Po dwóch generacjach CLK, które bazowały na platformie klasy C, ale miały nadwozie z klasy E, Mercedes-Benz zdecydował się na budowę kabrioletu klasy C. W 2016 roku dodał do niego potężny silnik V8 z dwoma turbosprężarkami.
Dla producenta samochodów premium posiadanie oferty sportowych modeli to konieczność. BMW miało modele M, Audi oferowało modele S i RS, a Mercedes-Benz miał AMG. Wszystkie trzy marki budują kabriolety w kompaktowym rozmiarze. BMW miało kabriolet M3, Audi oferowało S5 i RS5 w wersji kabriolet, a Mercedes-Benz zaproponował C63 AMG Cabriolet.
C63 AMG można rozpoznać po chromowanej listwie na grillu oraz szerokim wlocie powietrza w zderzaku. Wyraziste nadkola podkreślają sportowy charakter samochodu. Z profilu charakterystyczne progów AMG poprawiają jego wygląd, a z tyłu cztery końcówki wydechu dopełniają tylni spoiler na pokrywie bagażnika.
Wnętrze pomieści czterech pasażerów, a dzięki systemom AIRCAP i AIRSCARF samochód chronił swoich pasażerów przed wiatrem lub zimnym powietrzem, nawet przy otwartym dachu.
C63 Cabriolet był oferowany w dwóch wersjach: C63 i C63S. Wersja non-S miała 476 KM, podczas gdy wersja S generowała 510 KM. Obie wyposażone były w skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 7. C63 był wyposażony w tylni mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem, a wersja S otrzymała wersję z elektroniczną kontrolą.
Nowy Mercedes-AMG C63 Cabriolet łączy intensywną atmosferę jazdy na świeżym powietrzu z silnikiem AMG V8, oferując ekscytujące doświadczenia podczas jazdy. Silnik biturbo opracowany w Affalterbach dostępny jest w dwóch wariantach mocy: 350 kW (476 KM) lub 375 kW (510 KM) i zapewnia osiągi na poziomie sportowego samochodu. Poszerzone nadkola z przodu i z tyłu, szeroki rozstaw kół oraz duże felgi podkreślają jego mocny wygląd. Zwinna dynamika wzdłużna i boczna pochodzi z zaawansowanego zawieszenia AMG RIDE CONTROL z regulacją tłumienia, ogranicznika poślizgu na tylnej osi oraz dynamicznych mocowań silnika.
Miłośnicy motoryzacji nastawieni na osiągi mogą cieszyć się największym wyborem w segmencie z Mercedes-AMG Klasy C: dostępny jest w dwunastu wersjach jako Sedan, Kombi, Coupé i Cabriolet; z możliwościami silnika V6 biturbo i napędu na cztery koła lub silnika V8 biturbo w dwóch wariantach mocy, z napędem na tylne koła i ogranicznikiem poślizgu na tylnej osi. „Klasa C jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu. Nowa kombinacja intensywnej atmosfery jazdy na świeżym powietrzu i potężnego silnika V8 jest wyjątkowa w tym segmencie i doskonale uzupełnia naszą szeroką gamę Klasy C” – mówi Tobias Moers, CEO Mercedes-AMG GmbH. Rozległa wiedza czerpana z motorsportu oraz pasja inżynierów, projektantów i menedżerów produktów AMG stanowią podstawę emocjonujących doświadczeń z jazdy nowym Cabrioletem Performance, który miał swoją światową premierę na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Nowym Jorku w 2016 roku. Wprowadzenie na rynek planowane jest na sierpień 2016 roku.
Wyjątkowa oferta w segmencie z silnikiem V8 biturbo
W swojej klasie nowy C63 Cabriolet jest wyjątkowy pod każdym względem, będąc jedynym pojazdem w segmencie z silnikiem ośmiocylindrowym biturbo. Mercedes-AMG spełnia tym samym oczekiwania klientów, którzy pragną połączenia wysoce emocjonującego, niepowtarzalnego dźwięku silnika z momentem obrotowym.
Kierowca korzysta również z niezrównanych osiągów: C63 S Cabriolet przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy, a C63 Cabriolet w 4,2 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (elektronicznie ograniczona; 280 km/h z pakietem AMG Driver’s Package).
Nowy silnik V8 biturbo blisko spokrewniony z silnikiem w Mercedes-AMG GT
Silnik o pojemności 4,0 litra z ośmioma cylindrami biturbo jest wykorzystywany w modelach C63 Sedan, Kombi i Coupé. Zainstalowano go także w samochodzie sportowym GT z suchą miską olejową. Charakterystyczną cechą jest to, że dwa turbodoładowacze znajdują się nie na zewnątrz cylindrów, ale między nimi w „V” – eksperci nazywają to „gorącym wnętrzem V”.
Główne zalety tego rozwiązania to kompaktowa konstrukcja silnika, optymalna reakcja i niskie emisje spalin. Silnik jest składany ręcznie w warsztacie silnikowym w Affalterbach według zasady „jeden człowiek – jeden silnik”.
System wydechowy z technologią klapową dla zmiennego dźwięku silnika
Typowy dźwięk silnika V8 był kluczowym celem rozwojowym. Coupé przyjęło kompozycję z sonorystycznymi tonami basowymi, mocnymi średnimi tonami i wzrastającymi wysokimi tonami w miarę wzrostu prędkości obrotowej silnika. W standardzie zastosowano specyficzny dla modelu system wydechowy z technologią klapową. Automatycznie dostosowuje się w zależności od trybu jazdy AMG DYNAMIC SELECT, mocy wymaganej przez kierowcę oraz prędkości obrotowej silnika. Opcjonalnie dostępny jest system wydechowy Performance, który pozwala na modulowanie dźwięku za naciśnięciem przycisku. W każdym przypadku systemy wydechowe są zaprojektowane tak, aby spełniać wszelkie normy hałasu niezależnie od pozycji klapy.
Szybsze zmiany biegów: sportowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 7-biegowa
Skrzynia biegów odgrywa kluczową rolę w bezpośrednim i sportowym charakterze nowego Mercedes-AMG C63 Cabriolet. Skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 7-biegowa zachwyca dostosowaną dynamiką i dużą zmiennością. Niezależnie od tego, czy zmiana biegów odbywa się automatycznie, czy jest inicjowana przez kierowcę za pomocą łopatek przy kierownicy, przełożenia są zmieniane szybko i natychmiast. Osiąga się to poprzez szczególne dostosowanie parametrów silnika i skrzyni biegów.
Specyficzne zawieszenie dla maksymalnej dynamiki bocznej i wzdłużnej
Fascynująca zwinność i wysoka prędkość pokonywania zakrętów C63 Cabriolet są również zasługą standardowego zawieszenia AMG RIDE CONTROL z regulacją tłumienia. Łączy ono sportowe i komfortowe nastawy. Kierowca może wybrać trzy ustawienia zawieszenia „Comfort”, „Sport” i „Sport Plus” za pomocą przycisku w konsoli centralnej. Niezależnie od ustawienia, każde koło jest automatycznie kontrolowane elektronicznie.
Użyto zawieszenia przedniego z czterema wahaczami z radialnymi, wyścigowymi połączeniami hamulcowymi. Specyficzne dla modelu zwrotnice i szerszy rozstaw kół pozwalają na większe przyspieszenie boczne.
Tylna oś została całkowicie nowo opracowana dla Coupé i Cabriolet. Koncepcja wielowahaczowa zapewnia bardzo precyzyjne prowadzenie kół i zwiększoną sztywność. Tylna belka specyficzna dla AMG umożliwia szerszy rozstaw kół, z osiami kół przesuniętymi o dodatkowe 25 milimetrów w porównaniu z modelem Sedan i Kombi. Inne innowacje to specyficzne dla AMG mocowania kół, sztywniejsze strojone elastokinematyczne oraz większy negatywny kąt pochylenia.
W standardzie C63 Cabriolet wyposażony jest w 10-ramienne felgi aluminiowe 9.0 J x 18 (z przodu) i 10.5 J x 18 (z tyłu) w kolorze szaro-tytanowym z lśniącym wykończeniem oraz opony w rozmiarze 255/40 R 18 (z przodu) i 285/35 R 18 (z tyłu). C63 S Cabriolet ma opony w rozmiarach 255/35 R 19 (z przodu) i 285/30 R 19 (z tyłu), zamontowane na 9.0 J x 19 (z przodu) i 10.5 J x 19 (z tyłu) 5-ramiennych felg aluminiowych, także w kolorze szaro-tytanowym z lśniącym wykończeniem.
Inne kombinacje opon/felg są dostępne opcjonalnie. Obejmuje to opony w różnych rozmiarach z felgami ze stopu forgowanego, pomalowanymi na matową czerń z lśniącymi rantami. Oś przednia posiada opony o rozmiarze 255/35 R 19 na felgach 9.0 J x 19. Oś tylna wyposażona jest w opony o rozmiarze 285/30 R 20 na felgach 10.5 J x 20.
Ogranicznik poślizgu na tylnej osi: optymalna przyczepność, także na torze wyścigowym
W celu poprawy przyczepności i dynamiki pojazdu, C63 Cabriolet wyposażony jest w mechaniczny ogranicznik poślizgu na tylnej osi, podczas gdy C63 S Cabriolet ma wersję elektroniczną. Oba ograniczniki redukują ślizg wewnętrznego koła podczas pokonywania zakrętów, bez ingerencji w system hamulcowy. Korzyść: pozwala kierowcy wcześniej przyspieszyć z zakrętu dzięki poprawionej przyczepności. Samochód pozostaje bardziej stabilny podczas hamowania z wysokich prędkości, a ogranicznik poślizgu poprawia także przyczepność podczas ruszania. Specyficzna dla modelu, całkowicie nowa tylna oś została specjalnie dostosowana do wyższej dynamiki pojazdu Cabriolet.
Największą korzyścią z elektronicznego ogranicznika poślizgu na tylnej osi – który jest standardowo montowany wyłącznie w C63 S – jest jeszcze bardziej czuła i szybsza kontrola, która przesuwa progi wyżej i ułatwia jazdę na granicy możliwości pojazdu. 3-stopniowy system ESP® z ustawieniami „ESP ON”, „ESP SPORT Handling Mode” i „ESP OFF” działa w doskonałej synchronizacji z ogranicznikiem poślizgu na tylnej osi i jest optymalnie dostosowany do znakomitej dynamiki.
Tryby jazdy AMG DYNAMIC SELECT
Kierowca ma możliwość wpływania na charakterystykę C63 za pomocą czterech różnych trybów jazdy AMG DYNAMIC SELECT. Kierowca decyduje o pożądanym doświadczeniu jazdy, od komfortowego i ekonomicznego do super sportowego, za pomocą kontrolera po lewej stronie touchpada.
„Comfort” to zrównoważony tryb jazdy z nastawami zawieszenia i kierownicy ukierunkowanymi na komfort oraz efektywnością zużycia paliwa – w tym płynne zmiany biegów i dyskretny dźwięk silnika. Nowością jest „funkcja żeglowania”, która dodatkowo redukuje zużycie paliwa: gdy kierowca zwolni gaz w zakresie prędkości od 60 do 160 km/h, sprzęgło skrzyni biegów MCT jest rozłączane, a silnik jest odłączany od układu napędowego. Elektronika redukuje prędkość silnika do poziomu biegu jałowego, a opór jazdy jest zmniejszany przez siły sprężynowe i tarcia silnika w trybie opuszczenia.
Tryby jazdy „Sport” i „Sport Plus” wzmacniają sportową intensywność. C63 S wyposażony jest także w tryb „RACE”, który zapewnia optymalne ustawienie do wymagających okrążeń na prywatnych torach wyścigowych.
C63 S z dynamicznymi mocowaniami silnika w standardzie
Wyjątkowy w swoim segmencie, C63 S Cabriolet – podobnie jak Sedan, Kombi i Coupé – wyposażony jest w dynamiczne mocowania silnika. Ułatwiają one rozwiązanie sprzecznych celów komfortu i dynamicznych osiągów. Te dynamiczne mocowania bardzo szybko i zmiennie dostosowują swoją sztywność do warunków jazdy i wymagań. Miękkie mocowania silnika poprawiają komfort, ponieważ skuteczniej oddzielają hałas i wibracje. Jednak prowadzenie i zwinność korzystają z ogólnie sztywniejszego ustawienia mocowania. Te działania poprawiają precyzję pojazdu przy dynamicznej jeździe. Na przykład reakcja i feedback z układu kierowniczego są jeszcze bardziej bezpośrednie.
Precyzyjne, zwinne prowadzenie
Elektryczne, czułe na prędkość sportowe wspomaganie kierownicy zapewnia precyzyjne i zwinne prowadzenie. Kierowca korzysta z bezpośredniego, liniowego przełożenia kierownicy wynoszącego 14.1:1 i zoptymalizowanej reakcji.
Posiada również zmienne wspomaganie przy trzech charakterystykach „Comfort”, „Sport” i „Sport Plus”. Wspomaganie kierownicy jest nie tylko czułe na prędkość, ale także uwzględnia aktualne przyspieszenie boczne, wybrany tryb jazdy AMG DYNAMIC SELECT lub ustawienie adaptacyjnego tłumienia AMG RIDE CONTROL.
Wysokowydajny system hamulcowy C63 Cabriolet zapewnia krótkie drogi hamowania i doskonałą kontrolę dzięki dużym wentylowanym i perforowanym tarczom hamulcowym o średnicy 360 milimetrów z przodu i z tyłu. C63 S Cabriolet jest wyposażony w tarcze hamulcowe kompozytowe z przodu o średnicy 390 milimetrów, aby uwzględnić zwiększone osiągi. Na życzenie dla C63 S Cabriolet dostępny jest wysokowydajny system hamulcowy kompozytowy z ceramicznymi tarczami o średnicy 402 milimetrów na przedniej osi. Ważą one tylko połowę w porównaniu do konwencjonalnych tarcz hamulcowych, co znacząco redukuje masy nieprzyczepne. To z kolei znacznie poprawia reakcję układu kierowniczego.
Design wizualizuje osiągi
Imponujące proporcje Mercedes-AMG C63 Cabriolet od razu przyciągają wzrok. Silnik ośmiocylindrowy, w połączeniu z zwiększonym rozstawem kół na przedniej i tylnej osi, wymagał nowego zaprojektowania przodu oraz specyficznego dla modelu tylnego zespołu i nowych boków. Poszerzone nadkola sprawiają, że AMG Cabriolet jest o 64 milimetry szerszy z przodu i o 66 milimetrów szerszy z tyłu w porównaniu do standardowego Cabrioletu, co umożliwia lepsze przyleganie do drogi.
Dwa wyraziste garby zdobią o 60 milimetrów dłuższy aluminiowy maskę, podkreślając mocny wygląd. Typowy przedni spojler „A-wing” AMG służy także jako deflektor powietrza dla trzech wlotów powietrza do chłodzenia. Dodatkowe fliczki zapewniają optymalny przepływ powietrza do modułów chłodzenia w nadkolach. Spojler przedni na dole zderzaka przedniego pomaga zmniejszyć unoszenie przedniej osi. Niska, strzałkowata kratka chłodnicy „twin blade” z napisem AMG również wizualnie obniża środek ciężkości pojazdu.
Linia boczna również prezentuje całkowicie unikalną twarz dzięki dużym kołom, które kończą się równo z nadwoziem na samym końcu, oraz specjalnym progom bocznym. Boczne wcięcie od drzwi do progu dodatkowo podkreśla szeroki podstawę.
Wielowarstwowy materiał dachowy z oknem szklanym podąża za linią dachu Coupé z zamkniętym dachem, co wzmacnia wrażenie starannie modelowanej rzeźby. Drzwi bezramowe, w pełni chowane okna boczne oraz brak widocznego słupka B dodatkowo poprawiają widok boczny. Dopracowany szczegół: w typowy dla samochodów sportowych sposób, zewnętrzne lusterka są montowane na drzwiach, a nie w trójkącie lusterka.
Przy otwartym dachu, staranna koordynacja między designem wnętrza a zewnętrzem staje się oczywista. Wysokiej jakości detale obejmują matowe chromowane wykończenia na słupku A i szybie oraz wykończenie linii pasa, które sięga tak daleko, jak komora dachu, a graniczy z szerokim matowym chromowanym wykończeniem.
Tył z nowym stylem prezentuje się bardzo sportowo dzięki szerokim barkom i oddaje typowy motocyklowy akcent z wstawką dyfuzora. Specjalny design bocznych otworów na powietrze poprawia przepływ powietrza z tyłu, umożliwiając mu idealne oderwanie o aerodynamicznej precyzji. Cechy takie jak wąskie tylne reflektory podkreślają wrażenie szerokości. Dwa chromowane podwójne rury wydechowe systemu wydechowego AMG są harmonijnie zintegrowane z dyfuzorem. Na pokrywie bagażnika umieszczony jest wąski spoilerek. Pomalowany w kolorze nadwozia, jego elegancka forma przypomina ostry ostrze.
Wnętrze o wysokiej klasie
Wnętrze C63 Cabriolet oferuje mnóstwo drobnych detali: starannie wybrane, wysokiej jakości materiały, których dotyk i precyzyjne wykonanie tworzą poziom postrzeganej jakości, rzadko spotykany nawet w wyższych klasach pojazdów.
Deska rozdzielcza wykończona jest czarną skórą ARTICO z kontrastującym przeszyciem. Aluminiowe wykończenia w kształcie skrzydeł oraz analogowy zegar w designie IWC (w zależności od specyfikacji) podkreślają wrażenie wysokiej jakości. Touchpad jest flankowany przez przełącznik AMG DYNAMIC SELECT oraz liczne dedykowane elementy sterujące, takie jak przycisk dla 3-stopniowego zawieszenia AMG RIDE CONTROL, 3-stopniowego ESP® lub opcjonalnie przycisk dla systemu wydechowego AMG Performance z kontrolą klap.
Sportowa i dynamiczna atmosfera zapewniona jest również przez 3-ramienną kierownicę Performance z oznaczeniem na godzinie 12 oraz zestaw wskaźników. Zastosowane specyficzne wskaźniki w wyglądzie włókna węglowego mają zakres prędkości do 320 km/h. Fotele Performance są dostępne jako alternatywa dla standardowych foteli sportowych: pozwalają pasażerom na niższą pozycję siedzącą i są mocniej wyprofilowane, aby zwiększyć wsparcie boczne.
Inteligentna koncepcja kabrioletu
Inteligentne funkcje, takie jak obsługa materiałowego dachu podczas jazdy (do 50 km/h, inicjowana poniżej 5 km/h), opcjonalne ogrzewanie poziomu szyi AIRSCARF lub automatyczny system zabezpieczający przed przeciągami AIRCAP zapewniają niezwykły komfort podczas jazdy z otwartym dachem przez 365 dni w roku. Przy pojemności 355 litrów (260 litrów przy otwartym dachu), bagażnik pomieści wyjątkową ilość bagażu jak na kabriolet, co zapewnia wysoką praktyczność na co dzień.
Ekskluzywne opcje obejmują w pełni automatyczny materiałowy dach akustyczny, który jest dostępny w kolorach czarnym, ciemno-brązowym, ciemno-niebieskim lub ciemno-czerwonym. Wielowarstwowa struktura, w której zastosowano różne materiały izolacyjne, skutecznie redukuje zewnętrzny hałas, a tym samym obniża poziom hałasu wewnętrznego.
Ekskluzywne, opcjonalne dodatki z AMG Performance Studio
AMG Performance Studio oferuje techniczne i designerskie atrakcje, które czynią Mercedes-AMG C63 Cabriolet jeszcze bardziej sportowym, ekskluzywnym i indywidualnym.
Kluczowe dodatki obejmują:
- System wydechowy AMG Performance z kontrolą klapy na naciśnięcie przycisku
- Większa różnorodność charakterystyk tonalnych dzięki dwóm dodatkowym klapom wydechowym
- Charakterystyki tonalne zależne od wybranego trybu jazdy – wyraźna różnica między trybami C i S, a wyraźnie sportowe w trybach S+ i RACE
- Dodatkowa kontrola charakterystyki tonalnej za pomocą przycisku na panelu sterowania w konsoli centralnej
- AMG ceramiczny, wysokowydajny system hamulcowy z kompozytowymi tarczami hamulcowymi o średnicy 402 x 39 mm (z przodu) oraz integralnymi tarczami hamulcowymi 360 x 26 mm (z tyłu), specjalnie malowane zaciski hamulcowe i napis „AMG Carbon Ceramic”
- Pakiet AMG Night:
- Srebrna chromowana wstawka w kratce chłodnicy
- Wysoki połysk czarnego A-winga zderzaka przedniego i wstawki A-winga
- Wstawki progowe w wysoki połysk czarnym
- Wstawka w zderzaku tylnym w wysoki połysk czarnym
- Obudowy lusterek zewnętrznych w wysoki połysk czarnym
- Sportowy system wydechowy z dwoma chromowanymi podwójnymi końcówkami wydechowymi
- Pakiet AMG Exterior Carbon-Fibre I:
- Srebrna chromowana wstawka w kratce chłodnicy
- A-winga zderzaka przedniego w włóknie węglowym
- Wstawki progowe w włóknie węglowym
- Górna wstawka zderzaka tylnego w włóknie węglowym
- Pakiet AMG Exterior Carbon-Fibre II:
- Obudowy lusterek zewnętrznych w włóknie węglowym
- Spojler w włóknie węglowym
- AMG Performance Studio wnętrze:
- Fotele Performance dla kierowcy i pasażera z przodu z mocniej wyprofilowanym siedziskiem dla lepszego wsparcia bocznego, wbudowanymi zagłówkami i znaczkiem „AMG” w oparciach
- Dwukolorowa skóra nappa czerwony pieprz/czarny lub platynowy biały/czarny, perforowana
- Włókno węglowe/lżejsze aluminium z długim wzorem
- Matowe srebrne włókno szklane/aluminium z jasnym wzorem poprzecznym
Najwyższy poziom bezpieczeństwa
Cabriolet oferuje także najwyższy poziom bezpieczeństwa. W standardzie wyposażony jest w system detekcji senności ATTENTION ASSIST oraz system COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, który pomaga zapobiegać kolizjom z tyłu. Wiele innych opcjonalnych systemów wspomagających jest dostępnych, aby zwiększyć zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo.
Ekskluzywny model specjalny „Edition 1” na wprowadzenie na rynek
C63 Cabriolet i C63 S Cabriolet będą także dostępne jako modele „Edition 1” na wprowadzenie na rynek: ekskluzywne połączenie niezwykłych elementów wyposażenia czyni model specjalny flagowcem w ofercie. „Edition 1” dostępny jest wyłącznie w kolorze białym. Gradient obejmuje biały polarny, jasny biały diamentowy oraz nowy ekskluzywny kolor AMG designo cashmere white magno. Pakiet Night oferuje miły kontrast i dodaje dodatkowe akcenty z chromowanymi końcówkami wydechowymi oraz spoilerek w wysoki połysk czarny.
Dwa pakiety AMG Carbon-Fibre są także dostępne opcjonalnie. Elementy włókna węglowego w pakiecie Exterior I obejmują A-winga w przednim zderzaku, wstawki w panelach progowych AMG oraz górną wstawę w tylnym zderzaku AMG. Kratka chłodnicy ma wykończenie w srebrnym chromie. W ramach pakietu Exterior II obudowy lusterek zewnętrznych i spoiler AMG są wykonane z włókna węglowego.
Ekstremalnie lekkie felgi aluminiowe AMG wykonane w technologii forgowanej, malowane na matowy czarny z wzorem krzyżowym, dodają dodatkowych akcentów z lśniącymi rantami. Opony w różnych rozmiarach 255/35 R 19 na felgach 9.0 J x 19 (z przodu) oraz 285/30 R 20 na felgach 10.5 J x 20 (z tyłu) poprawiają osiągi na torze wyścigowym i podkreślają potężny wygląd.
Felgi AMG Performance 5-ramienne forgowane dostępne są opcjonalnie dla modelu S. Są malowane na matowy czarny z wysokimi połyskliwymi rantami. Opony 255/35 R 19 na felgach 9.0 J x 19 są umieszczone z przodu, natomiast oś tylna ma opony 285/30 R 20 na felgach 10.5 J x 20.
Prawdziwe uczucie wyścigowe trwa również we wnętrzu. Fotele Performance wykończone są w odbijającej ciepło skórze nappa AMG w kolorze brązowym/czarnym w wzorze diamentowym. Kontrastowe przeszycie w kolorze szaro-skalistym, znaczki AMG oraz czarna środkowa sekcja w tylnym planie podkreślają sportowy wygląd. Kontrastujące przeszycia w kolorze szaro-skalistym można także znaleźć na czarnych panelach środkowych drzwi w wzorze diamentowym, na podłokietnikach, na obręczy kierownicy oraz na liniach pasa.