MERCEDES BENZ C-Class All-Terrain 2021-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MERCEDES BENZ C-Class All-Terrain 2021-Present

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ C-Class All-Terrain 2021-Present

Pomimo wysokiego popytu na crossover i SUV-y, Mercedes-Benz postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i zwiększył prześwit modelu C-Class T-Model, przekształcając go w pojazd zdolny do radzenia sobie z nieutwardzonymi drogami.

Z modelem C-Class All-Terrain, niemiecki producent wreszcie zaoferował konkurencyjny produkt w segmencie, dorównując Audi A4 Allroad. W tym samym czasie BMW nie miało nic podobnego do zaoferowania. Oczywiście, C-Class All-Terrain nie był pojazdem terenowym. Był bardziej kombi na podwyższeniu z zestawem odpornych na zarysowania osłon wokół nadwozia.

Z przodu zamontowano nowy zderzak w porównaniu do standardowego C-Class, z czarną, trapezoidalną osłoną, imitującą osłonę podwozia. Dolny wlot powietrza z przedniego zderzaka wyglądał podobnie do tych z innych wersji C-Class, jednak miał mniejsze chłodzenie. Z boku wyraźnie widać było wyższy prześwit wersji All-Terrain. Dodatkowo, producent dodał czarne osłony progów odporne na zarysowania i nadkola. Z tyłu pojazd miał podwójny układ wydechowy pod zderzakiem, flankerowany plastikową osłoną.

Podczas gdy zewnętrze starało się wyglądać bardziej masywnie, wnętrze było typowe dla C-Class, ale z unikalnymi tapicerkami dostępnymi w opcji. System infotainment MBUX był nachylony na górnej części konsoli centralnej. Całkowicie zastąpił tradycyjną górną część konsoli, podczas gdy nawiewy zostały zintegrowane z deską rozdzielczą. Co do zestawu wskaźników, Mercedes-Benz zainstalował standardowy wyświetlacz 10,25” z opcją 12,3” wyświetlacza wirtualnego kokpitu.

Wyższy o 40 mm (1,6”) prześwit w porównaniu do standardowego C-Class T-Model pozwolił wersji All-Terrain lepiej radzić sobie na zaśnieżonych drogach, trawie i nieutwardzonych nawierzchniach. Ponadto wszystkie wersje otrzymały standardowy napęd na cztery koła 4Matic oraz dziewięciobiegowe skrzynie automatyczne.

 Dla tych, którzy uważają, że tradycyjne kombi nie nadaje się do jazdy w terenie, a SUV jest zbyt wysoki, Mercedes-Benz oferuje nową alternatywę w segmencie Klasy C: C-Class All-Terrain. Po wprowadzeniu udanego konceptu All-Terrain w modelu E-Class wiosną 2017 roku, teraz nadeszła pora na C-Class, która zyskuje drugiego wszechstronnego zawodnika o efektownym wyglądzie i różnorodnych możliwościach.

Z około 40 milimetrami większym prześwitem niż tradycyjne C-Class Kombi, napędem na wszystkie koła 4MATIC w standardzie oraz dwoma trybami jazdy terenowej, Mercedes-Benz C-Class All-Terrain doskonale radzi sobie z lekkim terenem, takim jak nieutwardzone drogi, dzięki większym kołom. Wśród cech off-roadowych znajdują się charakterystyczna osłona chłodnicy, specjalne zderzaki, symulowana osłona podwozia z przodu i z tyłu oraz wykończenia archiw kół w matowym ciemnoszarym kolorze. Ponadto, model crossovera zawiera wiele innowacji z nowo wprowadzonej Klasy C. Należą do nich efektywne silniki czterocylindrowe z technologią 48-woltową, adaptacyjny i intuicyjny system multimedialny MBUX (Mercedes-Benz User Experience) oraz najnowsza generacja systemów wsparcia kierowcy. DIGITAL LIGHT (opcjonalny) zawiera specjalne światło terenowe. C-Class All-Terrain zadebiutuje na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Monachium we wrześniu, a do europejskich dealerów trafi jeszcze w tym roku.

„Ponad 10,5 miliona sprzedanych egzemplarzy Klasy C od 1982 roku pokazuje, jak popularna jest to seria wśród naszych klientów. Nowa generacja również świetnie wystartowała, z ponad 50 000 zamówień w ciągu zaledwie trzech miesięcy. Dzięki C-Class All-Terrain wzbogacamy nasze silne portfolio w tym udanym segmencie, obok modeli Sedan i Kombi,” mówi Britta Seeger, członek zarządu Daimler AG oraz Mercedes-Benz AG, odpowiedzialna za sprzedaż.

W porównaniu do tradycyjnego C-Class Kombi, All-Terrain jest nieco większy. Ma o 4 milimetry więcej długości, osiągając całkowitą długość 4755 milimetrów. Dzięki wykończeniom archiw kół, szerokość zwiększa się o 21 milimetrów do 1841 milimetrów. Zwiększony prześwit wynoszący około 40 milimetrów podnosi także wysokość pojazdu do 1494 milimetrów. Standardowy rozmiar opon to 225/55 R 17 na obręczach 7.5 J x 17 H2 ET 44.5, natomiast opcjonalnie dostępne są rozmiary 245/45 R 18 na obręczach 8 J x 18 H2 ET 41 oraz 245/40 R 19 na obręczach 8 J x 19 H2 z odsadzeniem 41 mm.

Pojemność i wszechstronność bagażnika pozostają bez zmian: sportowy tył ma pojemność 490 do 1510 litrów. Oparcie tylnej kanapy w modelu Kombi składa się w proporcji 40:20:40. Standardowa klapa EASY-PACK może być wygodnie otwierana lub zamykana za pomocą jednego przycisku, używając przycisku na kluczyku, przełącznika w drzwiach kierowcy lub uchwytu zwalniającego na klapie.

Uderzający wygląd: cechy designu podkreślające terenowy charakter

Osłona chłodnicy z pojedynczym żebrem, z chromowanymi elementami wykończenia oraz wbudowaną centralną gwiazdą, charakteryzuje przód. Pionowo ułożone pręty w osłonie chłodnicy podkreślają postrzeganą wartość dzięki ich wysokopołyskowemu czarnemu wykończeniu. Charakterystyczny przedni zderzak częściowo wykonany jest z ciemnoszarego, matowego plastiku, co podkreśla robustny charakter tego modelu. Pod nim znajduje się symulowana osłona podwozia w wysokim połysku.

Wariant C-Class ma wykończenia archiw kół w matowym ciemnoszarym kolorze na przednich błotnikach i na tylnej ścianie. Specyficzne dla modelu wykończenia na listwach bocznych kontrastują wizualnie z malowanymi powierzchniami nadwozia w tym samym kolorze i wykończeniu. Dodatkowy chromowany pas wykończeniowy jest zintegrowany z wykończeniem słupków bocznych. Ekskluzywne wzory kół w rozmiarach od 17 do 19 cali są dostępne dla All-Terrain. Z tyłu nowo zaprojektowany wieloczęściowy zderzak, specyficzna dla modelu chromowana osłona załadunkowa oraz symulowana osłona podwozia podkreślają wyjątkowy charakter tego pojazdu.

Ponieważ modele Mercedes-Benz C-Class All-Terrain bazują na zewnętrznym wykończeniu AVANTGARDE, wykończenia linii okien, okolice okien bocznych i relingi dachowe są wykonane z polerowanego aluminium. Wykończenie słupków B i pręty na tylnych oknach są w wysokim połysku czarnego. Jeśli wyposażono je w pakiet Night Package, dodatkowe elementy (np. E-line, linia okienna, lusterka zewnętrzne) oraz elementy wykończeniowe z przodu i z tyłu (symulowana osłona podwozia z przodu i z tyłu oraz ochrona progu bagażnika) są w wysokim połysku czarnego.

Wnętrze w standardzie także w wersji AVANTGARDE jest standardem dla All-Terrain. Wybierać można spośród trzech koncepcji kolorystycznych: czarnej, macchiato beżowej/czarnej oraz ziemistej brązowej/czarnej. Deska rozdzielcza wyposażona jest w zamek w kolorze srebrnym i matowy element wykończeniowy w stylu diamentowym (inne wykończenia są dostępne). Obszar wykończeń płynnie przechodzi z konsoli centralnej do deski rozdzielczej.

Deska rozdzielcza jest nieco nachylona w kierunku kierowcy o sześć stopni. Wysokorozdzielczy ekran LCD w strefie kierowcy jest wolnostojący i wydaje się unosić przed profilem skrzydła i panelem wykończeniowym. To odróżnia wyświetlacz kierowcy od tradycyjnych kokpitów z klasycznymi przyrządami. Klienci mają do wyboru wersję 10,25 cala (26,0 cm) lub 12,3 cala (31,2 cm). Dla All-Terrain zaprojektowano nowy kontekst „Offroad”. Wyświetla on specyficzne informacje, takie jak nachylenie, spadek i kąt skrętu. Wyświetlane są także współrzędne geograficzne i kompas.

Fotele z wykończeniem specyficznym dla AVANTGARDE to kolejny atut. Zapewniają one wysoki poziom komfortu i bocznego wsparcia. Wielofunkcyjna sportowa kierownica w czarnej skórze z srebrnym wykończeniem jest atrakcyjna wizualnie i zapewnia komfortowy chwyt. Wnętrze AVANTGARDE obejmuje również oświetlenie ambientowe.

Dla bardziej wymagających zadań: zawieszenie komfortowe z około 40 mm wyższym prześwitem

Mercedes-Benz C-Class All-Terrain ma około 40 milimetrów większy prześwit niż klasyczne C-Class Kombi, a koła są większe: sprawia to, że All-Terrain nadaje się do złych nawierzchni drogowych. Czterowahaczowe przednie zawieszenie ma nieco większe zwrotnice. Z tyłu znajduje się zawieszenie wielowahaczowe zamontowane na nośniku tylnej osi.

Aby zapewnić zrównoważony komfort jazdy i dużą stabilność, w tym wariancie modelu standardem jest zawieszenie komfortowe z pasywnym systemem tłumienia: efekt tłumienia jest dostosowywany do nawierzchni drogi, w zależności od amplitudy. W tym przypadku komfort jazdy jest poprawiany poprzez zmniejszenie efektu tłumienia, a w przypadku silniejszych wstrząsów, pełne działanie tłumienia zapewnia większą stabilność.

Kwestią charakteru: DYNAMIC SELECT z trybami terenowymi

Oprócz trybów ECO, COMFORT, SPORT i INDIVIDUAL, All-Terrain ma dwa dodatkowe tryby DYNAMIC SELECT do jazdy w terenie: OFFROAD jest zaprojektowany do łatwego terenu, takiego jak drogi gruntowe, żwirowe czy piaszczyste; OFFROAD+ z DSR (Regulacja prędkości w dół) jest rekomendowany do nieco trudniejszego i bardziej strome terenu. DYNAMIC SELECT dostosowuje charakterystyki silnika, skrzyni biegów, układu kierowniczego, ESP® oraz 4MATIC. Kierowca może przełączać tryby jazdy za pomocą dotyku w panelu sterowania poniżej centralnego wyświetlacza.

Szeroki zasięg: DIGITAL LIGHT z funkcją oświetlenia terenowego

C-Class ma standardowo reflektory LED High Performance. System DIGITAL LIGHT znany z nowej Klasy S można wybrać jako opcję. Dla All-Terrain zawiera on specjalne światło terenowe. Podczas jazdy po lekkim terenie szerokie oświetlenie zapewnia, że kierowca dostrzega przeszkody wcześniej, nawet w zakrętach. Gdy aktywowany jest tryb jazdy terenowej, włącza się oświetlenie terenowe. Funkcja jest aktywna do 50 km/h, a powyżej tej prędkości automatycznie się wyłącza.

DIGITAL LIGHT ma moduł świetlny z trzema niezwykle mocnymi diodami LED w każdym reflektorze, których światło jest załamane i kierowane za pomocą 1,3 miliona mikroluster. Dzięki temu rozdzielczość wynosi ponad 2,6 miliona pikseli na pojazd.

Dzięki tej dynamicznej zdolności i precyzji system ten tworzy prawie nieograniczone możliwości dla wysokiej rozdzielczości rozkładu światła, który doskonale dostosowuje się do lokalnych warunków. Kluczowym czynnikiem jest nie tylko technologia w reflektorze, ale raczej inteligencja cyfrowa stojąca za nim. Wbudowana kamera i systemy czujników wykrywają innych użytkowników drogi. Potężne komputery oceniają dane oraz cyfrowe mapy w milisekundach i przekazują reflektorom instrukcje do dostosowania rozkładu światła w każdej sytuacji.

Ta rewolucyjna technologia oświetleniowa może być rozszerzona o funkcje projekcyjne. Opcjonalnie dostępne fabrycznie lub online w Sklepie Mercedes-Benz, dodatkowe funkcje są włączane za pomocą technologii over-the-air (OTA). System ten może zwiększyć bezpieczeństwo jazdy, wyświetlając linie prowadzące, symbole i animacje na drodze. Na przykład DIGITAL LIGHT projektuje dwie linie prowadzące w przypadku napotkania robót drogowych. Te w przybliżeniu wyznaczają szerokość pojazdu. Kierowca otrzymuje lepsze wskazówki na zwężonej jezdni. Inteligentna technologia podświetla pieszych w strefie zagrożenia za pomocą funkcji reflektora i precyzuje ich położenie za pomocą wyświetlanych punktów kierunkowych. Kierowcy podróżujący pod prąd na zjazdach autostradowych lub jednokierunkowych ulicach są ostrzegani za pomocą symbolu. Ten sam symbol ostrzegawczy pojawia się przed czerwonymi światłami lub znakami stopu.

Holowanie: obsługa przyczepy z inteligentnymi asystentami

Dzięki standardowemu napędowi na wszystkie koła i możliwości holowania do 1800 kilogramów, All-Terrain jest dobrze przygotowany do obsługi przyczepy. Opcjonalnie dostępny jest częściowo elektryczny hak holowniczy z obrotową głowicą i stabilizacją przyczepy ESP®. Przycisk w bagażniku odblokowuje hak holowniczy, który następnie można wysunąć. Kontrolka gaśnie, gdy jest prawidłowo zamocowany.

Przy prędkościach 65 km/h lub wyższych stabilizacja przyczepy ESP® może automatycznie interweniować w krytycznych sytuacjach. Gdy wykrywane są niepożądane oscylacje, są one tłumione za pomocą naprzemiennych interwencji hamulcowych na pojedynczych kołach. Zwykle wystarcza to do zredukowania niebezpiecznych oscylacji. W razie potrzeby system również zmniejsza prędkość pojazdu, ograniczając moment obrotowy silnika i hamując pojazd na wszystkich czterech kołach.

Do tej opcjonalnej funkcji dostępny jest asystent manewrowania z przyczepą, który współpracuje z pakietem parkowania z kamerą 360°. Ułatwia manewrowanie z przyczepą, nawet dla mniej doświadczonych. Asystent manewrowania z przyczepą automatycznie reguluje kąt skrętu pojazdu holującego do prędkości 5 km/h oraz do nachylenia 15 procent.

System jest aktywowany na postoju przez włączenie biegu wstecznego i naciśnięcie przycisku parkowania po lewej stronie touchpada w konsoli centralnej.

Asystent manewrowania z przyczepą można obsługiwać intuicyjnie za pomocą MBUX: korzystając z centralnego wyświetlacza lub touchpada w konsoli centralnej, kierowca jedynie wskazuje pożądane manewry. W ten sposób może wybrać kąt, pod jakim zestaw ma cofać. Po raz pierwszy możliwe jest swobodne wybieranie manewrów skrętu do 90°. Kierownica jest następnie automatycznie kierowana w taki sposób, aby zachować kąt. Kierowca może również wybrać funkcję „prosto” w sytuacji, gdy przyczepa podąża w odpowiednim kierunku i ma kontynuować cofanie prosto. Proces manewrowania można obserwować z różnych perspektyw kamery. Dynamiczne linie prowadzące pokazują trajektorię, szerokość pojazdu oraz odległość od rozpoznanych obiektów.

Stały napęd do przodu: napęd 4MATIC najnowszej generacji

Większa przyczepność i stabilność jazdy, nawet na trudnych nawierzchniach, zapewnia standardowy napęd na wszystkie koła 4MATIC w All-Terrain. Do 45% mocy silnika trafia na przednią oś, a do 55% na tylną oś. Chęć osiągnięcia jeszcze większej efektywności oraz dziewięciobiegowej skrzyni biegów wymagała dalszego rozwoju systemu napędu 4MATIC.

Nowy napęd przedniej osi pozwala na przenoszenie wyższych poziomów momentu obrotowego przy idealnym rozkładzie obciążenia osi dla dynamiki jazdy. Ponadto, ma znaczną przewagę wagową w porównaniu z odpowiednim elementem w poprzedniej serii – to przyczynia się do obniżenia emisji CO2. Technicy zdołali także zmniejszyć straty tarcia w nowej skrzyni biegów. Posiada ona również zamknięty obieg olejowy, nie wymagając dodatkowych działań chłodzących.

Elektromobilność: silniki

Mercedes-Benz C-Class All-Terrain jest dostępny z silnikiem benzynowym lub diesla. W modelu benzynowym zastosowano nowy czterocylindrowy silnik benzynowy (M 254) z wbudowanym generatorem rozruchowym drugiej generacji (ISG). Przez krótki czas moc silnika spalinowego może być elektrycznie zwiększana o maksymalnie 15 kW.

Dzięki rekuperacji oraz możliwości „ślizgania” przy wyłączonym silniku, silnik benzynowy jest bardzo wydajny. W M 254 Mercedes-Benz po raz pierwszy połączył wszystkie innowacje modułowej rodziny silników czterocylindrowych i sześciocylindrowych w jednym silniku. Należą do nich powłoka cylindrów NANOSLIDE®, honowanie cylindrów CONICSHAPE® (honowanie trąbkowe) oraz system oczyszczania spalin umieszczony bezpośrednio przy silniku. Nową cechą jest segmentowany kompresor z połączonym przepływem, dalszy rozwój technologii Twin Scroll, zapewniający jeszcze szybsze reakcje kompresora.

Nawet wariant diesla ma napęd mild hybrid. Jego czterocylindrowy silnik (OM 654 M) jest wyposażony w zintegrowany generator rozruchowy drugiej generacji i 48-woltowy system elektryczny. Silnik diesla może również rekuperować i ślizgać się przy wyłączonym silniku. Elektromobilność umożliwia zastosowanie elektrycznego kompresora chłodziwa dla systemu klimatyzacji.

Dalsze mocne strony nowej generacji Klasy C

Pasażerowie z przodu i z tyłu korzystają z nieco zwiększonych wymiarów zewnętrznych nowego pokolenia modelu. W porównaniu z poprzednikiem, szerokość ramion została zwiększona o 22 mm dla kierowcy i pasażera z przodu oraz o 15 mm dla pasażerów z tyłu. W tylnym rzędzie istnieje o 11 mm więcej miejsca na głowę. Zwiększona przestrzeń na nogi z tyłu wynosząca do 35 mm sprawia, że podróżowanie jest jeszcze wygodniejsze dla pasażerów tylnej kanapy.

W zakresie cyfrowych rozwiązań i wysokiej jakości wnętrze Klasy C poczyniło kolejne znaczące kroki naprzód. Wnętrze zyskało teraz cechy takie jak koncepcja wyświetlania i obsługi zaczerpnięta z nowej Klasy S, w sportowym wydaniu. Podkreśla to kierowczo-orientowane rozmieszczenie: deska rozdzielcza i centralny wyświetlacz są nieco pochylone w kierunku kierowcy o sześć stopni.

W drugiej generacji MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sprzęt i oprogramowanie poczyniły znaczący postęp: znakomite obrazy na ekranach LCD ułatwiają kontrolowanie funkcji pojazdu i komfortu. Wyświetlacze kierowcy i centralny wyświetlacz zapewniają estetyczne doświadczenie. Wygląd ekranów można dostosować do trzech stylów wyświetlania (Klasyczny, Sportowy, Dyskretny) oraz kilku trybów.

W stylu „Klasycznym” kierowca wita znany układ wyświetlacza. Sprawdzony koncept dwóch rur dostarcza kierowcy istotnych informacji z treścią przeplatającą się między dwoma okrągłymi wyświetlaczami. „Sportowy” dominuje w kolorze czerwonym, z dynamicznie zaprojektowanym centralnym obrotomierzem. W stylu „Dyskretnym” treść ogranicza się do minimum. Dodatkowo oba ekrany można dostosować do siedmiu kolorów podświetlenia ambientowego. Efektem jest imponujące doznanie kolorystyczne w wnętrzu.

W porównaniu do wcześniejszej serii modeli Klasy C, najnowsza generacja Pakietu Wsparcia Kierowcy oferuje dodatkowe i zaawansowane funkcje. Zmniejszają one obciążenie kierowcy w codziennych sytuacjach, co przekłada się na wygodniejszą i bezpieczniejszą jazdę. W przypadku niebezpieczeństwa systemy mogą pomóc w odpowiedniej reakcji na zbliżającą się kolizję. Nowa koncepcja wyświetlania w wyświetlaczu kierowcy pokazuje, jak działają systemy.

Koncepcja bezpieczeństwa Klasy C opiera się na inteligentnie zaprojektowanej karoserii z wyjątkowo sztywną kabiną pasażerską i specjalnie zaprojektowanymi strukturami pojazdu. Dodatkowo, interakcja z systemami zabezpieczeń: w przypadku poważnego wypadku, na przykład, napięcia pasów bezpieczeństwa i aktywacji poduszek powietrznych mogą ochronić pasażerów. Dzięki licznym symulacjom numerycznym i rzeczywistym testom zderzeniowym, struktura pojazdu została zaprojektowana, aby zapewnić jak najlepszą ochronę pasażerów w razie wypadku. Oprócz wymogów prawnych, projekt pojazdu uwzględnia także wewnętrzne wymagania testowe oraz kryteria bezpieczeństwa pasywnego, które zostały wyprowadzone z rzeczywistych wypadków.

Ulepszony komfort masażu

Opcjonalna funkcja masażu w przednich siedzeniach została rozszerzona na cały obszar pleców: osiem komór w oparciu zapewnia poprawiony efekt głębokiego masażu. Masaż wibracyjny jest możliwy po stronie kierowcy. Cztery odpowiednie silniki są zintegrowane w poduszce w tym celu. Po raz pierwszy dostępne jest również ogrzewanie siedzeń dla pasażerów z tyłu.

Przy naciśnięciu przycisku lub za pomocą polecenia głosowego, całościowe podejście „Fit & Healthy” ENERGIZING Comfort zapewnia wyraźne doświadczenie różnych systemów komfortu w S-Class oraz oferuje programy grupujące je w różne strategie. Jednocześnie system tworzy odpowiednią atmosferę w wnętrzu – na przykład orzeźwiającą w przypadku zmęczenia lub relaksującą w przypadku podwyższonego poziomu stresu. ENERGIZING COACH sugeruje odpowiedni program fitness lub wellness na podstawie danych o pojeździe i podróży. Uwzględnia również informacje o jakości snu i poziomie stresu w swoim inteligentnym algorytmie, jeśli kierowca posiada odpowiedni wearables.

Pakiet AIR-BALANCE zapewnia indywidualny zapach w wnętrzu – zgodnie z osobistymi preferencjami i nastrojem. Dzięki odświeżającej jonizacji i filtracji powietrza zewnętrznego i wewnętrznego przyczynia się również do poprawy jakości powietrza na pokładzie i zwiększenia poczucia dobrostanu.

C 200 4MATIC 9AT AWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1496 Cm3
Moc150 Kw @ 5800-6100 Rpm
204 Hp @ 5800-6100 Rpm
201 Bhp @ 5800-6100 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1800-4000 Rpm
300 Nm @ 1800-4000 Rpm
Moc silnika elektrycznego14.7 Kw (20 Hp)
Electrical Motor Torque147.5 Lb-Ft (200 Nm)
Układ paliwowyHigh-Pressure Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna144 Mph (232 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony225/55 R17 W
Długość187.2 In (4755 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość58.8 In (1494 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.4/62.3 In (1
Rozstaw osi112.8 In (2865 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Masa własna3792 Lbs (1720 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5225 Lbs (2370 Kg)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)174 G/Km

C 220 d 4MATIC 9AT AWD (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1993 Cm3
Moc147.1 Kw @ 3600 Rpm
200 Hp @ 3600 Rpm
197 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy325 Lb-Ft @ 1800-2800 Rpm
440 Nm @ 1800-2800 Rpm
Moc silnika elektrycznego14.7 Kw (20 Hp)
Electrical Motor Torque147.5 Lb-Ft (200 Nm)
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika10.6 Galony (40.1 L)
Prędkość maksymalna144 Mph (232 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony225/55 R17 W
Długość187.2 In (4755 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość58.8 In (1494 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.4/62.3 In (1
Rozstaw osi112.8 In (2865 Mm)
Pojemność bagażnika17.3 Cuft (490 L)
Masa własna4134 Lbs (1875 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5291 Lbs (2400 Kg)
Średnie spalanie42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)147 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.