Mercedes-AMG GLE Coupe (C292) 2015-2019

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Mercedes-AMG GLE Coupe (C292) 2015-2019

Przejdź do galerii zdjęćMercedes-AMG GLE Coupe (C292) 2015-2019

Oprócz swoich specyficznych produktów, Mercedes-AMG kontynuował prace nad innymi pojazdami oferowanymi przez Mercedes-Benz na rynku, a GLE Coupe uznano za dobry punkt wyjścia.

Kiedy Mercedes-Benz wprowadził GLE Coupe na rynek w 2015 roku, jego marka wydajności, Mercedes-AMG, miała już wszystkie niezbędne inżynieryjne rozwiązania dla wersji o wysokich osiągach. Wykorzystano te same podzespoły co w standardowej wersji GLE 63 i zainstalowano je w wersji SUV Coupe, ale trzeba było jeszcze trochę popracować nad wyglądem auta, zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym.

Z przodu, samochód miał charakterystyczny grill z podwójnymi szczelinami, wspierającymi duży znak z trzema gwiazdkami. Zderzak wyposażony był w dużą, trapezoidalną kratkę w dolnej części, flanking the two side-scoops. Nic nie było tylko estetyczne, wszystko miało swoje funkcje. GLE Coupe potrzebował tych boków, aby dostarczyć więcej powietrza do przednich hamulców tarczowych i je schłodzić. Z boku, producent powiększył nadkola, aby podkreślić szerszy stój pojazdu. AMG zainstalowało cztery prostokątne końcówki wydechu z tyłu pod zderzakiem, aby dopełnić sportowy wygląd auta.

Żaden klient AMG nie wybrałby pojazdu bez odpowiedniego wnętrza. W tym celu firma z Affalterbach zainstalowała wykończenia z włókna węglowego na desce rozdzielczej, panelach drzwi i centralnej konsoli. Kierownica z trzema ramionami miała dwa aluminiowe paddle-shifters oznaczone jako UP i DOWN, zachęcając kierowcę do manualnej zmiany biegów. Ostatecznie, fotele kubełkowe z wysokimi bokami również były częścią wyposażenia.

Pod maską, producent zamontował silnik bi-turbo V-8 o pojemności 5,5 litra, który zapewniał do 585 KM w wersji AMG GLE 63S, podczas gdy wersja non-S dostarczała 557 KM. System napędu na wszystkie koła był nastawiony na tylną oś, aby wzmocnić sportowe odczucia z jazdy dużym SUV-em.

Z nowym modelem GLE63 Coupé, Mercedes-AMG wchodzi w dynamiczny rok 2015. To ekscytująca interpretacja czterodrzwiowego coupé, która spełnia najwyższe standardy wydajności, designu i komfortu. Potężne serce pojazdu – silnik AMG 5.5-litra V8 biturbo – bije jeszcze szybciej w nowym Mercedes-AMG GLE63 Coupé: oprócz wersji osiągającej 410 kW (557 KM), dostępna jest także sportowa wersja S o mocy 430 kW (585 KM). Doskonałe warunki do dynamicznej jazdy po drogach zapewnia zawieszenie, które zostało systematycznie zaprojektowane z myślą o sportowych osiągach. High-performance SUV coupé wyposażone jest w sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL z aktywną stabilizacją przechyłów ACTIVE CURVE SYSTEM oraz system Sport Direct-Steer. Napęd 4Matic z tylnym rozkładem mocy oraz tryby przekładni DYNAMIC SELECT obiecują dostarczenie tego, co odróżnia każde auto AMG: osiągi w jeździe.

Tobias Moers, przewodniczący zarządu Mercedes-AMG GmbH: „Dostrzegamy ogromny potencjał w tym segmencie pojazdów, który jest nowy dla Mercedes-AMG. GLE63 Coupé to logiczny krok w ramach naszej ambitnej strategii wzrostu – w końcu w 1999 roku, dzięki pierwszemu SUV-owi o wysokich osiągach ML 55 AMG, stworzyliśmy zupełnie nowy segment. Nowe GLE63 Coupé zainspiruje miłośników SUV, którzy cenią dynamikę, a jednocześnie będzie nową interpretacją osiągów w jeździe.”

Sportowość coupé, moc SUV-a

Nowe GLE63 Coupé łączy sportowy charakter coupé z mocą SUV-a. Wysoka zwrotność, charakterystyczny dźwięk silnika i przyspieszenie typowe dla sportowych samochodów łączą się z pewnością, ogromną siłą ciągu i idealną przyczepnością.

Typowa dla SUV-ów podwyższona pozycja siedzenia oraz swobodna przewaga na drodze, w połączeniu z typową dla AMG dynamiką podłużną i poprzeczną oraz bezpośrednią reakcją na polecenia kierowcy, zapewniają intensywne doznania z jazdy. Szeroki wybór różnych trybów jazdy oparty jest m.in. na trybach przekładni DYNAMIC SELECT, które po raz pierwszy pozwalają na tak dużą różnorodność dynamiki jazdy.

Pięć trybów przekładni „Slippery”, „Individual”, „Comfort”, „Sport” i „Sport Plus”, które kierowca może wybrać za pomocą pokrętła na konsoli centralnej, oferują zasadniczo różne doznania z jazdy. Niezależnie od tego, czy chodzi o reakcję silnika, strategię zmiany biegów, progi ESP®, wspomaganie kierownicy czy charakterystykę amortyzatorów: system łączy wszystkie systemy sterowania, generując różne zestawy parametrów dla odmiennych doświadczeń z jazdy.

Silnik AMG 5.5-litra V8 biturbo: mocny lub ekstra mocny

Jeśli chodzi o układ napędowy, klienci GLE63 Coupé mają do wyboru wersje zarówno mocną, jak i ekstra mocną: silnik AMG 5.5-litra V8 biturbo generuje maksymalną moc 410 kW (557 KM) i moment obrotowy 700 niutonometrów. Model S podnosi te wartości do 430 kW (585 KM) i 760 niutonometrów. Różnica w mocy i momencie obrotowym wynika z wyższego maksymalnego ciśnienia doładowania.

Niezależnie od wybranej wersji, 8-cylindrowy silnik, który montowany jest zgodnie z filozofią „jeden człowiek, jeden silnik”, dostarcza znane, mocne osiągi: GLE63 Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4.3 lub 4.2 sekundy (model S). Zużycie paliwa wynoszące 11.9 litra na 100 kilometrów (NEDC (łączone); CO2: 279 g/km) oraz spełnienie normy EU6 pokazują, że maksymalna moc, wydajność i zgodność z ochroną środowiska nie wykluczają się nawzajem w Mercedes-AMG.

Jak przystało na typowy model AMG, dźwięk nowego GLE63 Coupé jest nie do pomylenia. Klienci mogą dodatkowo podkreślić charakterystyczny dźwięk silnika z sportowego układu wydechowego, ponieważ system wydechowy Performance jest opcjonalnie dostępny dla obu wariantów mocy. Ci, którzy cenią sobie bardziej wyrazisty dźwięk, mogą zdecydować się na jeszcze bardziej emocjonujący dźwięk silnika V8 – co pozwoli na jeszcze intensywniejsze odczuwanie dynamicznych osiągów.

Przekazywanie mocy: AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC

Przekazywanie mocy również zostało dostosowane do potrzeb. W zależności od wybranego trybu dla zmiennego systemu kontroli dynamiki jazdy DYNAMIC SELECT, AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC imponuje dużą zwinnością i znakomitą reakcją. Przekładnia ma ogromny potencjał. Oferuje imponująco wysoką szybkość zmian biegów oraz idealne przejścia dla sportowego stylu jazdy, a także płynne, ledwo zauważalne zmiany biegów dla przyjemnej jazdy.

Przyciskiem M kierowca może podkreślić sportowy charakter i zmieniać biegi wyłącznie za pomocą łopatek na kierownicy. Ponieważ siedmiobiegowa automatyczna przekładnia nie zmienia biegów ani podczas kick-down, ani po osiągnięciu maksymalnych obrotów silnika, można delektować się ogromną mocą w każdym zakresie obrotów silnika. Dodatkowe cechy dla dynamicznie nastawionego kierowcy: automatyczna funkcja podwójnego sprzęgła przy redukcji biegów oraz krótkoterminowy tryb M, który łączy osiągi ręcznych zmian biegów z automatycznymi zmianami biegów w górę i w dół. Dzięki temu kierowca może w pełni cieszyć się imponującymi osiągami pojazdu. Jeżeli kierowca zmieni bieg ręcznie za pomocą łopatki, przekładnia automatycznie przełączy się z powrotem na tryb automatyczny po określonym czasie.

Siedmiobiegowa automatyczna przekładnia wyposażona jest w podwójny tłumik skrętny z wahadłem wrażliwym na prędkość, co minimalizuje wibracje, jednocześnie poprawiając komfort pasażerów.

Napęd 4Matic z tylnym rozkładem mocy

Dzięki stałemu napędowi na wszystkie koła 4Matic, Mercedes-AMG stosuje specjalnie zaprojektowaną skrzynię rozdzielczą: to ekskluzywne rozwiązanie rozdziela moc napędu w stosunku 40:60 pomiędzy osie przednią i tylną, co zapewnia większą zwinność wokół osi pionowej pojazdu. Efekt dla kierowcy: jeszcze większa przyjemność z jazdy podczas pokonywania zakrętów z dużą prędkością. Sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL z pakietem AIRMATIC, składającym się z zawieszenia pneumatycznego, specjalnych amortyzatorów, automatycznej kontroli poziomu oraz nieskończonej regulacji charakterystyki tłumienia ADS Plus, jest połączone z aktywną stabilizacją przechyłów ACTIVE CURVE SYSTEM. Ten standardowy system wykorzystuje aktywne stabilizatory przeciwprzechyłowe na osiach przedniej i tylnej, aby zmniejszyć kąt przechyłu nadwozia podczas pokonywania zakrętów. Zmniejszony kąt przechyłu i doskonałe właściwości pokonywania zakrętów przyczyniają się do zwiększenia dynamiki poprzecznej i przyjemności z jazdy. Jednocześnie system zapewnia zwiększoną stabilność jazdy, a co za tym idzie, bezpieczeństwo, szczególnie przy większych prędkościach.

Stabilizacja przechyłów, tłumienie i zawieszenie dostosowują się automatycznie do panującej sytuacji w trakcie jazdy, oferując zarówno optymalny komfort jazdy, jak i maksymalną stabilność. System tłumienia zmienia swoje priorytety w zależności od wybranego trybu DYNAMIC SELECT. Tryb „Sport Plus” kładzie nacisk na maksymalną możliwą dynamikę poprzeczną. Z kolei tryb „Comfort” umożliwia maksymalny komfort jazdy.

W pełni noszący układ zawieszenia pneumatycznego jest czuły na prędkość, obniżając nadwozie przy większych prędkościach, aby zminimalizować opory powietrza i zwiększyć stabilność jazdy. Aktualne warunki eksploatacji są wykrywane za pomocą czujnika kąta kierownicy, czterech czujników poziomu, trzech czujników nadwozia, prędkości jazdy oraz pozycji pedału hamulca i gazu. Jednostka sterująca wykorzystuje te sygnały do nieskończonej regulacji aktualnej siły tłumienia wymaganej dla każdego koła.

DYNAMIC SELECT zmienia dynamikę jazdy w mgnieniu oka

Doskonała współpraca wszystkich systemów zapewnia doskonałe doznania we wnętrzu – niezależnie od sytuacji drogowej czy warunków. Dodatkowym atutem jest to, że DYNAMIC SELECT w mig zmienia dynamikę jazdy. GLE63 Coupé dostosowuje swój charakter w błyskawicznym tempie, w zależności od aktywowanego trybu przekładni. W trybie „Comfort” progi kontrolne systemu dynamicznego sterowania ASR, ESP® z Dynamic Cornering Assist oraz systemu napędu na wszystkie koła 4ETS są skalibrowane do umiarkowanej, powściągliwej dynamiki. Tryby „Sport” i „Sport Plus” pozwalają na większą dynamikę podłużną i poprzeczną, dla intensywniejszej przyjemności z jazdy. Z kolei w trybie „Slippery” nacisk kładziony jest na optymalną przyczepność i maksymalną stabilność jazdy w niesprzyjających warunkach drogowych. Tryb „Individual” pozwala kierowcy na zaprojektowanie własnej konfiguracji składającej się z charakterystyki silnika, strategii zmiany biegów i ustawień amortyzatorów.

AMG-specyficzny system Sports Direct-Steer oraz wysokowydajny system hamulcowy AMG

W połączeniu z AMG-specyficznym systemem Sports Direct-Steer, kompaktową kierownicą Performance, elastokinematyką na osi przedniej oraz bardziej wytrzymałą belką stabilizującą na osi tylnej, prowadzenie jest doskonałe w każdych warunkach eksploatacyjnych. Zmienny przełożenie kierownicy znacząco poprawia zwrotność, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo przy dużych prędkościach. Zmienna pomoc przy kierownicy zależy od prędkości pojazdu oraz programu DYNAMIC SELECT i idealnie dostosowuje się do sytuacji na drodze.

Ekstremalnie krótkie drogi hamowania i wysoka stabilność: to atuty wysokowydajnego systemu hamulcowego AMG z wentylowanymi i perforowanymi tarczami hamulcowymi o średnicy 390 x 36 milimetrów (przód) oraz 345 x 26 (tył) oraz malowanymi na srebrno zaciskami hamulcowymi z logo AMG.

Design: wyrazisty, ekstrawagancki, dumny i z „A-wing”

Mercedes-AMG GLE63 Coupé zgrabnie embodies the firmly established principles of Mercedes-Benz design: sensuality and clarity. Top-of-the-range V8 model from Affalterbach manages in an emotively appealing way to bring the fascination of motor sport to everyday life with a powerful dominance. A very first glance reveals the new four-door coupé to be an extrovert, proudly standing on its large wheels.

GLE63 Coupé is the first SUV from Affalterbach to adopt the AMG design philosophy, familiar from many other high-performance vehicles, with the characteristic “A-wing” in the front apron. This makes the SUV coupé clearly recognisable as a member of the AMG model family. Viewed from the front, the model’s sculptural design idiom is also defined by the bonnet with its two dynamic powerdomes and new radiator grille – as is typical of AMG, it features a twin louvre in silver chrome as well as a large, central Mercedes star.

GLE63 Coupé displays visual dominance with its “A-wing”. This design feature in the form of the stylised “A”, a hallmark of AMG, is three-dimensional and also serves as an air guide for the three air openings. The A-wing is painted in the colour of the vehicle, while the trim strip is in silver chrome. The new front view is especially characterised by the two lateral, large air inlets, while the above-positioned, black flics ensure an optimal flow of air onto the cooling modules. At the lower end of the front apron, a front splitter in the colour of the vehicle helps to reduce lift. The standard equipment package includes three-dimensionally formed LED headlamps.

Dominacja wzmocniona przez boczne nadkola

Poszerzone nadkola w kolorze czarnym stanowią systematyczne przedłużenie wizualnej dominacji wzdłuż boków. Za wycięciem koła znajduje się napis “V8 BITURBO”, który wskazuje na doskonałą moc silnika GLE63 Coupé. Jeszcze bardziej wyrazisty wygląd można uzyskać dzięki podświetlanym aluminiowym bocznym listwom z gumowymi nakładkami antypoślizgowymi. Ekstrawagancki wygląd podkreślają imponujące 10-ramienne lekkie felgi AMG o średnicy 53.3 cm (21 cali) z oponami o rozmiarze 285/45 R 21 (oś przednia) i 325/40 R 21 (oś tylna).

Tył pojazdu wykazuje wyraźne podobieństwa do designu Coupé Klasy S: wąskie tylne lampy o trójwymiarowym wyglądzie, umieszczone powyżej szerokie chromowane logo oraz wyraźnie umiejscowiona gwiazda Mercedesa nadają GLE63 Coupé zdecydowanie sportowy charakter. Mercedes-AMG wzmacnia wizualną dynamikę dodatkowymi elementami designu: spoiler na klapie bagażnika poprawia stabilność jazdy przy dużych prędkościach, a wizualne boczne wyloty powietrza w tylnym zderzaku poprawiają współczynnik oporu powietrza. Tylni zderzak AMG ma dynamiczny wygląd dzięki łopatkom dyfuzora i zintegrowanym, chromowanym końcówkom układu wydechowego. Kształt chromowanej listwy wykończeniowej przypomina „A-wing” w przednim zderzaku. W wyniku nowej nomenklatury, wyraziste oznaczenie AMG znajduje się po lewej stronie gwiazdy Mercedesa, a oznaczenie modelu GLE63 po prawej.

Różnice zewnętrzne: GLE63 S Coupé jeszcze bardziej imponujące

A-wing w GLE63 S Coupé jest pomalowane na wysoki połysk w kolorze czarnym. W połączeniu z chromowaną listwą wykończeniową i czarnymi wlotami powietrza, tworzy to jeszcze bardziej sportowy wygląd. Felgi AMG w układzie krzyżowym o średnicy 55.9 cm (22 cale), malowane na szary kolor tytanowy z wysokim połyskiem, sprawiają, że model S emanuje jeszcze bardziej imponującym wyglądem. Optymalna przyczepność lekkich felg zapewniają opony o rozmiarze 285/40 R 22 (oś przednia) i 325/35 R 22 (oś tylna). GLE63 S Coupé rozpoznawalny jest po czerwonych zaciskach hamulcowych; ponadto oznaczenie modelu GLE63 nosi specjalne „S”.

Wysokiej jakości wnętrze: ekskluzywne elementy designu i wyposażenie

Wnętrze GLE63 Coupé, podobnie jak jego zewnętrzny design, wyróżnia się wieloma ekskluzywnymi elementami i wykończeniem. Wysokiej jakości materiały, pierwszorzędna precyzja i luksusowe odczucie jakości tworzą fascynujący potencjał typowy dla AMG. Elementy wykończenia w lekkim aluminium o podłużnym usłojeniu tworzą sprytne akcenty.

Dzięki specyficznemu tapicerowaniu z większym konturowaniem i wyższymi bocznymi podparciami z przodu, fotele sportowe oferują doskonałe wsparcie boczne. Perforowana skóra nappa, specjalna układ tapicerki z dekoracyjnymi szwami oraz emblematy AMG nadają ekskluzywny wygląd i odczucie, które dodatkowo podkreśla trójramienna kierownica Performance: obwód kierownicy, z płaskim dolnym odcinkiem, w czarnej skórze nappa z perforowaną strefą chwytu, wspiera sportowy styl jazdy. Srebrne aluminiowe łopatki zmiany biegów z oznaczeniem „UP” i „DOWN” oraz precyzyjny punkt nacisku stanowią zaproszenie do ręcznej zmiany biegów.

Panel instrumentów w GLE63 Coupé wykonany jest z czarnej sztucznej skóry ARTICO. Częściowo zintegrowany wyświetlacz centralny wizualizuje indywidualne tryby przekładni DYNAMIC SELECT za pomocą animowanych grafik. Konsola centralna mieści kontroler COMAND z optymalnie ergonomicznie umiejscowionym panelem dotykowym; z prawej strony znajduje się pokrętło DYNAMIC SELECT dla różnych trybów przekładni. Na górze znajduje się przycisk M dla trybu manualnego przekładni.

Panel instrumentów w ekscytującym designie AMG

Dwa duże okrągłe wskaźniki z srebrnymi chromowanymi obrzeżami oraz centralny, 11.4 cm (4.4 calowe) wyświetlacz wielofunkcyjny dostarczają kierowcy wszechstronnych informacji. Typowy pakiet wyposażenia AMG obejmuje sportowe wskaźniki w wyglądzie włókna węglowego z skalą prędkościomierza do 320 km/h i czerwonymi wskaźnikami, a także główne menu z RACETIMER, wskaźnikiem ręcznej zmiany biegów i ekranem startowym AMG.

Optymalne infotainment zapewnia system Audio 20 CD z ośmioma głośnikami oraz modułem komunikacyjnym Remote Online dla korzystania z usług Mercedes connect me w Europie (może różnić się w zależności od kraju).

Model S jeszcze bardziej ekskluzywny we wnętrzu

Wyższy model Mercedes-AMG GLE63 S Coupé również oferuje prawdziwe zalety we wnętrzu. Aby zapewnić jeszcze intensywniejszy kontakt z pojazdem, strefa chwytu kierownicy Performance wykonana jest z mikrofibry DINAMICA. Sportowy wygląd dominuje także w polu widzenia kierowcy: panel instrumentów ma jeszcze wyższą klasę z delikatnymi czerwonymi oznaczeniami przy prędkościomierzu i obrotomierzu oraz szarym dekoracyjnym paskiem. Pasażerowie są otoczeni wysokiej jakości ekskluzywną tapicerką ze skóry nappa. Medale AMG w zagłówkach nadają wnętrzu specjalny, luksusowy akcent. Na tle czarnych elementów wykończenia wnętrza, szare pasy bezpieczeństwa i szare kontrastowe przeszycia tworzą jeszcze większe akcenty.

Standardowy pakiet wyposażenia obu modeli GLE63 Coupé obejmuje (wybór):

  • ADAPTIVE BRAKE
  • ASSYSTENT ZMIAN PASA RUCHU
  • ASSYSTENT ZAPOBIEGANIA KOLIZJOM PLUS
  • EASY-PACK klapa bagażnika
  • Funkcja ECO start/stop
  • Listwy progowe w szczotkowanej stali nierdzewnej z oznaczeniem AMG
  • Dywaniki podłogowe z oznaczeniem AMG
  • LED Intelligent Light System
  • ISOFIX punkty mocowania fotelików dziecięcych z tyłu
  • System PRE-SAFE®
  • System monitorowania ciśnienia w oponach
  • Kamera do cofania
  • Asystent wiatru bocznego
  • Podgrzewane fotele dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Sportowe pedały w szczotkowanej stali nierdzewnej z gumowymi nakładkami
  • Regulowane elektrycznie fotele przednie

Dodatkowe opcje (wybór):

63 4MATIC 7AT AWD (557 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5461 Cm3
Moc409 Kw @ 5750 Rpm
557 Hp @ 5750 Rpm
548 Bhp @ 5750 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 1750-5500 Rpm
700 Nm @ 1750-5500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony285/45 Zr21 || 325/40 Zr21
Długość192.9 In (4900 Mm)
Szerokość78.9 In (2004 Mm)
Wysokość66.9 In (1699 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)65.3/67.9 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika23 Cuft (651 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna5181 Lbs (2350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6724 Lbs (3050 Kg)
Spalanie miasto14.9 Mpg Us (15.8 L/100Km)
Spalanie trasa24.2 Mpg Us (9.7 L/100Km)
Średnie spalanie19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Emisja CO2278 G/Km

63 S 4MATIC 7AT AWD (585 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5461 Cm3
Moc430 Kw @ 5500 Rpm
585 Hp @ 5500 Rpm
577 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy561 Lb-Ft @ 1750-5250 Rpm
761 Nm @ 1750-5250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (G Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony285/45 Zr21 || 325/40 Zr21
Długość192.9 In (4900 Mm)
Szerokość78.9 In (2004 Mm)
Wysokość66.9 In (1699 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)65.3/67.9 In (1
Rozstaw osi114.8 In (2916 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika23 Cuft (651 L)
Aerodynamika (Cd)0.34
Masa własna5181 Lbs (2350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6724 Lbs (3050 Kg)
Spalanie miasto14.9 Mpg Us (15.8 L/100Km)
Spalanie trasa24.2 Mpg Us (9.7 L/100Km)
Średnie spalanie19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Emisja CO2278 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.