MAZDA 5 / Premacy 2008-2010

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MAZDA 5 / Premacy 2008-2010

Przejdź do galerii zdjęćMAZDA 5 / Premacy 2008-2010

Mazda 5, która zadebiutowała w 2008 roku, nie była niczym nadzwyczajnym, ale zdecydowanie spełniała swoje zadanie. Większość użytkowników, którzy mieli okazję nią jeździć, twierdzi, że to jeden z najprzyjemniejszych minivanów do prowadzenia!

Jak można się spodziewać, minivan nie był zaprojektowany z myślą o szybkości. Jednak Mazda 5 również nie była wolna. Zwinny pojazd napędzany silnikiem DURATEC o pojemności 2.3 litra – silnikiem Forda – generował 153 KM i 148 Nm momentu obrotowego. Silnik był połączony zarówno z automatyczną, jak i manualną skrzynią biegów. Mazda 5 korzystała z systemu napędu na przednie koła.

Samochód charakteryzował się bardzo dobrą obsługą, niewielkim podsterownością i zaskakująco dobrze radził sobie na zakrętach, jak na minivan.

Wnętrze było proste i schludne, z intuicyjnie rozmieszczonymi dobrze oświetlonymi wskaźnikami oraz przyciskami na kierownicy, funkcją AUX i miejscami do przechowywania.

Mazda 5 była wyposażona w elektryczne zamki i szyby, radio AM/FM, satelitarną, odtwarzacz CD oraz system multimedialny z wielofunkcyjnym systemem audio.

Plastiki użyte w wnętrzu były twarde i łatwo się rysowały.

Manualne fotele były wystarczająco komfortowe, a pasażerowie z przodu mogli cieszyć się długą jazdą. Jednak druga rząd nie oferował zbyt dużo miejsca na nogi i wysokości. Pasażerowie w drugim rzędzie mieli do dyspozycji elektryczne szyby i mogli wchodzić/wychodzić za pomocą manualnych drzwi przesuwanych.

Pasażerowie w trzecim rzędzie nie byli zbyt komfortowo usadzeni, więc samochód był idealnym rozwiązaniem dla rodzin z dziećmi.

Oryginalna Mazda 5 wprowadziła nowe cechy do segmentu kompaktowych pojazdów wielofunkcyjnych (C-MAV) w Europie w 2005 roku, z jedynymi w segmencie podwójnymi drzwiami przesuwanymi oraz innowacyjnym systemem siedzeń i przechowywania Karakuri, komfortowym i komunikatywnym wnętrzem oraz radością z jazdy. Od momentu wprowadzenia na rynek, wyprodukowano ponad 275 000 sztuk (do listopada 2007 roku). Mazda 5 jest trzecim najlepiej sprzedającym się pojazdem firmy na świecie. W Europie, Mazda 5 szybko stała się produktem niezbędnym dla dalszego rozwoju Mazda Motor Europe, z ponad 100 000 sprzedanych egzemplarzy od momentu wprowadzenia (do października 2007 roku), zdobywając szacunkowo 3,3-procentowy udział w ważnym segmencie C-MAV. Nowa wersja Mazdy 5 z modernizacją ma na celu kontynuację tego sukcesu z odświeżonym designem, nową automatyczną skrzynią biegów, bardziej zindywidualizowanym pakietem Sport Appearance, bardziej wyrafinowanym wykończeniem wnętrza, większym komfortem i wygodą, nowymi ustawieniami zawieszenia dla optymalnego prowadzenia, poprawioną efektywnością paliwową i niższymi emisjami CO2.

Design – Odświeżony wygląd oraz bardziej agresywny pakiet Sport Appearance

Segment C-MAV w Europie nie jest znany z produktów o przyciągających wzrok projektach. W 2005 roku Mazda 5 przełamała tę tendencję, wprowadzając stylowy, sportowy wygląd, który wyróżniał się w tłumie podobnych minivanów – z dynamiczną, klinowatą formą, mocnym przodem oraz lekko opadającą linią dachu. Teraz modernizacja Mazdy 5 jeszcze bardziej podkreśla unikalny wizerunek pojazdu dzięki świeżym aktualizacjom mocnego designu oraz pakietowi Sport Appearance, który jest jeszcze bardziej sportowy i charakterystyczny niż wcześniej.

Modernizacja Mazdy 5 ma design, który przyciąga klientów poszukujących zrównoważonego wyglądu, sugerującego dynamiczny charakter jazdy. Posiada nowy projekt przedniego zderzaka, który sprawia, że samochód wygląda niżej i smuklej, nowy spojler dolny dla dodatku do osiągów oraz większe zintegrowane obudowy przednich lamp przeciwmgielnych, nadające nosowi potężny wygląd. Reflektory mają nowy srebrny pierścień i nową teksturalną wykończenie na krawędziach, co podkreśla ich wysoką jakość. Te elementy otaczają bardziej wyraźnie zdefiniowany grill Mazdy z nową sportową siatką w kształcie plastra miodu. Automatyczne poziomowanie reflektorów ksenonowych jest dostępne jako opcja. Z tyłu, standardowa wersja ma nowe tylne lampy kombinowane, które są pionowo podzielone dla świeżego, dwukolorowego efektu.

Dostępny jest również pakiet Sport Appearance, zaprojektowany z myślą o Europejczykach szukających dynamicznego, kompaktowego MAV w sportowym wydaniu. Posiada odświeżony projekt grilla, nowy design przedniego zderzaka z przednim spojlerem (wydłużającym pojazd o 10 mm w porównaniu do poprzedniej wersji pakietu Sport Appearance i o 60 mm dłuższym niż standardowa Mazda 5 po modernizacji) oraz spiczaste obudowy lamp przeciwmgielnych, które nadają bardziej agresywne wrażenie na drodze w porównaniu do standardowej wersji. Sylwetka jest również bardziej sportowa z progami bocznymi, które sprawiają, że samochód wydaje się niższy oraz stonowanym spojlerem na tylnym dachu. Przednie lampy i specjalne tylne lampy LED z podświetleniem mają czarne obramowania, co nadaje im jeszcze bardziej dynamiczny wygląd.

Indywidualność obu pakietów wizualnych dodatkowo wzmacniają nowe projekty aluminiowych felg o średnicy 16 i 17 cali oraz 11 kolorów zewnętrznych – w tym siedem nowych odcieni o nazwach Icy Blue, Stormy Blue, Aurora Blue Mica, True Red, Copper Red Mica, Crystal White Pearl oraz Golden Sand Metallic. Ostatni z nich ma zmieniające się odcienie w zależności od warunków oświetleniowych.

Wnętrze Mazdy 5 po modernizacji wciąż pozostaje stylowe, zaprojektowane wokół otwartej, komunikatywnej przestrzeni, w której może podróżować komfortowo do siedmiu osób. Zaktualizowane wnętrze jest teraz odrobinę bardziej charakterystyczne dzięki dwóm nowym czarnym pakietom wykończeniowym (w zależności od wersji) z materiałami siedzeń wyższej jakości. Wprowadzono nowy panel centralny, w wykończeniu titanium lub czarnym. Czarna skórzana tapicerka siedzeń jest teraz dostępna jako opcja.

Nowe Elektrycznie Przesuwane Tylne Drzwi dla Maksymalnego Komfortu

Mazda 5 po modernizacji poprawia wysoką wygodę swoich unikalnych w segmencie, podwójnych tylnych drzwi przesuwanych – o szerokości otwarcia 700 mm i wysokości otwarcia 1 083 mm – dodając funkcjonalność wspomaganego otwierania i zamykania drzwi. Drzwi mogą być obsługiwane z siedzenia kierowcy za pomocą przycisków na desce rozdzielczej, zarówno z zewnętrznych, jak i wewnętrznych klamek, oraz z pilota centralnego zamka. Drzwi otwierają się w mniej niż 4 sekundy i zamykają bardzo płynnie w mniej niż 5 sekund. Dla dodatkowego bezpieczeństwa zatrzymują się w sposób niezawodny, gdy wykryją jakiekolwiek przeszkody.

Funkcjonalność, Komfort i Wyposażenie – Cichsza i Bardziej Praktyczna

Mazda 5 po modernizacji zachowuje wszystkie funkcje wnętrza, które uczyniły ją tak popularną wśród rodzin na całym świecie. Wciąż obecne są innowacyjny system siedzeń i przechowywania Karakuri (patrz ramka), 45 schowków, kokpit z możliwością regulacji we wszystkich kierunkach oraz wysoka dźwignia zmiany biegów, funkcjonalność łatwego przechylania siedzeń drugiego rzędu dla łatwego dostępu do trzeciego rzędu oraz praktyczna klapa bagażnika z możliwością podnoszenia na dwóch wysokościach (1 810 mm i 1 910 mm), która nie rysuje garażu i jest wygodna dla ludzi o różnym wzroście. Bagażnik oferuje objętość do 1 678 litrów (wersja pięcioosobowa z opuszczonym drugim rzędem).

Nadal Wszechstronność w Najlepszym Wydaniu – Siedmioosobowy System Siedzeń i Przechowywania Karakuri w Mazdzie 5

System siedzeń i przechowywania Karakuri w Mazdzie 5 oferuje wystarczającą przestrzeń dla maksymalnie siedmiu osób i umożliwia szybko i łatwo przekształcić wnętrze w różne układy siedzeń. Jeśli potrzebujesz więcej miejsca na bagaż, wystarczy złożyć siedzenia trzeciego rzędu płasko w podłogę, uzyskując pięć miejsc i dużą przestrzeń bagażową. Możliwa jest również konfiguracja czteromiejscowa poprzez przechowywanie poduszki środkowego siedzenia w drugim rzędzie pod lewym siedzeniem. Wystarczy przechylić lewą poduszkę siedzenia do przodu, złożyć poduszkę środkowego siedzenia do miejsca poniżej, a następnie przywrócić lewą poduszkę siedzenia do pierwotnej pozycji. Następnie opuść oparcie środkowego siedzenia, co posłuży jako szeroki środkowy podłokietnik. To pozwala czterem pasażerom na maksymalną przestrzeń i wygodę. Praktyczna skrzynka użytkowa Karakuri może być wysunięta z prawego siedzenia drugiego rzędu do środka. Ma górną tackę wystarczająco dużą, aby pomieścić małe zabawki, przekąski, kubki lub butelki do karmienia, a w dolnej skrzynce znajduje się siatka, która może pomieścić różne przedmioty. Jeśli środkowe siedzenie drugiego rzędu lub skrzynka Karakuri jest używana, dostępna jest przestrzeń do przechowywania o pojemności 6,3 litra pod jedną z zewnętrznych poduszek siedzeń drugiego rzędu.

Całkowita objętość wszystkich siedzeń (do linii pasa) 112 l
Objętość złożonego trzeciego rzędu (do linii pasa) 426 l
Objętość złożonych drugiego i trzeciego rzędów (do linii pasa) 857 l
Objętość złożonych drugiego i trzeciego rzędów (od podłogi do sufitu) 1 566 l

Zaktualizowana Mazda 5 dodaje cechy, które sprawiają, że pojazd jest jeszcze łatwiejszy w codziennym użytkowaniu. Na przykład, wskaźniki blackout z poprawionym białym podświetleniem są teraz standardem. Rozmiar centralnego monitora (wyświetlającego informacje o zegarze, audio i klimatyzacji) jest teraz większy, umieszczony wyżej i bardziej na przód, co ułatwia odczyt. Ułożenie przełączników w panelu centralnym zostało zoptymalizowane, aby przycisk awaryjnych świateł oraz przyciski regulacji zegara były łatwiejsze do osiągnięcia. Nowy gniazdo aux (AUX) z wnęką z przodu konsoli centralnej jest standardem we wszystkich modelach. Ta funkcja pozwala na schowanie, podłączenie i słuchanie odtwarzacza MP3 za pomocą systemu audio Mazdy 5.

Po wyposażeniu w opcjonalny system rozrywki DVD, Mazda 5 posiada drugie gniazdo AUX w wykończeniach tylnych siedzeń, co pozwala pasażerom z tyłu na grę w gry konsolowe, oglądanie filmów lub słuchanie muzyki na słuchawkach.

Mazda 5 po modernizacji ma również nowy system nawigacji DVD (w zależności od wersji i rynku) zaprojektowany, aby być łatwiejszym do odczytania i używania, z nowym 7-calowym dotykowym ekranem wielofunkcyjnym i komendą głosową, która jest teraz zintegrowana z panelem centralnym. Jak wcześniej, system nawigacji DVD obejmuje kamerę tylnego widoku, bardzo przydatny element podczas parkowania lub manewrowania w wąskich przestrzeniach. Standardowy odtwarzacz CD teraz odtwarza płyty CD w formacie MP3, dostępny jest wbudowany zmieniacz 6 CD, a także system telefoniczny Bluetooth® z kontrolkami na kierownicy i komendą głosową (w zależności od wersji).

Modernizacja Mazdy 5 – Jeszcze Cichsze Miejsce

Mazda 5 po modernizacji jest nie tylko bardziej praktyczna i łatwiejsza w obsłudze, ale także cichsza, co sprawia, że jej kabina pasażerska jest jeszcze bardziej komunikatywna i relaksująca. Dźwięk silnika, na przykład, został zredukowany (dla wszystkich silników) dzięki wprowadzeniu wielo-rezonatora wokół przewodu dolotowego. Zawiera on sześć różnych typów rezonatorów zaprojektowanych do tłumienia hałasu w zakresie częstotliwości między 80 a 470 Hz. Hałas drogowy również został zredukowany poprzez zwiększenie sztywności obręczy aluminiowych felg. To redukuje wibracje kół, które są przenoszone do nadwozia i odczuwane jako hałas drogowy przez pasażerów, o 1 dB. Dodatkowo, w nadwoziu samochodu dodano materiał izolacyjny Thinsulate®, który pochłania wysokiej częstotliwości hałas drogowy (przy 250 Hz i wyżej).

Napęd – Poprawiona Efektywność Paliwowa, mniej CO2 i nowa Automatyczna Skrzynia Biegów

Dążenie Mazdy do zmniejszenia wpływu jej pojazdów na środowisko trwa w przypadku Mazdy 5 po modernizacji, która posiada zaktualizowaną gamę silników wykorzystujących mniej paliwa i produkujących mniej emisji. Silnik benzynowy MZR 2.0-litrowy, który generuje 107 kW/146 KM przy 6 500 obr./min, przeszedł majorową aktualizację. Teraz w standardzie ma elektryczny gaz, co zapewnia jeszcze szybszą reakcję na pedał, oraz sekwencyjne sterowanie zaworami (S-VT), które poprawia efektywność ładowania cylindrów dla uzyskania większego momentu obrotowego w całym zakresie obrotów. To pozwoliło inżynierom osiągnąć maksymalny moment obrotowy na poziomie 185 Nm przy niższych obrotach silnika, teraz to tylko 4 000 obr./min (500 obr. wcześniej niż w silniku poprzedniej generacji).

Zaktualizowany silnik MZR 2.0-litrowy można połączyć z nową pięciobiegową automatyczną skrzynią biegów (patrz ramka) lub nowo wprowadzoną sześciobiegową skrzynią manualną, która jeszcze bardziej podkreśla żywotny charakter silnika benzynowego najwyższej jakości. Bliższe przełożenia sześciobiegowej skrzyni, w połączeniu z nowo wprowadzonym elektrycznym gazem i S-VT, zapewniają responsywną i mocną jazdę z poprawioną elastycznością. Mazda 5 po modernizacji z tym nowym układem napędowym osiąga 0-100 km/h w 10,2 sekundy, w porównaniu do 10,8 sekundy w poprzednim układzie napędowym (z pięciobiegową skrzynią manualną). Szóste przełożenie zaprojektowano tak, aby zredukować zużycie paliwa podczas jazdy z dużymi prędkościami. W połączeniu z nowym systemem S-VT, który poprawia efektywność paliwową przy niskich prędkościach obrotowych silnika oraz niskim oporem powietrza Mazdy 5 (Cd) wynoszącym zaledwie 0,29, otrzymujemy mocną, najwyższą wersję benzynową, która zużywa tylko 7,9 litra paliwa na 100 km (w cyklu mieszanym), co oznacza o 0,3 litra lub 4% mniej niż w poprzednim modelu 2.0-litrowym.

Zaktualizowany silnik benzynowy MZR 2.0-litrowy generuje również mniej emisji. Nowy czujnik tlenu został dodany do katalizatora bliskiego połączenia w systemie wydechowym oraz do katalizatora podpodłogowego, co pomaga modułowi sterującemu silnikiem optymalizować mieszankę powietrzno-paliwową, aby jak najmniej emisji. To, w połączeniu z poprawioną efektywnością paliwową, oznacza, że zaktualizowany silnik MZR 2.0-litrowy produkuje 11 g/km mniej CO2 niż silnik poprzedniej generacji.

Nowa Pięciobiegowa Automatyczna Skrzynia Biegów

Nowa pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów z trybem ręcznego zmieniania biegów została wprowadzona dla silnika benzynowego MZR 2.0-litrowego, co jest pierwszym w ofercie Mazdy 5. Ma nowy konwerter momentu obrotowego, który osiąga optymalny balans między osiągami a efektywnością paliwową, redukując straty energii związane ze ślizgiem, poprzez zastosowanie szerokiego zakresu blokady i funkcji kontrolowania slipu przyspieszenia. Te cechy, w połączeniu z specjalnym strojeniem systemu elektrycznego gazu silnika, zapewniają pozytywną reakcję przyspieszenia w ruchu miejskim i zwinne wyprzedzanie na drogach krajowych i autostradach.

Zachowano silnik MZR 1.8-litrowy z pięciobiegową skrzynią manualną z modelu wyjściowego, znanego ze swojej zwinnej, zabawnej i oszczędnej natury. Generuje moc 85 kW/115 KM przy 5 300 obr./min i maksymalny moment obrotowy 165 Nm przy 4 000 obr./min. Potrzebuje tylko 7,6 litra paliwa na 100 km (w cyklu mieszanym), o 0,3 litra lub 4% mniej niż wcześniej, produkując 8 g/km mniej CO2.

Silnik MZR-CD 2.0-litrowy z turbosprężarką common rail również pozostaje w ofercie. Dostępny jest w dwóch wersjach mocy: wersja Standard Power generuje 81 kW/110 KM przy 3 500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy zaledwie 2 000 obr./min, a wersja High Power generuje 105 kW/143 KM przy 3 500 obr./min i solidny maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 2 000 obr./min. Obie wersje wykorzystują turbosprężarkę o zmiennej geometrii dla maksymalnego momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach silnika, zapewniając żywotną reakcję na pedał, a także zdualizowane koło zamachowe i technologię wielostopniowego wtrysku common rail (z do sześcioma wtryskami na cykl) dla płynnej, prawie benzynowej pracy. Efektywność chłodnicy recyrkulacji spalin (EGR) została poprawiona w Mazdzie 5 po modernizacji. Obie wersje Diesla są standardowo wyposażone w sześciobiegową skrzynię manualną. Zużywają tylko 6,1 litra paliwa na 100 km (w cyklu mieszanym), o 0,2 litra lub 3% mniej niż w silniku poprzedniej generacji, produkując 162 g/km CO2, co oznacza 11 g/km mniej. Filtr cząstek stałych (DPF) pozostaje standardem dla obu wersji Diesla.

Dynamika Jazdy i Bezpieczeństwo – Ulepszenia Zawieszenia dla Jeszcze Większej Stabilności

Oryginalna Mazda 5 była jednym z pierwszych nowych pojazdów Mazdy, które zastosowały stali wysokotensyjne w nadwoziu dla idealnej kombinacji zmniejszonej masy z wysoką sztywnością skrętną i zginającą. Wersja po modernizacji odziedziczyła tę solidną strukturę i dodała aktualizacje zawieszenia z przodu i z tyłu dla poprawy stabilności jazdy i optymalnego komfortu. Nowe amortyzatory przedniego zawieszenia typu MacPherson redukują opóźnienie siły tłumienia między kompresją a rozciąganiem. Przednie boczne linki zawieszenia wielowahaczowego z tyłu zostały podniesione o 2 mm, co zwiększa zbieżność o 30%. Te aktualizacje pomagają jeszcze bardziej zwiększyć przyczepność i stabilność podczas przejazdów Mazdy 5 po zakrętach z wyższymi prędkościami, zwłaszcza przy pełnym załadunku pasażerów i bagażu.

Oryginalna Mazda 5 zdobyła 33 punkty i otrzymała pięć gwiazdek w testach Euro NCAP, co nadal stanowi jedną z najwyższych ocen w tej klasie. Mazda 5 po modernizacji zachowuje tę bezpieczną i mocną strukturę nadwozia z unikalną konstrukcją triple-H, sześcioma poduszkami powietrznymi oraz składanym pedałem hamulca. Dodatkowo bezpieczeństwo aktywne zostało zwiększone dzięki poprawionej reakcji hamulców. Wzmocniono układ hamulcowy, aby zwiększyć prędkość, z jaką ciśnienie płynu wzrasta, kiedy kierowca pierwszy raz naciska na pedał hamulca dla bardziej pozytywnego odczucia. Zachowane opcje, takie jak automatyczny system świateł i sensory deszczu, również przyczyniają się do bezpieczeństwa aktywnego. Duże wentylowane hamulce tarczowe z przodu i solidne hamulce tarczowe z tyłu, czterokanałowy ABS, EBD i wspomaganie hamulców są standardem. System DSC, w połączeniu z systemem kontroli trakcji (TCS), jest standardowy lub opcjonalny, w zależności od wersji i rynku.

1.8L 5MT (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc85 Kw @ 5300 Rpm
116 Hp @ 5300 Rpm
114 Bhp @ 5300 Rpm
Moment obrotowy122 Lb-Ft @ 4000 Rpm
165 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna113.1 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość63.6 In (1615 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika3.9 Cuft (110 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle34.8 Ft (10.6 M)
Masa własna3086.5 Lbs (1400 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4651.8 Lbs (2110 Kg)
Spalanie miasto23.3 Mpg Us (10.1 L/100Km)
Spalanie trasa39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2179 G/Km

2.0L 5AT (145 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc107 Kw @ 6500 Rpm
145 Hp @ 6500 Rpm
143 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 4000 Rpm
184 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość63.6 In (1615 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika3.9 Cuft (110 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle34.8 Ft (10.6 M)
Masa własna3086 Lbs (1400 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto20.8 Mpg Us (11.3 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Emisja CO2198 G/Km

2.0L 6MT (145 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1999 Cm3
Moc107 Kw @ 6500 Rpm
145 Hp @ 6500 Rpm
143 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 4000 Rpm
184 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna120.5 Mph (194 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość63.6 In (1615 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika3.9 Cuft (110 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle34.8 Ft (10.6 M)
Masa własna3108.5 Lbs (1410 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4684.8 Lbs (2125 Kg)
Spalanie miasto22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2187 G/Km

2.0L 6MT CD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc107 Kw @ 3500 Rpm
145 Hp @ 3500 Rpm
143 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy266 Lb-Ft @ 2000 Rpm
361 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość63.6 In (1615 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika3.9 Cuft (110 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle34.8 Ft (10.6 M)
Masa własna3384.1 Lbs (1535 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960.4 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Emisja CO2159 G/Km

2.0L CD 6MT (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc81 Kw @ 3500 Rpm
110 Hp @ 3500 Rpm
109 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy229 Lb-Ft @ 2000 Rpm
310 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna110 Mph (177 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/65 R15
Długość177.4 In (4506 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość63.6 In (1615 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.2/59.8 In (1
Rozstaw osi108.3 In (2751 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika3.9 Cuft (110 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle34.8 Ft (10.6 M)
Masa własna3384.1 Lbs (1535 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4949.4 Lbs (2245 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Emisja CO2159 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.