MAZDA CX-3 2015-2018

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Opierając się na platformie Mazdy 2, model CX-3 zadebiutował na Los Angeles Auto Show w 2014 roku i był jednym z najbardziej wyczekiwanych samochodów w swoim segmencie w tym roku.

Segment małych aut zaczął tracić na popularności na rzecz małych crossoverów. Wyższe zawieszenie nie tylko lepiej radziło sobie z pokonywaniem krawężników i zapewniało pewność jazdy po progach zwalniających, ale także umożliwiało łatwiejszy dostęp do wnętrza pojazdu.

Był to piąty model Mazdy, który zastosował język designu Kodo. Dzięki temu stylowi, Mazda twierdziła, że samochód wyraża swoją „duszę ruchu” poprzez opływowe, zakrzywione linie. Jego wymiary znajdowały się pomiędzy Mazdą 2 a Mazdą 3, ale jako crossover był wyższy od obu tych modeli. I nie wynikało to tylko z podwyższonego zawieszenia. Karoseria również była wyższa niż w Mazdzie 2, co pozwalało na większą przestrzeń na głowę w środku. Wyższy prześwit sprytnie ukryto pod czarnymi plastikami wokół nadkoli i bocznych progów.

Wewnątrz było miejsce dla czterech pasażerów. Dzięki wyższej pozycji siedzenia, przestrzeń na nogi z tyłu była bardzo dobra, jak na rozmiar pojazdu. Samochód wyposażony był w system multimedialny umieszczony na szczycie deski rozdzielczej, z kontrolerem między przednimi siedzeniami lub poprzez ekran dotykowy.

Pod maską znajdowały się dwie wersje silnikowe, z automatyczną lub manualną skrzynią biegów. Samochód był dostępny z napędem na przednie lub na wszystkie koła. Jego systemy bezpieczeństwa obejmowały autonomiczne hamulce, ostrzeżenia o zmianie pasa ruchu, tempomat oraz ogranicznik prędkości.

Mazda CX-3

Mazda zaprezentowała całkowicie nowy model Mazda CX-3 na Los Angeles Auto Show w 2014 roku. Nowy crossover SUV jest piątą propozycją w ofercie Mazda, w której znajdują się pojazdy nowej generacji, wykorzystujące pełen zakres technologii SKYACTIV oraz designerskiego podejścia KODO – Dusza Ruchu. Nowa CX-3 oferuje wszystko, czego ludzie oczekują od samochodu: wykończenie o imponującej jakości i stylu, wnętrze zaprojektowane z myślą o wygodzie użytkowników oraz charakterystyczne dla każdego modelu Mazda, responsywne doznania z jazdy.

Dążąc do stworzenia pięknego i eleganckiego designu CX-3, esencja KODO – wyrażająca życie w pojeździe – została rozwinięta, by uzyskać bardziej wyrazisty kształt, z podkreślonym poczuciem prędkości. Wnętrze, z dbałością o detale i starannym doborem materiałów, tworzy imponującą, elegancką atmosferę. W zakresie osiągów jezdnych Mazda CX-3 przyjęła pełny zestaw technologii SKYACTIV, starannie ucieleśniających ludzkie wrażliwości. Dzięki temu zapewnia przyjemność z jazdy przy zachowaniu doskonałych osiągów ekologicznych i bezpieczeństwa.

W ofercie napędów Mazda CX-3 znajdują się silniki SKYACTIV-D 1.5-litra czystego diesla oraz SKYACTIV-G 2.0-litra z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wraz z nowym systemem AWD, każdy z silników oferuje mocne i płynne osiągi przy niezwykle niskich emisjach. Aby zwiększyć przyjemność z jazdy, nowy model oferuje szeroką gamę nowoczesnych technologii Mazda, w tym system łączności MZD Connect oraz zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i-ACTIVSENSE.

Z wykorzystaniem najnowszego designu i technologii, Mazda CX-3 jest pojazdem, który odpowiada kreatywnemu stylowi życia klientów, niezależnie od tego, czy poruszają się po mieście, czy cieszą się urokami przyrody. Nowy model trafi do sprzedaży globalnie od wiosny 2015 roku w Japonii i ma szansę stać się nowym kluczowym modelem w ofercie Mazda.

Dążenie do wyrafinowanego piękna z najnowszą wersją KODO

Design Mazda CX-3 dąży do piękna i elegancji, jednocześnie w stylowy sposób wyrażając język designu KODO Mazdy. Jego silny i pełen życia kształt stanowi czyste wyrażenie pożądania, które miało na celu stworzenie ich własnego modelu, nieograniczonego zwykłymi klasyfikacjami pojazdów. Zespół projektowy pracował nad stworzeniem prostego wyrażenia piękna i radykalnego stylu dla zewnętrznej części pojazdu o długości 4,27 metra. Osiągnięcie tego wymagało bezkompromisowego podejścia do dopracowania proporcji, które stanowią fundament jego piękna oraz drobiazgowego eliminowania każdego zbędnego elementu. Wnętrze natomiast starano się zaprojektować w taki sposób, by wyrażało odpowiednią atmosferę. W połączeniu z finezyjnymi teksturami użytych materiałów, zespół stworzył wysokiej jakości, eleganckie wnętrze.

Zewnętrze

  • Przód Mazda CX-3 zaprojektowano tak, aby prezentował odważny wygląd, który pasuje do stylowych proporcji modelu. Przedni grill łączy siedem żeber z frontowymi krawędziami malowanymi na srebrno, tworząc wrażenie skoncentrowanej energii płynącej w poziomie. Charakterystyczne skrzydło jest solidne i trójwymiarowe, jakby wyrzeźbione z metalowego bloku. Stanowi ono punkt wyjścia dla silnego poczucia prędkości, które przepływa przez cały pojazd.
  • Rozmieszczenie reflektorów umieszcza kierunkowskazy na zewnątrz głównej jednostki reflektora, tworząc wąski, ostro zarysowany design przypominający oczy patrzące do przodu. Końce charakterystycznego skrzydła sięgają do reflektorów, tworząc zintegrowaną linię podświetlenia LED. To bezszwowo łączy się z sygnaturą świetlną otaczającą światła mijania, podkreślając napięty wyraz modelu.
  • Ze szczytem przednich błotników przesuniętym do tyłu, leżącym poniżej podstawy słupków A, profil boczny CX-3 oddaje wrażenie wydłużonego rozmiaru nadwozia, znacznie większego niż rzeczywiste wymiary pojazdu. Staranność poświęcono na stworzenie bogatego wyrazu i subtelnych zmian na powierzchniach nadwozia w trzech sekcjach: przednia część nadwozia charakteryzuje się długim nosem o płynnej sylwetce; sekcja kabiny daje smukły wygląd, częściowo dzięki czarnym słupkom D; solidna masa z tyłu nadwozia przekazuje wrażenie siły i mocy.
  • Tablica rejestracyjna znajduje się w górnej części tylnego zderzaka, co pozwala uzyskać krótki zwis, nadający tyłowi czysty wygląd i potężne poczucie solidności.
  • CX-3 wprowadza nowo opracowany kolor nadwozia Ceramic Metallic. Jego wyraz precyzyjnie oszlifowanej metalowej powierzchni i silnego poczucia twardości zmienia się w zależności od padającego światła.
  • CX-3 przyjmuje duże opony, które tworzą atrakcyjne poczucie silnej jazdy i pozytywnego ustawienia. Opcjonalne 18-calowe felgi aluminiowe charakteryzują się grubymi, rzeźbionymi szprychami malowanymi w odcieniu szaro-gunmetal, kontrastującymi z błyszczącemu połyskiem obrabianego metalu.

Wnętrze

  • Wnętrze zapewnia poczucie wysokiej jakości i elegancji, które jest w pełni skoordynowane z zewnętrznym designem. Szczególną uwagę poświęcono każdemu detalowi, w tym spójności przestrzennych rozwiązań oraz jakości użytych materiałów.
  • Linia charakterystyczna obramowania drzwi oraz stosunkowo wysoka linia dachu, w połączeniu z głęboko rzeźbioną trójwymiarową formą, tworzą komfortowe poczucie przytulności i otwartości w przestrzeni przednich siedzeń.
  • Wszystkie wyświetlacze informacyjne i systemy sterowania są umieszczone zgodnie z podejściem zorientowanym na kierowcę, bazującym na koncepcji kokpitu typu heads-up.
  • Miękki materiał pokrywający osłonę zegarów ma wykończenie przypominające szwy na krawędzi przedniej, co nadaje atmosferze dojrzałości.
  • Każda pojedyncza część została udoskonalona, aby wnętrze miało dopracowane, wysokiej jakości odczucie. Przykłady to ciemnoczerwony akcent użyty na podłokietnikach obramowania drzwi i nakładkach konsoli podłogowej oraz wyrazisty kształt obramowania uchwytów wewnętrznych drzwi, które wyglądają, jakby były rzeźbione z solidnego metalu.
  • Delikatne lamówki starannie dodane tam, gdzie stykają się różne skoordynowane materiały siedzisk, takie jak czysta biała skóra i off-black Lux Suede®, tworzą eleganckie otoczenie.

Pakowanie z myślą o użytkowniku, ukierunkowane na prawdziwą łatwość użytkowania

Oprócz zastosowania najnowszej wersji języka designu KODO, aby osiągnąć stylowe proporcje zewnętrzne, twórcy Mazda CX-3 zadbali również o to, aby nowy model oferował konkurencyjny poziom przestrzeni wewnętrznej SUV. Celem zespołu było osiągnięcie pakietu, który właściwie odzwierciedla wizję Mazdy dotyczącą tego, jak powinien wyglądać samochód w tej klasie. W efekcie CX-3 oferuje poziom użyteczności, który jest unikalny dla jego crossoverowego nadwozia SUV. Zapewnia kierowcom doskonałą widoczność, łatwość wsiadania i wysiadania oraz pozycję siedzącą z niskim środkiem ciężkości, co daje poczucie pewności podczas jazdy. Dodatkowo zastosowano zaawansowany system łączności MZD Connect, który wspiera aktywny styl życia klientów.

Wymiary, komfort i łatwość wsiadania/wysiadania

  • O długości 4275 mm (długość całkowita), 1765 mm (szerokość) i 1550 mm (wysokość, bez obciążenia z anteną w kształcie rekina), rozmiar nadwozia sprawia, że Mazda CX-3 jest łatwa do prowadzenia zarówno w mieście, jak i podczas parkowania. Długi nos ma 910 mm przedniego zwisu, solidny tylny zwis wynosi 795 mm, a rozstaw osi to 2570 mm. Dzięki temu osiągnięto płynne proporcje, zapewniając odpowiednią przestrzeń dla komfortowego siedzenia.
  • Przednie siedzenia zapewniają wystarczającą przestrzeń na ramiona oraz odległość pomiędzy nimi, a także miejsca na nogi dla wygodnego siedzenia pasażerów o różnym wzroście.
  • Pozycja siedzenia tylnych siedzeń jest ustawiona bliżej środka kabiny niż przednie siedzenia, a punkt biodrowy jest wyższy. Taki układ ułatwia pasażerom tylnym widok przez przednią szybę oraz pozwala na wygodną rozmowę z osobami siedzącymi na przednich siedzeniach naprzeciwko.
  • Punkt biodrowy dla CX-3 jest optymalnie ustawiony zarówno dla przednich, jak i tylnych siedzeń. W połączeniu z dokładnie zaprojektowaną strukturą ozdobną progów oraz kształtem dolnej części tylnych drzwi osiągnięto doskonałą łatwość wsiadania i wysiadania z kabiny dla osób o różnym wzroście.

Pozycja kierowcy

  • Punkt widzenia kierowcy ustawiony jest na wysokości 1250 mm. Optymalna pozycja za kierownicą pozwala kierowcy na wygodną jazdę z dobrą widocznością oraz pewnością siebie.
  • CX-3 zapewnia szerokie pole widzenia z przodu. Równocześnie umiejscowienie lusterek zewnętrznych na panelu drzwi (a nie na słupku A) poszerza pole widzenia między przednią szybą a lustrem. Aby maksymalnie zwiększyć widoczność z tyłu, starannie zaprojektowano wysokość tylnej części linii dachu oraz pozycję słupków C, a także zastosowano okna ćwierćwymiarowe.
  • Przesunięcie przednich kół do przodu oraz optymalizacja kształtu pedałów i odległości między nimi pozwala na uzyskanie optymalnej pozycji siedzącej, umożliwiającej kierowcom wygodne siedzenie, wyprostowanie nóg i bardziej naturalne sięganie do pedałów. Zastosowano pedał przyspieszenia w systemie organowym z zawiasem.
  • Dużo wysiłku włożono, aby osiągnąć optymalne umiejscowienie każdego urządzenia sterującego. Staranna uwaga poświęcona umiejscowieniu dźwigni zmiany biegów na górze konsoli podłogowej pozwala kierowcy na gładkie przesuwanie ręki między nią a kierownicą oraz na łatwe jej obsługiwanie bez użycia nadmiernej siły. Kontroler commander ma podparcie na dłoni, co ułatwia stabilność obsługi.
  • Optymalna struktura oparć siedzeń i poduszek siedzisk, a także kształt i twardość siedzeń, są połączone z materiałem piankowym pochłaniającym wibracje w poduszkach i oparciach, co zapewnia komfortową jazdę z doskonałym dopasowaniem i trzymaniem. Wydłużona wysokość oparcia tylnych siedzeń sprawia, że wnętrze wydaje się przestronniejsze.

Interfejs człowiek-maszyna (HMI) i system łączności w samochodzie

Nowa generacja HMI Mazdy stawia bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Projekt kokpitu opiera się na koncepcji kokpitu typu heads-up, która ma na celu pomoc kierowcom w przetwarzaniu dużej ilości informacji, jednocześnie utrzymując prawidłową pozycję podczas jazdy i skupienie na bezpiecznej jeździe. Informacje, które są potrzebne kierowcy oraz urządzenia do sterowania ich wyświetlaniem, są optymalnie rozmieszczone z myślą o bezpieczeństwie. Obejmuje to aktywny wyświetlacz jazdy, siedmiocalowy wyświetlacz centralny i pokrętło obrotowe.

MZD Connect to system łączności w samochodzie, który sprawia, że korzystanie z funkcji takich jak łączność internetowa i komunikacja jest bezpieczniejsze i łatwiejsze, nawet w ruchu. Oferuje ogromne udogodnienie, umożliwiając korzystanie z usług przez Bluetooth®, takich jak obsługa telefonu bez użycia rąk, odbieranie wiadomości tekstowych oraz radio internetowe, w tym Aha™ od HARMAN.

Dynamika jazdy dla nieograniczonej przyjemności z prowadzenia

Mazda nieustannie dąży do przyjemności z jazdy i uzyskania wiernych reakcji na działania kierowcy. Zapewnienie, że samochód reaguje dokładnie tak, jak oczekiwano na działania kierowcy, bezpośrednio łączy się z przyjemnością z doświadczenia jazdy Jinba Ittai i nie może być osiągnięte jedynie dzięki mocy i prędkości. Na podstawie tej filozofii zespół rozwoju CX-3 skupił się na zapewnieniu łatwości prowadzenia na miejskich ulicach, uspokajającej pewności na autostradzie oraz szczególnie wiernych reakcji podczas pokonywania krętych dróg wiejskich.

Dzięki pełnemu wdrożeniu technologii SKYACTIV oraz dostrojeniu wszystkich charakterystyk do ludzkich zmysłów, Mazda zapewnia lekką, liniową reakcję na działania kierowcy, a także stabilność prowadzenia, której doświadczenie Jinba Ittai wymaga. W ofercie silników CX-3 znajdują się całkowicie nowe silniki SKYACTIV-D 1.5-litra oraz SKYACTIV-G 2.0-litra, które mają odpowiednią moc dostosowaną do poszczególnych rynków docelowych. Wprowadzony został także nowej generacji system AWD. Silna dynamika osiągów i liniowa reakcja w połączeniu z doskonałą efektywnością paliwową i niskimi emisjami zapewnia właścicielom nieograniczoną przyjemność z jazdy.

Podwozie i nadwozie

  • Mazda CX-3 wyposażona jest w podwozie SKYACTIV, które zapewnia wierną reakcję, uspokajającą pewność siebie i znacznie zwiększony komfort dzięki dokładnie zrewidowanym zawieszeniu i układzie kierowniczemu. Finałowe dostrojenie każdego związku komponentu umożliwia naturalną reakcję, łatwość kontroli oraz uspokajającą pewność, nawet podczas jazdy po autostradzie.
  • Podwozie korzysta z lekkiego tylnego zawieszenia w systemie belki skrętnej, co umożliwia bardzo efektywne zapakowanie, a amoryzatory (zarówno z przodu, jak i z tyłu) mają zoptymalizowane właściwości tarcia, aby zapewnić liniowe prowadzenie i komfort jazdy z poczuciem wysokiej jakości.
  • Układ kierowniczy zapewnia lekkie i zwinne prowadzenie w mieście, ale czuje się stabilnie na krętych drogach wiejskich oraz na autostradzie.
  • Układ hamulcowy umożliwia doskonałą kontrolę prędkości pojazdu w niskich i średnich prędkościach oraz oferuje doskonałe osiągi hamulcowe w warunkach dużych prędkości i wysokich przeciążeń.
  • CX-3 przyjmuje konstrukcję SKYACTIV-Body Mazdy, która osiąga wysokie wyniki wydajności w trzech pozornie sprzecznych obszarach: bezpieczeństwa przy zderzeniach, redukcji masy i sztywności. Realizując jeszcze prostszą architekturę nadwozia SKYACTIV Mazdy, łączy skuteczne rozmieszczenie stali o wysokiej wytrzymałości z optymalizacją kształtów przekrojów, aby uzyskać lekkie nadwozie o wysokiej sztywności i pozytywnych cechach tłumienia.
  • Stosunek stali o wysokiej wytrzymałości w całym nadwoziu i częściach wynosi 63 procent. Stosunek stali ultra wysokiej wytrzymałości (780 MPa lub wyżej) wynosi 29 procent, a 4 procent całkowitej masy jest oceniane na 1180 MPa.

NVH i aerodynamika

  • Doskonała cisza osiągana jest dzięki kontrolowaniu rezonansu zawieszenia, dostrajaniu kształtu i twardości mocowań silnika oraz ich pozycji, a także optymalnemu rozmieszczeniu materiałów dźwiękochłonnych i izolacyjnych.
  • Dla wersji AWD podjęto dodatkowe środki w celu zredukowania hałasu i wibracji w ich transmisji przez nadwozie pojazdu. W skład tych działań wchodziły wzmocnienia dodane do wspornika łączącego tylną ramę i optymalizacja kształtu obramowania w miejscu, gdzie znajduje się koło zapasowe.
  • Symulacje przy użyciu zaawansowanej dynamiki płynów pozwoliły na umiejscowienie elementów aerodynamicznych w najbardziej strategicznych miejscach, aby uzyskać optymalną wydajność. Pomaga to osiągnąć doskonałą aerodynamikę, która wpływa zarówno na osiągi jazdy, jak i poprawę efektywności paliwowej.

Układy napędowe

  • Do wyboru są dwa silniki: silnik benzynowy SKYACTIV-G 2.0-litra, dostępny w dwóch wersjach mocy, oraz czysty diesel SKYACTIV-D 1.5-litra. Oba zapewniają liniowe, mocne osiągi oraz doskonałą efektywność paliwową w rzeczywistych warunkach.
  • Dostępne są zarówno automatyczne, jak i manualne skrzynie biegów. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia SKYACTIV-Drive osiąga doskonałe osiągi paliwowe, bezpośrednie odczucie, jak w manualnej skrzyni biegów oraz płynne i mocne przyspieszenie. SKYACTIV-MT to lekka, kompaktowa sześciobiegowa skrzynia manualna, która oferuje lekkie i pozytywne odczucie zmiany biegów, jednocześnie poprawiając efektywność paliwową.
  • Nowej generacji system AWD, korzystający z aktywnego sprzęgła kontrolującego moment obrotowy, po raz pierwszy zastosowano w Mazdzie CX-5, aby osiągnąć doskonałą zdatność do prowadzenia i stabilność pojazdu. Zastosowano światową innowację, system ostrzegający o poślizgu przednich kół, wykorzystujący sygnały czujników do precyzyjnego monitorowania intencji kierowcy oraz zmieniających się warunków jazdy. Dodatkowo, CX-3 korzysta z przekładni mocy oraz nowo opracowanej tylnej jednostki różnicowej, która jest kompaktowa i lekka.

Bezpieczeństwo światowej klasy wspiera przyjemność z jazdy Mazdą CX-3

Na podstawie proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa Mazdy, każdy wysiłek poświęcony jest minimalizowaniu ryzyka, które może prowadzić do wypadków oraz maksymalizowaniu zakresu warunków, w których kierowca może jeździć bezpiecznie i pewnie. Środki aktywnego bezpieczeństwa pomagające wcześnie zidentyfikować potencjalne zagrożenia i zredukować wszelkie szanse na uszkodzenia lub obrażenia obejmują zastosowanie zaawansowanych technologii bezpieczeństwa i-ACTIVSENSE Mazdy. Dzięki nim kierowca może cieszyć się każdą podróżą, niezależnie od tego, czy jeździ ulicami miasta, autostradą, czy krętymi drogami. Funkcje pasywne bezpieczeństwa opierają się na mocnej konstrukcji nadwozia SKYACTIV Mazdy. Poświęcono wiele wysiłku na zapewnienie optymalnego bezpieczeństwa pasażerów, w tym systemowi pasów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych, a także na pomoc w ochronie pieszych. Efektem tego jest doskonała wydajność w zakresie bezpieczeństwa, a Mazda CX-3 ma pełną zdolność do uzyskiwania wysokich ocen bezpieczeństwa w testach zderzeniowych na całym świecie.

Bezpieczeństwo aktywne

Wdrożenie zaawansowanych technologii bezpieczeństwa i-ACTIVSENSE Mazdy, które wykorzystują urządzenia sensoryczne, takie jak radar fal milimetrowych, zapewnia, że kierowca może cieszyć się bezpieczną jazdą w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy porusza się po ulicach miejskich, autostradzie, czy krętych drogach.

Bezpieczeństwo pasywne

2.0L 6AT AWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy150 Lb-Ft @ 2800 Rpm
203 Nm @ 2800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/50 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.5 In (1765 Mm)
Wysokość60.4 In (1534 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.8 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit6.3 In (160 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2954 Lbs (1340 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Spalanie trasa42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2146 G/Km

2.0L 6AT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy150 Lb-Ft @ 2800 Rpm
203 Nm @ 2800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/50 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.5 In (1765 Mm)
Wysokość60.4 In (1534 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.8 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit6.3 In (160 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2800 Lbs (1270 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3660 Lbs (1660 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

2.0L 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy150 Lb-Ft @ 2800 Rpm
203 Nm @ 2800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/50 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.5 In (1765 Mm)
Wysokość60.4 In (1534 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.8 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit6.3 In (160 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2712 Lbs (1230 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3660 Lbs (1660 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2137 G/Km

1.5L 6AT AWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc78 Kw @ 4000 Rpm
106 Hp @ 4000 Rpm
105 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1600-2500 Rpm
270 Nm @ 1600-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/50 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.5 In (1765 Mm)
Wysokość60.4 In (1534 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.8 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit6.3 In (160 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna3020 Lbs (1370 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2136 G/Km

1.5L 6MT AWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc78 Kw @ 4000 Rpm
106 Hp @ 4000 Rpm
105 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1600-2500 Rpm
270 Nm @ 1600-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/50 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.5 In (1765 Mm)
Wysokość60.4 In (1534 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.8 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit6.3 In (160 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2976 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2123 G/Km

1.5L 6MT FWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc78 Kw @ 4000 Rpm
106 Hp @ 4000 Rpm
105 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1600-2500 Rpm
270 Nm @ 1600-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna110 Mph (177 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/50 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość69.5 In (1765 Mm)
Wysokość60.4 In (1534 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.8 In (1
Rozstaw osi101.2 In (2570 Mm)
Prześwit6.3 In (160 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2811 Lbs (1275 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3660 Lbs (1660 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2105 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.