MERCEDES BENZ CLA 45 (C117) 2013-2016

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

MERCEDES BENZ CLA 45 (C117) 2013-2016

Przejdź do galerii zdjęćMERCEDES BENZ CLA 45 (C117) 2013-2016

CLA 45 AMG z 2013 roku to idealny przedstawiciel klasy premium w segmencie kompaktowym. Model CLA zyskał już przydomek „baby-CLS”, a patrząc na jego wygląd, to określenie w pełni pasuje. Linia nadwozia coupe z czterema drzwiami, mały spoiler na tylnej klapie oraz splitter pod tylnym zderzakiem spełniają wymogi pojazdu marki AMG.

Duże 18-calowe felgi aluminiowe odsłaniają tarcze hamulcowe o średnicy 360 mm z przodu oraz 350 mm z tyłu, zdobione czerwonymi zaciskami. Ten sportowy akcent nie służy tylko do ozdoby, ponieważ osiągi samochodu wymagają tak zaawansowanego systemu hamulcowego. Jako opcję oferowane są 19-calowe koła w kolorze szarym tytanowym z wysokim połyskiem lub w matowej czerni z błyszczącą obręczą.

Wewnątrz, zestaw wskaźników wygląda jakby został zapożyczony z modelu CLS AMG, z chromowanymi pierścieniami i tłem z włókna węglowego. System infotainment posiada ten sam ekran umieszczony na szczycie deski rozdzielczej. I wiele osób go nienawidzi.

W wersji AMG pojazd wyposażony jest w inny system ESP, który pozwala na różne ustawienia: normalne, SPORT i ESP-OFF. W trybie SPORT samochód zachowuje się bardziej jak pojazd z napędem na tylne koła. W ustawieniu „OFF” system reaguje tylko wtedy, gdy kierowca wciśnie pedał hamulca, a następnie dezaktywuje się po zwolnieniu pedału hamulca.

Mercedes-AMG z dynamicznym stylem rozpoczęło wiosnę motoryzacyjną 2013 roku w „Wielkim Jabłku”, celebrując światową premierę modelu CLA45 AMG na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku. Filozofia stojąca za tym czterodrzwiowym coupe w średnim segmencie jest zgodna z filozofią udanego modelu CLS 63 AMG, który jest trendsetterem wśród czterodrzwiowych coupe o wysokich osiągach. Wystarczy rzucić okiem na ten wysokotechnologiczny pakiet, aby zobaczyć, że CLA45 AMG ma wszystkie typowe cechy, które czynią go idealnym przedstawicielem hasła marki AMG „Driving Performance”: z mocą szczytową 265 kW (360 KM) i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 450 Nm, jego silnik z turbodoładowaniem nie tylko jest najpotężniejszą czterocylindrową jednostką produkcyjną na świecie, ale także bardzo efektywną, spełniającą normy emisji EU6. Przy zużyciu paliwa wynoszącym 6,9 litra na 100 km zgodnie z łącznymi danymi NEDC, CLA45 AMG spełnia nawet najbardziej wymagające standardy. Układ napędowy AMG 4MATIC w CLA45 AMG również ustanawia nowy punkt odniesienia w swoim segmencie konkurencyjnym.

Ola Källenius, przewodniczący Mercedes-AMG GmbH: „Wraz z CLA45 AMG, Mercedes-AMG wprowadza na rynek unikalny i bardzo pożądany samochód, który ma wszystkie typowe cechy AMG. To wysokotechnologiczny pakiet, który zawiera najpotężniejszy silnik czterocylindrowy na świecie oraz układ napędowy AMG 4MATIC, który reprezentuje Driving Performance w najlepszej formie.”

Nowe czterodrzwiowe coupe o wysokich osiągach oferuje wyjątkowe połączenie ekscytującego sportowego doświadczenia z jazdy, ekstrawaganckiego designu i ekskluzywnej indywidualności. Z CLA45 AMG, Mercedes-AMG ustanawia zupełnie nowy segment – tak jak wcześniej z CLS 63 AMG Shooting Brake (2012) i CLS 55 AMG (2004). W momencie ich wprowadzenia, żaden z tych modeli AMG nie miał bezpośrednich rywali, ale zainspirował innych producentów motoryzacyjnych. Silnik z turbodoładowaniem, napęd na wszystkie koła i 7-biegowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT DCT – CLA45 AMG dysponuje tym samym układem napędowym, który już napędza model A45 AMG, oferując jednocześnie wysoką dynamikę i efektywność.

Typowe dla AMG: najpotężniejszy czterocylindrowy silnik turbodoładowany na świecie

Rzut oka na dane techniczne CLA45 AMG pokazuje, że silnik AMG o pojemności 2,0 litra, z maksymalną mocą 265 kW (360 KM) i momentem obrotowym wynoszącym do 450 Nm, jest najpotężniejszym czterocylindrowym silnikiem turbodoładowanym w produkcji seryjnej na całym świecie.

Połączenie wysokiej mocy i momentu obrotowego, wraz z nastawionym na wydajność układem napędowym AMG 4MATIC, daje CLA45 AMG właściwości jezdne niemal na poziomie samochodu sportowego. Performance coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie). Jednak silnik AMG o pojemności 2,0 litra z turbodoładowaniem imponuje nie tylko dynamiką, ale także efektywnością i przyjaznością dla środowiska. CLA45 AMG osiąga poziom zużycia paliwa wynoszący 6,9 litra na 100 kilometrów w zgodzie z łącznymi danymi NEDC, a już spełnia normę emisji EU6, która wejdzie w życie dopiero w 2015 roku, oraz limit liczby cząstek na kilometr wynoszący 6 × 1011 cząst./km, który stanie się obowiązkowy w 2017 roku.

Bazą dla tych imponujących wyników jest wyspecjalizowany pakiet technologiczny opracowany przez Mercedes-AMG. Jako silnik wysokowydajny z rodziny BlueDIRECT, czterocylindrowy silnik turbodoładowany korzysta z wtrysku bezpośredniego z kierowanego rozpylania paliwa przez wtryskiwacze piezoelektryczne umieszczone centralnie w czterech komorach spalania. Połączenie wielokrotnego wtrysku paliwa i wielokrotnego zapłonu poprawia wykorzystanie paliwa i znacząco zwiększa efektywność termodynamiczną, co prowadzi do niższych emisji spalin. Innymi wyróżniającymi się cechami są skrzynia korbowa odlewana w technologii grawitacyjnej z piasku, zoptymalizowana pod względem wagi konstrukcja korby z kutym wałem korbowym oraz kutymi tłokami z pierścieniami tłokowymi zoptymalizowanymi pod kątem tarcia, technologia ścian cylindra NANOSLIDE, chłodzenie powietrzno-wodne oraz zarządzanie generatorem i funkcja ECO start/stop.

Turbosprężarki typu twin-scroll i sportowy układ wydechowy AMG z klapą wydechową

Mercedes-AMG stawia czoła kluczowym wyzwaniom związanym z reakcjami silników turbodoładowanych o małej pojemności, stosując turbosprężarkę typu twin-scroll, maksymalne odciążenie systemu wydechowego oraz innowacyjną strategię wtrysku. Technologia twin-scroll zapewnia bardziej spontaniczne wznoszenie się ciśnienia doładowania, skutecznie wykorzystując ciśnienie zwrotne spalin, temperaturę spalin i impuls spalin. To skutkuje szybszym wzrostem momentu obrotowego już od dolnego zakresu obrotów. Dodatkowym efektem ubocznym jest to, że technologia twin-scroll korzysta także z oszczędności paliwa i niższych emisji spalin. Przy maksymalnym ciśnieniu doładowania wynoszącym 1,8 bara, silnik AMG 2,0-litrowy czterocylindrowy również prowadzi w tej kategorii.

Sportowy układ wydechowy AMG cechuje się dużymi średnicami rur i automatycznie sterowaną klapą wydechową. Ta technologia, znana z modelu SLK 55 AMG, łączy dwa pozornie sprzeczne cele: namacalne przyspieszenie i charakterystyczny komfort Mercedesa podczas długich podróży. Klapa jest ciągle regulowana przez kontrolę mapy w zależności od mocy potrzebnej przez kierowcę, statusu obciążenia i prędkości silnika. Sportowy układ wydechowy AMG emituję fascynujący, pełny dźwięk silnika, który szczególnie imponuje podczas mocnego przyspieszenia.

Opcjonalnie dostępny jest układ wydechowy AMG Performance z klapą wydechową dla A 45 AMG. Zapewnia on jeszcze bardziej emocjonalny i wyrazisty dźwięk silnika podczas otwarcia przepustnicy i zmiany biegów. Funkcja podwójnego sprzęgnięcia podczas redukcji biegów oraz przerwanie zapłonu i wtrysku podczas zmiany biegów pod pełnym obciążeniem produkuje szczególnie głęboki dźwięk z układu wydechowego AMG Performance, tworząc poziom emocjonalności, który dotąd był zarezerwowany dla silników z więcej niż czterema cylindrami.

System wysokowydajnego chłodzenia z komponentami z SLS AMG

Wysoka dynamika jazdy CLA45 AMG wymaga bardzo wydajnego systemu chłodzenia. Na podstawie komponentów z SLS AMG, dodatkowo uruchamiany jest obwód niskotemperaturowy do chłodzenia powietrzno-wodnego dla czterocylindrowego silnika turbodoładowanego. Chłodnica rozciągająca się po całym przednim poziomie modułu chłodzenia jest uzupełniana przez dodatkową chłodnicę w nadkolu. Razem z chłodnicą powietrza, która jest połączona w szereg, wysokowydajna pompa elektryczna zapewnia wymagany przepływ przez chłodnice wodne umieszczone za dużymi portami dolotowymi. To zapewnia idealne chłodzenie wysoko sprężonego powietrza doładowującego, co przyczynia się do optymalnej wydajności silnika.

Chłodzenie oleju przekładniowego jest zintegrowane z obwodem chłodzenia wody dla silnika. Chłodnica wody umieszczona za przednim zderzakiem jest wspierana przez wymiennik ciepła zamontowany bezpośrednio na skrzyni biegów i zasilany wodą chłodzącą w razie potrzeby za pomocą pompy pomocniczej.

„Jeden człowiek, jeden silnik”: tradycja doskonałości ręcznie budowanych silników

Podobnie jak w przypadku wszystkich silników ośmio- i dwunastocylindrowych, nowy silnik turbo AMG czterocylindrowy jest ręcznie składany zgodnie z tradycyjną filozofią AMG „jeden człowiek, jeden silnik”. Dla nowego silnika AMG w zakładzie produkcji silników Mercedes-Benz w Kölleda stworzono ekskluzywną linię montażową, gdzie produkowane są wszystkie silniki czterocylindrowe BlueDIRECT do modeli klasy A i B. Charakterystyczną cechą procesu produkcji „jeden człowiek, jeden silnik” jest tabliczka znamionowa silnika AMG z podpisem odpowiedzialnego montera silnika. Poza potwierdzeniem doskonałej jakości produkcji, tabliczka silnika AMG także świadczy o niezrównanym DNA wysokowydajnej marki Mercedes-Benz.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7-biegowa skrzynia biegów sportowych

Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem i napęd na wszystkie koła – pakiet napędowy w nowym CLA45 AMG jest demonstracją zaawansowanej inżynieryjnej sztuki. 7-biegowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT DCT jest bezpośrednio przymocowana do silnika zamontowanego poprzecznie. Kluczowe moduły oprogramowania zostały zaadoptowane z supersamochodu SLS AMG, z jego inspirującą koncepcją przekazywania mocy. Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem CLA45 AMG ma siedem biegów, trzy programy jazdy, funkcję podwójnego sprzęgnięcia oraz RACE START dla optymalnego przyspieszenia. Mocne strony sportowej skrzyni biegów AMG DCT obejmują spontaniczną zmianę biegów bez przerwy w sile napędowej, wysoce dopasowaną strategię sterowania, niezwykle płynne i łatwe zmiany biegów oraz wysoki poziom efektywności. Wzmocnione koła zębate zapewniają maksymalną stabilność. Pierścienie synchronizacyjne z włóknami węglowymi poprawiają trwałość, jednocześnie optymalizując czas reakcji podczas ręcznej zmiany biegów – idealna podstawa dla ambitnych okrążeń na zamkniętych torach wyścigowych.

Tryb „Momentary M” dla jeszcze większej dynamiki i przyjemności z jazdy

Kolejną specjalną cechą, mającą na celu zwiększenie dynamiki i przyjemności z jazdy, jest tzw. „tryb momentary M”. W trybach C i S, umożliwia on kierowcy aktywację trybu ręcznego („M”) bez konieczności odrywania rąk od kierownicy, poprzez jednokrotne naciśnięcie łopatki zmiany biegów „w górę” lub „w dół”. W trybie momentary M, kierowca doświadcza dynamiki i wydajności zmiany biegów w trybie ręcznym we wszystkich automatycznych programach jazdy, z automatyczną zmianą biegów po osiągnięciu limitu obrotów. To pozwala kierowcy na pełne skupienie się na imponującej wydajności pojazdu.

Czas zmiany biegów w trybie ręcznym „M” oraz w trybie sportowym „S” są również sportowe, porównywalne do tych w supersamochodzie SLS AMG GT. Krótkie i precyzyjne przerwanie zapłonu i wtrysku pod pełnym obciążeniem prowadzi do jeszcze szybszych zmian biegów w „M” i „S”, z bardziej emocjonalnym dźwiękiem niż kiedykolwiek. W trybie „C” (Controlled Efficiency), odczuwalnie miękkie charakterystyki przekładni i silnika wspierają styl jazdy ukierunkowany na oszczędność paliwa i komfort. Dodatkowo, w trybie „C”, funkcja ECO start/stop jest aktywna.

Nastawiony na wydajność napęd na wszystkie koła AMG 4MATIC

CLA45 AMG jest standardowo wyposażony w zmienny, nastawiony na wydajność napęd na wszystkie koła AMG 4MATIC. Przy jego opracowaniu nacisk położono na wydajność i dynamikę. Przesył energii do tylnego układu napędowego zapewnia kompaktowa jednostka odbioru mocy (PTU), która jest w pełni zintegrowana z 7-biegową skrzynią sportową. Nie ma oddzielnego obiegu oleju. Zamiast tego, jest zasilana olejem z układu olejowego skrzyni biegów. Taka konfiguracja daje znaczne korzyści wagi w porównaniu do konkurencyjnych systemów, które przekazują moc przez dodatkowy komponent z własnym obiegiem oleju. Razem z minimalizującymi tarcie łożyskami stożkowymi, PTU osiąga doskonały poziom efektywności. Dodatkowo, waga systemu nowego napędu na wszystkie koła AMG 4MATIC jest o 25 procent lżejsza niż oferowane przez konkurencję wersje z napędem na wszystkie koła.

Dwuczęściowy wał napędowy przenosi moc z silnika AMG 2,0-litrowego czterocylindrowego turbodoładowanego na tylną oś. W celu uzyskania korzystnego rozkładu masy, elektrohydraulicznie sterowane sprzęgło wielotarczowe wbudowane jest w dyferencjał tylnej osi. Sprzęgło wielotarczowe natychmiast wykrywa poślizg na przedniej osi. Pompa hydrauliczna natychmiast dociska tarcze do siebie i kieruje moment obrotowy silnika na tylne koła w razie potrzeby. Cały ten proces zachodzi praktycznie bez zauważenia przez kierowcę. Aby umożliwić szczególnie szybką reakcję, pompa jest cały czas aktywna i nie wymaga uruchamiania za każdym razem, gdy jest potrzebna, co jest typowe dla innych systemów. Rozkład mocy jest w pełni zmienny: podczas normalnej jazdy CLA45 AMG korzysta z napędu na przednie koła w interesie optymalnej efektywności. Gdy dynamika jazdy tego wymaga, zmienny napęd na wszystkie koła AMG 4MATIC dzieli moment obrotowy pomiędzy oś przednią i tylną w proporcjach do 50:50 procent. Zmienne wpływające na proporcje rozkładu mocy to prędkość pojazdu, lateralne i podłużne przyspieszenie, kąt skrętu, różnica prędkości pomiędzy poszczególnymi kołami, wybrany bieg i pozycja pedału gazu.

3-stopniowe ESP® z ESP® Curve Dynamic Assist

Ekskluzywną cechą jest interakcja napędu na wszystkie koła AMG 4MATIC z 3-stopniowym systemem ESP® oraz ESP® Curve Dynamic Assist. Trzy etapy ESP® umożliwiają kierowcy dostosowanie dynamiki CLA45 AMG według jego indywidualnych życzeń za naciśnięciem przycisku. Tryb ukierunkowany na bezpieczeństwo „ESP ON” wspiera kierowcę w utrzymaniu neutralnych charakterystyk prowadzenia. System inicjuje interwencję hamulcową na jednym lub więcej kołach i zmniejsza moment obrotowy silnika, wykrywając, że warunki operacyjne stają się niestabilne.

Krótkie naciśnięcie przycisku ESP® aktywuje tryb „ESP SPORT Handling”. Ten dynamiczny tryb jazdy stosuje odpowiednie strategie kontrolne dla późniejszych interwencji ESP® oraz zwiększonego momentu obrotowego na tylnej osi. To oznacza więcej radości za kierownicą dla kierowców pragnących wykorzystać dynamiczny potencjał pojazdu. Długie naciśnięcie przycisku ESP® aktywuje tryb „ESP OFF”. W tym trybie funkcje ESP® nie są dostępne. ESP OFF powinno być używane tylko przez doświadczonych kierowców na zamkniętych torach wyścigowych. Jeśli kierowca wciśnie pedał hamulca w trybie „SPORT Handling” lub „ESP OFF”, wszystkie funkcje bezpieczeństwa systemu ESP® stają się dostępne podczas hamowania.

ESP® Curve Dynamic Assist doskonale uzupełnia system ESP®: podczas dynamicznego pokonywania zakrętów, niewidoczna interwencja hamulcowa na wewnętrznym kole wytwarza zdefiniowany moment obrotowy wokół osi pionowej, co skutkuje precyzyjnym pokonywaniem zakrętów przez CLA45 AMG i zapewnia, że pojazd pozostaje pod kontrolą w każdej chwili. ESP® Curve Dynamic Assist jest dostosowywane w zależności od wybranego trybu ESP®. W trybie „ESP SPORT Handling” oraz „ESP OFF” wspiera pragnienie kierowcy zwiększonej zwinności i dynamiki jazdy. ESP® Curve Dynamic Assist to dodatkowa funkcja Elektronicznego Programu Stabilności, która widocznie poprawia nie tylko zwinność, ale także aktywne bezpieczeństwo jazdy w trudnych warunkach.

Sportowe zawieszenie AMG z niezależną przednią i tylną osią

Jak w każdym wysokowydajnym samochodzie AMG, nowy CLA45 AMG również posiada zaawansowaną technologię osi. Aby poprawić dynamikę jazdy, zawieszenie przednie typu trzywymiarowego wyposażone jest w sztywniejsze zwrotnice i zupełnie nową elastokinematykę. Nowo opracowane, sztywniejsze łożyska są stosowane w dolnym układzie. Zapewniają one bardziej zwinne właściwości zakrętne oraz dokładniejszą i bardziej bezpośrednią informację zwrotną z nawierzchni. Sztywniejsze łożyska prowadzą także do wyższej sztywności kąta pochylenia, umożliwiając wyższe prędkości zakrętu. W opracowaniu całego przedniego układu dużą wagę przywiązywano do osiągnięcia jak najlepszej przyczepności w trakcie dynamicznej jazdy.

Tylny układ zawieszenia typu czterowymiarowego w CLA45 AMG jest także zupełnie nowym opracowaniem. W trakcie optymalizacji elastokinematyki, łożyska wsporników zostały odpowiednio dostosowane dla maksymalnej dynamiki jazdy i kontroli. Nośnik tylnego osprzętu jest wyposażony w sztywniejsze łożyska dla zwiększonej stabilności jazdy; subframe jest sztywno połączony z nadwoziem. Sportowe zawieszenie AMG z specjalnie dostosowanymi jednostkami sprężynowymi/tłumiącymi i większymi stabilizatorami zapewnia wysoką przyspieszenie boczne oraz zmniejszoną tendencję do przewracania się w szybkich podwójnych zakrętach. CLA45 AMG standardowo wyposażony jest w lekkie koła AMG z oponami 235/40 R 18.

AMG układ kierowniczy z zależnością od prędkości i wysokowydajny układ hamulcowy AMG

Elektromechaniczny układ kierowniczy Dual Pinion AMG z zależnością od prędkości, z układem wspomagania zależnym od prędkości i stałym współczynnikiem kierowania (14,5:1) umożliwia wysoką precyzję kierowania oraz zwrotność. Silnik elektryczny jest zainstalowany w oszczędzający miejsce układzie na przekładni kierowniczej. Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z wentylowanymi i perforowanymi tarczami hamulcowymi o średnicy 350 x 32 mm z przodu oraz 330 x 22 mm z tyłu zapewnia spontaniczne i niezawodne hamowanie.

Niepowtarzalny design

Już na pierwszy rzut oka nowy CLA45 AMG wyraźnie pokazuje, że wszelkie podobieństwa do CLS 63 AMG są absolutnie zamierzone. Ekspresyjna idiom projektowa CLA została wzbogacona przez Mercedes-AMG o kilka charakterystycznych elementów AMG – a rezultatem jest nowa ikona designu. Sportowe proporcje CLA były obecne od samego początku, ale jego dynamiczny wygląd został wzmocniony przez matową titanową szeregówkę AMG „twin blade” i poprzeczną belkę w matowym titanium grey w przednim zderzaku AMG. Szczególnie szerokie wloty powietrza są otoczone czarnymi flicami, które poprawiają przepływ powietrza nad chłodnicami umieszczonymi za nimi. W standardzie znajdują się reflektory bi-xenonowe.

Widok boczny zapewnia efektowny profil dzięki panelom progów z wkładkami w matowym titanium grey. Dalsze elementy typowe dla modeli AMG to koła lekkie AMG w kształcie podwójnego szprychy, malowane na szaro i o wysokim połysku, oraz napis „TURBO AMG” na nadkolu. Z tyłu, CLA45 AMG prezentuje wyraźny tylni zderzak AMG: nie tylko widać otwory odprowadzające powietrze po bokach, ale także zawiera dużą wstawkę dyfuzora oraz element wykończenia w matowym titanium grey. Dwa chromowane podwójne końcówki układu wydechowego AMG, łącznie z klapą wydechową, podkreślają dynamiczny charakter samochodu. Wyróżniające się światła tylne LED są standardowym wyposażeniem.

Dynamiczne, ekskluzywne i wysokiej jakości wnętrze

Imponująca jakość, wysokiej jakości materiały i cała dynamika oraz ekskluzywność, z jaką kojarzy się Mercedes-AMG – wnętrze CLA45 AMG nie zostawia nic do życzenia. Sportowe siedzenia z materiału ARTICO/ mikrofibry DINAMICA z czerwonym kontrastowym przeszyciem, czerwone pasy bezpieczeństwa, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami zmiany biegów, jednostka sterująca AMG i panele progowe AMG są standardem. Doskonale współgrają ze sobą szczotkowane aluminiowe wykończenie deski rozdzielczej oraz pięć galwanizowanych wlotów wentylacyjnych. Informacji dostarcza zegar AMG z centralnym wyświetlaczem kolorowym, głównym menu AMG i RACETIMER.

Liczne opcje personalizacji są dostępne dla CLA45 AMG (wybór):

2.0 4MATIC 7AT (360 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc265 Kw @ 6000 Rpm
360 Hp @ 6000 Rpm
355 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy332 Lb-Ft @ 2250-5000 Rpm
450 Nm @ 2250-5000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Amg-Speedshift Dct)
Hamulce przednie350 X 32 Mm Tarcze wentylowane
Hamulce tylne330 X 22 Mm Tarcze wentylowane
Rozmiar opony235/40 R 18
Długość182.3 In (4630 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość56.4 In (1433 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.9 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit3.5 In (89 Mm)
Pojemność bagażnika16.6 Cuft (470 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3494 Lbs (1585 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4575 Lbs (2075 Kg)
Spalanie miasto25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Emisja CO2165 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.