MAYBACH Typ SW 35 Stromlinien 1935-1936

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MAYBACH Typ SW 35 Stromlinien 1935-1936

Przejdź do galerii zdjęćMAYBACH Typ SW 35 Stromlinien 1935-1936

Nieco ponad kilka lat przed II wojną światową, która zresztą rozdarła świat na kawałki, Maybach zbudował kilka bardzo specjalnych modeli i wybrał firmę Spohn jako producenta niektórych ze swoich niezwykłych pojazdów. Efektem tej współpracy był model Stromlinien.

Stromlinien (czyli Streamline) był jednym z nielicznych samochodów w tym okresie, który starał się uwzględniać aerodynamikę. Jego design był nietypowy, a stworzony przez Paula Jaraya, znanego z projektowania pojazdów o kropli wody. Co więcej, wyróżniała go szyba przednia, która owijała się wokół przedniej części kabiny. Środkowa część mogła być otwierana, aby zapewnić więcej świeżego powietrza.

Karoseria została zbudowana na podwoziu SW 35, które również miało kilka nietypowych cech. W tamtych czasach większość samochodów miała przednie i tylne stałe osie z resorami lirowymi. SW 35 charakteryzował się podwójnym wahaczem z przodu. Spohn zbudował dwa takie pojazdy, z których jeden był wystawiony na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Niemczech w 1935 roku. Zagięte podwozie było kolejną cechą charakterystyczną tego pojazdu, a to rozwiązanie techniczne pozwalało na obniżenie środka ciężkości.

3.4

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność3434 Cm3
Moc103 Kw @ 4500 Rpm
140 Hp @ 4500 Rpm
138 Bhp @ 4500 Rpm
Układ paliwowyCarburetors
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna99 Mph (159 Km/H)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegówSekwencyjny
Hamulce przednieHamulce bębnowe
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony6.50-17
Długość177.2 In (4501 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość65 In (1651 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)56.7/58.3 In (1
Rozstaw osi122 In (3099 Mm)
Średnie spalanie15.7 Mpg Us (15 L/100Km)
Emisja CO2356 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.