MAZDA 2 2007-2014

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Mazda wprowadziła drugą generację modelu 2 w 2007 roku, co było ogromnym postępem w porównaniu do poprzednika, który przypominał raczej małego MPV.

Wraz z debiutem Mazdy 2 z 2007 roku, japoński producent ogłosił nową erę w swoim segmencie małych samochodów. Pojazd nie tylko zaprojektowano według nowej koncepcji, ale zbudowano na tej samej platformie, co szósta generacja Forda Fiesty, która zyskała wiele pozytywnych recenzji.

Był to jeden z najładniejszych pojazdów w segmencie małych samochodów i doskonały przykład trendu bio-designu. Jednak Mazda nazwała język designu modelu 2 Zoom-Zoom, co również miało miejsce w Mazdzie 6 z 2002 roku. W tamtych latach klienci wciąż chętnie wybierali trzydrzwiowe hatchbacki w tym segmencie, a japoński producent czuł się zobowiązany, aby to zapewnić. Dlatego, w przeciwieństwie do pięciodrzwiowej wersji, wersja 3-drzwiowa miała szersze drzwi i małe, trójkątne okno boczne z tyłu. Niemniej jednak, producent samochodów nie zamontował systemu otwierania typu pop-out.

Mazda starała się uczynić model 2 bardziej przystępnym cenowo, dlatego nie koncentrowała się zbytnio na materiałach wysokiej jakości. Deska rozdzielcza, dostępna w czarno-srebrnej kombinacji, była wykonana z twardego plastiku. Klienci jednak nie narzekali, ponieważ bardzo łatwo było ją utrzymać w czystości. W odróżnieniu od pięciodrzwiowego odpowiednika, wersja trzydrzwiowa otrzymała składane fotele kubełkowe z przodu, co ułatwiało dostęp do pasażerów siedzących na tylnym siedzeniu.

Podwozie było wspólne z Fordem Fiestą, posiadało z przodu amortyzatory McPhersona, a z tyłu belkę skrętną. Dzięki niskiej masie całkowitej, model 2 był bardzo zwinny i charakteryzował się dobrą efektywnością paliwową, zwłaszcza w wersji z silnikiem turbodiesel o pojemności 1.6 litra.

Mazda2 – pierwszy wybór Zoom-Zoom

– Przyciągający wzrok i dynamiczny design

– Doskonała efektywność paliwowa dzięki lekkości i kompaktowości

Mazda Motor Corporation od zawsze korzystała z Targów Motoryzacyjnych w Genewie, aby zaprezentować ważne światowe premiery, a w tym roku nie jest inaczej, gdyż po raz pierwszy zaprezentowano nową Mazdę2. To nie tylko aktualizacja modelu, ale nowa generacja B-kategorii Mazdy została zaprojektowana od podstaw i jest pierwszym modelem z nowej linii, która ma zostać rozwinięta. Oferuje ona wyjątkowy zestaw cech, które przypadną do gustu rosnącemu globalnemu rynkowi dla aut subkompaktowych.

Zoom-Zoom – Mazda zaczęła używać tego hasła przy wprowadzeniu swojego pierwszego modelu nowej generacji, Mazdy6, w 2002 roku. Wyraża ono miłość do ruchu i jest używane przez dzieci, aby naśladować dźwięk silnika. Od zawsze było więcej niż tylko sloganem reklamowym. Opisuje ostateczny cel Mazdy: dostarczenie klientom, którzy nigdy nie zapomnieli miłości do ruchu z dzieciństwa, ekscytujących doświadczeń podczas jazdy.

Teraz Mazda prezentuje nową Mazdę2 na Targach Motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku. Nowa Mazda2 to nie tylko zmiana modelu w stosunku do aktualnej wersji, ale także pierwszy model z nowej generacji, który przeszedł do kolejnego etapu. Odbija nie tylko pasję Zoom-Zoom, ale także szereg umiejętności doskonalonych w bardzo konkurencyjnym środowisku, uwzględniających opinie klientów z całego świata. Celem było dalsze dopracowanie DNA Mazdy — charakterystycznego designu, wyjątkowej funkcjonalności i responsywnego prowadzenia oraz osiągów — przy jednoczesnym zwiększeniu jakości jazdy, takich jak komfort i cisza, oraz spełnieniu globalnych norm dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa. Nowa Mazda2 reprezentuje ewolucję Zoom-Zoom. Dzięki temu nowemu modelowi Mazda ma na celu wzmocnienie marki i dalsze zwiększenie obecności w globalnym segmencie B-kategorii, zwłaszcza w Europie, gdzie segment ten wzrósł o około 10% w ciągu ostatnich sześciu lat i gdzie co czwarte sprzedawane auto to B-car.

Przy projektowaniu nowej Mazdy2, Mazda spojrzała na globalny rynek aut subkompaktowych, gdzie panuje intensywna konkurencja wśród wielu różnych marek i modeli, i dążyła do zidentyfikowania naprawdę ważnych cech dla globalnego B-cara. Cechy te obejmują doskonałą efektywność paliwową, która jest kluczowa dla niskich kosztów eksploatacji i redukcji emisji CO2; łatwość prowadzenia i obsługi; unikalne osiągi dynamiczne Mazdy, które zapewniają przyjemną i komfortową jazdę; oraz design, który od razu przyciąga uwagę. Podczas gdy wiele innych producentów powiększyło swoje małe samochody, Mazda zdołała zmniejszyć rozmiar swojego B-cara w nowej Mazdzie2 (-40 mm, teraz 3885 mm) i nadal spełniać główne oczekiwania klientów subkompaktowych, jednocześnie zwiększając bezpieczeństwo.

Dynamika designu, która przyciąga klientów z całego świata

W nowej Mazdzie2, misją Mazdy było ujęcie kierunku projektowania nowej generacji w sposób, który zaspokoi szeroki zakres ludzi w wielu globalnych rynkach. Biorąc pod uwagę, że preferencje klientów różnią się w zależności od rynku, Mazda rozważała różne kierunki projektowania, aby sprostać wszystkim różnorodnym oczekiwaniom. Projektanci następnie doskonalili wyniki badania, dążąc do uzyskania wyjątkowego i dynamicznego designu z charakterystyczną dla Mazdy tożsamością. Łącząc ostre kontury z wyraźnymi wyrazami delikatności, stworzyli wygląd, który ma globalną atrakcyjność.

Koncepcja projektowa – wyjątkowa i dynamiczna

Z celem wyrażenia wyrafinowanej dynamiki, projektanci dalej rozwijali wygląd sportowego ruchu, który charakteryzuje DNA Mazdy. Równocześnie starali się stworzyć formy, które przekazywałyby poczucie precyzji, zgodnie z japońskim uznaniem dla prostoty form i obiektów pięknych dzięki swojej prostocie. Kluczem do nowego wyglądu była koncepcja designu opisana przez zespół projektowy jako „wyjątkowa i dynamiczna”. Tutaj „wyjątkowa” oznacza pragnienie projektanta, aby projekt miał formy, które wyrażają piękno i starannie przemyślaną dynamikę. Projektanci i modelarze analizowali każdą linię, kontur i inne wyrażenia projektu w zgodzie z ich wizją dynamiki, uwzględniając także relację między wyglądem zewnętrznym auta a efektywnością przestrzeni w kabinie. To wyrafinowane podejście nadało zewnętrzu i wnętrzu nowej Mazdy2 dynamiczny charakter, który od razu rzuca się w oczy.

Niektóre elementy designu były po raz pierwszy publicznie widziane w koncepcie projektowym Mazda SASSOU, który zadebiutował z dużym uznaniem na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2005 roku. W zgodzie z pozytywnymi opiniami z Frankfurtu, projektanci kontynuowali te elementy i dopracowali je do modelu produkcyjnego.

Zewnętrzny design z dynamicznymi, wieloaspektowymi wyrazami

W zgodzie z tematem zewnętrznego designu „skoordynowane ruchy”, wizualne ruchy stworzone przez sylwetkę samochodu, linie nadwozia oraz wzory światła na nadwoziu zostały połączone, aby stworzyć dynamiczne, wieloaspektowe wyrazy, których nie spotyka się zazwyczaj w B-car. Powstały zewnętrzny design emanuje potężną energią, która sprawia, że nowa Mazda2 wygląda, jakby miała się poruszyć, nawet gdy jest zaparkowana. Wyrażenie dynamicznego ruchu w ograniczonych wymiarach nadwozia stanowiło duże wyzwanie projektowe. Dla tych, którzy szukają jeszcze bardziej sportowego wyglądu, dostępny jest Pakiet Wyglądu Sportowego (w zależności od rynku).

Dążąc do piękna w przejściach między każdym wyrażeniem ruchu, zespół projektowy ożywił formy, które mają naturalnie wyglądające ruchy wizualne i przekazują subtelną rzemieślniczą jakość. Różnorodność wizualnych wyrażeń — nadwozie ma ostre linie, ale również przekazuje delikatność i łagodność, a także ma linie pokazujące, ale także odzwierciedla poczucie solidności — to unikalna cecha osiągnięta poprzez podążanie za tematem projektowym „skoordynowane ruchy”.

Wnętrze, które emocjonalnie przyciąga i wyraża dynamikę oraz zwinność

Motyw wnętrza Mazdy2 to „przestrzeń, która komunikujе ruch”. Podczas gdy większość kabin w segmencie B ma monotonne elementy projektowe z płaskimi powierzchniami, zespół wnętrz zaprojektował kabinę nowej Mazdy2 w wyraźnie inny sposób, poprzez konturowe formy, które łączą pewną grubość z mocnym ruchem wizualnym.

Deska rozdzielcza pomaga stworzyć poczucie przestrzeni mimo kompaktowych wymiarów kabiny; jej projekt tworzy boczny ruch wizualny od środka ku podstawie słupka po obu stronach, za pomocą zagłębienia, które biegnie od strony do strony pomiędzy górną a dolną częścią deski rozdzielczej. Równocześnie, środkowy obszar deski ma solidną formę, która komunikuje unikalny charakter. Kontrast między srebrnymi akcentami na czarnym kolorze podstawowym dodaje further sportowości i indywidualności kabinie. Ponadto, charakterystyczne okrągłe detale przyczyniają się do świeżego, emocjonalnie przyciągającego wyglądu i odczucia.

Dążenie do funkcjonalności i operatywności wymaganej w B-car

Większość nabywców aut w segmencie B potrzebuje codziennego środka transportu i do załatwiania spraw, dlatego istotne jest, aby auto tej wielkości było łatwe w prowadzeniu i manewrowaniu w wąskich przestrzeniach, takich jak parkingi. W nowej Mazdzie2 funkcjonalność i operatywność zostały poprawione na wiele sposobów, bazując na pomysłach skupionych na kierowcy i w zgodzie z tym, jak zazwyczaj używa się B-cara.

Nowa Mazda2 przyjazna dla kierowców

Kształt linii ramienia Mazdy2, która jest znacznie nachylona w dół w kierunku przodu auta, jest uzupełniony przez niskie punkty montażowe dla lusterków, co zapewnia kierowcy dobre widoczność w dół w kierunku przodu i boków. Dobra widoczność ułatwia skręcanie w wąskie drogi oraz obserwowanie otoczenia za pomocą lusterków, aby sprawdzić, czy nie ma pieszych podczas skręcania na skrzyżowaniach. Co więcej, nowa Mazda2 ma doskonałą regulację fotela kierowcy, która w połączeniu z ergonomicznym kształtem oznacza, że pozycja dźwigni zmiany biegów jest wyższa, co ułatwia zmianę biegów.

Dużo inteligentnie zaprojektowanej przestrzeni do przechowywania bez kompromisów w zakresie przestrzeni

Przy projektowaniu kabiny uwzględniono przedmioty, które młodzi kierowcy mogliby mieć w swoich samochodach, a zespół wnętrz przeprojektował przestrzenie do przechowywania – takie jak schowek i konsola podłogowa – na podstawie tych ustaleń. Na przykład, nowy schowek ma półkę na czasopisma, która pozwala użytkownikom na dostęp do przewodników turystycznych i map drogowych bez konieczności otwierania schowka. Dodatkowo, konsola podłogowa między przednimi siedzeniami ma dużą tylną półkę stabilną wystarczająco do przechowywania toreb i innych osobistych przedmiotów. Dzielenie tylnej kanapy w proporcji 60:40 (w zależności od wersji) gwarantuje komfort i przestrzeń na bagaż, aby spełnić codzienne potrzeby. Łączna przestrzeń bagażowa wynosi 250 litrów.

Doświadczenie jazdy Zoom-Zoom, które jest unikalne dla Mazdy

Wydajność, która daje kierowcy pewność siebie, jest niezbędna do prawdziwej przyjemności z jazdy. Nowa Mazda2 przekracza konwencjonalne poziomy wydajności dynamicznej dzięki zwinnej, ale stabilnej obsłudze, wysokiej sztywności karoserii, mocnemu hamowaniu, zapewniającemu poczucie pewności przy używaniu hamulca, oraz cichocie, która zwiększa komfort. Dodatkowo, nowa Mazda2 ma kompleksową gamę napędów, które łączą doskonałą efektywność paliwową z przyjemnością i prowadzeniem.

Kompatybilność ekologiczna z wydajnością Zoom-Zoom

Mazda poważnie traktuje poprawę efektywności paliwowej jako sposób na redukcję emisji CO2 i innych gazów wydechowych, które obciążają środowisko. Dlatego nowa Mazda2 minimalizuje wagę, aby zwiększyć efektywność paliwową. Jeszcze przed rozpoczęciem pełnoprawnego rozwoju samochodu, specjalny zespół pracował nad technikami oszczędzania wagi, wykorzystując najnowsze technologie inżynieryjne wspomagane komputerowo. Zespół wdrożył te techniki do prototypowych pojazdów i ocenił ich wpływ na dynamiczną wydajność, osiągając ostatecznie znaczne oszczędności wagi przy jednoczesnym zachowaniu przyjemności z jazdy Zoom-Zoom. Dzięki takim środkom, jak optymalizacja struktury nadwozia i zwiększone wykorzystanie stali o wysokiej wytrzymałości, inżynierowie nie tylko uczynili nową Mazdę2 lżejszą o około 100 kg niż jej poprzednik, ale również osiągnęli znaczące poprawy w zakresie bezpieczeństwa, sztywności nadwozia oraz hałasu, drgań i twardości – wszystkie cechy, które tradycyjnie oznaczają większą wagę. Dzięki dodatkowym korzyściom płynącym z zaawansowanych technologii napędowych i aerodynamicznych, nowa Mazda2 oferuje jedne z najlepszych wyników efektywności paliwowej w swoim segmencie (do około 15%* lepsza niż wcześniejszy model). Podstawą technologii oszczędzania wagi w nowej Mazdzie2 jest nowa platforma, która odzwierciedla wiedzę Mazdy w zakresie opracowywania małych samochodów.

* W zależności od modelu

Dynamiczne prowadzenie i stabilna, cicha jazda

Dzięki podwoziu nowej Mazdy2, inżynierowie dążyli do uzyskania doskonałej wydajności dynamicznej poprzez zwinne, zwinne prowadzenie, stabilność, która budzi zaufanie nawet przy prędkościach autostradowych, oraz jazdę, która jest cicha i stabilna, ale łagodna. Lekkość i sztywność nadwozia odegrały istotną rolę w maksymalizacji jakości prowadzenia i jazdy. W zakresie prowadzenia inżynierowie celowali w manewrowość i zwinność na miejskich drogach, szybki, liniowy odzew kierownicy oraz dobrą przyczepność na krętych drogach, jak również wysoką stabilność w prostoliniowej jeździe i zachowanie przy zmianie pasa, które budzi zaufanie na autostradach.

Aby osiągnąć te cele, różne gatunki blach stalowych o wysokiej wytrzymałości zapewniają nadwoziu doskonałą lokalną sztywność. Lekka, wysoce sztywna skorupa nadwozia zapewnia również optymalną geometrię w przednim zawieszeniu MacPhersona oraz tylnym zawieszeniu typu H-beam, niezależnie od warunków jazdy.

Efektywność

Nowa Mazda2 będzie początkowo wprowadzana z dwoma silnikami benzynowymi: MZR 1.3-litra DOHC (standardowe i mocniejsze wersje, w zależności od rynku) oraz MZR 1.5-litra DOHC. Dla rynku europejskiego, kilkanaście miesięcy później, wprowadzony zostanie silnik wysokoprężny MZ-CD 1.4-litra, charakteryzujący się efektywnością paliwową i czystym działaniem. Każdy silnik łączy doskonałą efektywność paliwową oczekiwaną w samochodzie subkompaktowym z żywym poczuciem wydajności, która jest czystym Zoom-Zoom.

Silniki MZR 1.3-litra DOHC i 1.5-litra DOHC mają system sekwencyjnego sterowania zaworami i zoptymalizowany czas otwierania zaworów wydechowych, co razem zapewnia doskonałą efektywność ładowania cylindrów przy wszystkich prędkościach silnika. Silnik 1.5-litra DOHC dodatkowo ma system zmiennego wlotu, który zapewnia płynne i mocne dostarczanie momentu obrotowego w całym zakresie obrotów. Te technologie zapewniają wysoko kontrolowaną, liniową przyspieszenie i szybki odzew na pedał gazu, dzięki czemu kierowcy w codziennych sytuacjach mogą cieszyć się żywą wydajnością silnika, która jest znakiem rozpoznawczym Mazdy.

Wyjątkowe aktywne i pasywne bezpieczeństwo

Podstawowym wymogiem bezpieczeństwa jest wydajność dynamiczna, która pozwala kierowcy pewnie kontrolować pojazd zgodnie z jego zamiarami. Nowa Mazda2 ma prowadzenie, które zapewnia przewidywalny odzew kierownicy, doskonałą stabilność w prostoliniowej jeździe oraz system hamulcowy, który konsekwentnie dostarcza liniową siłę hamowania w odpowiedzi na naciśnięcie pedału. Dla klientów w Europie i Australii, opcjonalnie dostępne jest dynamiczne sterowanie stabilnością, które dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo, pomagając kontrolować poślizg boczny. W zakresie pasywnego bezpieczeństwa w nowej Mazdzie2, ewolucja unikalnej, wysokiej sztywności i wysokiego bezpieczeństwa struktury nadwozia Mazda Advanced Impact Distribution and Absorption System realizuje doskonałą odporność na zderzenia, rozpraszając energię uderzenia w całym pojeździe w przypadku uderzenia z dowolnego kierunku. Struktura nadwozia jest uzupełniona przez podwójne przednie poduszki powietrzne w standardzie, z dodatkowo opcjonalnymi poduszkami powietrznymi bocznymi i kurtynowymi. Dodatkowo, maska, błotniki i wycieraczki zostały zaprojektowane tak, aby minimalizować obrażenia w przypadku kontaktu z pieszym.

Podsumowanie – mała i przyjazna z dużą dawką Zoom-Zoom

Nowa Mazda2 to miejskie auto, które jest wygodne i bezpieczne w prowadzeniu, z dużą dawką przyjemności Zoom-Zoom. Będąc przystępnym cenowo i tanim w eksploatacji, oferuje praktycznie ten sam poziom przyjemności Zoom-Zoom, co większe pojazdy Mazdy. To przyjemność z jazdy, radość z posiadania, zabawa z użytkowania oraz najbardziej osobisty samochód w ofercie Mazdy. Przy rozwoju tego całkowicie nowego modelu, perspektywa została poszerzona z japońskiej na globalną. Mazda jest pewna, że Mazda2 zyska uznanie wielu klientów i że wzmocni i rozszerzy obecność marki Mazda na rynkach aut subkompaktowych. Nowa Mazda2 będzie produkowana w Japonii.

Wstępne specyfikacje nowej Mazdy2 (dla Europy)
Wymiary Długość całkowita 3885 mm
Szerokość całkowita 1695 mm
Wysokość całkowita 1475 mm
Rozstaw osi 2490 mm
Rozstaw kół (przód / tył) 1475 mm / 1465 mm
(dla opon 14- i 15-calowych)
1465 mm / 1455 mm
(dla opon 16-calowych)
Pojemność 5 osób
Pojemność bagażnika 250 l
Silnik Typ MZR 1.3-litra: Rzędowy,
4-cylindrowy silnik benzynowy
MZR 1.5-litra: Rzędowy,
4-cylindrowy silnik benzynowy
Maks. moc Cel MZR 1.3-litra:
55 kW (75 PS) / 6000 rpm
(standardowa moc)
62 kW (84 PS) / 6000 rpm
(wysoka moc)
MZR 1.5-litra:
76 kW (103 PS) / 6000 rpm
Maks. moment obrotowy Cel MZR 1.3-litra:
118 Nm (12.0 kgm) / 3500 rpm
(standardowa moc)
121 Nm (12.3 kgm) / 3500 rpm
(wysoka moc)
MZR 1.5-litra:
136 Nm (13.9 kgm) / 4000 rpm
Skrzynia biegów Typ 5-biegowa manualna
Zawieszenie Typ (przód / tył) MacPherson /
belka skrętna
Hamulce Typ (przód/tył) Wentylowane tarcze /
bębny prowadzące i ciągnące
Opony 175/65R14
185/55R15
195/45R16
Koła 14-calowe stalowe
15-calowe stalowe i aluminiowe
16-calowe aluminiowe
Maks. prędkość* Wstępne 186 km/h (1.5-litra)
Waga własna* Wstępne 954 kg (1.3-litra)
Zużycie
paliwa* Wstępne 5.4 L/100 km (1.3-litra)

* Pomiar Mazdy

1.3L 5MT FWD (75 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1349 Cm3
Moc55 Kw @ 6000 Rpm
75 Hp @ 6000 Rpm
74 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy89 Lb-Ft @ 3500 Rpm
121 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna104.4 Mph (168 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony175/65R14
Długość153.5 In (3899 Mm)
Szerokość66.9 In (1699 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58.2/57.4 In (1
Rozstaw osi98 In (2489 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika8.8 Cuft (249 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2050.2 Lbs (930 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3262.8 Lbs (1480 Kg)
Spalanie miasto34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie43.5 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

1.3L KM 5MT FWD (86 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1349 Cm3
Moc63 Kw @ 6000 Rpm
86 Hp @ 6000 Rpm
84 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy90 Lb-Ft @ 3500 Rpm
122 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna106.8 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony185/55R15
Długość153.5 In (3899 Mm)
Szerokość66.9 In (1699 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58.2/57.4 In (1
Rozstaw osi98 In (2489 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika8.8 Cuft (249 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2050.2 Lbs (930 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3273.8 Lbs (1485 Kg)
Spalanie miasto34 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie43.5 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

1.5L 5MT FWD (103 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1498 Cm3
Moc76 Kw @ 6000 Rpm
103 Hp @ 6000 Rpm
102 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy101 Lb-Ft @ 4000 Rpm
137 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna116.8 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony195/45R16
Długość153.5 In (3899 Mm)
Szerokość66.9 In (1699 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58.2/57.4 In (1
Rozstaw osi98 In (2489 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika8.8 Cuft (249 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2061.3 Lbs (935 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3273.8 Lbs (1485 Kg)
Spalanie miasto30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie39.8 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2140 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.