Aby uczcić zwycięstwo w DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) w 2003 roku, Mercedes-Benz stworzył limitowaną serię CLK, którą zaprezentował w 2004 roku.
Rok 2003 był wspaniały dla nowego CLK (C209) w DTM, jednak 2004 roku nie był już tak udany. Nie powstrzymało to niemieckiego producenta od wprowadzenia na rynek specjalnego modelu, opracowanego na tej samej platformie co CLK, ale maksymalnie ulepszonego: CLK DTM AMG. Zaledwie dziewięć liter opisuje najbardziej dzikiego CLK, jaki kiedykolwiek stworzono. Dziewięć liter i dziewięć zwycięstw na dziesięć wyścigów dla samochodu wyścigowego CLK.
Wersja DTM AMG nie przypominała żadnego innego CLK. Oprócz spojlera AMG z dolnym grillem w kształcie litery A, przód samochodu miał główny grill z trzema szczelinami zintegrowany z pokrywą silnika. Na przednich błotnikach zamontowano zestaw listw poszerzających nadkola, a z tyłu zastosowano kolejny zestaw, który zawierał wlot powietrza do chłodzenia hamulców. Na tylnej części pojazdu producent zainstalował skrzydło na pokrywie bagażnika.
W środku producent pozbawił kabinę większości elementów i zastąpił je nowymi. Fotele wykonane z włókna węglowego miały jedynie regulację przód-tył, bez możliwości odchylania. W tylnej części nie było siedzeń, a jedynie pozioma belka wzmacniająca nadwozie. Zamiast standardowego trójpunktowego pasu bezpieczeństwa zastosowano pięciopunktowy pas.