Prezentacja Mercedesa-Benz 600 w 1963 roku na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie wywołała prawdziwą sensację. Ale to nie był koniec możliwości niemieckiego producenta samochodów.
We wrześniu 1964 roku rozpoczęto produkcję wersji Pullman o rozstawie osi 3,9 m (153,5”). Posiadała ona sześć drzwi i mogła pomieścić do ośmiu osób. Pullman był najluksusowszym pojazdem na rynku, a jednocześnie najdroższym samochodem na świecie. Duży samochód produkowano tylko na specjalne zamówienie. Mógł być wyposażony w wszystko, czego życzyli sobie klienci. Dostępny był również w wersji landaulet, gdzie tylna część pojazdu była składana, podczas gdy reszta dachu pozostawała na miejscu. Auto zaprojektowali najbardziej prestiżowi projektanci Mercedesa-Benz: Friedrich Geiger (twórca modelu 500K), Paul Bracq (projektant SL) oraz Bruno Sacco.
Samochód miał hydraulicznie regulowane amortyzatory. System pneumatyczny kontrolował zamek drzwi, szyby, a nawet regulację foteli. Pokrywa bagażnika również była zamykana za pomocą systemu pneumatycznego. Hamulce nie działały na płynie hydraulicznym, lecz na powietrzu, podobnie jak w dużych ciężarówkach. Cały system miał swoją cenę, ponieważ pojazd ważył 3 tony (6590 lbs), a w wersji opancerzonej był nawet cięższy.