To był jeden z najbardziej ekskluzywnych modeli AMG w historii. Zbudowano zaledwie 40 sztuk, aby uczcić 40-lecie modelu Mercedes-Benz CL.
Model „40-lecie” łatwo było odróżnić od innych CL 65 AMG. Srebrny lakier wyglądał inaczej. Inna technika malowania sprawiała, że samochód wyglądał jakby był pokryty ciekłym metalem, rozciągającym się po całej karoserii. To była specjalność AMG i nosiła nazwę Alubeam Paint Finish.
Model 2007 CL65 AMG miał dużą kratkę w zderzaku oraz dwa wloty powietrza po bokach, które chłodziły silnik i hamulce. Aby oświetlić drogę przed sobą, zamontowano podwójne reflektory ksenonowe. Dwa chromowane paski zostały umieszczone poziomo na kratce, wspierając duży, okrągły znak Mercedes-Benz na środku. Progi boczne były wyprofilowane, aby poprawić przepływ powietrza. Z tyłu znajdowały się dwa podwójne, owalne rury wydechowe, które wychodziły spod zderzaka. Duże, 20-calowe felgi ze stopów lekkich miały charakterystyczny dla AMG design w kształcie podwójnych szprych.