna nadwozia, niski środek ciężkości oraz minimalny moment inercji dzięki zastosowaniu lekkiej maski, klapy tylnej oraz wzmocnień zderzaka.

Układ zawieszenia z przodu typu MacPherson łączy się z całkowicie niezależnym zawieszeniem tylnej osi typu podwójne wahacze, oferując wysokie poziomy komfortu jazdy i prowadzenia.

Lexus CT 200h był pierwszym modelem Lexusa, który przyjął system tłumienia drgań bocznych, zaprojektowany w celu pochłaniania i minimalizowania wibracji nadwozia, jednocześnie wspierając liniowe odczucie prowadzenia i komfort jazdy.

Doskonała sztywność nadwozia jest wspierana przez szerokie spawanie punktowe w strategicznych miejscach oraz zastosowanie strukturalnych klejów w dolnej części nadwozia. Taka sztywność pozwoliła na dostosowanie zawieszenia, wprowadzając poprawki do twardości sprężyn oraz grubszej tylnej belki stabilizującej, co zapewnia bardziej komfortową jazdę bez kompromisów w zakresie zwrotności.

Elektryczne wspomaganie kierownicy również zostało zoptymalizowane w związku ze zwiększoną sztywnością nadwozia, razem z wysokim sztywnym zamocowaniem kolumny kierowniczej, aby poprawić odczucia z prowadzenia i reakcje.

Lexus CT 200h F SPORT

Model F SPORT wyróżnia się na tle CT 200h dzięki dedykowanym elementom stylizacji, które nadają mu znacznie większą obecność na drodze oraz atrakcyjność dla kierowcy.

Te cechy zostały wzmocnione przez szereg zmian wprowadzonych dla nowego modelu 2018.

Na zewnątrz, zmiany te obejmują nowy, ekskluzywny wzór siatki dla kratki chłodnicy, z metalicznym czarnym wykończeniem. Ten sam wzór siatki zastosowano w osłonach lamp przeciwmgielnych. Temat czerni widoczny jest również w nowym wykończeniu górnego i dolnego elementu kratki oraz centralnej ozdoby z tyłu pojazdu.

Reflektory LED zmieniły się na jednostkowe projektory, zarówno dla świateł drogowych, jak i mijania.

Nowe wyraziste kolory dla modeli F SPORT, to Lava Orange CS (Crystal Sunshine) oraz Heat Blue CL (Contrast Layering). Klienci mogą również wybrać opcję nowych dwukolorowych wykończeń nadwozia, łączących kolor nadwozia z kontrastowym czarnym dachem.

Nowe tapicerki, wykończenia i wybory kolorystyczne dla wnętrza F SPORT obejmują również dwukolorową skórę oraz unikalne detale wykończenia Naguri, reprezentujące rzemiosło Lexus Takumi wysokiej jakości.

Wnętrze F SPORT dodatkowo wyróżnia się aluminiowymi pedałami i osłonami, perforowaną skórzaną kierownicą i wzmocnioną skórzaną dźwignią zmiany biegów, a także oznaczeniami F SPORT.

Oprócz stylizacji, Lexus CT 200h F SPORT korzysta również z dedykowanych ustawień sprężyn i zoptymalizowanej dystrybucji sztywności przechyłowej przodu/tyłu, aby zapewnić sportowe osiągi.

SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA LEXUS +

Korzyści zaawansowanych technologii bezpieczeństwa Lexusa zostały rozszerzone na odświeżony CT 200h.

Ta kompleksowa aktualizacja przepisów dotyczących bezpieczeństwa samochodów oznacza, że prawie wszystkie nowe modele Lexusa sprzedawane w Europie korzystają teraz z systemu bezpieczeństwa Lexus +. To odzwierciedla strategię „demokratyzacji” marki, mającą na celu udostępnienie tych technologii bezpieczeństwa większej liczbie klientów po rozsądnej cenie. Odbija to również zobowiązanie marki do poprawy bezpieczeństwa na drogach dla wszystkich – kierowców, pasażerów w pojazdach, pieszych i innych użytkowników dróg – z ostatecznym celem eliminacji wypadków drogowych.

System bezpieczeństwa Lexus + obejmuje funkcje, które monitorują otoczenie samochodu oraz reakcje kierowcy, rozpoznając ryzyko kolizji i dostarczając wsparcie, aby pomóc zapobiec kolizji lub złagodzić konsekwencje, jeśli zderzenie jest nieuniknione.

System zapobiegania kolizjom

System zapobiegania kolizjom Lexusa (PCS) może pomóc kierowcy unikać kolizji lub złagodzić skutki uderzenia, nawet przy dużych prędkościach.

PCS wykorzystuje radar fal milimetrowych i kamerę zamontowaną z przodu samochodu, aby skanować drogę przed sobą w celu wykrycia przeszkód lub zagrożeń. Działa zarówno podczas jazdy na wprost, jak i w zakrętach. Oblicza również dane z czujników wokół pojazdu monitorujących czynniki takie jak prędkość pojazdu, kąt skrętu oraz wartości momentów obrotowych. Te informacje pomagają PCS określić ryzyko zderzenia tylnym z pojazdem z przodu.

Jeśli oszacuje wysokie ryzyko uderzenia, uruchomi sygnał ostrzegawczy i zapali polecenie „HAMUJ” na wyświetlaczu informacyjnym, aby ostrzec kierowcę o podjęciu działań. W momencie naciśnięcia pedału hamulca system uruchamia funkcję hamowania zapobiegawczego, aby zapewnić optymalną siłę hamowania. Może to osiągnąć opóźnienie do 40 km/h, zwalniając pojazd, aby zmniejszyć ciężar ewentualnego uderzenia lub potencjalnie zatrzymać auto przed zderzeniem.

Jeśli kierowca nie odpowiada na ostrzeżenia i nie naciska hamulca, system hamowania zapobiegawczego automatycznie zostanie aktywowany, aby zmniejszyć prędkość pojazdu.

PCS dostarcza również funkcję ochrony pieszych. Jeśli w drodze pojazdu zostanie wykryty pieszy, automatyczne hamowanie zostanie aktywowane. Działa to, gdy Lexus porusza się z prędkości w zakresie od 10 do 80 km/h.

Adaptacyjny tempomat

Radar PCS jest również używany do zapewniania adaptacyjnego tempomatu (ACC), który pomaga kierowcy utrzymać bezpieczną odległość od pojazdu z przodu. W nowym CT będzie działał przy prędkościach powyżej 40 km/h.

Gdy droga przed samochodem jest wolna, ACC automatycznie i płynnie przyspiesza pojazd do wcześniej ustawionej prędkości. Jeśli samochód został zatrzymany, kierowca po prostu musi na krótko nacisnąć na pedał przyspieszenia, aby system został ponownie aktywowany.

ACC może działać w dwóch trybach: kontrola stałej prędkości, podobnie jak tradycyjny system tempomatu, lub kontrola odległości między pojazdami. W tym drugim trybie kierowca może ustawić długie, średnie lub krótkie odległości między pojazdami, w zależności od preferencji lub warunków drogowych. Wybrane ustawienia kontroli są wyświetlane na wyświetlaczu informacyjnym.

Asystent utrzymania pasa ruchu

Asystent utrzymania pasa ruchu wykorzystuje kamerę PCS, zamontowaną na przedniej szybie za lusterkiem wstecznym, aby śledzić tor jazdy pojazdu między liniami pasa ruchu namalowanymi na nawierzchni drogi. Jeśli wykryje, że samochód przemieszcza się poza swój pas bez włączonych kierunkowskazów, zapali ostrzeżenie na wyświetlaczu informacyjnym i wyda dźwięk sygnalizacyjny, skłaniając kierowcę do skręcenia z powrotem na właściwy tor. Oprócz funkcji ostrzegającej, system zastosuje również siłę do kierownicy, aby pomóc kierowcy unikać opuszczenia pasa.

Asystent utrzymania pasa ruchu oferuje również funkcję ostrzegania o niekontrolowanym zbaczaniu. Monitoruje pozycję samochodu na pasie ruchu na autostradzie oraz reakcje kierowcy na kierownicę. Jeśli wykryje stopień kołysania pojazdu spowodowany rozproszeniem uwagi kierowcy lub sennością, wyda ostrzeżenie oraz wyświetli powiadomienie na wyświetlaczu informacyjnym, rekomendując kierowcy zrobienie przerwy.

System automatycznych świateł drogowych

W zaktualizowanym Lexusie CT 200h system automatycznych świateł drogowych poprawia widoczność kierowcy nocą, automatycznie przełączając reflektory na światła mijania, gdy wykryje światła nadjeżdżających pojazdów lub samochodów z przodu. Oznacza to, że światła drogowe są używane przez maksymalny czas, ale bez ryzyka oślepienia innych kierowców.

Asystent znaków drogowych

200h (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc72.8 Kw @ 5200 Rpm
99 Hp @ 5200 Rpm
98 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy105 Lb-Ft @ 2800-4400 Rpm
142 Nm @ 2800-4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówEBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Masa własna3053 Lbs (1385 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4068 Lbs (1845 Kg)
Spalanie miasto61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Emisja CO288 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.