To indyjska wersja starszego Renault Logana. Została wprowadzona na rynek w 2007 roku i podczas gdy w reszcie świata pojawiły się nowe generacje, w Indiach Verito pozostało praktycznie takie samo. Jednak z patentem produkcyjnym w kieszeni, przemysł Mahindry&Mahindra utrzymał stary model w produkcji jako tani wariant dla mas, próbując zastąpić starszy krajowy samochód zwany Hindustan Ambassador, produkowany aż do 2014 roku, mimo że był oparty na patencie z lat 50. XX wieku, na Morris Oxfordie.
Nowa wersja Verito, wprowadzona w 2012 roku, pokazała pewne oznaki starzenia, ale Mahindra zdołała je zakryć nowymi reflektorami i dwukolorowym kokpitem. Stworzyli również krótszą wersję, nazwaną Verito Vibe. W Ameryce Południowej i w Europie Renault wprowadziło nową generację Renault Logana, natomiast w Indiach Mahindra utrzymała ten sam pojazd z pierwszej generacji. Posiada tylko jeden silnik, 1,5-litrowy turbodiesel o mocy 64 KM.