MAYBACH 57 (W240) 2002-2012

MAYBACH 57 (W240) 2002-2012

Przejdź do galerii zdjęćMAYBACH 57 (W240) 2002-2012

W 2002 roku marka Maybach powróciła do przemysłu motoryzacyjnego. Były ultra-luksusowy pojazd znowu zagościł na rynku, celując bezpośrednio w Rolls-Royce i Bentleya, ale z większą ilością nowoczesnych technologii.

Podczas gdy Rolls-Royce i Bentley konstruowały bardzo drogie samochody dla bogatych, zazwyczaj starszych nabywców, Maybach był skierowany do młodszych klientów. Bogatych nabywców z młodszej generacji. W przeciwieństwie do tych dwóch tradycyjnych brytyjskich marek, Maybach był wyposażony w nowe technologie. Marka została odżywiona przez Mercedes-Benz w próbie zrównoważenia sukcesu, jaki BMW osiągnęło z marką Rolls-Royce.

Tradycyjnie większość pojazdów Maybach była budowana przez niezależnych karoseriowców, opartych na podwoziu Maybach. 80% samochodów Maybach przed II wojną światową nie miało karoserii Maybach. Jednak gospodarka się zmieniła, a Maybach 57 został zbudowany przez Mercedes-Benz. I to nie był najlepszy pomysł. Kształt pojazdu przypominał ten z Mercedesa Klasy S. Pomimo nowych reflektorów, nowego grilla i nowych świateł tylnych, sylwetka była zbyt podobna, aby móc nosić inną markę.

Wewnątrz, Maybach 57 oferował najbardziej luksusowe wnętrze dostępne w samochodzie osobowym. Klienci Maybach mogli wybierać spośród sześciu grand kolorów skóry Nappa oraz trzech wysokiej jakości rodzajów drewna do aranżacji wnętrza. Oferował więcej niż jakikolwiek inny luksusowy samochód na rynku.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.