Nieco ponad kilka lat przed II wojną światową, która zresztą rozdarła świat na kawałki, Maybach zbudował kilka bardzo specjalnych modeli i wybrał firmę Spohn jako producenta niektórych ze swoich niezwykłych pojazdów. Efektem tej współpracy był model Stromlinien.
Stromlinien (czyli Streamline) był jednym z nielicznych samochodów w tym okresie, który starał się uwzględniać aerodynamikę. Jego design był nietypowy, a stworzony przez Paula Jaraya, znanego z projektowania pojazdów o kropli wody. Co więcej, wyróżniała go szyba przednia, która owijała się wokół przedniej części kabiny. Środkowa część mogła być otwierana, aby zapewnić więcej świeżego powietrza.
Karoseria została zbudowana na podwoziu SW 35, które również miało kilka nietypowych cech. W tamtych czasach większość samochodów miała przednie i tylne stałe osie z resorami lirowymi. SW 35 charakteryzował się podwójnym wahaczem z przodu. Spohn zbudował dwa takie pojazdy, z których jeden był wystawiony na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Niemczech w 1935 roku. Zagięte podwozie było kolejną cechą charakterystyczną tego pojazdu, a to rozwiązanie techniczne pozwalało na obniżenie środka ciężkości.