Silniki Maybach były wykorzystywane w sterowcach Zeppelin. W tamtych czasach była to najluksusowsza forma podróży na świecie. Dlatego najwyższe modele samochodów Maybach nosiły nazwę Zeppelin.
Maybach produkował więcej podwozi niż nadwozi. Większość nadwozi była wykonywana przez wytwórnię Spohn, której zakład znajdował się blisko fabryki Maybach w Friedrichshafen w Niemczech. Wówczas powszechną praktyką było zamawianie karoserii na specjalne zamówienie.
Stromlinien (Streamline) to nadwozie o aerodynamicznych kształtach, które powstało przy współpracy inżynierów lotnictwa. Z przodu, grille zostało przesunięte za błotniki i pochylone. Krzywe nadwozia przypominały przepływ, co zmniejszało opór powietrza. Krótkie oszklenie Maybacha Zeppelin Stromlinien było obowiązkowe dla bardziej opływowego kształtu, ponieważ w tamtych czasach szyby były płaskie. Szklane, zakrzywione okna nie były dostępne. Z tyłu, nagły spadek był zaokrąglony. Po lewej i prawej stronie tylnej płyty znajdowały się dwa schowki na bagaż. Zapasowe koła umieszczono za zamkniętymi panelami z tyłu przednich kół. Samochód był wyposażony w centralny zamek, a klamki drzwiowe były wbudowane w panele drzwiowe. Inna ciekawa cecha to składany przedni element dachu.