Karl Maybach zmierzył się z wyzwaniem kontynuacji dziedzictwa swojego ojca po tym, jak Wilhelm Maybach zmarł w 1929 roku, a pierwszym modelem stworzonym po tej tragicznej wydarzeniu była linia W6.
Pod koniec lat 20-tych znacznie łatwiej było produkować kabriolety, ponieważ wszystkie samochody miały konstrukcję nadwozia na ramie. Ich sprzedaż była już inną sprawą. Karl Maybach miał jednak sieć oraz wizerunek marki, które umożliwiały mu to. Wpadł na pomysł wyprodukowania modelu podstawowego, tworząc linię W6. Firma już wcześniej produkowała model DS7, który był napędzany silnikiem V-12, ale był on drogi. Nowy model miał na celu przyciągnięcie większej liczby klientów, oferując pojazd w jakości Maybach z silnikiem rzędowym-sześcio cylindrowym pod maską.
Na przedzie W6 znajdowała się chromowana belka między długimi nadkolami, które wspierały duże reflektory. Lekko wystający zderzak z pionowymi żebrami chłodnicy został umieszczony daleko za zderzakiem, nad osią przednią. Długi komora silnika pozwoliła producentowi na zainstalowanie dwóch zapasowych kół po obu stronach. W wersji kabriolet Maybach oferował unikalny system, który umożliwiał pełne lub częściowe otwieranie dachu.