Maybach nie był w najlepszej sytuacji finansowej po Wielkim Kryzysie i próbował przyciągnąć zamożnych klientów modelami SW 35/38 oraz specjalnie zaprojektowanymi nadwoziami tworzonymi przez firmę Spohn.
Podobnie jak wielu innych producentów samochodów z tamtego okresu, Maybach oferował swoje pojazdy z własnymi nadwoziami lub innymi dostarczanymi przez różnych budowniczych karoserii. Dla tego niemieckiego producenta Spohn był preferowanym partnerem, nie tylko dlatego, że znał wszystkie detale pojazdu, ale również dzięki doskonałej pracy swoich inżynierów. W końcu Maybach to luksusowa marka, a nic nie mówi o tym lepiej niż oszałamiający wygląd.
Budowniczy karoserii stworzył opływowy kształt (Stromlinien) dla dużych pojazdów, aby mogły lepiej przemieszczać się przez powietrze. Były to najbardziej aerodynamiczne produkty wytworzone przez Spohn. W modelu SW 35/38 budowniczy przeprojektował przednią część nadwozia, zamieniając prosty, pionowy chłodniczy, który był montowany przez producenta samochodu, na panel o lekko pochylonym kształcie. Długie, zakrzywione przednie błotniki mieściły reflektory, które umieszczono w obudowach w kształcie łzy. Z profilu długi pojazd miał płaskie panele boczne, które ułatwiały przepływ powietrza wzdłuż boków, w kierunku opadającego tyłu. W odróżnieniu od standardowego Maybacha, w wersji Spohn drzwi były zawiasowane na słupku B. Inną szczególną cechą tego luksusowego samochodu bez dachu była w pełni chowana kanwa, która mogła być całkowicie schowana za kabiną.
Dzięki dużej kabinie, model SW 38 Stromlinien zapewniał wysoki poziom komfortu dla pasażerów. Zastosowano w nim drogie materiały i doskonałe rzemiosło.