MAZDA 5 / Premacy 2005-2008

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MAZDA 5 / Premacy 2005-2008

Przejdź do galerii zdjęćMAZDA 5 / Premacy 2005-2008

W 2005 roku Mazda wciąż była związana z Ford Motor Company i opracowała minivana opartego na wspólnej platformie.

Chociaż dzielił niektóre części z Fordem Focusem i Mazdą 3, model 5/Premacy celował w inny segment rynku. Był to kompaktowy MPV, który starał się oferować zachowanie samochodu osobowego, mając jednocześnie możliwość przewozu do siedmiu pasażerów.

Z przodu 5 przypominał ten sam wzór kratki chłodnicy co jego kompaktowy odpowiednik 3. Minivan o jajowatym kształcie miał nachyloną przednią część z wysoką przednią szybą. Z boku, tylne przesuwane drzwi były nietypowe dla tej klasy. Na przykład Ford C-Max, który został zbudowany na tej samej platformie, miał drzwi uchylne. Z tyłu 5 miał prawie pionową klapę bagażnika z lekko nachyloną tylną szybą.

Wewnątrz inżynierowie Mazdy zdołali zainstalować trzy rzędy siedzeń w konfiguracji 2-3-2. Dzięki długiemu dachowi nie było problemu z wysokością siedzeń w ostatnim rzędzie dla pasażerów średniego wzrostu. Zestaw wskaźników miał podobny design do Mazdy 3, a wysoki środkowy panel z dźwignią biegów lub selektorem biegów, w zależności od wybranej opcji skrzyni biegów. System nawigacji satelitarnej oferowany był jako opcja, podczas gdy w standardowym wyposażeniu znajdowało się radio CD.

Pod maską Mazda zainstalowała wybór silników benzynowych i diesla. W zależności od rynku, model 5 był oferowany z automatyczną skrzynią biegów.

Oryginalny Mazda 5 wprowadził nowe cechy do segmentu kompaktowych pojazdów wielofunkcyjnych (C-MAV) w Europie w 2005 roku, oferując jedyne w swoim rodzaju podwójne drzwi przesuwne oraz innowacyjny system siedzeń i przechowywania Karakuri, komfortowe i komunikacyjne wnętrze oraz dynamiczne prowadzenie. Od momentu wprowadzenia na rynek wyprodukowano ponad 275 000 sztuk (do listopada 2007 roku). Mazda 5 jest trzecim najlepiej sprzedającym się pojazdem firmy na świecie. W Europie Mazda 5 szybko stała się kluczowym produktem dla dalszego rozwoju Mazda Motor Europe, z ponad 100 000 sprzedanymi egzemplarzami od chwili wprowadzenia (do października 2007) i zdobyła szacunkowy udział na poziomie 3,3 procenta w ważnym segmencie C-MAV. Nowa wersja Mazdy 5 zapowiada kontynuację tego sukcesu, oferując odświeżony design, nową automatyczną skrzynię biegów, bardziej zindywidualizowany Sportowy Pakiet Wyglądowy, bardziej wyrafinowane wykończenie wnętrza, więcej komfortu i udogodnień, nowe ustawienia zawieszenia dla zoptymalizowanego prowadzenia, poprawioną ekonomikę paliwową i niższą emisję CO2.

Design – Odświeżony wygląd i bardziej agresywny Sportowy Pakiet Wyglądowy

Segment C-MAV w Europie nie słynie z produktów o przyciągających wzrok projektach. W 2005 roku Mazda 5 przełamała tę tendencję, wprowadzając stylowy, sportowy wygląd, który wyróżniał się w tłumie podobnych minivanów – z dynamiczną, klinowatą formą, mocnym przodem i zaokrąglonym dachem oraz tyłem lekko zwężającym się. Teraz odświeżona Mazda 5 jeszcze bardziej podkreśla unikatowy charakter pojazdu dzięki świeżym aktualizacjom jego silnego designu i Sportowemu Pakietowi Wyglądowemu, który jest jeszcze bardziej sportowy i wyjątkowy niż wcześniej.

Odświeżona Mazda 5 ma design skierowany do klientów poszukujących zbalansowanego wyglądu, który sugeruje radosny charakter jazdy pojazdu. Posiada nowy projekt przedniego zderzaka, który sprawia, że samochód wygląda na niższy i smuklejszy, nowy dolny spoiler dla odrobiny sportowego charakteru oraz większą zintegrowaną obudowę dla przednich lamp przeciwmgielnych, co nadaje przedniej części potężny wygląd. Reflektory mają nowy srebrny pierścień oraz nową teksturalną obróbkę krawędzi dla lepszego efektu jakości. Te elementy otaczają wyraźnie zdefiniowaną siatkę Mazdy w kształcie pięciopunktowej gwiazdy z nową sportową strukturą plastra miodu. Automatycznie poziomowane reflektory ksenonowe są dostępne jako opcja. Z tyłu, standardowa wersja posiada nowe tylnie lampy zespolone, które są podzielone pionowo, co daje świeży efekt w dwóch kolorach.

Dostępny jest również Sportowy Pakiet Wyglądowy, zaprojektowany z myślą o Europejczykach szukających dynamicznego kompaktowego MAV w sportowym stylu. Oferuje zaktualizowany projekt grille’a w kształcie skrzydeł, nowy projekt przedniego zderzaka z przednim spoilerem (wydłużającym pojazd o 10 mm w porównaniu do poprzedniej wersji Pakietu Sportowego oraz o 60 mm w porównaniu do standardowej Mazdy 5) oraz wydłużone obudowy świateł przeciwmgielnych, co daje bardziej agresywny wygląd na drodze w porównaniu do wersji standardowej. Sylwetka jest również bardziej sportowa, z bocznymi progami, które sprawiają, że samochód wydaje się niższy, oraz stonowanym tylnym spojlerem dachu. Przednie lampy i specjalne tylne lampy LED z 12 diodami mają czarne pierścienie, co nadaje jeszcze bardziej dynamiczny wygląd.

Indywidualność obu pakietów wyglądowych jest dodatkowo wzbogacona przez nowe projekty felg aluminiowych w rozmiarach 16 i 17 cali oraz 11 kolorów nadwozia – w tym siedem nowych odcieni: Icy Blue, Stormy Blue, Aurora Blue Mica, True Red, Copper Red Mica, Crystal White Pearl oraz Golden Sand Metallic. Ostatni z nich zmienia odcienie w zależności od warunków oświetleniowych.

Wnętrze odświeżonej Mazdy 5 nadal charakteryzuje się stylowym wystrojem zaprojektowanym wokół otwartej, komunikacyjnej przestrzeni, w której może podróżować komfortowo nawet do siedmiu osób. Zaktualizowane wnętrze zyskuje na wyrazistości dzięki dwóm nowym czarnym pakietom wykończeniowym (w zależności od wersji) z materiałami siedzeń wyższej jakości. Wprowadzono nowy panel centralny, wykończony w kolorze tytanowym lub czarnym. Czarne skórzane siedzenia są teraz dostępne jako opcja.

Nowe elektryczne drzwi przesuwne z tyłu dla maksymalnego komfortu

Odświeżona Mazda 5 podnosi wygodę dzięki swoim unikalnym dwustronnym przesuwanym drzwiom tylnym – o szerokości otwarcia 700 mm i wysokości 1,083 mm – dodając funkcjonalność otwierania i zamykania drzwi wspomaganą elektrycznie. Drzwi można obsługiwać z siedzenia kierowcy za pomocą przycisków na desce rozdzielczej, z zewnętrznych i wewnętrznych uchwytów drzwiowych oraz za pomocą pilota centralnego zamka. Otwierają się w mniej niż 4 sekundy i zamykają bardzo płynnie w mniej niż 5 sekund. Dla dodatkowego bezpieczeństwa zatrzymują się niezawodnie w przypadku wykrycia jakiejkolwiek przeszkody.

Funkcjonalność, komfort i wyposażenie – Cichsza i bardziej praktyczna

Odświeżona Mazda 5 zachowuje wszystkie cechy wnętrza, które uczyniły ją tak popularną wśród rodzin na całym świecie. Wciąż dostępny jest innowacyjny system siedzeń i przechowywania Karakuri (patrz ramka), 45 schowków, kokpit z pełną regulacją oraz dźwignia zmiany biegów o wysokim montażu, funkcjonalność jednego dotyku do składania siedzeń w drugim rzędzie dla łatwego dostępu do trzeciego rzędu oraz praktyczna dwustopniowa klapa bagażnika z dwoma wysokościami otwierania (1,810 mm i 1,910 mm), co zapobiega zarysowaniom w garażu i jest wygodne dla osób o różnych rozmiarach ciała. Bagażnik oferuje pojemność do 1,678 litrów (w pięcioosobowej wersji z opuszczonym drugim rzędem).

Uniwersalność w najlepszym wydaniu – Siedmiomiejscowy system siedzeń i przechowywania Karakuri w Mazdzie 5

System siedzeń i przechowywania Karakuri w Mazdzie 5 oferuje wystarczającą przestrzeń dla aż siedmiu osób i umożliwia szybkie i łatwe przekształcenie wnętrza w różnorodne układy siedzeń. Jeśli potrzebujesz więcej miejsca na bagaż, wystarczy złożyć siedzenia trzeciego rzędu płasko do podłogi, a zyskujesz pięć miejsc i dużą przestrzeń bagażową. Możliwe jest także skonfigurowanie czterech miejsc, poprzez schowanie poduszki środkowego siedzenia w drugim rzędzie pod lewym siedzeniem. Wystarczy przechylić poduszkę lewego siedzenia do przodu, złożyć poduszkę środkowego siedzenia do przestrzeni pod nią, a następnie przywrócić poduszkę lewego siedzenia do pierwotnej pozycji. Następnie należy opuścić oparcie środkowego siedzenia, które posłuży jako szeroki podłokietnik. To zapewnia czterem pasażerom maksymalną przestrzeń i wygodę. Praktyczny schowek Karakuri można wysunąć z prawego siedzenia drugiego rzędu. Posiada górną półkę wystarczająco dużą, by pomieścić mniejsze zabawki, przekąski, kubki lub butelki dla dzieci, a poniżej znajduje się siatka, która może pomieścić różne przedmioty. Jeśli środkowe siedzenie w drugim rzędzie lub schowek Karakuri jest używane, dostępna jest przestrzeń magazynowa o pojemności 6,3 litra pod jedną z poduszek na zewnętrznych siedzeniach drugiego rzędu.

  • Pojemność wszystkich siedzeń (do linii pasa) 112 l
  • Pojemność przy opuszczonym 3. rzędzie (do linii pasa) 426 l
  • Pojemność przy opuszczonych 2. i 3. rzędach (do linii pasa) 857 l
  • Pojemność przy opuszczonych 2. i 3. rzędach (od podłogi do sufitu) 1,566 l

Zaktualizowana Mazda 5 dodaje funkcje, które ułatwiają codzienne użytkowanie. Na przykład, metry czarno-białe z poprawionym białym podświetleniem są teraz standardem. Rozmiar monitora centralnego (wyświetlającego informacje o zegarze, audio i klimatyzacji) jest teraz większy, umieszczony wyżej i dalej do przodu, co ułatwia jego odczyt. Rozmieszczenie przełączników w panelu centralnym zostało zoptymalizowane, aby łatwiej można było sięgnąć do przełącznika świateł awaryjnych oraz przycisków regulacji zegara. Nowy złącze AUX z niszą na przodzie konsoli centralnej jest standardem we wszystkich modelach. Ta funkcja pozwala na podłączenie i słuchanie odtwarzacza MP3 przy użyciu systemu audio Mazdy 5.

W przypadku wyposażenia w opcjonalny system rozrywki DVD, Mazda 5 oferuje drugie złącze AUX w wykończeniu tylnych siedzeń, co pozwala pasażerom tylnym grać w gry konsolowe, oglądać filmy lub słuchać muzyki na słuchawkach.

Odświeżona Mazda 5 posiada również nowy system nawigacji DVD (w zależności od wersji i rynku), zaprojektowany z myślą o łatwiejszym odczycie i użyciu, z nowym, 7-calowym, wielofunkcyjnym ekranem dotykowym oraz zintegrowanym poleceniem głosowym w panelu centralnym. Jak wcześniej, system nawigacji DVD zawiera kamerę tylnej widoczności, co jest bardzo przydatne przy parkowaniu lub manewrowaniu w wąskich przestrzeniach. Standardowy odtwarzacz CD odtwarza teraz płyty CD w formacie MP3, dostępny jest również odtwarzacz CD o pojemności 6 płyt, a także system telefoniczny Bluetooth® z przyciskami na kierownicy oraz poleceniem głosowym (w zależności od wersji).

Odświeżona Mazda 5 – Jeszcze cichsze miejsce

Odświeżona Mazda 5 jest nie tylko bardziej praktyczna i łatwiejsza w użytkowaniu, ale także cichsza, co czyni wnętrze pojazdu jeszcze bardziej komfortowym i relaksującym. Dźwięk silnika, na przykład, został zredukowany (dla wszystkich silników) dzięki wprowadzeniu wielorzędowego rezonatora wokół kanału dolotowego świeżego powietrza. Posiada sześć różnych rodzajów rezonatorów, które zostały zaprojektowane w celu ograniczenia hałasu w zakresie częstotliwości od 80 do 470 Hz. Hałas drogowy również został zredukowany poprzez zwiększenie sztywności obręczy felg aluminiowych. To zmniejsza wibracje kół, które są przenoszone na nadwozie i postrzegane jako hałas drogowy przez pasażerów, o 1 dB. Ponadto, do podsufitki dodano materiał izolacyjny Thinsulate®, który pochłania wysokie częstotliwości hałasu drogowego (przy 250 Hz i wyżej) przenoszonego przez nadwozie.

Układy napędowe – Poprawiona efektywność paliwowa, mniej CO2 i nowa automatyczna skrzynia biegów

Działania Mazdy w kierunku zmniejszenia wpływu jej pojazdów na środowisko są kontynuowane w odświeżonej Mazdzie 5, która oferuje zaktualizowaną gamę silników zużywających mniej paliwa i emitujących mniej spalin. Silnik MZR 2.0-litra benzynowy, o mocy 107 kW/146 PS przy 6,500 obr./min, przeszedł znaczną aktualizację. Teraz jest wyposażony w elektryczny gaz, co zapewnia jeszcze bardziej żywą reakcję na pedał, oraz sekwencyjne wymuszanie zaworów (S-VT), które poprawia efektywność ładowania cylindrów, co pozwala na więcej momentu obrotowego w całym zakresie obrotów. To umożliwiło inżynierom uzyskanie maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 185 Nm przy niższych prędkościach obrotowych silnika, teraz przy zaledwie 4,000 obr./min (o 500 obr./min wcześniej niż w poprzednim silniku).

Zaktualizowany silnik MZR 2.0-litra benzynowy można połączyć z nową pięciobiegową automatyczną skrzynią biegów (patrz ramka) lub nowo wprowadzoną sześciobiegową manualną skrzynią biegów, która jeszcze bardziej podkreśla żywotny charakter silnika benzynowego. Bliższe przełożenia sześciobiegowej manualnej skrzyni, w połączeniu z nowo wprowadzonym elektrycznym gazem i S-VT, oferują dynamiczną i mocną jazdę z lepszą elastycznością. Odświeżona Mazda 5 z tym nowym układem napędowym osiąga prędkość 0 do 100 km/h w 10.2 sekundy, co jest poprawą w porównaniu do 10.8 sekundy w poprzednim układzie napędowym (z pięciobiegową manualną skrzynią biegów). Jej szósty bieg zaprojektowano w celu zmniejszenia zużycia paliwa przy jeździe z dużymi prędkościami. W połączeniu z nowym systemem S-VT, który poprawia ekonomikę paliwową przy niskich obrotach silnika i niskim współczynnikiem oporu powietrza (Cd) wynoszącym zaledwie 0.29, uzyskujemy mocną, wysokiej klasy wersję benzynową, która zużywa tylko 7.9 litrów na 100 km (średnio), co stanowi 0.3 litra lub 4 procent mniej niż w poprzednim modelu 2.0-litra benzynowym.

Zaktualizowany silnik MZR 2.0-litra benzynowy emituje również mniej spalin. Dodano nowy czujnik tlenu do katalizatora blisko sprzężonego w układzie wydechowym, co pomaga modułowi sterującemu silnikiem optymalizować mieszankę powietrzno-paliwową, aby utrzymać emisję na jak najniższym poziomie. To, w połączeniu z poprawioną efektywnością paliwową opisaną powyżej, oznacza, że zaktualizowany silnik MZR 2.0-litra emituje o 11 g/km mniej CO2 niż poprzedni silnik.

Nowa pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów

Wprowadzono nową pięciobiegową automatyczną skrzynię biegów z manualnym trybem zmiany biegów dla silnika MZR 2.0-litra benzynowego, co jest nowością w gamie Mazdy 5. Posiada nowy konwerter momentu obrotowego, który osiąga optymalne połączenie wydajności i efektywności paliwowej poprzez zmniejszenie strat energii spowodowanych poślizgiem, wykorzystując szeroki zakres blokady oraz funkcję kontroli poślizgu przy przyspieszaniu. Te cechy, w połączeniu z specjalnym strojenie systemu elektrycznego gazu silnika, zapewniają pozytywną reakcję przyspieszenia w ruchu miejskim oraz zwinne wyprzedzanie na drogach wiejskich i autostradach.

Pozostaje silnik MZR 1.8-litra benzynowy z pięciobiegową manualną skrzynią biegów z poprzedniego modelu, znany z dynamicznego, przyjemnego i oszczędnego charakteru. Osiąga moc 85 kW/115 PS przy 5,300 obr./min i maksymalny moment obrotowy 165 Nm przy 4,000 obr./min. Potrzebuje tylko 7.6 litrów paliwa na 100 km (średnio), co stanowi spadek o 0.3 litra lub 4 procent w porównaniu do poprzednich danych, oraz emituje o 8 g/km mniej CO2.

Silnik MZR-CD 2.0-litra z turbodoładowaniem pozostał również w ofercie. Występuje w dwóch wersjach mocy: wersja Standard Power produkująca 81 kW/110 PS przy 3,500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 310 Nm przy zaledwie 2,000 obr./min, oraz wersja High Power produkująca 105 kW/143 PS przy 3,500 obr./min i solidny maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 2,000 obr./min. Obie wersje wykorzystywują turbosprężarkę o zmiennej geometrii, aby zapewnić maksymalny moment obrotowy nawet przy niskich obrotach silnika, zapewniając żywą reakcję na pedał, a także dwumasowe koło zamachowe i technologię wielostopniowego wtrysku paliwa (z do sześcioma wtryskami na cykl) zapewniające płynne, niemal typowe dla paliw pracy. Efektywność chłodnicy recyrkulacji spalin (EGR) została poprawiona w odświeżonej Mazdzie 5. Obie wersje diesla są standardowo wyposażone w sześciobiegową manualną skrzynię biegów. Zużywają tylko 6.1 litrów paliwa na 100 km (średnio), o 0.2 litra lub 3 procent mniej niż poprzedni silnik, oraz emitują 162 g/km CO2, co stanowi redukcję o 11 g/km. Filtr cząstek stałych (DPF) pozostaje standardem dla obu wersji diesla.

Dynamika jazdy i bezpieczeństwo – Aktualizacje zawieszenia dla jeszcze większej stabilności

Oryginalna Mazda 5 była jednym z pierwszych nowych pojazdów Mazdy, które stosowały wysokowytrzymałe stalowe elementy w nadwoziu dla idealnego połączenia zmniejszonej wagi z wysoką sztywnością skrętną i zginającą. Wersja odświeżona dziedziczy tę solidną strukturę i dodaje aktualizacje zawieszenia z przodu i z tyłu dla poprawy stabilności jazdy oraz zoptymalizowanego komfortu. Nowe amortyzatory w przednim zawieszeniu MacPhersona redukują opóźnienie siły tłumienia pomiędzy kompresją a wydłużeniem. A przednie poprzeczne linki tylnego zawieszenia multi-link zostały teraz podniesione o 2 mm, co zwiększa zbieżność o 30%. Te aktualizacje pomagają jeszcze bardziej zwiększyć przyczepność i stabilność, gdy odświeżona Mazda 5 pokonuje zakręty przy wyższych prędkościach, zwłaszcza przy pełnym obciążeniu pasażerami i bagażem.

Oryginalna Mazda 5 zdobyła 33 punkty i została nagrodzona pięcioma gwiazdkami w testach Euro NCAP, co wciąż jest jednym z najwyższych wyników w tej klasie. Odświeżona Mazda 5 zachowuje tę bezpieczną i mocną strukturę nadwozia z unikalną konstrukcją triple-H, sześcioma poduszkami powietrznymi oraz składającym się pedałem hamulca. Dodatkowo, aktywne bezpieczeństwo zostało zwiększone poprzez poprawioną reakcję hamulców. Wzmacniacz hamulców został zoptymalizowany, aby zwiększyć szybkość wzrostu ciśnienia płynu, gdy kierowca po raz pierwszy wstępuje na pedał hamulca, co zapewnia bardziej pozytywną reakcję. Opcje takie jak automatyczny system świateł i czujniki deszczu również przyczyniają się do aktywnego bezpieczeństwa. Duże wentylowane przednie hamulce tarczowe i solidne tylne hamulce tarczowe, system ABS z czterema kanałami, EBD i wspomaganie hamulców są standardem. System DSC w połączeniu z systemem kontroli trakcji (TCS) jest standardowy lub opcjonalny, w zależności od wersji i rynku.

1.8L 5MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc84.6 Kw @ 5300 Rpm
115 Hp @ 5300 Rpm
113 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy122 Lb-Ft @ 4000 Rpm
165 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna113 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość65.6 In (1666 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3075 Lbs (1395 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4608 Lbs (2090 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2190 G/Km

2.0L 5MT FWD (145 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc106.6 Kw @ 6000 Rpm
145 Hp @ 6000 Rpm
143 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 4500 Rpm
185 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość65.6 In (1666 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3086 Lbs (1400 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto21.4 Mpg Us (11 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Emisja CO2198 G/Km

2.3L 5MT FWD (157 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2260 Cm3
Moc117.1 Kw @ 6500 Rpm
159 Hp @ 6500 Rpm
157 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 3500 Rpm
201 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/50 R17 V
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość65.6 In (1666 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3333 Lbs (1512 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4652 Lbs (2110 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa27 Mpg Us (8.7 L/100Km)

2.0L CiTD 6MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc81 Kw @ 3500 Rpm
110 Hp @ 3500 Rpm
109 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy229 Lb-Ft @ 2000 Rpm
310 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna111 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość65.6 In (1666 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3384 Lbs (1535 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4905 Lbs (2225 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2173 G/Km

2.0L CiTD 6MT FWD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc105.1 Kw @ 3500 Rpm
143 Hp @ 3500 Rpm
141 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy266 Lb-Ft @ 2000 Rpm
360 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość65.6 In (1666 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika19 Cuft (538 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna3329 Lbs (1510 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4916 Lbs (2230 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2173 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.