Prezentacja modelu Mercedes-Benz 600 w 1963 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie wzbudziła prawdziwą sensację.
To jednak nie było wszystko, co niemiecki producent samochodów miał do zaoferowania.
We wrześniu 1964 roku rozpoczęto produkcję wersji Pullman o rozstawie osi wynoszącym 3,9 m (153,5”). Posiadała ona sześć drzwi i mogła pomieścić aż osiem osób. Pullman był naj luksusowym pojazdem na rynku i jednocześnie najdroższym samochodem na świecie. Duży samochód był produkowany tylko na specjalne zamówienie. Można było go wyposażyć w wszystko, czego pragnęli jego klienci. Projektanci Mercedes-Benz, którzy pracowali nad tym pojazdem, należeli do najznakomitszych: Friedrich Geiger (twórca modelu 500K), Paul Bracq (projektant modelu SL) oraz Bruno Sacco.
Samochód był wyposażony w hydraulicznie regulowane amortyzatory. System pneumatyczny kontrolował zamki drzwi, okna, a nawet ustawienia foteli. Pokrywa bagażnika również zamykana była za pomocą systemu pneumatycznego. Hamulce działały na powietrze, podobnie jak w dużych ciężarówkach, a cały ten system ważył 3 tony (6590 lbs). Wersja Landaulet miała składany dach dla ostatniego rzędu siedzeń. Zbudowana była dla prezydentów i królów, którzy mogli wstawać i machać tłumowi podczas jazdy.